PSV Podcasts

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Vervolg van het 'oude' forum. Een verzamelplek voor PSV (gerelateerde) Podcasts.

Ik was wat verlaat maar heb net de meest recente aflevering van de Skiete Willy Podcast geluisterd. Waterreus was te gast en ik was vooraf wat huiverig gezien zijn soms aparte uitspraken in de media, maar ik vond het een ontzettend gezellige aflevering en ik vond oprecht Waterreus erg goed te pruimen. Zei zinnige dingen en had leuke anekdotes. Marco Timmer is niet veel aan het woord geweest, wat ik een goed teken voor een vloeiend gesprek vind. De combinatie met van der Doelen blijf ik persoonlijk erg fijn vinden.



RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja dat was erg fijn om naar te luisteren. Punten voor Ronald Koeman.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wel erg benieuwd wie die kaart valsspeler was.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ik denk ik zal een keer luisteren, maar die podcasts (VI en peesjevee) zijn stukjes van Mannen van de Radio, dat kan niet anders toch?

De een heeft een vaste gast die vaak gewoon aangeeft de wedstrijd niet gezien te hebben en bij de ander hebben ze nu een supporter aan tafel die er werkelijk waar 0.0 verstand van heeft. Het zal best een lekker wijf zijn hoor, maar het is een podcast, dat zie ik toch niet.

Wat een amateuristisch geneuzel. Een topclub als PSV onwaardig.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

PCGC schreef: 10 dec 2020, 07:22
De een heeft een vaste gast die vaak gewoon aangeeft de wedstrijd niet gezien te hebben en bij de ander hebben ze nu een supporter aan tafel die er werkelijk waar 0.0 verstand van heeft. Het zal best een lekker wijf zijn hoor, maar het is een podcast, dat zie ik toch niet.
:lol: :lol:
#FreeGeneratie4
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Lekker wijf heb je niks aan bij een podcast. Is ze ook echt leuk? Vind Guus wel prima trouwens.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het is ook geen lekker wijf.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Guus is zeker prima. Voetbal inhoudelijk veel sterker dan Rik maar viel mij op dat Rik er mijn inziens te vaak doorheen lulde. Leuke vent hoor maar veel voetbal verstand heeft Rik niet zo.

Ja dat arme vrouwtje voegde niet veel toe. Lennart was een beetje popi Jopie maar kon wel redelijk overbrengen het supporters gevoel. Maar nogmaals de mening van Guus is het meest interessante. Is objectief en kijkt er dus naar zonder roze bril maar wel met verstand.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ik heb toch het sterke vermoeden dat zowel Rik als de nieuwe gast meer resp. minstens evenveel verstand van voetbal / ‘het’ supportersgevoel (wat dat ook moge zijn) hebben als iedereen die tot dusver in dit topic heeft gepost.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Rik blinkt uit in taal frivoliteiten op niveau basisschool.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Taalfrivoliteiten. Één woord, als je dat compositum al wil maken.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

El Sordo schreef: 12 dec 2020, 12:53 Ik heb toch het sterke vermoeden dat zowel Rik als de nieuwe gast meer resp. minstens evenveel verstand van voetbal / ‘het’ supportersgevoel (wat dat ook moge zijn) hebben als iedereen die tot dusver in dit topic heeft gepost.
Ik heb dan ook echt niet de ambitie (of de illusie dat ik het beter doe) om in een podcast te gaan zitten. Beetje treurig is het natuurlijk altijd wel.

Alhoewel, die van VICE Sports deze week met Dave Aalbers wel genieten is.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb er een paar beluisterd in het begin, maar tis me veelste langdradig met geneuzel van de hoogste plank. Sowieso trekken podcasts mij totaal niet, geen geduld voor denk ik. Zet liever een lekker muziekje op! :)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vond het duo Guus - Lennart wel vermakelijk. Sowieso werkt(e) de combinatie journalist - supporter erg goed wat mij betreft. Nu Lennart weg is, is het duidelijk nog een beetje zoeken naar de juiste afstemming. Rik erbij kan werken, maar dat moet nog blijken. Wat betreft 'fan podcasts' vind ik Kein Geloel nog altijd de beste, voor zover ik dat kan beoordelen.
Rudie-10
Meervoudig international
4
Berichten: 1311
Lid geworden op: 4 jul 2019
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

Vind t heerlijk om naar Björn van der Doelen te luisteren. Lekker ontwapenend en niet zo serieus. Waar andere podcasts voetbal als een wetenschap benaderen vind ik het veel vermakelijker om te luisteren naar mensen die het als een leuk spelletje zien.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Zou alleen wel fijn zijn als ie eens een hele wedstrijd ziet.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ik ben normaal niet zo van de podcast's maar die nieuwe Skiete Willy met Arnoldu Bruggink heb ik met veel plezier bijna twee uur beluisterd. Veel leuke verhalen en prachtig om te horen hoe Bruggink van Gotze, Gakpo en Max kan genieten. Aanrader.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik vond hem ook vermakelijk. Had Bruggink saaier verwacht maar had een aantal leuke anekdotes over zijn tijd bij PSV. Alleen jammer dat hij in de afsluiter toch even liet blijken dat hij er als analist ook wel eens naast zit haha.

Overigens [mention]ShovingNE2[/mention] is het een goed teken dat je zelfs bij brave Bruggink berucht (of beroemd?) bent? :mrgreen:
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Geweldige podcast met Bruggink. Echt een slimme, welbespraakte man. Hopelijk gaat hij ooit nog eens bij onze mooie club werken.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1713
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Prettige vent om naar te luisteren eigenlijk, die Bruggink. Als analist was me dat nooit zo opgevallen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Die afsluiter was jammer, maar denken en hopen zijn twee verschillende dingen. Gaat denk ik nog we wat doen bij PSV. Zeker als Ruud hoofdtrainer wordt.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Grasmat schreef: 24 dec 2020, 01:30 Ik vond hem ook vermakelijk. Had Bruggink saaier verwacht maar had een aantal leuke anekdotes over zijn tijd bij PSV. Alleen jammer dat hij in de afsluiter toch even liet blijken dat hij er als analist ook wel eens naast zit haha.

Overigens @ShovingNE2 is het een goed teken dat je zelfs bij brave Bruggink berucht (of beroemd?) bent? :mrgreen:
Hahaha. Ik ontken alles. Maar als hij wat wil weten over voetbal dan stuurt hij nog wel eens een DM op twitter. :pul: :PSV:

Maar Arnold is sowieso met afstand mijn favoriete analist. Zoals hij in de podcast praat zo analyseert hij ook.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 26 dec 2020, 10:11
Grasmat schreef: 24 dec 2020, 01:30 Ik vond hem ook vermakelijk. Had Bruggink saaier verwacht maar had een aantal leuke anekdotes over zijn tijd bij PSV. Alleen jammer dat hij in de afsluiter toch even liet blijken dat hij er als analist ook wel eens naast zit haha.

Overigens @ShovingNE2 is het een goed teken dat je zelfs bij brave Bruggink berucht (of beroemd?) bent? :mrgreen:
Hahaha. Ik ontken alles. Maar als hij wat wil weten over voetbal dan stuurt hij nog wel eens een DM op twitter. :pul: :PSV:

Maar Arnold is sowieso met afstand mijn favoriete analist. Zoals hij in de podcast praat zo analyseert hij ook.
Ah, dus elke keer als Bruggink iets zinnigs zegt, heeft ie daar de [mention]Menno1[/mention] methode op losgelaten door het tegenovergestelde te zeggen van wat jij hem influisterde? ;)
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Zeker niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Heissenberrug schreef: 23 dec 2020, 23:19 Ik ben normaal niet zo van de podcast's maar die nieuwe Skiete Willy met Arnoldu Bruggink heb ik met veel plezier bijna twee uur beluisterd. Veel leuke verhalen en prachtig om te horen hoe Bruggink van Gotze, Gakpo en Max kan genieten. Aanrader.
Heb hem vandaag beluisterd en vond hem zeker de moeite waard.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV Podcasts