Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Matig inderdaad zonde van de tijd.
Dat Summerville alle standaardsituaties mocht doen sprak voor mij ook boekdelen.
Jammer dat Van der Looi niet een hele goede coach is en graag spelers wilt opstellen die met elkaar samenspeelden.
Een inspiratieloos middenveld met matige vleugels en een langzame Van Hecke/Brobbey.
Bijzondere groep om voor de toernooiwinst samen te stellen.
Joenepsv schreef: 24 jun 2023, 19:45
Taylor en Gravenberch vind ik uitzonderlijke zwakke spelers. Gravenberch kan nog een beetje voetballen maat Taylor kan echt niks. Het zijn daarnaast ook van die slappe zakken.
Gravenberch vind ik wel een gigantisch talent. Staat alleen al twee jaar stil, want ook vorig jaar bij Ajax ontwikkelde hij niet echt meer. Zonde.
Joenepsv schreef: 24 jun 2023, 19:45
Taylor en Gravenberch vind ik uitzonderlijke zwakke spelers. Gravenberch kan nog een beetje voetballen maat Taylor kan echt niks. Het zijn daarnaast ook van die slappe zakken.
Gravenberch vind ik wel een gigantisch talent. Staat alleen al twee jaar stil, want ook vorig jaar bij Ajax ontwikkelde hij niet echt meer. Zonde.
Zie je wel vaker bij spelers die als gigantisch talent bekend stonden. Hij heeft te lang geteerd op zijn pure talent en fysiek. Nu leeftijdsgenoten ook verder zijn in hun ontwikkeling valt hij minder op terwijl de verwachtingen hoger liggen bij een speler van zijn status. Vond hem overigens beter dan tegen België maar vind hem in zijn geheel slap overkomen. De stap naar Bayern is ook niet de slimste die hij kon zetten. Veel te vroeg.
Zie je wel vaker bij spelers die als gigantisch talent bekend stonden. Hij heeft te lang geteerd op zijn pure talent en fysiek. Nu leeftijdsgenoten ook verder zijn in hun ontwikkeling valt hij minder op terwijl de verwachtingen hoger liggen bij een speler van zijn status. Vond hem overigens beter dan tegen België maar vind hem in zijn geheel slap overkomen. De stap naar Bayern is ook niet de slimste die hij kon zetten. Veel te vroeg.
Eens. Hij had beter een tussenstap bij ons kunnen maken. Toch zou het me niet verbazen als hij het nog wel redt. Al heeft hij ook pech met zo’n Tuchel. Denk niet dat dit een goede match is.
Gravenberch vond zichzelf al veel te vroeg te goed. Hij had daardoor ook wat langer nodig om door te breken en Ajax was op dat moment ook van een niveau dat je er ook niet zomaar tussenkwam i.t.t. nu. En ondanks dat zijn mentaliteit niet is zoals Bazoer, is dat ook niet altijd heel goed geweest. Hij had eigenlijk nog 2 jaar bij Ajax moeten voetballen. Gravenberch teert niet alleen op zijn fysiek, maar kan ook echt wel goed voetballen. Echter denk ik dat hij mentaal niet topniveau is waardoor hij een redelijke carriere gaat maken, maar geen geweldige. Door zijn jonge leeftijd kan hij nog wel een aantal mooie transfers maken, maar ik denk dat de vlag over een jaar of 5-6 er wel anders bijhangt en dat hij bij een Bournemouth of dergelijke club speelt.
Summerville oogt dreigend, maar weinig rendement. Dan lijkt Lang me toch een betere optie.
Van Ewijk lijkt me geldverspilling als je Sambo al hebt.
Van Hecke blinkt uit in obligate balletjes breed. Mag hopen dat dat geen serieuze optie is.
Van Ewijk , van Hecke laat maar hoor. Dat is echt niveau heerenveen. Enigste die opvallen zijn die Keeper en Summerville. Daarnaast is die van der Looij ook wel de meest kansloze trainer ooit voor jong Oranje. Prima zet om daar volgend jaar Reiziger neer te zetten.