Pablo Rosario

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 252 times
Been thanked: 419 times

Pablo Rosario

Bericht door Heruone » 01 okt 2019, 15:01

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Juancho schreef:
29 sep 2019, 22:03
Precies. En ik hoorde het veel meer om me heen dus zo verkeerd zou ik het toch niet gezien hebben. 1d helft was erg zwak. Na rust liet PEC het lopen of konden ze het niet meer belopen en tja, met ruimte en alle tijd is het lekker voetballen als 6.

Dus wat ik al zei, de momenten dat het tempo, niveau en de weerstand omhoog gaan en ruimtes kleiner zijn vind ik Rosario absoluut niet voldoende. Niet nu iig, ik heb er namelijk zeker nog wel vertrouwen in dat hij die stap wel weer gaat zetten.
Dat is natuurlijk geen valide argument ;)
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

Juancho
Legende
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 479 times
Been thanked: 745 times

Bericht door Juancho » 01 okt 2019, 16:00

Je vroeg aan mij of ik een andere wedstrijd had gezien. Nou zeker niet en met mij dus anderen die dezelfde mening hadden. Zeker op basis van de 1e helft. Dus zo gek is het niet... Dat geeft dus vooral ook aan dat je opmerking een beetje flauw is. ..

Maar misschien heb jij zelf toevallig wel een andere wedstrijd gekeken voor rust :)

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 917 times
Been thanked: 2609 times

Bericht door ShovingNE2 » 01 okt 2019, 16:07

Eerste helft was ook matig van hem. Met een paar keer heel dom balverlies ook. Startte niet geconcentreerd aan de wedstrijd.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Heruone » 01 okt 2019, 16:08

Juancho schreef:
01 okt 2019, 16:00
Je vroeg aan mij of ik een andere wedstrijd had gezien. Nou zeker niet en met mij dus anderen die dezelfde mening hadden. Zeker op basis van de 1e helft. Dus zo gek is het niet... Dat geeft dus vooral ook aan dat je opmerking een beetje flauw is. ..

Maar misschien heb jij zelf toevallig wel een andere wedstrijd gekeken voor rust :)
En daaraan verbind jij een conclusie dat jij het niet verkeerd zou hebben gezien. Dat is natuurlijk niet valide. Als 1 miljoen mensen roepen dat de aarde plat is, is dat geen argument voor of de aarde plat is.

Sowieso zou ik, als ik jou was tenminste, niet al te getriggerd reageren op “een andere wedstrijd gezien” ;) Het is overduidelijk dat ik puur uit ben op een reactie van mensen om daar eventueel op te kunnen reageren.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 01 okt 2019, 16:13

Heruone schreef:
En daaraan verbind jij een conclusie dat jij het niet verkeerd zou hebben gezien.
Nee ik zeg ermee dat ik het blijkbaar toch niet zo verkeerd zag zoals jij deed voordoen met je post.... Misschien zag jij het gewoon niet goed?
Dat is natuurlijk niet valide. Als 1 miljoen mensen roepen dat de aarde plat is, is dat geen argument voor of de aarde plat is.
Maar als jij roept dat ik een andere wedstrijd gezien heb (je was het er duidelijk niet mee eens) is het wel valide? Wil je dat zeggen?
Sowieso zou ik, als ik jou was tenminste, niet al te getriggerd reageren op “een andere wedstrijd gezien” ;) Het is overduidelijk dat ik puur uit ben op een reactie van mensen om daar eventueel op te kunnen reageren.
Waarom mag ik vragen? Waar haal je dan de lol vandaan? Daar word ik dan weer getriggerd door. Komt op mij over als je wat kinderachtig bewust aan het uitlokken bent.

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 420 times
Been thanked: 944 times

Bericht door Ardbeg » 01 okt 2019, 16:52

Bitchfight starts again.

Chucky
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 185 times
Been thanked: 206 times

Bericht door Chucky » 01 okt 2019, 17:06

Heruone moet ook maar eens een keer ophouden om steeds dat pedante toontje aan te slaan. Alsof de waarneming van een prestatie van een voetballer vergeleken kan worden met een platte aarde...

Als 99 van de 100 mensen roepen dat Jeroen Verhoeven te dik is voor een voetballer, lijkt het mij ook wel dat er een kern van waarheid in zit. Of die 99 anderen moeten allemaal achterlijk zijn, al wordt dat dan weer wel geinsinueerd door Heruone.....

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Heruone » 01 okt 2019, 20:38

Juancho schreef:
01 okt 2019, 16:13

Nee ik zeg ermee dat ik het blijkbaar toch niet zo verkeerd zag zoals jij deed voordoen met je post.... Misschien zag jij het gewoon niet goed?
Ik citeer: "En ik hoorde het veel meer om me heen dus zo verkeerd zou ik het toch niet gezien hebben."

Met het woord 'dus' trek je wel degelijk een conclusie, in dit geval dat jij het niet verkeerd zou hebben gezien, omdat anderen jouw mening delen.
Maar als jij roept dat ik een andere wedstrijd gezien heb (je was het er duidelijk niet mee eens) is het wel valide? Wil je dat zeggen?
Nee hoor, zeg ik dat dan ergens? Niet dat ik weet, tenminste ;)
Waarom mag ik vragen? Waar haal je dan de lol vandaan? Daar word ik dan weer getriggerd door. Komt op mij over als je wat kinderachtig bewust aan het uitlokken bent.
Met een zin als "toevallig andere wedstrijd gezien?" vraag ik om impliciet om een reactie waarom jij vind dat, in dit geval Rosario, de 1e helft niet goed speelt. Is die zin een sneer o.i.d.? Nee, volgens mij niet. Integendeel zelfs, meerdere posters hier gebruiken een dergelijke zin wel eens.

Zoiets is niet bedoeld om bewust iemand kinderachtig te triggeren. Maar aangezien jij er wel door getriggerd werd (dat bevestig jij nu ook), mijn reactie om er niet al te serieus op te reageren.
Chucky schreef:
01 okt 2019, 17:06
Heruone moet ook maar eens een keer ophouden om steeds dat pedante toontje aan te slaan. Alsof de waarneming van een prestatie van een voetballer vergeleken kan worden met een platte aarde...

Als 99 van de 100 mensen roepen dat Jeroen Verhoeven te dik is voor een voetballer, lijkt het mij ook wel dat er een kern van waarheid in zit. Of die 99 anderen moeten allemaal achterlijk zijn, al wordt dat dan weer wel geinsinueerd door Heruone.....
Hiermee onderstreep je dus mijn punt. "Lijkt het mij ook wel" staat niet gelijk aan dat het daadwerkelijk ook zo is. Wie zegt dat de meerderheid het goed heeft (spelen een hoop variabelen een rol in)? Daarmee insinueer ik totaal niet dat iedereen achterlijk is, zoals jij schetst. Ik zeg enkel dat de mening van de meerderheid niet gebruikt kan worden als argument om een valide conclusie te kunnen trekken.

Chucky
Meervoudig international
Clubvoorkeur:

Bericht door Chucky » 01 okt 2019, 21:00

Je snapt mijn punt wederom niet.

Om mijn punt nog een keer te verduidelijken: stel jij hebt een nieuwe vriendin, en heel je omgeving zegt tegen je dat je schoonmoeder een takkewijf is. Dan kun je er wel vanuit gaan dat er wel enige kern van waarheid in zal zitten. En nee, dit is dan absoluut geen feit, maar een mening obv constateringen van anderen. Net zoals indien (bij wijze van spreken) 99% van de supporters constateert dat Rosario geen geweldenaar is, er ook een kern van waarheid in zit.

Voormalig KG
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 32 times
Been thanked: 71 times

Bericht door Voormalig KG » 01 okt 2019, 22:18

Chucky schreef:
01 okt 2019, 17:06

Off-topic:
Behind the curve - geweldige Netflix docu

On-topic:
Goede voetballer hopelijk zet hij het door

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 02 okt 2019, 08:25

[mention]Heruone[/mention] ik laat het hier maar bij, ik vind het allemaal nogal kinderachtig en vreselijk overdreven om eerlijk te zijn. Volgende keer als je graag een antwoord/reactie wil, vraag het gewoon... Zo moeilijk is het allemaal niet...

Ardbeg
Vedette

Bericht door Ardbeg » 02 okt 2019, 08:38

Kunnen jullie ook discussiëren zonder als een stel pedante pubers te gaan lopen sneren? Praat gewoon normaal, joh.

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Heruone » 03 okt 2019, 17:06

Chucky schreef:
01 okt 2019, 21:00

Om mijn punt nog een keer te verduidelijken: stel jij hebt een nieuwe vriendin, en heel je omgeving zegt tegen je dat je schoonmoeder een takkewijf is. Dan kun je er wel vanuit gaan dat er wel enige kern van waarheid in zal zitten. En nee, dit is dan absoluut geen feit, maar een mening obv constateringen van anderen. Net zoals indien (bij wijze van spreken) 99% van de supporters constateert dat Rosario geen geweldenaar is, er ook een kern van waarheid in zit.

Je spreekt jezelf nu tegen. Die laatste zin is in jouw formulering (er zit een kern van waarheid in) een feit, terwijl je daarvoor het als een mening formuleert. Dat rijmt niet met elkaar.

Ik snap wel degelijk het punt dat je probeert te maken, enkel zit er een grote formuleringsfout in. Op het moment dat 99% van de supporters de mening heeft dat Rosario geen geweldenaar is, betekend dat niet dat Rosario feitelijk geen geweldenaar is. Er zit geen kern van waarheid in, maar er zit mogelijk een kern van waarheid in. Dat is een cruciaal verschil. Daarom kan je op basis van dat argument (wat Juancho doet) geen valide conclusie trekken. Wat natuurlijk niet betekend dat de conclusie goed, fout of whatever is. Hij is gewoon simpelweg niet valide.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 03 okt 2019, 17:23

Mijn god zeg, wat een geneuzel.... :lol: Maar als jij graag gelijk wil, prima! Bij deze! Zeveren jullie eventueel nog maar door over deze onzin, haal ik ff een lekker bakje (zwarte) koffie!

Chucky
Meervoudig international
Clubvoorkeur:

Bericht door Chucky » 03 okt 2019, 17:41

Heruone schreef:
03 okt 2019, 17:06
Chucky schreef:
01 okt 2019, 21:00

Je spreekt jezelf nu tegen. Die laatste zin is in jouw formulering (er zit een kern van waarheid in) een feit, terwijl je daarvoor het als een mening formuleert. Dat rijmt niet met elkaar.

Ik snap wel degelijk het punt dat je probeert te maken, enkel zit er een grote formuleringsfout in. Op het moment dat 99% van de supporters de mening heeft dat Rosario geen geweldenaar is, betekend dat niet dat Rosario feitelijk geen geweldenaar is. Er zit geen kern van waarheid in, maar er zit mogelijk een kern van waarheid in. Dat is een cruciaal verschil. Daarom kan je op basis van dat argument (wat Juancho doet) geen valide conclusie trekken. Wat natuurlijk niet betekend dat de conclusie goed, fout of whatever is. Hij is gewoon simpelweg niet valide.
Prima jongen, ik ga niet meer mee in dit gemierenneuk. We zullen vanaf nu allemaal doen alsof Rosario de drijvende, onzichtbare kracht is van dit PSV, wat je alleen kan waarnemen als je een raketgeleerde bent.

Als jij ook zo op je werk blijft zeuren om elke punt en komma om het grote geheel te ontwijken zullen je vergaderingen niet de meest korte en efficiënte zijn :D

NESTA

Bericht door NESTA » 03 okt 2019, 17:45

Rosario. Dat die nog in de basis staat is echt bij gebrek aan beter. Wijnaldum, Ginkel en Pröpper waren net een niveautje hoger zeg maar. Zal verder best een prima gozer zijn, maar daar hebben we niks aan.

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Heruone » 03 okt 2019, 17:47

Chucky schreef:
03 okt 2019, 17:41

Prima jongen, ik ga niet meer mee in dit gemierenneuk. We zullen vanaf nu allemaal doen alsof Rosario de drijvende, onzichtbare kracht is van dit PSV, wat je alleen kan waarnemen als je een raketgeleerde bent.

Als jij ook zo op je werk blijft zeuren om elke punt en komma om het grote geheel te ontwijken zullen je vergaderingen niet de meest korte en efficiënte zijn :D
En dat is dus grappig genoeg ook totaal niet het punt wat ik op het moment probeer te maken, maar enfin. Laten we ons mond maar houden inderdaad :lol:

Grasmat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: P.S.V.
Has thanked: 620 times

Bericht door Grasmat » 03 okt 2019, 21:15

Fuck het blok. Pablo in de spits! :lol:

Ykhim
Legende
Has thanked: 1434 times
Been thanked: 1472 times

Bericht door Ykhim » 03 okt 2019, 21:15

Drs. Ykhim schreef:
29 sep 2019, 15:10
Kampioenen. Goalgetter!
Europa League is ook voor ons. Rosario gaat er 63 maken dit seizoen. Inpakken en wegwezen.
#InSchmidtWeTrust

Ardbeg
Vedette

Bericht door Ardbeg » 03 okt 2019, 21:15

😂😂😂😂

TomPSV
Internationale topspeler
Has thanked: 496 times
Been thanked: 524 times

Bericht door TomPSV » 03 okt 2019, 21:16

Iedere wedstrijd een goal? Ik teken ervoor :D

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 917 times
Been thanked: 2609 times

Bericht door ShovingNE2 » 04 okt 2019, 09:24

Dan mag hij van mij blijven staan!
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Lorenzo von Matterhorn
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 408 times
Been thanked: 174 times

Bericht door Lorenzo von Matterhorn » 04 okt 2019, 09:30

Is die vreselijke discussie van hierboven dan eindelijk voorbij? De cijfers spreken voor zich. Een speler die elke wedstrijd scoort stel je natuurlijk altijd op. Bergwijn kijk je mee?

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 04 okt 2019, 11:10

Dus een van richting veranderd schot en je speelt gelijk goed? Ik vond Rosario gister wederom erg matig. Zowel verdedigend als in balbezit.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 2133 times
Been thanked: 1143 times

Bericht door J.B. » 04 okt 2019, 11:15

Lorenzo von Matterhorn schreef:
04 okt 2019, 09:30
Is die vreselijke discussie van hierboven dan eindelijk voorbij? De cijfers spreken voor zich. Een speler die elke wedstrijd scoort stel je natuurlijk altijd op. Bergwijn kijk je mee?
Zolang ie goed blijft spelen (en af en toe ook es scoort, want hij kan het wel) is de discussie voorbij. Je moet het laten zien, anders krijg je kritiek, zo werkt het.

Maar hij lijkt zich eindelijk echt zien. Speelde naast Hendrix (die het vieze werk doet) gewoon goed. Ik zou het gewoon laten staan zo.
Tijd om Super Mario maar weer eens van zolder te gaan halen..

Ykhim
Legende
Has thanked: 1434 times
Been thanked: 1472 times

Bericht door Ykhim » 04 okt 2019, 12:33

Juancho schreef:
04 okt 2019, 11:10
Dus een van richting veranderd schot en je speelt gelijk goed? Ik vond Rosario gister wederom erg matig. Zowel verdedigend als in balbezit.
Eens.

Al zie je op momenten echt wel dat hij kwaliteit heeft. Sommige passes en bewegingen (zonder bal) zijn echt wel klasse. Hij kan het dus wel, maar vooralsnog blijft het beperkt tot spaarzame momenten. Als dat wat structureler kan worden, is Rosario gewoon een van de eerste die je opstelt. Voor Bergwijn geldt overigens precies hetzelfde op dit moment.
#InSchmidtWeTrust

Plaats reactie