Bijzondere doelpunten/momenten

Landen, clubs, spelers en competities.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Allemaal Willem Vissertjes die mogen stemmen. Die in stukken geen enkele distantie meer hebben van Messi. Noemen hem ook liefkozend Leo alsof ze geknikkerd hebben. Bizar dat Lewandowski hem niet krijgt, voor het tweede jaar op rij. Schoot alle Bundesliga stats aan barrels.

Messi krijgt wat andere tegenstand en zie daar: 1 goal in ruim 500 minuten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

ShovingNE2 schreef: 30 nov 2021, 07:40 Allemaal Willem Vissertjes die mogen stemmen. Die in stukken geen enkele distantie meer hebben van Messi. Noemen hem ook liefkozend Leo alsof ze geknikkerd hebben. Bizar dat Lewandowski hem niet krijgt, voor het tweede jaar op rij. Schoot alle Bundesliga stats aan barrels.

Messi krijgt wat andere tegenstand en zie daar: 1 goal in ruim 500 minuten.
Want Lewandowski en Bayern hebben zoveel tegenstand in Duitsland? Die worden al jarenlang op rij lachend kampioen. Hij had hem best mogen winnen van mij hoor, maar Messi net zo goed. Die heeft in een dramatisch draaiend Barcelona 40 plus G+A achter zijn naam, dat is ook gewoon weer een enorme prestatie. Maar omdat het Messi is zijn we het normaal gaan vinden, dat is het hele probleem. Daarnaast dus de Copa gewonnen, dus er zijn echt wel valide redenen om hem te laten winnen.

Oh, en over die ene goal, ik denk dat je even hebt gemist dat hij er in de CL alweer 3 in heeft liggen?

Messi is een absolute grootheid waarvan het probleem is dat mensen verwachten dat hij jaarlijks de lat bereikt die hij rond 2011 op een bepaalde hoogte heeft gelegd.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ja dat dus.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

De Realist schreef: 30 nov 2021, 01:36 maar wat mij betreft de meest overschatte en gehypete voetballer ooit.
Hij heeft zo ongeveer alle records gebroken/op zijn naam staan en laat al een 15 jaar belachelijk goede cijfers qua goals en assists zien.
Je kunt discussiëren of hij had moeten winnen (hij zou sowieso top 3 moeten zijn), maar jouw stelling is echt volkomen onzinnig.

Het lijkt wel of iedereen hem beoordeelt op zijn korte tijd bij PSG, alsof hij daarvoor niets liet zien.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja ik vind ook dat hij deze niet had moeten winnen, maar overschat of gehypet kun je Messi met geen mogelijkheid noemen.
Ik schrok overigens van zijn aantal doelpunten afgelopen seizoen, voor mijn gevoel heeft hij een ontzettend stroef seizoen gedraaid met Koeman, maar dat valt dus wel mee.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik denk dat het veel mensen vooral dwarszit dat Lewandowski vorig jaar met afstand had gewonnen en nu weer niet wint, zelfs niet na een bizar seizoen.

Ze zouden hem met terugwerkende kracht gewoon de Gouden Bal van 2020 moeten geven. Sowieso gek dat ze die geschrapt hebben, terwijl praktisch alles gewoon uitgespeeld is.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ren Höek schreef: 30 nov 2021, 11:31
De Realist schreef: 30 nov 2021, 01:36 maar wat mij betreft de meest overschatte en gehypete voetballer ooit.
Hij heeft zo ongeveer alle records gebroken/op zijn naam staan en laat al een 15 jaar belachelijk goede cijfers qua goals en assists zien.
Je kunt discussiëren of hij had moeten winnen (hij zou sowieso top 3 moeten zijn), maar jouw stelling is echt volkomen onzinnig.

Het lijkt wel of iedereen hem beoordeelt op zijn korte tijd bij PSG, alsof hij daarvoor niets liet zien.
Nogmaals, leuk dat je goed presteert in een competitie waarin je het tegen de Elches, Huescas, Eibars etc van deze wereld op 50% nog steeds makkelijk kunt winnen met een van de big spenders en zo gas over hebt voor Champions League wedstrijden.
Voor een groot deel ook in een team dat ontzettend goed op elkaar is ingespeeld en waarin het vuile werk voor je wordt gedaan. Dan kun je records breken als je goed tegen een bal kunt trappen (want dat is de discussie niet, dat kan hij)
Heeft het nooit echt laten zien in een 'mindere' ploeg (Argentinië. 2014 finale gehaald maar dat was meer de prestatie van Mascherano en het team, en zeker niet van Messi. Lachwekkend dan ook dat hij ook daar als beste speler werd uitgekozen van het toernooi. Copa america dit jaar gedroeg hij zich als een klein kind) en leverde haast nooit op de momenten dat het écht moest. Op een finale tegen een onthutsend zwak Arsenal na meen ik. Tilt het team dus niet zo omhoog zoals Robben bijvoorbeeld bij oranje deed in 2014.
Veel mensen maken altijd de vergelijking met Cristiano, en als je dat graag wil doen dan zie je meteen de verschillen. Meerdere clubs, grotere competities en vooral: Cristiano is geen choker en levert als het moet. Afgelopen week weer beslissend voor United in de Champions League, maar eigenlijk doel ik dus meer op de echt grote wedstrijden waarin hij ook bijna altijd beslissend is geweest.
Messi is zeker een erg goede voetballer, maar wordt echt onnodig veel opgehemeld naar mijn mening.

En dat overigens met een portie groeihormonen in zijn lichaam waar je u tegen zegt
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Nooit laten zien in een mindere ploeg, maar wel een afgetakeld Barcelona op sleeptouw genomen. Curieus. Overigens hoor je die onzin wel vaker, dat Messi er niet zou staan wanneer het moet. Echter: 37 finales gespeeld en daarin 31 goals gemaakt en 14 assists gegeven. Er wordt vaak het vergelijk gemaakt met Ronaldo, die er 32 speelde en daarin 20x scoorde en 2 assists gaf. Voor hun land dan? Messi: 6 finales, 0 goals en 1 assists. Ronaldo: 3 finales, 0 goals en 0 assists. De Copa América van afgelopen zomer: Argentinië scoorde 13x, Messi maakte er 4 en had vijf assists. Nogal een verschil met Ronaldo's prestaties op het EK van 2016: 3 goals, 2 assists. Ik kan wel even doorgaan, maar het punt mag duidelijk zijn.

Messi heeft Barcelona niet alleen glans gegeven in de gloriedagen, maar heeft daarna ook jarenlang een aftakelend Barcelona op sleeptouw genomen. En je kan hetzelfde zeggen over het Argentijnse elftal, waar hij ook 'gewoon' 80 goals en 47 assists in 158 interlands achter z'n naam heeft staan, terwijl alle andere vedettes het bijna structureel laten afweten. Higuaín? Dybala? Di María? Agüero? Ze spelen verstoppertje en schuilen achter de rug van Messi, die werkelijk alle klappen van buitenaf mag opvangen omdat hij nou eenmaal de grote ster is. Één keer niet leveren en je wordt afgefikt door je hele volk, maar die andere miljonairs? Je hoort er niks over.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hoe je het ook wendt of keert, René van Rijswijk is en blijft natuurlijk de enige echte goat. :strong:
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ykhim schreef: 30 nov 2021, 12:39 Nooit laten zien in een mindere ploeg, maar wel een afgetakeld Barcelona op sleeptouw genomen. Curieus. Overigens hoor je die onzin wel vaker, dat Messi er niet zou staan wanneer het moet. Echter: 37 finales gespeeld en daarin 31 goals gemaakt en 14 assists gegeven. Er wordt vaak het vergelijk gemaakt met Ronaldo, die er 32 speelde en daarin 20x scoorde en 2 assists gaf. Voor hun land dan? Messi: 6 finales, 0 goals en 1 assists. Ronaldo: 3 finales, 0 goals en 0 assists. De Copa América van afgelopen zomer: Argentinië scoorde 13x, Messi maakte er 4 en had vijf assists. Nogal een verschil met Ronaldo's prestaties op het EK van 2016: 3 goals, 2 assists. Ik kan wel even doorgaan, maar het punt mag duidelijk zijn.

Messi heeft Barcelona niet alleen glans gegeven in de gloriedagen, maar heeft daarna ook jarenlang een aftakelend Barcelona op sleeptouw genomen. En je kan hetzelfde zeggen over het Argentijnse elftal, waar hij ook 'gewoon' 80 goals en 47 assists in 158 interlands achter z'n naam heeft staan, terwijl alle andere vedettes het bijna structureel laten afweten. Higuaín? Dybala? Di María? Agüero? Ze spelen verstoppertje en schuilen achter de rug van Messi, die werkelijk alle klappen van buitenaf mag opvangen omdat hij nou eenmaal de grote ster is. Één keer niet leveren en je wordt afgefikt door je hele volk, maar die andere miljonairs? Je hoort er niks over.
Messi en Ronaldo, allebei enorme grootheden, maar ook allebei (net als elke voetballer ooit ever) niet foutloos. Maar ach, ik ben juist blij dat ik het Messi-Ronaldo tijdperk mee maak en heb meegemaakt, als je dan één van de voetballers niet op waarde kan schatten, tsja... Allebei alle records aan diggelen geschoten. En dan kan je het wel hebben over 'kutcompetitie met Elche en wie ook allemaal', vergeet niet dat de Spaanse ploegen jarenlang heer en meester waren in Europa. Atletico, Real en Barcelona waren de absolute top die elkaar zowel in CL-finales als in de competitie tegenkwamen met daarbij ook nog een Sevilla die de Europa League's aan elkaar reeg. Tussen 2009 en 2018 had je 10 CL-finales waarvan er slechts 3 waren zonder Spaanse ploeg. Sinds de start van de Europa League (09/10) zijn er in 12 edities pas 4 finales geweest zonder Spaanse ploeg en is deze 8x door een Spaanse ploeg gewonnen. Dan heers je als competitie gewoon in Europa. Dat de onderkant van de competitie niks voorstelt is in Engeland, Duitsland, Italië en Frankrijk niet anders. Ja, Messi valt mij tegen bij PSG, maar heeft bij Barca genoeg laten zien om een enorme grootheid te zijn. Die periode van Barca-Messi vs. Real-Ronaldo zal ik nooit meer vergeten, dat was wereldniveau, elke wedstrijd weer, van allebei de ploegen met twee absolute grootheden in de voetbalgeschiedenis.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Eens, vergelijken hoeft van mij ook niet en doet geen recht aan de dominantie van deze twee grootheden. Maar kom niet aan met onzinnigheden als "die ene doet niks wanneer het moet". Het gaat nergens over.

Binnenkort is het normaal gesproken een tweestrijd tussen Mbappé en Haaland. Ook twee machines, maar niet van de orde Messi-Ronaldo. Koesteren waar je nu nog een beetje van kan genieten dus, want lang gaat het niet meer duren.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ykhim schreef: 30 nov 2021, 13:13 Eens, vergelijken hoeft van mij ook niet en doet geen recht aan de dominantie van deze twee grootheden. Maar kom niet aan met onzinnigheden als "die ene doet niks wanneer het moet". Het gaat nergens over.

Binnenkort is het normaal gesproken een tweestrijd tussen Mbappé en Haaland. Ook twee machines, maar niet van de orde Messi-Ronaldo. Koesteren waar je nu nog een beetje van kan genieten dus, want lang gaat het niet meer duren.
Ik hoop wel echt dat we weer een keer zoiets gaan krijgen in rivaliteits vorm, ik vond dat altijd megavet die Clasico's. Maar dan zou je pakweg Mbappé bij Real en Haaland bij Barca moeten hebben ofzo, zie ik niet gebeuren. Dan zie ik nog eerder de ene bij ManU en de ander bij City of Liverpool belanden, dan krijg je wel soortgelijke rivaliteit. Maar de teams eromheen klopte ook gewoon, Barca met verfijnde voetballers en Real met ook echt een machine als elftal waar er een paar in zaten die niet vies waren van een enkelbreker of elleboog hier en daar :mrgreen: Doe maar ja trouwens; Mbappé bij Liverpool, Haaland bij ManU. Ik stem voor!

Hoop is idd gevestigd op Mbappe en Haaland, waar een Neymar het niet waar kan maken (en ook gewoon een bloed irritant figuur is). Maar de verhalen Messi en Ronaldo waren ook gewoon zo mooi, de één die als schuchter ventje furore maakte, de ander die gebrand was de beste ter wereld te worden en van showboat op linksvoor naar absolute doelpuntenmachine in de punt evolueerde. Prachtig. Als die twee gestopt zijn met voetbal hoop ik echt op een ultra-dik boek met allemaal verhalen uit de tijd dat zij elkaar tegenkwamen, wat dat met hunzelf deed, hoe zij en de teams om hun heen het ervaarden en natuurlijk de strijd Guardiola-Mourinho daarbij die ook prachtig was. Of een documentaire... van 12 uur lang.

Anyhow; over Neymar gesproken, nummer 16 geworden. Wauw.
Laatst gewijzigd door Sensation op 30 nov 2021, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ge wit oit noit nie hè.

Messi en Ronaldo kwamen ook 'pas' rond hun leeftijd nu echt bizar op stoom. Al denk ik dat Ronnie en Messi technisch wat vaardiger en allrounder waren.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

De Realist schreef: 30 nov 2021, 12:22
Ren Höek schreef: 30 nov 2021, 11:31

Hij heeft zo ongeveer alle records gebroken/op zijn naam staan en laat al een 15 jaar belachelijk goede cijfers qua goals en assists zien.
Je kunt discussiëren of hij had moeten winnen (hij zou sowieso top 3 moeten zijn), maar jouw stelling is echt volkomen onzinnig.

Het lijkt wel of iedereen hem beoordeelt op zijn korte tijd bij PSG, alsof hij daarvoor niets liet zien.
Nogmaals, leuk dat je goed presteert in een competitie waarin je het tegen de Elches, Huescas, Eibars etc van deze wereld op 50% nog steeds makkelijk kunt winnen met een van de big spenders en zo gas over hebt voor Champions League wedstrijden.
Voor een groot deel ook in een team dat ontzettend goed op elkaar is ingespeeld en waarin het vuile werk voor je wordt gedaan. Dan kun je records breken als je goed tegen een bal kunt trappen (want dat is de discussie niet, dat kan hij)
Heeft het nooit echt laten zien in een 'mindere' ploeg (Argentinië. 2014 finale gehaald maar dat was meer de prestatie van Mascherano en het team, en zeker niet van Messi. Lachwekkend dan ook dat hij ook daar als beste speler werd uitgekozen van het toernooi. Copa america dit jaar gedroeg hij zich als een klein kind) en leverde haast nooit op de momenten dat het écht moest. Op een finale tegen een onthutsend zwak Arsenal na meen ik. Tilt het team dus niet zo omhoog zoals Robben bijvoorbeeld bij oranje deed in 2014.
Veel mensen maken altijd de vergelijking met Cristiano, en als je dat graag wil doen dan zie je meteen de verschillen. Meerdere clubs, grotere competities en vooral: Cristiano is geen choker en levert als het moet. Afgelopen week weer beslissend voor United in de Champions League, maar eigenlijk doel ik dus meer op de echt grote wedstrijden waarin hij ook bijna altijd beslissend is geweest.
Messi is zeker een erg goede voetballer, maar wordt echt onnodig veel opgehemeld naar mijn mening.

En dat overigens met een portie groeihormonen in zijn lichaam waar je u tegen zegt
Alles wat CR doet ophemelen en Messi downgraden, klinkt als een ongenuanceerde CR fan. Gebeurt ook andersom overigens door Messi fans. Maar feit blijft dat deze twee het voetbal hebben gedomineerd de afgelopen 15 jaar. Ook CR bereikte zijn superster status tegen de "Elches, Huescas, Eibars" van deze wereld. Ook CR had op zijn hoogtepunt een wereldteam om zich heen staan bij Real, en werd hij aan het begin gelift door het ijzersterke United van Ferguson. Dat is ook helemaal niet gek. Helemaal lachwekkend dat Argentinië 2014 opeens meer Mascherano's team is, terwijl Messi zo'n beetje in z'n eentje een ploeterend Argentinië door de groepsfase loodste en het hele aanvalsspel om hem draaide. En uiteindelijk de finale bereikt. CR? Na de 4e plek in 2006, waarin hij nog jong en lang niet de belangrijkste speler van Portugal was, bereikte hij achtereenvolgens de 2e ronde, groepsfase en 2e ronde van het WK. Verder is Messi's gedrag bij de Copa America totaal niet relevant en ondergeschikt aan het feit dat hij echt wel de beste en belangrijkste speler van dat toernooi was. De prestatie van CR op het EK in 2016 vond ik een stuk minder, hij speelde niet bepaald een toptoernooi muv de halve finale tegen Wales. Sterker nog, Portugal werd in de finale in eerste instantie weggespeeld door Frankrijk, totdat CR uitviel. Toen begon het opeens te lopen als team bij Portugal en wonnen ze uiteindelijk. Soms heb je dat. Maar qua internationale prestaties vind ik CR echt niet beter, behalve zijn doelpunten record. Verder slaat het werkelijk nergens op om Messi een choker te noemen.

Ze horen allebei tot de beste spelers aller tijden en wij hebben het geluk gehad om ze beiden te mogen zien spelen. Vergelijken heeft echt geen zin want objectief gezien zul je nooit kunnen concluderen dat de een beter is dan de ander, hoe zeer grote CR fans of Messi fans dat zouden willen.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Nope, ook niet per se een Cristiano fan. Maar als ik een van die twee zou moeten kiezen dan altijd Cristiano.
Wellicht heeft het er mee te maken dat juist de wedstrijden die ik van die jongen heb gezien ik hem haast nooit beslissend heb zien zijn dat mijn beeld van Messi niet bepaald als ultieme allerbeste ooit aller tijden staat.
Dat, en wellicht ben ik ook enigszins allergisch tegen het vreselijk ophemelen tot in den treure. Zoals met die kut club bijvoorbeeld ook vaak gebeurt.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Waarom we damesvoetbal nog steeds niet als volwaardig hoeven te zien:



Geen vriendschappelijk potje hè, gewoon serieuze kwalificatiewedstrijd. 11 tegen 11.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Waren die niet slim genoeg om een blessure te faken, zodat ze nog maar met zes waren?
Brael
Vedette
4
Berichten: 8682
Lid geworden op: 1 aug 2019

Cristiano Ronaldo en Messi hebben allebei ontzettend veel records uit de boeken geschoten.

De twee grootste verschillen wat mij betreft:
Ten eerste, op vlak van ontwikkeling: Cristiano Ronaldo is vooral zo goed geworden door zijn narcisme en zijn enorme drang om beter en beter te worden. Zonder die drive was hij waarschijnlijk blijven steken op het niveau van Ricardo Quaresma. Lekker showbooten en verder niet al te veel verantwoordelijkheid nemen. Messi daarentegen is een bizar zeldzaam talent, eentje die we maar ééns in de 20-30 jaar te zien krijgen. Die zou zelfs zonder te trainen nog de beste zijn, bij wijze van spreken.

Tweede verschil, op voetballend vlak: Ronaldo valt vooral op doordat hij extreem veel doelpunten levert. Messi doet veel méér dan dat. Dribbels, key passes, assists, en tussendoor nog even 40 doelpunten per seizoen erin jassen.

Verder is er natuurlijk maar één speler de allerbeste ooit, en die is iets meer dan een jaar geleden van ons heen gegaan. Hij had alles wat Messi ook heeft, aangevuld met datgene wat bij Messi totaal ontbreekt: een enorme portie grinta.
De mooiste quote over hem komt van Michel Platini: "What Zidane could do with a ball, Maradona could do with an orange."
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Maradona heeft half zo lang op dat niveau gespeeld dan Messi. Andere tijd kun je ook niet vergelijken eigenlijk.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8682
Lid geworden op: 1 aug 2019

Thijs schreef: 02 dec 2021, 20:13 Maradona heeft half zo lang op dat niveau gespeeld dan Messi.
Klopt, en hij was in die periode de allerbeste ooit.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Grasmat schreef: 30 nov 2021, 21:49 Waarom we damesvoetbal nog steeds niet als volwaardig hoeven te zien:



Geen vriendschappelijk potje hè, gewoon serieuze kwalificatiewedstrijd. 11 tegen 11.
Hold my beer:

#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja I know, die uitslag kwam ook in me op. Archie Thompson z'n hoogtepunt toch? Maar Letland is nog net geen Samoa. :tear:
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ja, dit was Archie zijn wedstrijd. Teert hier nou nog op qua analyse werk etc.

Niet het record overigens:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/AS_Adem ... l%27Emyrne
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Die hebben gewoon uit protest 149 eigen goals gemaakt :lol: :lol:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Staat Drommel daar op doel?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Matchfixing? :lol:

Dankzij deze goal promoveerde de ploeg.



https://www.vi.nl/nieuws/schaamteloos-d ... n-colombia
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Bijzondere doelpunten/momenten