PSV Podcasts

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Het zal best een vriendelijke vent zijn hoor die fan, maar aub laat ze nou nooit meer een doodnormale supporter uitnodigen bij zo’n podcast. Tenenkrommend popie jopie proberen te doen, erg irritant.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Die is wel van harte welkom op ons forum, zijn er genoeg die hier tenenkrommend popie jopie doen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

PCGC schreef: 22 okt 2021, 14:56 Het zal best een vriendelijke vent zijn hoor die fan, maar aub laat ze nou nooit meer een doodnormale supporter uitnodigen bij zo’n podcast. Tenenkrommend popie jopie proberen te doen, erg irritant.
Ja, idd altijd hetzelfde als supporters bij een podcast worden uitgenodigd. :wall:
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Supporters kan best, maar hou die dan bij elkaar. Nu (en voorheen met die koekenbakkers die worstenbrood oid) kwamen brengen werkte het niet. Van een bekende PSV supporter wil je gewoon meer weten wat hij/zij ervan vindt en is het interessant om anekdotes te horen van zijn kant.

Hij zag ook niet op hetzelfde niveau als de anderen. Wist natuurlijk veel meer van de club en wat er leefde dan Timmer en Björn, dat leverde af en toe gewoon pijnlijke stiltes op.
#FreeGeneratie4
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Prima aflevering van de Skiete Willy Podcast weer deze week. Nu het Corona-blokje op het einde. Van der Doelen heeft prima argumenten en goed dat ze het nu aan het einde hebben gestopt ipv zoals vorige keer aan het begin. Mensen die het niet willen horen kunnen afhaken. Ik vind het erg interessant.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Erg fijn om zo uitgebreid naar Bruggink te luisteren in de nieuwste Skiete Willy aflevering. Goede, nuchtere blik op de actualiteit, maar ook voldoende leuke anekdotes.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Sowieso de fijnste gast om naar te luisteren met betrekking tot PSV podcasts.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

In de nieuwe aflevering van de peesjevee podcast aandacht voor [mention]Wilysimba[/mention] en dit forum.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

René Eijkelkamp, wat een heerlijke podcast, schitterende bescheiden vent. Als ik later oud ben, wil ik René Eijkelkamp worden.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

René Eijkelkamp is zijn hele leven al zo. Dus waarom wachten tot je later oud bent.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Vond er eerlijk gezegd vrij weinig aan.
Aardige vent hoor, maar komt niet echt veel uit. Zat er ook vaak naast met feitjes.
En Marco had echt een vrije dag genomen, die was echt alleen maar bezig met de snacks en biertjes. Oja en zijn vertrouwelijke vragen over ajax (in een PSV podcast😉) vielen erg op deze week.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Dat laatste viel mij ook op. Verder luisterde het zo voor eens tussendoor lekker weg, maar doe mij toch echt maar Doelen
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Volgens mij werd er twee uur lang gegeten in die podcast. Wel een leuke kerel, Eikelkamp. Zit geen kwaad bij.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Vind die Extra-podcast wel interessant. Hopelijk jatten we dat idee van de Denen en gaat Marco voortaan wat buitenlandse journalisten interviewen over de aankomende Europese tegenstanders.
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

Prima analyses vandaag en weer een lekkere Korte Corner van Van Roosmalen.

EDIT: Verdomme, verkeerde draad :mrgreen:
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Iemand nog een goede suggestie voor een (algemene) voetbal podcast? Vanmiddag in de auto een aangezet, even vergeten welke, maar daar lag de (verkeerde) clubvoorkeur er iets te dik bovenop.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Je moet ook niet naar de pakschaal podcast luisteren.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Fijn dat de Skiete Willy podcast weer even terug was, al ben ik benieuwd of Marco ‘slappe lul’ Timmer dat na afloop ook nog vond 😂
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als je een podcast begint met eten dan haak ik na 25 seconden alweer af hoor. Zo slecht dat je een maaltijd nuttigt tijdens een podcast. Niet geluisterd dus. :)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Haha, vind dat altijd wel lachen.

Dan raad ik je de Staantribune podcast aflevering “bij de Chinees” maar niet aan. 😉
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hahaha. Nee, die ga ik niet luisteren. Ik hoef geen gesmak in mijn oren. Hoopte dat ze iets geleerd hadden, maar als het gelijk zo begint sla ik hem over. :)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 26 jul 2022, 14:30 Hahaha. Nee, die ga ik niet luisteren. Ik hoef geen gesmak in mijn oren. Hoopte dat ze iets geleerd hadden, maar als het gelijk zo begint sla ik hem over. :)
Sinds wanneer heb jij een probleem met eten? ;)
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Randje buitenspel podcast was weer genieten. Is een podcast met 4 comedians die fan zijn van PSV, Ajax, Feyenoord en Twente. Erg de moeite waard.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Inderdaad. Na een weekend als dit luistert het altijd een heel stuk fijner.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Menno1 schreef: 19 sep 2022, 19:10 Randje buitenspel podcast was weer genieten. Is een podcast met 4 comedians die fan zijn van PSV, Ajax, Feyenoord en Twente. Erg de moeite waard.
1x naar geluisterd. Totaal niet grappig, maar dat vinden de heren van zichzelf blijkbaar wel, moesten constant lachen om elkaar. Is dat nog steeds zo?

Mijn rondje podcast ziet er zo uit:
Dagelijks AD Voetbal podcast en op maandag FC Afkicken Bord op schoot, Voetbalpraat en vrijdags hun voorbeschouwing.
Skiete Willy Podcast wekelijks wanneer ie uitkomt. En dan nog afhankelijk van de onderwerpen, Staantribune en De Cor Potcast.
#FreeGeneratie4
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

PCGC schreef: 21 sep 2022, 18:52
Menno1 schreef: 19 sep 2022, 19:10 Randje buitenspel podcast was weer genieten. Is een podcast met 4 comedians die fan zijn van PSV, Ajax, Feyenoord en Twente. Erg de moeite waard.
1x naar geluisterd. Totaal niet grappig, maar dat vinden de heren van zichzelf blijkbaar wel, moesten constant lachen om elkaar. Is dat nog steeds zo?

Mijn rondje podcast ziet er zo uit:
Dagelijks AD Voetbal podcast en op maandag FC Afkicken Bord op schoot, Voetbalpraat en vrijdags hun voorbeschouwing.
Skiete Willy Podcast wekelijks wanneer ie uitkomt. En dan nog afhankelijk van de onderwerpen, Staantribune en De Cor Potcast.
Dat is nog steeds zo. :D

AD Voetbal podcast luister ik ook regelmatig. Derde helft podcast af en toe, FC Afkicken ook, NOS voetbal podcast is ook wel oke, Skiete Willy en uiteraard Peesjevee podcast met onze Marscha :lol: ;)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

PSV Podcasts