Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15285
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

En dat zonder Guti…
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Onverklaarbaar! Heeft zeker een Ivooriaanse kloon van Guti naast zich.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

ShovingNE2 schreef: 23 dec 2022, 14:31
Nieuwe hypetrain incoming? Nu 60 bieden om in de zomer zeker te zijn van zijn komst. Ik vind het een goed idee.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Dat zou een fantastische transfer zijn voor PSV inderdaad
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hij kan toch weer weg voor 36 miljoen en PSV hield daar 25 aan over berekende Elfrink al eens.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

In de zomer pas. 37,5. Deze winter niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wordt knap lastig om hem te vervangen in de zomer. Echt een genot om te zien in het PSV shirt en verdient deze hype dubbel en dwars
PSVehv
Jeugdinternational
2
Berichten: 147
Lid geworden op: 30 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Enzo Fernandez is onderweg naar de uitgang bij Benfica na het afgelopen WK.
Met Roger Schmidt aan het roer, schat ik de kans groot in dat hij een poging gaat doen om Sangare los te weken bij PSV.
Een speler waar hij mee samen gewerkt heeft en er goed op staat. Echter staat Benfica niet bekend om de grote uitgaven.
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

PSVehv schreef: 27 dec 2022, 14:24 Enzo Fernandez is onderweg naar de uitgang bij Benfica na het afgelopen WK.
Met Roger Schmidt aan het roer, schat ik de kans groot in dat hij een poging gaat doen om Sangare los te weken bij PSV.
Een speler waar hij mee samen gewerkt heeft en er goed op staat. Echter staat Benfica niet bekend om de grote uitgaven.
Haha komt het voor hun even goed uit dat ze met PSV moeten gaan onderhandelen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Sangaré heeft denk ik zijn zinnen gezet op de Premier League.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

PSV kan alles vragen deze winter voor Sangare. Die 37.5 miljoen euro geldt alleen in de zomer pas weer. Overigens kan men niet maken naar de fans toe om ook nog eens Sangare te verkopen, nu Cody is verkocht.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Benfica kan geen 40 miljoen betalen en Sangaré vindt Roger vast een toffe peer maar nog een tussenstap zal ie niet nodig hebben.

Bayern zou overigens ook prima bij hem passen maar die hebben al zoveel middenvelders.

Het is echt niet uit te sluiten dat er vanuit de PL deze winter nog een club komt.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Verwacht inderdaad niet dat Sangaré zo'n stap maakt. Ik denk overigens ook niet dat Benfica Fernández laat gaan. Die hebben goed geloot in de CL en willen voor het eerst in 4 jaar weer eens kampioen worden.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

In het kader van goed werkgeverschap en vooral, ik herhaal, vooral niet het onderste uit de kan halen stel ik voor dat we ons driebenig monster zsm proberen te verkopen voor 12,5 miljoen euro. Tenzij iemand minder bied. Dan gaan we daar ook direct mee akkoord.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Tja, clubs weten ook wel ondertussen dat PSV het niet zo breed heeft. Komende zomer pik je Sangare op voor 37 miljoen. Zal me niks verbazen als er nog een subtopper uit de PL komt die er een miljoen of 7-10 bij doet en zegt: take it or leave it, anders komen we in de zomer terug. En wat PSV dan zal doen...hmm
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Juancho schreef: 27 dec 2022, 14:36 Tja, clubs weten ook wel ondertussen dat PSV het niet zo breed heeft. Komende zomer pik je Sangare op voor 37 miljoen. Zal me niks verbazen als er nog een subtopper uit de PL komt die er een miljoen of 7-10 bij doet en zegt: take it or leave it, anders komen we in de zomer terug. En wat PSV dan zal doen...hmm
Ik denk dat we onze verwachtingen even bij mogen gaan stellen.
Ik ging er van uit dat we die 37,5 miljoen met 2 vingers in de neus zouden krijgen. Als een soort tegemoetkomertje voor Sangare om langer te blijven. Maar wel een stevige minimum (en tegelijkertijd maximum want het is een clausule). Echter mogen we concluderen dat de kans dat onze directie vast houdt aan die 37,5 miljoen afkoopsom zéér waarschijnlijk een utopie is. Het is waarschijnlijk meer een soort van; meer hoeven we echt niet hoor.
Waarschijnlijk is hij dus rond de 25 tot max 30 miljoen te koop deze zomer.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

nilssonH schreef: 27 dec 2022, 14:31 Verwacht inderdaad niet dat Sangaré zo'n stap maakt. Ik denk overigens ook niet dat Benfica Fernández laat gaan. Die hebben goed geloot in de CL en willen voor het eerst in 4 jaar weer eens kampioen worden.
Volgens Portugese media zou er door 2 clubs al 127 mil zijn geboden. Zou knap zijn als die weten te behouden
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1807
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wauw, ook hier al zakdoekjes en tamponnetjes nodig bij een aantal. Welkom op het Viva forum.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

29.04.2007 schreef: 27 dec 2022, 15:00 Wauw, ook hier al zakdoekjes en tamponnetjes nodig bij een aantal. Welkom op het Viva forum.
Ik heb orale sex gehad en ben bang dat ik hierdoor nu zwanger ben. Kan dit?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

29.04.2007 schreef: 27 dec 2022, 15:00 Wauw, ook hier al zakdoekjes en tamponnetjes nodig bij een aantal. Welkom op het Viva forum.
Echt he. Niet te harden. Lekker polariserend gaan overdrijven en dan verbaasd zijn dat mensen daar wat van vinden. Dan komen de oneliners "Jullie vinden alles wat PSV doet goed", "Je mag geen kritiek hebben" en "mening!!!!!" voorbij. Vooral dingen verzinnen die niemand gezegd heeft, vergeet dat niet.

Mbt je vraag, [mention]Armada[/mention] ja, dat kan zeker. Gauw naar de dokter om een morning afterlr condoom te halen!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Maar stel hè, stel een echte (Engelse?) topclub ziet onze geweldenaar nu weer uitblinken en legt volgende week hopsakee 75 miljoen op tafel om hem per direct op te pikken en andere clubs in de zomer te snel af te zijn. Zouden jullie hem dan verkopen (voor dus het dubbele van wat je er maximaal komende zomer voor krijgt, maar eveneens ook waarschijnlijk de laatste kans op het winnen van de Eredivisie/EL weggooit) of houden voor het sportieve aspect en in de zomer een heel stuk minder vangen?
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Grasmat schreef: 30 dec 2022, 19:57 Maar stel hè, stel een echte (Engelse?) topclub ziet onze geweldenaar nu weer uitblinken en legt volgende week hopsakee 75 miljoen op tafel om hem per direct op te pikken en andere clubs in de zomer te snel af te zijn. Zouden jullie hem dan verkopen (voor dus het dubbele van wat je er maximaal komende zomer voor krijgt, maar eveneens ook waarschijnlijk de laatste kans op het winnen van de Eredivisie/EL weggooit) of houden voor het sportieve aspect en in de zomer een heel stuk minder vangen?
Geen seconde nadenken en verkopen.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Aint gonna happen..alhoewel Chelsea tot 50mln wilde gaan afgelopen zomer.
#simplythebest
CZ_Code
Meervoudig international
1
Berichten: 1385
Lid geworden op: 25 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 30 dec 2022, 19:57 Maar stel hè, stel een echte (Engelse?) topclub ziet onze geweldenaar nu weer uitblinken en legt volgende week hopsakee 75 miljoen op tafel om hem per direct op te pikken en andere clubs in de zomer te snel af te zijn. Zouden jullie hem dan verkopen (voor dus het dubbele van wat je er maximaal komende zomer voor krijgt, maar eveneens ook waarschijnlijk de laatste kans op het winnen van de Eredivisie/EL weggooit) of houden voor het sportieve aspect en in de zomer een heel stuk minder vangen?
Ik zal wel voor gek verklaard worden, maar ik zou hem persoonlijk brengen naar die club. 75 miljoen is zo onwijs veel voor PSV op dit moment. Voor de eredivisie vind ik Guti, Veerman, Simons echt een meer dan prima middelveld, al helemaal omdat Sangare soms in slaap valt tijdens kleine wedstrijden. Steek die 75 miljoen lekker in de jeugd, vullen van laatste gaten en de rest in een pot zodat de nieuwe TD van de zomer een mooie zak geld heeft voor zijn visie.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Bij 75 miljoen hoef ik niet eens na te denken en Marcel ook niet. Strik erom.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré