PSV Podcasts

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Van den Heuvel was natuurlijk veel en veel meer dan de man die de bidons vulde. En ja, de topvoetballer van Bommel staat bij iedereen buiten kijf, maar de trainer van Bommel was een dictatoriale lul met vingers. Ik vind het juist goed dat zo'n waarheid naar buiten komt want hij is in de media al zat met fluwelen handschoentjes behandeld.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

ruuddevil schreef: 14 apr 2021, 23:29 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/97 ... ij-is.html

Toch jammer dit soort teksten, je helpt PSV er niet mee. Bovendien heb ik meer waardering voor de topspeler Van Bommel dan voor de man die de bidons moest vullen. Wat heb ik genoten van Mark in ons shirt.
Dat noemen ze rancune.
Van Bommel kon ook rancuneus zijn maar daar wel overheen stappen.
De verstandhouding tussen PSV directie (dus ook de Jong) en van Bommel is weer normaal sinds het eerste gesprek tussen Gerbrands en van Bommel in januari j.l.
Ik denk niet dat ze bij PSV hier erg blij mee zijn sinds de toenadering in januari.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja van Bommel is totaal niet rancuneus en vol van zelfreflectie, dat hebben zijn mediaoptredens wel bewezen.

Als het al rancune is van van den Heuvel dan is die nog steeds volkomen terecht en begrijpelijk als je door zo iemand als stront behandeld bent en ze je er proberen uit te werken ten faveure van een derderangs vriendjesjournalistje.

Fijn dat Toon weer door een deur kan met van Bommel maar dat was sowieso al degene die eerder had moeten ingrijpen toen dit intern borrelde.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Vanavond badje vol laten lopen, een goed kouwe James Squire one fifty lashes erbij, een stukje kaas en 3 uur lang genieten. Wat heet, misschien gaat er nog wel een kaarsje aan in de badkamer en wat badzout in het bad voor een ultieme ervaring. Kijk er nu al naar uit, de previews zijn veelbelovend!

Mark als speler een club icoon
Mark als trainer helaas mislukt
Mart altijd een baas
#FreeGeneratie4
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 14 apr 2021, 23:56 Ja van Bommel is totaal niet rancuneus en vol van zelfreflectie, dat hebben zijn mediaoptredens wel bewezen.

Als het al rancune is van van den Heuvel dan is die nog steeds volkomen terecht en begrijpelijk als je door zo iemand als stront behandeld bent en ze je er proberen uit te werken ten faveure van een derderangs vriendjesjournalistje.

Fijn dat Toon weer door een deur kan met van Bommel maar dat was sowieso al degene die eerder had moeten ingrijpen toen dit intern borrelde.
Dit dus, Daarnaast heb ik het idee dat de kou weliswaar uit de lucht is tussen Gerbrands en Toon, maar dat dit ook een hoog 'voor de buhne' gehalte heeft. Laat ik het anders zeggen: de kans dat van Bommel ooit nog eens voor PSV gaat werken is zeer klein onder Gerbrands.

Uiteraard helpt onderling modder gooien niet en beide partijen hebben zich daar volop schuldig aan gemaakt: van Bommel vooral door heel slinks zijn schoonpa en andere pionnen (Derksen oa) naar voren te schuiven om zo zelf geen verdere reputatie schade te krijgen.

Zoals PCGC zegt: als speler een absolute geweldenaar, maar als trainer een gruwelijke mislukking. Verder: geweldige podcast met hele leuke anecdotes. Echt genoten.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Yep genoten. Tussen Mart en Mark komt het nooit meer goed en das prima.
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Ik heb Mart toch heeeeeel wat hoger zitten dan Mark. Rancune of niet.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Menno1 schreef: 15 apr 2021, 04:39
Dit dus, Daarnaast heb ik het idee dat de kou weliswaar uit de lucht is tussen Gerbrands en Toon, maar dat dit ook een hoog 'voor de buhne' gehalte heeft. Laat ik het anders zeggen: de kans dat van Bommel ooit nog eens voor PSV gaat werken is zeer klein onder Gerbrands.
Altijd al gedacht dat ie een beetje Schizo was onze Toon!
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

:lol:

Dat vraagt om een boek Toon!
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Erg vermakelijke podcast. Had inderdaad gewoon 8 uur moeten duren. En dan nog afsluiten met 3 uur lang vragen beantwoorden.

Veel leuke anekdotes. Die over Van Bommel snap ik wel, maar vind ik persoonlijk niet heel slim. De lucht lijkt net geklaard, en dan ga je weer zo'n verhaal de media inslingeren.
Momfer
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 679
Lid geworden op: 1 sep 2017
Clubvoorkeur: PSV

Heerlijke podcast. Doet je wel verlangen naar vroegere tijden en vrezen dat op den duur er weinig continuïteit en gemoedelijkheid/nuchterheid over blijft op de Herdgang.
Rudie-10
Meervoudig international
4
Berichten: 1311
Lid geworden op: 4 jul 2019
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

Als je zo naar Mart luistert is het wel echt duidelijk dat Ihattaren weggaat. Vind ik niet erg overigens.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Die anekdotes van Mart zijn heerlijk om naar te luisteren en geven het clubgevoel prachtig weer. Alleen was het verstandiger geweest om het tot personen uit het verleden te beperken. Hoe verleidelijk ook moet je niet uitweiden over de huidige spelers en beleidsbepalers, dat is gewoon niet handig. Van Bommel is een grensgeval: PSV is weer on speaking terms met hem, maar het is goed voor degenen die nog altijd in hem geloven (als trainer) concreet te laten horen wat een verschrikkelijke persoonlijkheid het was.
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Prachtig om Mart te horen praten. Levende PSV geschiedenis, al die anekdotes. Vind het over Van Bommel wel meevallen na wat ik hierboven las. Praten ze paar minuten over net als over elke andere naam. Kan het niet rancuneus noemen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Theo Maassen vandaag bij Skiete Willy, iemand al geluisterd of het de moeite waard is?
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

De eerste 20 minuten net in de auto. Begin is veelbelovend en erg grappig!
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja ben straks toch maar begonnen, zit al over het uur. Op Timmer na die zijn Ihattaren-stokpaardje weer eens moet berijden is het prima te behappen. Al is Theo ook in essentie niet meer dan net als wij een supporter met een meninkje.

Hahahaha van der Doelen die zich ff lekker opwindt dat van der Kuijlen op de voorpagina van de VI had moeten staan, mooi. Timmer probeert een excuus te zoeken, maar het lukt niet echt. De smoes die hij gebruikt slaat ook echt nergens op, wat Doelen ook terecht opmerkt. Een cover is echt de moeite niet.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Fantastisch stukje van Theo over Cruijff
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Prima, niet uitzonderlijk. Ik denk dat ik te hoge verwachtingen krijg bij de podcast, haha.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Grasmat schreef: 28 apr 2021, 23:12 Ja ben straks toch maar begonnen, zit al over het uur. Op Timmer na die zijn Ihattaren-stokpaardje weer eens moet berijden is het prima te behappen. Al is Theo ook in essentie niet meer dan net als wij een supporter met een meninkje.

Hahahaha van der Doelen die zich ff lekker opwindt dat van der Kuijlen op de voorpagina van de VI had moeten staan, mooi. Timmer probeert een excuus te zoeken, maar het lukt niet echt. De smoes die hij gebruikt slaat ook echt nergens op, wat Doelen ook terecht opmerkt. Een cover is echt de moeite niet.
Beschamend dat ie het nog probeert goed te praten. Net eagles supporter die een harde krijgt van Jesus Christ.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

PCGC schreef: 29 apr 2021, 06:17 Fantastisch stukje van Theo over Cruijff
Theo schuwt het omver werpen van heilige huisjes niet, en het is goed dat hij de valsheid van Cruijff nogmaals benoemt.
In deze Skiete Willy weken worden de incidenten uit de jaren 70 gelukkig weer opgerakeld om zodoende de geschiedenis recht te doen.
En blijkbaar is die geschiedenis nog altijd bepalend voor de huidige verhoudingen, getuige de walgelijke cover misser van VI.

Verder een fijne podcasten met 2 PSV culticonen, maar minder spectaculair dan gehoopt.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Timmer wist even niet goed wat je moest zeggen toen het over jezus christus ging.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik vond vooral de positiviteit interessant en leuk over Schmidt van Björn. Die ziet dus idd dancer verbetering zichtbaar is. Had het ook terecht over de goed gespeelde uit wedstrijd tegen Feyenoord die verloren werd.

Theo was wel oké. Grappig maar ook best serieus soms. Hopelijk is Hans Teeuwen de volgende gast :)
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Die Mascha, hebben ze het over Veerman en Propper en ze vragen haar om te kiezen en ze kiest Propper. Daarna zoekt ze de leeftijd op van Veerman en zegt dat ie 30 is. Wat een....
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Jammer dat de Peesjevee podcast weer begint met dik een kwartier lang gezeur over coronabeleid, vooral Mascha. Zit niet meer ver af van de podcast niet meer luisteren. Ik hoop dat Guus binnenkort een Mattie Valk doet en solo verder gaat.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Elke keer probeer ik het en dan haak ik af na 15 minuten gelul. Kunnen ze haar er niet vanaf schoppen? Hoe kan je nou meepraten over Veerman en dan denken dat het over Henk gaat?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV Podcasts