Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Grasmat schreef: 10 feb 2024, 23:01
Finale is ook thuis. Dat was het sowieso al maar nu dus ook op papier. 75% thuiswedstrijden in 10 jaar beker. Bizar.
Maar om dat uit te balanceren hebben ze wel de VAR mee…
Ongelooflijk wat een toeval! 25% meer thuiswedstrijden loten dan het gemiddelde. Bizar gewoon. En dan ook nog geluk hebben met VARs die uit de regio komen. En als het onverhoopt 0-1 staat tegen Groningen ook nog eens oneindige blessuretijd! En als ze met 1-0 voor staan hebben ze óók nog het geluk dat er maar 2 minuten bijkomen, en dan wordt er na 1 minuut 50 afgefloten, vlak voordat die bal nog een keer gevaarlijk de 16 ingepompt kan worden. Maar denken jullie dat Slot daardoor minder zal gaan klagen? Nee toch zeker?
mateja schreef: 11 feb 2024, 00:09
Ongelooflijk wat een toeval! 25% meer thuiswedstrijden loten dan het gemiddelde. Bizar gewoon. En dan ook nog geluk hebben met VARs die uit de regio komen. En als het onverhoopt 0-1 staat tegen Groningen ook nog eens oneindige blessuretijd! En als ze met 1-0 voor staan hebben ze óók nog het geluk dat er maar 2 minuten bijkomen, en dan wordt er na 1 minuut 50 afgefloten, vlak voordat die bal nog een keer gevaarlijk de 16 ingepompt kan worden. Maar denken jullie dat Slot daardoor minder zal gaan klagen? Nee toch zeker?
Ik vind uit/thuis loten in de beker sowieso niet eerlijk, omdat het maar over één wedstrijd gaat. Wat mij betreft gaat de helft van de kaarten altijd naar de tegenstander, ook als je thuis loot.
Franciscus schreef: 11 feb 2024, 09:10
OK. Dus de KNVB fixt de loting.
Zware beschuldigingen hier.
Jullie weten dat de kans dat Feyenoord thuis zou loten 50% was he?
Gaat om het patroon hè, niet deze enkele keer 100 keer met een munt gooien zal ook niet snel in 75x kop resulteren.
Maar ik geloof niet dat er daadwerkelijk iets gefixt wordt hoor. Maar het is natuurlijk wel extreem toevallig.
Gaat om het patroon hè, niet deze enkele keer 100 keer met een punt gooien zal ook niet snel in 75x kop resulteren.
Maar ik geloof niet dat er daadwerkelijk iets gefixt wordt hoor. Maar het is natuurlijk wel extreem toevallig.
Als je de finale niet meetelt, dan zakt het volgens mij onder 70%
Ok, en wat is de kans dat je van de 35 laatste wedstrijden er 25 thuis loot?
Dus je zegt alsnog dat de KNVB de loting fixt in het voordeel van Feyenoord? Want welk alternatief is er verder?
Dus je zegt alsnog dat de KNVB de loting fixt in het voordeel van Feyenoord? Want welk alternatief is er verder?
Ik vraag om uit te rekenen hoe groot de kans is. Meer niet.
Knal dit soort vragen gewoon even in Google en je vindt je antwoord vast wel. Als dat je redenatie is waarom het niet eerlijk is dat een club een bepaalde periode vaker thuis dan uit loot is dat echter niet bijzonder sterk.
Ik vraag om uit te rekenen hoe groot de kans is. Meer niet.
Knal dit soort vragen gewoon even in Google en je vindt je antwoord vast wel. Als dat je redenatie is waarom het niet eerlijk is dat een club een bepaalde periode vaker thuis dan uit loot is dat echter niet bijzonder sterk.
Dat heb ik uiteraard al gedaan. Dat jullie vervolgens woorden in de mond willen leggen omdat de uitkomst niet in jullie denkwereld past is prima maar van mij mag iedereen gewoon zijn eigen conclusie trekken.
Precies 25 of minstens?
Uitgaande van minstens, is het meer dan 10%.
Juancho schreef: 11 feb 2024, 16:01
Stel dat een berekening uitkomt op 0,000001% kans op weer een thuiswedstrijd. Wat is dan de conclusie?geluk? Doorgestoken kaart van de KNVB?