Pablo Rosario

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
cocufan1
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 1 time
Been thanked: 166 times

Pablo Rosario

Bericht door cocufan1 » 02 feb 2020, 19:01

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Afellay_Amrabat schreef:
02 feb 2020, 18:57
cocufan1 schreef:
02 feb 2020, 18:55
Afellay_Amrabat schreef:
02 feb 2020, 18:50
Door deze lamzakken die weigeren hun werk uit te voeren zijn dus mensen als John de Jong de pineut.

Ja maar waarom blijft ook Faber dit soort spelers opstellen dan??

Het is niet de eerste wedstrijd dat Rosario niets toevoegt. Hij word niet eens gewisseld. Terwijl het week in week uit de slechtste speler op het veld is.

John de Jong kan ook eens zijn mond opentrekken tegen Faber. En zeggen dat het nu eens klaar moet zijn met Rosario.
Ik heb geen idee,echt geen idee. Je zou denken dat dit is om zn waarde soort van te behouden? Maar het is een SCHANDE dat Guti op de bank zit, terwijl je ex-aanvoerder terugsjokt.

Ja maar Guti is van hetzelfde niveau. Die kan er net zo weinig van.

Ik weet niet meer hoe PSV dit om kan keren. We staan nog een paar puntjes van de middenmoot.
Er is geen aanvaller of middenvelder die kan scoren. Dus volgende week verliest PSV weer van Willem II.

Daarna krijg je Utrecht, Vitesse, Feyenoord al snel.

Als PSV niet oplet word het degradatie voetbal.

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 475 times
Been thanked: 193 times

Bericht door Afellay_Amrabat » 02 feb 2020, 19:04

cocufan1 schreef:
02 feb 2020, 19:01
Afellay_Amrabat schreef:
02 feb 2020, 18:57
cocufan1 schreef:
02 feb 2020, 18:55

Ja maar waarom blijft ook Faber dit soort spelers opstellen dan??

Het is niet de eerste wedstrijd dat Rosario niets toevoegt. Hij word niet eens gewisseld. Terwijl het week in week uit de slechtste speler op het veld is.

John de Jong kan ook eens zijn mond opentrekken tegen Faber. En zeggen dat het nu eens klaar moet zijn met Rosario.
Ik heb geen idee,echt geen idee. Je zou denken dat dit is om zn waarde soort van te behouden? Maar het is een SCHANDE dat Guti op de bank zit, terwijl je ex-aanvoerder terugsjokt.

Ja maar Guti is van hetzelfde niveau. Die kan er net zo weinig van.

Ik weet niet meer hoe PSV dit om kan keren. We staan nog een paar puntjes van de middenmoot.
Er is geen aanvaller of middenvelder die kan scoren. Dus volgende week verliest PSV weer van Willem II.

Daarna krijg je Utrecht, Vitesse, Feyenoord al snel.

Als PSV niet oplet word het degradatie voetbal.
Guti heb ik niet zo zien sjokken bij een aanval van de tegenstander (oke behalve bij Lask). Maar dit was schandalig van Pablo. Ik zie net als vorige week gewoon lekker Ibi op t middenveld, ondanks zn kapotte lijf gooit hij er tenminste alles uit.

Mouth of the south

Bericht door Mouth of the south » 02 feb 2020, 19:19

Pablo is a marvelous player. Very good positioning on the field and he delivers key passes. It wouldn´t surprise me if the topseeded teams from Italy and England target him next summer.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 966 times
Been thanked: 1308 times

Bericht door ruuddevil » 02 feb 2020, 19:23

En dan nu in het Nederlands: wat een kutvoetballer. Wanneer wordt die er eindelijk uitgeflikkerd?

Het Kanon
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 26 times
Been thanked: 87 times

Bericht door Het Kanon » 02 feb 2020, 19:25

Iedere keer dat gesjok en iedere keer kansloos balverlies waardoor een veelbelovende aanval al mislukt voordat hij goed en wel is begonnen. De keren dat hij geen balverlies leidt, zijn al die keren dat hij onnodig voor een bal naar achteren kiest.

Je hebt spelers die in hun eentje een elftal beter maken. Deze snuiter maakt het elftal in zijn eentje slechter.
Laatst gewijzigd door Het Kanon op 02 feb 2020, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.

TomPSV
Internationale topspeler
Has thanked: 496 times
Been thanked: 524 times

Bericht door TomPSV » 02 feb 2020, 19:26

Het is echt schandalig en lachwekkend dat deze jongen al meer dan anderhalf seizoen een vaste basisspeler is en zelfs een tijd aanvoerder is geweest. Je kan veel zeggen over Hendrix, die heeft heel veel tekortkomingen en ook hij hoort niet in een goed draaiend PSV, maar zelfs hij is echt zoveel beter dan Rosario.

Staat ie er puur in omdat ie groot en breed is en boos kijkt? Want voetballend is dit echt niveautje middenmoot/onderkant Eredivisie.

cocufan1
Nationale topspeler

Bericht door cocufan1 » 02 feb 2020, 21:14

Het Kanon schreef:
02 feb 2020, 19:25
Je hebt spelers die in hun eentje een elftal beter maken. Deze snuiter maakt het elftal in zijn eentje slechter.
Dat laatste klopt helemaal.

Ik roep het al een jaar. Rosario is de sleutel in de slechte prestaties.

Maar zowel van Bommel als Faber laten hem staan. Hij word niet eens gewisseld in een wedstrijd.
Het is echt onbegrijpelijk.

Ik zou wel eens van Faber willen horen wat ze in Rosario zien bij PSV. Want deze gast hoort al een jaar op de tribune thuis. Zelfs voor de bank is hij niet goed genoeg.

Voormalig KG
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 32 times
Been thanked: 71 times

Bericht door Voormalig KG » 02 feb 2020, 21:24

Het is een vreemd fenomeen.
Dat halfslachtig teruglopen kan niet.

Blijkbaar is het toch een goede voetballer vergeleken met de rest anders zouden beide trainers niet voor hem kiezen, genoeg opties. Echter is dit momenteel een zwaktebod van wat de kwaliteit van het middenveld is.

Centraal achterin vind ik Schwaab ook niet scherp en sterk overkomen.
Rosario op zijn positie zou voetballend wellicht iets op kunnen lossen. Hier krijgt hij veel meer tijd om iets te verzonnen of te zien ontstaan. Hij is technisch sterk en kan een man uitspelen. Waardoor hij opbouwend vanuit daar van meer waarde kan zijn.
Aangezien er niemand achter hem staat, moet hij vooruit voetballen.

Verdedigend vind ik hem sterk genoeg, ook fysiek staat hij zijn mannetje. Waarom niet?

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Afellay_Amrabat » 02 feb 2020, 21:50

cocufan1 schreef:
02 feb 2020, 21:14
Het Kanon schreef:
02 feb 2020, 19:25
Dat laatste klopt helemaal.

Ik roep het al een jaar. Rosario is de sleutel in de slechte prestaties.

Maar zowel van Bommel als Faber laten hem staan. Hij word niet eens gewisseld in een wedstrijd.
Het is echt onbegrijpelijk.

Ik zou wel eens van Faber willen horen wat ze in Rosario zien bij PSV. Want deze gast hoort al een jaar op de tribune thuis. Zelfs voor de bank is hij niet goed genoeg.
Onbegrijpelijk inderdaad, hier kan je net zo goed die gehuurde speler uit Jong neerzetten.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 966 times
Been thanked: 1308 times

Bericht door ruuddevil » 02 feb 2020, 22:10

Gomes, die is beter.

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Afellay_Amrabat » 02 feb 2020, 22:37

Nog niet zien spelen, maar Rosario is op dit moment gewoon niveau GVVV. Zet hem bij RKC en hij valt niet op.

ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Has thanked: 5 times
Been thanked: 223 times

Bericht door ThoresenKoolhof » 03 feb 2020, 14:48

Ben altijd een gigantische tegenstander van Hendrix geweest op het middenveld, maar Hendrix verhoud zich momenteel met Rosario als Romario met John van Loen en dan is Hendrix Romario in deze vergelijking.
Net als Schwaab gun ik Pablo een lichte blessure in het belang van PSV dat hij een maandje of anderhalf eruit ligt, lijkt de enige manier om hem uit het elftal te krijgen.

cocufan1
Nationale topspeler

Bericht door cocufan1 » 03 feb 2020, 19:58

ThoresenKoolhof schreef:
03 feb 2020, 14:48
Net als Schwaab gun ik Pablo een lichte blessure in het belang van PSV dat hij een maandje of anderhalf eruit ligt, lijkt de enige manier om hem uit het elftal te krijgen.
Pablo raakt nooit geblesseerd of overbelast.
Die zet geen stap te veel, en met die balletjes breed en terug verrekt hij ook geen spier.

Of hij moet een keer over zijn eigen benen struikelen met die rare motoriek van hem.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 917 times
Been thanked: 2609 times

Bericht door ShovingNE2 » 03 feb 2020, 20:04

Ik wilde wat zeggen over Rosario. Ik open het Historie gedeelte hier op het forum. Als ik na lang zoeken geen topic kan vinden blijkt dat zijn transfer naar Azerbeidzjan een droom was. Heb gehuild.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 917 times
Been thanked: 2609 times

Bericht door ShovingNE2 » 03 feb 2020, 20:04

Ik wilde wat zeggen over Rosario. Ik open het Historie gedeelte hier op het forum. Als ik na lang zoeken geen topic kan vinden blijkt dat zijn transfer naar Azerbeidzjan een droom was. Heb gehuild.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 697 times
Been thanked: 1055 times

Bericht door Menno1 » 03 feb 2020, 20:11

Toch apart wat er met die jongen aan de hand is. Vind het bijna sneu om te zien. Heeft namelijk best wel kwaliteiten en een goed fysiek voor modern voetbal: Sterk, goed loopvermogen.

Maar er is helemaal niks meer van over en heb echt het idee dat hij tegen zichzelf aan het voetballen is. Gebrek aan steun van de supporters helpt daar natuurlijk ook niet bij.

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Afellay_Amrabat » 03 feb 2020, 20:34

Als het niet loopt, moet je hard werken om ervoor te zorgen dat je uit het dal komt. Maar wat doet meneer? Die sjokt terug om niet in te grijpen, zodat hij de schuld kan leggen bij Lars. Tegen Twente sjokt hij naast Vukcic die kan uithalen. Tegen Sporting sjokt hij naast Bruno Fernandes die alle tijd en ruimte krijgt. Tegen LASK idem.

Hoe kan het dat deze speler er nog in staat?

Ykhim
Legende
Has thanked: 1434 times
Been thanked: 1472 times

Bericht door Ykhim » 03 feb 2020, 22:46

Menno1 schreef:
03 feb 2020, 20:11
Toch apart wat er met die jongen aan de hand is. Vind het bijna sneu om te zien. Heeft namelijk best wel kwaliteiten en een goed fysiek voor modern voetbal: Sterk, goed loopvermogen.

Maar er is helemaal niks meer van over en heb echt het idee dat hij tegen zichzelf aan het voetballen is. Gebrek aan steun van de supporters helpt daar natuurlijk ook niet bij.
Doet in alles denken aan Bazoer eigenlijk. Zelfde type speler, stormachtig eerste seizoen (of halfjaar) in de basis en daarna een immense terugval.
#InSchmidtWeTrust

cocufan1
Nationale topspeler

Bericht door cocufan1 » 03 feb 2020, 23:02

Afellay_Amrabat schreef:
03 feb 2020, 20:34
Als het niet loopt, moet je hard werken om ervoor te zorgen dat je uit het dal komt. Maar wat doet meneer? Die sjokt terug om niet in te grijpen, zodat hij de schuld kan leggen bij Lars. Tegen Twente sjokt hij naast Vukcic die kan uithalen. Tegen Sporting sjokt hij naast Bruno Fernandes die alle tijd en ruimte krijgt. Tegen LASK idem.

Afgelopen seizoen hetzelfde verhaal. Vitesse, Utrecht.. Meneer liet zijn mannetje lopen en vrij binnenschieten.
Doet geen enkele moeite om zich te verbeteren.

Loopt steeds naar anderen te wapperen met zijn handen. Maar komt zelf overal te laat, constant balverlies, sjokt overal achteraan, krijgt geen bal fatsoenlijk bij een medespeler.

Het is echt al een jaar ver beneden PSV niveau.

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Afellay_Amrabat » 03 feb 2020, 23:20

cocufan1 schreef:
03 feb 2020, 23:02
Afellay_Amrabat schreef:
03 feb 2020, 20:34

Afgelopen seizoen hetzelfde verhaal. Vitesse, Utrecht.. Meneer liet zijn mannetje lopen en vrij binnenschieten.
Doet geen enkele moeite om zich te verbeteren.

Loopt steeds naar anderen te wapperen met zijn handen. Maar komt zelf overal te laat, constant balverlies, sjokt overal achteraan, krijgt geen bal fatsoenlijk bij een medespeler.

Het is echt al een jaar ver beneden PSV niveau.
Dan blijft de hamvraag; waarom wordt hij opgesteld? Heruone verdedigde Rosario nog met filmpjes en statistieken dat hij het wel goed deed. Maar zelfs die is spoorloos. Zou de staf zich vastbijten op zinloze statistieken?

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 514 times
Been thanked: 1009 times

Bericht door deninho32 » 04 feb 2020, 08:13

cocufan1 schreef:
03 feb 2020, 23:02
Heeft hij van Van Bommel geleerd.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2317 times
Been thanked: 870 times

Bericht door Ren Höek » 04 feb 2020, 08:43

Afellay_Amrabat schreef:
03 feb 2020, 23:20
Heruone verdedigde Rosario nog met filmpjes en statistieken dat hij het wel goed deed.
Dit is onzin en dat weet je heel goed.
Heruone toonde aan dat Rosario niet zo dramatisch was als sommigen hem afspiegelden en dat hij last had van slecht vrijlopende medespelers, waarbij hij met die clips aantoonde wat Rosario deed als er wel goed werd gelopen (zoals prima voorwaartse passing i.p.v. een balletje terug) en dat Rosario zich regelmatig sterk opstelde bij balverlies.

Hij zei nergens dat Rosario goed speelde.

PS: Dat je dat soort zaken zinloze statistiek noemt zegt ook al meer dan voldoende natuurlijk.

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Afellay_Amrabat » 04 feb 2020, 09:46

Ja ik noem dat zinloze statistieken. Al die zogenaamde zuivere passes, die bijna allemaal naar achter werden gespeeld. Het lag nooit aan Rosario ,maar aan zijn medespelers die zich niet vrijliepen. Dat was de tendens destijds die werd gecreëerd door die filmpjes, waarbij een groot gedeelte hier op het forum werd neergezet als "gasten zonder verstand van voetbal".

Maar dat terzijde, Rosario presteert al 1.5 jaar niets meer en als we inzoomen op zijn spel zien we een slappe zak die verdedigend verzaakt en aanvallend niets toevoegt. En dit speelt bij PSV...zucht.

Ykhim
Legende
Has thanked: 1434 times
Been thanked: 1472 times

Bericht door Ykhim » 04 feb 2020, 11:56

Als je goed zoekt, kun je over elke speler wel positieve statistieken en clips vinden. Ik denk dat iedereen wel kan zien dat Rosario al een hele tijd behoorlijk ondermaats is.

Overigens speelt Rosario echt niet alles naar achteren hoor. Dat is een kwestie van zien wat je wil zien. Ik geloof dat iemand een tijdje geleden nog beweerde dat Rosario 9 van de 10 ballen naar achteren speelde, waarna bleek dat hij bijna driekwart van de passes in voorwaartse richting gaf :lol:
#InSchmidtWeTrust

nilssonH
Site Admin
Has thanked: 421 times
Been thanked: 431 times

Bericht door nilssonH » 04 feb 2020, 12:01

Het is zo klaar als een klontje dat Rosario op dit moment niet presteert. En op dit moment gewoon vervangen zou moeten worden. Toch zou ik hem komende zomer - als er doorgeselecteerd moet gaan worden - er bij houden. Hij is nog relatief jong, kan op meerdere posities spelen en ik denk dat er wel meer in zit dan op dit moment uit komt. Als je hem als 4e middenvelder ziet, is het best een bruikbare speler.

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2317 times
Been thanked: 870 times

Bericht door Ren Höek » 04 feb 2020, 12:39

Afellay_Amrabat schreef:
04 feb 2020, 09:46
Al die zogenaamde zuivere passes, die bijna allemaal naar achter werden gespeeld.
Je noemt een statistiek zinloos, om vervolgens meteen de zin ervan aan te tonen :lol:
Aangezien Rosario helemaal niet bijna alle passes naar achteren speelde.
Het lag nooit aan Rosario ,maar aan zijn medespelers die zich niet vrijliepen.
Weer een uitspraak die niet klopt, dit is nooit beweerd namelijk.
Heruone toonde alleen aan dat dit een rol speelde in het hogere aantal passes dat breed of achteruit ging i.p.v. vooruit.
Dat was de tendens destijds die werd gecreëerd door die filmpjes
Nee hoor, dat is wat jij er nu van maakt.
Die filmpjes toonde alleen aan dat Rosario ook wel eens iets goed deed en dat hij wel degelijk een goede voorwaartse passing kan hebben, niets meer en niets minder.

Plaats reactie