Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Amtwerp is zich dusdanig aan het versterken dat hij gelijk daar moet presteren. Geen kwalificatie voor de ECL zal als slecht worden beschouwd. De manier van spelen van Van Bommel is tot nu toe niet vooruitstrevend geweest. Eerder andersom.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ah Marc Degryse, fijne speler was dat. Jammer dat hij op wat latere leeftijd kwam en niet in de bloei van zijn carrière.

Hij heeft wel een punt hier mee:
'Van Bommel werd relatief snel weggestuurd bij zowel PSV als VfL Wolfsburg. Heeft hij daarvan geleerd? Kan hij zich dit keer wel staande houden in een club waar het nooit rustig is? Als ik hem bij PSV soms bezig zag, dacht ik: zó zelfverzekerd, zó arrogant en zó mysterieus willen doen. Het was soms iets té', aldus Degryse
En inderdaad, gezien de versterkingen die hij heeft gekregen is kwalificatie voor de Conference League wel het minste wat je mag verwachten.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Massimo schreef: 22 jul 2022, 08:25 Amtwerp is zich dusdanig aan het versterken dat hij gelijk daar moet presteren. Geen kwalificatie voor de ECL zal als slecht worden beschouwd. De manier van spelen van Van Bommel is tot nu toe niet vooruitstrevend geweest. Eerder andersom.
Nu mag Drita natuurlijk geen probleem vormen, maar als ik op VI naar de opstelling van Antwerp kijk, dan zou je daar in Nederland denk ik geen top 5 mee eindigen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Als je dit allemaal leest dan denk ik dat van Bommel blij mag zijn dat Overmars daar de scepter zwaait. Als hij het niet verneukt bij de selectie dan kan hij het zich permiteren om ook de terugwedstrijd te verliezen.

Het zal dodelijk zijn als hij in oktober alweer thuis zit. Dan is het echt afgelopen met zijn carrière
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Scheelt dat hij nu ervaren coaches uit Nederland naast zich heeft..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mr.top schreef: 22 jul 2022, 09:06 . Als hij het niet verneukt bij de selectie dan kan hij het zich permiteren om ook de terugwedstrijd te verliezen.
Het was een gelijkspel.

Van Bommel kan altijd wel ergens terecht. Is het niet in de top van een land, dan vast wel ergens in de MLS, Australië, Midden Oosten of Azië. Ook een middenmoter ergens in Italië ofzo wil het vast nog wel proberen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Bommel is teveel met zichzelf bezig, te weinig met zijn werk. Blijft jammer, toch een van mijn grote helden, die van zijn voetstuk is gelazerd. Maar goed, dat is voorbij
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Josef Dettelbacher schreef: 22 jul 2022, 09:45
mr.top schreef: 22 jul 2022, 09:06 . Als hij het niet verneukt bij de selectie dan kan hij het zich permiteren om ook de terugwedstrijd te verliezen.
Het was een gelijkspel.

Van Bommel kan altijd wel ergens terecht. Is het niet in de top van een land, dan vast wel ergens in de MLS, Australië, Midden Oosten of Azië. Ook een middenmoter ergens in Italië ofzo wil het vast nog wel proberen.
In Amerika scouten ze tegenwoordig al vrij serieus. Dat valt dus af. En ik vraag me serieus af of hij niet te trots is om op een lager niveau te gaan werken.

Ik zie hem ook niet in een autoritair land werken waarbij de plaatselijke prins nog wat wijzigingen in de opstelling aan kan brengen. Maar goed, we gaan het zien.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Grasmat schreef: 22 jul 2022, 08:27 Ah Marc Degryse, fijne speler was dat. Jammer dat hij op wat latere leeftijd kwam en niet in de bloei van zijn carrière.

Hij heeft wel een punt hier mee:
'Van Bommel werd relatief snel weggestuurd bij zowel PSV als VfL Wolfsburg. Heeft hij daarvan geleerd? Kan hij zich dit keer wel staande houden in een club waar het nooit rustig is? Als ik hem bij PSV soms bezig zag, dacht ik: zó zelfverzekerd, zó arrogant en zó mysterieus willen doen. Het was soms iets té', aldus Degryse
En inderdaad, gezien de versterkingen die hij heeft gekregen is kwalificatie voor de Conference League wel het minste wat je mag verwachten.
Snap niet dat ze het hier nu pas over hebben. Was toch zo duidelijk als wat? Daarom denk ik ook niet dat ie ontslagen wordt, Overmars moet het er mee doen.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik gun v. Bommel vooral een vreselijk mislukt avontuur en daarmee ook einde carrière als coach. Want dat is hij namelijk niet en zal hij ook nooit worden. Privé gun ik hem het beste en als hij na een paar jaar thuis zitten eindelijk beseft wat hij als trainer PSV eigenlijk geflikt heeft en met oprechte excuses naar alles en iedereen komt... dan praten we wel eens verder.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 aug 2019
Oude naam: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

Wat mij betreft is het hele Van Bommel verhaal en PSV een vergeten en vergeven situatie. Zijn status als voetballer en mens weegt voor mij veel zwaarder dan de fouten die hij hier heeft gemaakt. Het verbaast me dat veel supporters daar toch een ander sentiment bij hebben. Het is wel heel jammer dat hij nu bij dickpic zit, want die gun ik uiteraard een slecht carrière verloop.

Over Van Bommel. Voor hij coach van PSV 1 werd, hoorde ik louter positieve geluiden over hem. Hij was dan weliswaar jeugdtrainer, maar daar word je ook beoordeeld op je tactisch vermogen, management en trainer skills. Dat was toch allemaal meer dan prima in orde?

Dat hij vervolgens heel veel moeite heeft om zich te bewegen in een grotere organisatie zonder daarbij een enorme controlefreak te worden, is een feit. Maar zou hij dat echt niet nog kunnen leren?
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dat blijft voor mij inderdaad het grootste mysterie. In de jeugd veel lof oogsten met je aanpak, en het jaar erop is dat allemaal afgebroken. Enige verklaring die ik zelf heb is dat Bommel maar relatief kort op de herdgang heeft rondgelopen, en zich in die rol nog niet in de positie vond om alles naar zn hand te zetten.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Stond bij PSV aardig onder druk met zijn verliespartijen. Verloor daardoor zichzelf en het overzicht, waardoor hij domme dingen deed.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Grasmat schreef: 22 jul 2022, 08:27 Ah Marc Degryse, fijne speler was dat. Jammer dat hij op wat latere leeftijd kwam en niet in de bloei van zijn carrière.

Hij heeft wel een punt hier mee:
'Van Bommel werd relatief snel weggestuurd bij zowel PSV als VfL Wolfsburg. Heeft hij daarvan geleerd? Kan hij zich dit keer wel staande houden in een club waar het nooit rustig is? Als ik hem bij PSV soms bezig zag, dacht ik: zó zelfverzekerd, zó arrogant en zó mysterieus willen doen. Het was soms iets té', aldus Degryse
En inderdaad, gezien de versterkingen die hij heeft gekregen is kwalificatie voor de Conference League wel het minste wat je mag verwachten.
Overigens tussendoor je weet hoop ik wel dat als Degreyse eerder was gekomen Romario nooit bij PSV had gespeeld he? ;)
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
1
Berichten: 415
Lid geworden op: 23 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Als ik de verhalen van Mart van den Heuvel mag geloven is Mark een enorme eikel geweest binnen PSV. Wilde verschillende boegbeelden uit de organisatie hebben zodat zijn vriendjes op die plek konden komen. Mijn respect voor de voetballer blijft, aangezien het toch wel een grote naam is uit het PSV verleden.

Verder is het bij Wolfsburg precies hetzelfde gebeurd anders was hij ook niet zo snel weggeweest. De coach van Bommel gun ik niets meer, helaas.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik gun Van Bommel wel succes, alleen de club Antwerp met al het uitschot daar niet.
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Als je ziet hoeveel schoten Antwerp gisteren had is het zowat een wonder dat er geen in ging, dat komt wel goed volgende week.
En laatste team dat in de tweede voorronde gelijkspeelde tegen Drita bereikte de finale, dus wie weet waar ze eindigen.
Ik gun Van Bommel wel dat hij het goed doet. Blijft een PSV held. Gelukkig heeft hij nu assistenten die een stuk ervarener zijn dan de assistenten die hij bij ons had.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik gun Van Bommel het beste, maar ik denk dat hij het gewoon niet in zich heeft om een goede trainer te zijn.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

VeresRivne schreef: 22 jul 2022, 12:15
Grasmat schreef: 22 jul 2022, 08:27 Ah Marc Degryse, fijne speler was dat. Jammer dat hij op wat latere leeftijd kwam en niet in de bloei van zijn carrière.

Hij heeft wel een punt hier mee:



En inderdaad, gezien de versterkingen die hij heeft gekregen is kwalificatie voor de Conference League wel het minste wat je mag verwachten.
Overigens tussendoor je weet hoop ik wel dat als Degreyse eerder was gekomen Romario nooit bij PSV had gespeeld he? ;)
Ik weet wat je bedoelt, maar als opvolger van Romario was ook prima geweest.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 22 jul 2022, 11:55 Dat blijft voor mij inderdaad het grootste mysterie. In de jeugd veel lof oogsten met je aanpak, en het jaar erop is dat allemaal afgebroken. Enige verklaring die ik zelf heb is dat Bommel maar relatief kort op de herdgang heeft rondgelopen, en zich in die rol nog niet in de positie vond om alles naar zn hand te zetten.
Is denk ik wel een totaal ander verhaal in de jeugd... veel kleinere organisatie, oneindig veel minder druk.

Helaas heeft die hele episode zeker effect op z'n standing binnen de club, kan ook niet anders he. Is ruim genoeg voor gebeurd. Ik zal niet zeggen bad standing maar m.i. toch zeker ook geen banner standing meer. Maar ja, krijg die corrupte elite van het forum maar 'ns overstag he :angry: :mrgreen:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Voor de supporters is voetballer Van Bommel een grote held. Onder zijn medespelers was hij een stuk minder populair. Het zegt veel dat in zijn laatste jaar bij PSV hij vooral aansluiting had met Van Ooijen en Ritzmaier. Die maakt niet zo veel vrienden in een organisatie en die heb je wel nodig als de resultaten even uitblijven.

Gun hem verder het beste, zelfs als dat betekent dat Overmars en Antwerp daarbij wel varen.
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

PSVerDenBosch schreef: 22 jul 2022, 12:23 Als ik de verhalen van Mart van den Heuvel mag geloven is Mark een enorme eikel geweest binnen PSV. Wilde verschillende boegbeelden uit de organisatie hebben zodat zijn vriendjes op die plek konden komen. Mijn respect voor de voetballer blijft, aangezien het toch wel een grote naam is uit het PSV verleden.

Verder is het bij Wolfsburg precies hetzelfde gebeurd anders was hij ook niet zo snel weggeweest. De coach van Bommel gun ik niets meer, helaas.
Ik heb het al vaker gezegd.
Ik ben 1 van de 4 PSV-supporters die ook de voetballer van Bommel niet zo'n held vindt zoals velen hier. Toen al anderen de schuld geven zoals die ene keer dat we de finale van de CL hadden moeten halen.

Overigens toepen we met zijn vieren iedere vrijdagavond om de twee weken. Dan zijn we het altijd heel erg met elkaar eens.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Ieder zijn bubbel :mrgreen:
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Speelt nu met FC Dickpic bij Drita uit. Staat nog 0-0, zie hem er zo uitvliegen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

FC Pikwerp :grin:

Staan nu wel voor. Alsof 't wat boeit...
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen schreef: 28 jul 2022, 20:32 Speelt nu met FC Dickpic bij Drita uit. Staat nog 0-0, zie hem er een twee Drita uitvliegen.
Ik heb hem even aangepast
La vida és massa curta per no fer broma

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mark van Bommel