Favoriete opstelling

Hoe moet PSV spelen? Welke opstelling heeft de voorkeur. Welke spelers op welke positie?
Bakkertje01
Bankzitter
3
Berichten: 253
Lid geworden op: 4 nov 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Afbeelding

Best leuk team wel zo. :pul:

Wissels:
Keeper
Mwene
Madueke
Zahavi
Obispo
Vertessen
Doan?
Mauro?
Viergever?

Jeugd:
Oppegard
Sambo
Ledezma
Fofana

Vertrek:
Dumfries
Malen (mag wmb nog wel een jaar blijven)
Luckassen
Baumgartl
Ihattaren
Bruma
Guti
Sadilek
Rigo
Fein (is al weg)
Unnerstal (is al weg)
Rosario
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Prima team. Maar Van Ginkel (als ik hem zelf zo begrijp gaat echt voor de posities zoals jij invult voor Sangaré en Pröpper. Ik denk ook dat dat klopt en dat hij dus niet eerste keus is (desondanks wel veel gaat spelen).
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Götze hoort natuurlijk in de as. En Madueke verwacht ik niet van dat hij als enige spits uit de voeten kan. Voor een 2 spitsen formatie is dat leuk, maar anders wat mij betreft lekker vanaf de flank.
Bakkertje01
Bankzitter
3
Berichten: 253
Lid geworden op: 4 nov 2020

Jwoeloe schreef: 20 jun 2021, 14:26 Götze hoort natuurlijk in de as. En Madueke verwacht ik niet van dat hij als enige spits uit de voeten kan. Voor een 2 spitsen formatie is dat leuk, maar anders wat mij betreft lekker vanaf de flank.
Misschien beetje een vrije rol vanaf rechts? Denk dat hij dat wel kan.

Wel eens met je mbt Madueke. Maar aangezien Malen vrijwel zeker vertrekt, en ik Zahavi meer als 2e spits zie, heb ik eerst Madueke er maar neergezet. Ben benieuwd wat Schmidt gaat doen.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Ik verwacht dat komend seizoen Mario ook regelmatig afwezig zal zijn..
Dan kan Noni op de flank..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Bakkertje01 schreef: 20 jun 2021, 14:19 Afbeelding
Indien Berghuis niet haalbaar is mag het van mij zo in sommige wedstrijden. In andere wedstrijden met Zahavi in de punt en soms Mwene als aanvallende back ipv Teze en zo kun je veel rouleren.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

milansandro schreef: 20 jun 2021, 14:40 Ik verwacht dat komend seizoen Mario ook regelmatig afwezig zal zijn..
Dan kan Noni op de flank..
Ik denk dat als er een soort van 4231 komt dat het nog steeds met halftienen is maar met de 2 aanvallers achter elkaar ipv naast elkaar.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

ShovingNE2 schreef: 20 jun 2021, 14:25 Prima team. Maar Van Ginkel (als ik hem zelf zo begrijp gaat echt voor de posities zoals jij invult voor Sangaré en Pröpper. Ik denk ook dat dat klopt en dat hij dus niet eerste keus is (desondanks wel veel gaat spelen).
Zo pikte ik het ook op. Op half 10 is hij vooral ingevallen omdat ze nog wat zoekende waren naar de beste positie en die positie misschien iets makkelijker was om te beginnen net na de blessure. Vooral door de intensiteit.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

De 4231 hierboven is zeker interessant. Ik zou dan wel noni op rechts zetten en Mario op 10. Zahavi in de punt. Zahavi blijft onderschat worden door veel leden hier. Zijn drive, ambitie en scorend vermogen gaan ons echt helpen, ben ik van overtuigd. Ik heb ook sterk het idee dat hij veel beter zal renderen als enige spits dan in het systeem met donyell naast hem.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Als je echt geen idee hebt wat je doet:


Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ibriham.. Wanneer je zijn achternaam niet kan spellen en dus zijn voornaam gebruikt maar daar ook alles fout doet wat je fout kan doen :wall:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Is dit het humoristische plaatjes topic? :D
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Enne Phillipp op links en Max op rechts?
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg schreef: 21 jun 2021, 14:19 Enne Phillipp op links en Max op rechts?
Nee die klopt wel, maar is een doordenkertje, Max op links klopt. Op rechts staat:

https://www.transfermarkt.nl/phillipp-m ... ler/127573
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg schreef: 21 jun 2021, 14:19 Enne Phillipp op links en Max op rechts?
Nee die klopt wel, maar is een doordenkertje, Max op links klopt. Op rechts staat:

https://www.transfermarkt.nl/phillipp-m ... ler/127573
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Oh ja, die hebben we ook nog. Hij bankt Mario gewoon ook even he.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ardbeg schreef: 21 jun 2021, 14:23 Oh ja, die hebben we ook nog. Hij bankt Mario gewoon ook even he.
Nee, dat bedoelt ie met “berghuis”. Götze schijnt een huisje in de bergen te hebben. Als “berghuis” een naam was, had ie het wel met hoofdletter geschreven.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

In dat geval zou hij Götze ook met propper aangeduid kunnen hebben. Of zou het een vouwer zijn?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hahaha gasten, gaat nergens over :D
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Zahavi
Gakpo Gotze Madueke
Propper Sangare
Max Boscagli Ramalho Teze
Drommel

Zoiets? Hebben we Vertessen, Bruma, Doan, Ihattaren, Rosario, Van Ginkel, Thomas, Mauro, Sadilek, Ledezma, Guti, Mwene, Oppegard, Sambo, Baumgartl, Obispo en Viergever als backups. We missen m.i. een back-up spits en de breedte is wel erg pover in kwaliteit.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Lorenzo von Matterhorn schreef: 22 jun 2021, 07:38 In dat geval zou hij Götze ook met propper aangeduid kunnen hebben. Of zou het een vouwer zijn?
https://www.werkenalspropper.nl/
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Malen (Zahavi)
Gakpo Götze Madueke
Pröpper Sangare
Max Boscagli Ramalho Dumfries (Teze)
Drommel
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Siemen schreef: 22 jun 2021, 08:13 Zahavi
Gakpo Gotze Madueke
Propper Sangare
Max Boscagli Ramalho Teze
Drommel

Zoiets? Hebben we Vertessen, Bruma, Doan, Ihattaren, Rosario, Van Ginkel, Thomas, Mauro, Sadilek, Ledezma, Guti, Mwene, Oppegard, Sambo, Baumgartl, Obispo en Viergever als backups. We missen m.i. een back-up spits en de breedte is wel erg pover in kwaliteit.
En dan te bedenken dat we nog niet eens in de transferwindow zitten :mrgreen: Er zal denk ik zeker nog wat bijkomen, als Malen en Dumfries vertrekken verwacht ik nog minimaal een spits die de concurrentie met Madueke en Zahavi aan kan gaan en een verdediger om de concurrentie met Boscagli, Ramalho en Teze aan te gaan. Ohja en als Mvogo vertrekt een nieuwe tweede keeper.

En ik verwacht als Rosario en Ihattaren vertrekken ook nog wel een CAM die dichter tegen de basis aan kan zitten dan een Mauro.

Wel mooi om te zien dat PSV echt slagvaardiger is dan voorheen, is ook nodig aangezien we over een maand al tegen Gala moeten.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Siemen schreef: 22 jun 2021, 08:13 Zahavi
Gakpo Gotze Madueke
Propper Sangare
Max Boscagli Ramalho Teze
Drommel

Zoiets? Hebben we Vertessen, Bruma, Doan, Ihattaren, Rosario, Van Ginkel, Thomas, Mauro, Sadilek, Ledezma, Guti, Mwene, Oppegard, Sambo, Baumgartl, Obispo en Viergever als backups. We missen m.i. een back-up spits en de breedte is wel erg pover in kwaliteit.
Met de huidige spelers (m.u.v. Malen en Dumfries) zou ik ook voor deze basis kiezen. Van het lijstje wisselspelers zal nog een flink deel vertrekken en sommigen daarvan zullen ook wel weer worden vervangen. Je mist overigens nog Mvogo, Rigo en - voor wat het waard is - Luckassen in je rijtje.

Dat we er nog een spits bij mag lijkt me helder en die zal ook wel komen na het vertrek van Malen, Romero en Piroe. Het doorschuiven van Fofana lijkt me nog te vroeg.

Dat de het in de breedte heel pover is vind ik wel meevallen. Ik vind de volgende spelers qua niveau goed genoeg voor de breedte waarvan een aantal zelfs bij de basis in de buurt (kunnen) komen: Mvogo, Mwene, Viergever, vGinkel, Thomas, Mauro Jr., Vertessen en Doan. Daarbij kunnen Obispo, Sambo, Sadilek, Oppegaard en Ledezma hopelijk nog doorgroeien naar volwaardige selectiespelers.

Baumgartl, Rosario, Guti, Ihattaren en Bruma hebben ook allen het niveau wel om selectiespeler bij PSV te zijn maar lijken me om verschillende redenen wel klaar bij PSV.
Gebruikersavatar
MaxedMatthew
Jeugdinternational
2
Berichten: 122
Lid geworden op: 29 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

Afbeelding

Ik denk dat we de voorbereiding starten met deze opstelling.

4-2-3-1 is de formatie die, denk ik, het meest geschikt is voor de selectie. Spelers zoals Zahavi, Götze, Gakpo en Madueke komen in deze opstelling beter tot hun recht. Snelheid en diepte aan de zijkanten, één echte pinch-hitter en Götze voor de steekballetjes.

Ik hoop dat de volgende ontwikkelingen nog plaatsvinden binnen PSV:

- Verkoop van alle overbodige spelers (het standaardlijstje met o.a. Baumgartl, Guti, Bruma, etc.)
- Aantrekken van een talentvolle spits (Berisha? Geen idee wat hier de beste mogelijkheid is).
- Aantrekken van goede buitenspelers (Voldoet Doan? Geen idee. Vertessen gaat sowieso zijn kans krijgen, maar denk eerder als spits. Als Gakpo of Madueke uitvalt zie ik niet veel goede opties).
- Verdediging versterken (Back-up / stand-in voor Boscagli en een back-up voor Max of Teze. Alleen Mwene en de jeugd vind ik persoonlijk net te dun. Overigens geloof ik dat Teze zich goed kan ontwikkelen als RB, dus wil hem op die positie de kans geven).

Hoe denken jullie hierover?
"Dan moet je maar op dammen gaan".
Gebruikersavatar
MaxedMatthew
Jeugdinternational
2
Berichten: 122
Lid geworden op: 29 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zie overigens nu pas dat de opstelling van [mention]Siemen[/mention] exact overeenkomt met mijn opstelling haha.
"Dan moet je maar op dammen gaan".

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Favoriete opstelling