Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het lijkt me totaal geen type om nu te zeggen: de groeten, Everton en Ancelotti. Zeker niet nu ze daadwerkelijk belangrijke stappen lijken te zetten. Maar goed, ManUtd is ManUtd. Die trein komt ook niet twee keer langs.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zijn contract loopt komende zomer wel af. En Man United weer écht terug naar de top brengen lijkt mij een unieke kans.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Dat is en blijft een utopie denk ik.
Ex unitate vires
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Fanatic-U-s schreef: 22 nov 2020, 20:28 Dat is en blijft een utopie denk ik.
Man United is de rijkste club ter wereld. Ik zou echt niet weten waarom het dan met een goede organisatie erachter onmogelijk is om weer de absolute topclub van weleer te worden.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15288
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Man Utd heeft veel talent rondlopen. Met Greenwood hebben ze een van de meest natuurlijke afmakers, die er zijn. Met Rashford een fantastische speler, die voorin overal kan spelen. Middenveld is goed in orde.

Eigenlijk missen ze alleen een echt goede manager en wat verdedigers. Zeker dat laatste is wel de specialiteit van Brands natuurlijk. ;)
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Zou de eerste fatsoenlijke transfer van ManUtd zijn in de afgelopen 10 jaar.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Fanatic-U-s schreef: 22 nov 2020, 20:28 Dat is en blijft een utopie denk ik.
Denk je dat echt?

Volgens mij is ManU nog immer de club met de meeste supporters mondiaal, en zijn ze alleen om die reden al slechts met een goed verkozen beleid over meerdere jaren (dus niet zo ad-hoc proberen eruit te persen wat er gewoon niet in zit), zonder enige twijfel structureel terug aan de top. Waar ze uiteraard ook horen als je't mij vraagt. Net zoals Liverpool gelukkig ook weer "terug is waar het hoort". Daar waar de prijzen verdeeld worden...
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Prachtige club, zonde dat Donny van de River daar rond loopt. Heeft werkelijk niets te zoeken bij een club van die allure. Ik gun het Brands van harte en ben er van overtuigd dat hij mede kan zorgen voor een wederopstanding van United. Toen ik daar was in 2015 bij Man UTD - PSV en dat stadion van binnen zag wist ik niet wat ik mee maakte joh. Wat een stadion en wat een club. Natuurlijk moet hij deze stap maken als het concreet word.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Moet ie zeker doen en ook goed voor ons. Mag ie Sangare over anderhalf jaar voor 40 miljoen ophalen.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Voor een jaartje huur ofwat?
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Kan hij die overschatte Van de Beel weer weggeven
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

RIO schreef: 23 nov 2020, 02:00 Moet ie zeker doen en ook goed voor ons. Mag ie Sangare over anderhalf jaar voor 40 miljoen ophalen.
Precies wat ik dacht: laat maar naar Man.Utd. gaan, prima voor ons.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dat zou een geweldige stap zijn voor Brands natuurlijk, het is hem gegund.
Daarbij wordt Ed Woodward nergens serieus genomen, onbegrijpelijk dat die bij zo'n grote club maar een beetje aan mag blijven kloten.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

ShovingNE2 schreef: 23 nov 2020, 06:34
RIO schreef: 23 nov 2020, 02:00 Moet ie zeker doen en ook goed voor ons. Mag ie Sangare over anderhalf jaar voor 40 miljoen ophalen.
Precies wat ik dacht: laat maar naar Man.Utd. gaan, prima voor ons.
Dat denk ik ook. De verstandhouding met hem is nog steeds buitengewoon goed. Je kan dan mogelijk profiteren, door bijvoorbeeld spelers die nog net niet goed genoeg zijn voor United te huren, die wel meerwaarde hebben voor PSV. Ik zou het niet erg vinden om gratis (of tegen salaris) drie jaar de nieuwe Alex hier te mogen begroeten.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

https://www.nu.nl/voetbal/6129015/techn ... -jaar.html
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Leuk voor hem. Blijft een sympathieke kerel, maar eerlijk gezegd vind ik niet dat er onder Brands structureel beter gepresteerd wordt daar dan voorheen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Los van zijn prestaties heeft de modebewuste Brands een pose waar ze gek van zijn in the UK: the Don, the Boss, new James Bond.
Leuk voor hem en hopelijk krijgt hij Everton ooit in de CL.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Heya Hallvar schreef: 21 apr 2021, 15:14 Los van zijn prestaties heeft de modebewuste Brands een pose waar ze gek van zijn in the UK: the Don, the Boss, new James Bond.
Leuk voor hem en hopelijk krijgt hij Everton ooit in de CL.
Benieuwd of iemand hem ook wel eens aanstoot met de vraag of hij thuis aan het klussen is.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heya Hallvar schreef: 21 apr 2021, 15:14 Los van zijn prestaties heeft de modebewuste Brands een pose waar ze gek van zijn in the UK: the Don, the Boss, new James Bond.
Leuk voor hem en hopelijk krijgt hij Everton ooit in de CL.
En dat voor iemand die tot 2005 voornamelijk aan RKC verbonden was. Naast kunde is uitstraling idd erg belangrijk.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Josef Dettelbacher schreef: 21 apr 2021, 15:23
Heya Hallvar schreef: 21 apr 2021, 15:14 Los van zijn prestaties heeft de modebewuste Brands een pose waar ze gek van zijn in the UK: the Don, the Boss, new James Bond.
Leuk voor hem en hopelijk krijgt hij Everton ooit in de CL.
En dat voor iemand die tot 2005 voornamelijk aan RKC verbonden was. Naast kunde is uitstraling idd erg belangrijk.
Mwah, RKC was toch gewoon zijn kluppie? Althans wel wat jaren gespeeld en waarschijnlijk toen ook een functie aangeboden gekregen voor na zijn carrière.

Vind het juist razendknap dat ie daarna een overstap naar AZ verdiende en vervolgens naar PSV. Hij heeft inderdaad een goede autoritaire uitstraling, maar ik vind ook dat hij echt kenmerkende dingen had als TD. Buitenkansjes, goed oog voor talent, slim huren, dat geniale ergens omheen kunnen lullen, dat is echt zijn stijl. Verschrikkelijk vond ik het toen Cocu en hij vertrokken, samen hadden ze heel de Eredivisie onder controle. Bij Everton toch uitstekende mensen als Ancelotti kunnen binnen halen. Het is gewoon een top TD. En ja, waarschijnlijk is uitstraling daar ook een belangrijk onderdeel van.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Revolinho schreef: 21 apr 2021, 17:07
Josef Dettelbacher schreef: 21 apr 2021, 15:23

En dat voor iemand die tot 2005 voornamelijk aan RKC verbonden was. Naast kunde is uitstraling idd erg belangrijk.
Mwah, RKC was toch gewoon zijn kluppie? Althans wel wat jaren gespeeld en waarschijnlijk toen ook een functie aangeboden gekregen voor na zijn carrière.

Vind het juist razendknap dat ie daarna een overstap naar AZ verdiende en vervolgens naar PSV. Hij heeft inderdaad een goede autoritaire uitstraling, maar ik vind ook dat hij echt kenmerkende dingen had als TD. Buitenkansjes, goed oog voor talent, slim huren, dat geniale ergens omheen kunnen lullen, dat is echt zijn stijl. Verschrikkelijk vond ik het toen Cocu en hij vertrokken, samen hadden ze heel de Eredivisie onder controle. Bij Everton toch uitstekende mensen als Ancelotti kunnen binnen halen. Het is gewoon een top TD. En ja, waarschijnlijk is uitstraling daar ook een belangrijk onderdeel van.
Hier ben ik het met je eens. Ik dacht destijds "Kut, daar gaat onze ruggengraat"..
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Marcel Brands kon goed excelleren met een topscout als John de Jong onder hem en het geld wat we ontvingen waardoor we een kickstart konden maken met Strootman Wijnaldum en Mertens. Fijn persoon, sterke uitstraling, maakte zich niet snel zorgen en heeft door zijn geduld Pereiro binnen weten te hengelen die met zijn belangrijke goals minstens 2 kampioenschappen heeft verdiend.

Maar de romantisering is ook wel gaande merk ik. Ik vond vooral de driehoek Gerbrands Cocu en Brands sterk, maar Brands heeft ook hele matige aankopen gedaan. De pareltjes waren denk ik toch Arias Moreno Guardado Van Ginkel Propper en Luuk, en toevallig speelde die allemaal samen :).
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

11 Sir Tinus schreef: 21 apr 2021, 17:24 Marcel Brands kon goed excelleren met een topscout als John de Jong onder hem en het geld wat we ontvingen waardoor we een kickstart konden maken met Strootman Wijnaldum en Mertens. Fijn persoon, sterke uitstraling, maakte zich niet snel zorgen en heeft door zijn geduld Pereiro binnen weten te hengelen die met zijn belangrijke goals minstens 2 kampioenschappen heeft verdiend.

Maar de romantisering is ook wel gaande merk ik. Ik vond vooral de driehoek Gerbrands Cocu en Brands sterk, maar Brands heeft ook hele matige aankopen gedaan. De pareltjes waren denk ik toch Arias Moreno Guardado Van Ginkel Propper en Luuk, en toevallig speelde die allemaal samen :).
Nou, dan mag straks de romantisering beginnen als Mario, Ibrahim, Toby, Kevin en Philipp samen spelen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Marcel Brands