Armando Obispo

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Obispo heeft zeker talent maar blijft een twijfelaar. Wisselt geweldige defensieve acties af met bijna achterlijke onoplettendheden. Vond de 2-0 ook exemplarisch voor zijn spel. Dit seizoen is do or die voor Obispo en kan nog niet zeggen dat ik overtuigd ben.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

Eindhovenvoetbal schreef: 03 sep 2022, 19:27 Dus Obispo liet zijn directe tegenstander rustig schieten omdat Ramalho opgesteld staat ipv Teze? Kom zeg, heeft totaal het niveau niet. Nog niet bijna.
Wat is dat nu voor kul argument. Net of een aanvaller nooit schiet? Door de misser sta je toch ineens heel anders het het duel. Met Ramalho naast Obispo klopt gewoon de organisatie niet. Maar goed, dat klopt bij het gehele elftal niet dus dat scheelt.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Mikelvb schreef: 03 sep 2022, 19:38
Eindhovenvoetbal schreef: 03 sep 2022, 19:27 Dus Obispo liet zijn directe tegenstander rustig schieten omdat Ramalho opgesteld staat ipv Teze? Kom zeg, heeft totaal het niveau niet. Nog niet bijna.
Wat is dat nu voor kul argument. Net of een aanvaller nooit schiet? Door de misser sta je toch ineens heel anders het het duel. Met Ramalho naast Obispo klopt gewoon de organisatie niet. Maar goed, dat klopt bij het gehele elftal niet dus dat scheelt.
Als je niet ziet hoe Obispo staat te prutsen bij die goal, vind je net als John en Ruud vast ook dat we allemaal toppers van centrale verdedigers hebben. De een nog beter dan de ander. Dit is pupillenniveau van slap verdedigen.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

Eindhovenvoetbal schreef: 03 sep 2022, 19:40
Mikelvb schreef: 03 sep 2022, 19:38

Wat is dat nu voor kul argument. Net of een aanvaller nooit schiet? Door de misser sta je toch ineens heel anders het het duel. Met Ramalho naast Obispo klopt gewoon de organisatie niet. Maar goed, dat klopt bij het gehele elftal niet dus dat scheelt.
Als je niet ziet hoe Obispo staat te prutsen bij die goal, vind je net als John en Ruud vast ook dat we allemaal toppers van centrale verdedigers hebben. De een nog beter dan de ander. Dit is pupillenniveau van slap verdedigen.
Alles valt en staat bij een organisatie. Ik zegt niet dat hij goed speelt, maar alles op hem afschuiven slaat gewoon nergens op. Met of de verdediging van Twente beter is. Nee. Maar daar staat de organisatie we als geheel waardoor het verdediger makkelijker wordt. Dit is bij elke goal tot nu toe gebleken. Het klopt gewoon niet wat we aan het doen zijn.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Mikelvb schreef: 03 sep 2022, 19:46
Eindhovenvoetbal schreef: 03 sep 2022, 19:40

Als je niet ziet hoe Obispo staat te prutsen bij die goal, vind je net als John en Ruud vast ook dat we allemaal toppers van centrale verdedigers hebben. De een nog beter dan de ander. Dit is pupillenniveau van slap verdedigen.
Alles valt en staat bij een organisatie. Ik zegt niet dat hij goed speelt, maar alles op hem afschuiven slaat gewoon nergens op. Met of de verdediging van Twente beter is. Nee. Maar daar staat de organisatie we als geheel waardoor het verdediger makkelijker wordt. Dit is bij elke goal tot nu toe gebleken. Het klopt gewoon niet wat we aan het doen zijn.
Defensie Twente is niet beter, maar ook niet minder. Dat is tamelijk treurig.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

Eindhovenvoetbal schreef: 03 sep 2022, 19:47
Mikelvb schreef: 03 sep 2022, 19:46

Alles valt en staat bij een organisatie. Ik zegt niet dat hij goed speelt, maar alles op hem afschuiven slaat gewoon nergens op. Met of de verdediging van Twente beter is. Nee. Maar daar staat de organisatie we als geheel waardoor het verdediger makkelijker wordt. Dit is bij elke goal tot nu toe gebleken. Het klopt gewoon niet wat we aan het doen zijn.
Defensie Twente is niet beter, maar ook niet minder. Dat is tamelijk treurig.
Dus jij zou best de spelers willen ruilen? Dan ben je niet goed snik. Natuurlijk zijn die slechter, alleen wel beter met elkaar op dit moment.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Deze wildebras liet gisteren maar weer eens zien dat het een slechte uitvoering van Jeffrey Bruma is en dat was al een zwakke broeder. Verlies pakken en doorselecteren, dit wordt nooit wat.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

deninho32 schreef: 04 sep 2022, 08:41 Deze wildebras liet gisteren maar weer eens zien dat het een slechte uitvoering van Jeffrey Bruma is en dat was al een zwakke broeder. Verlies pakken en doorselecteren, dit wordt nooit wat.
Heeft voldoende goede wedstrijden gespeeld, dus dit vind ik te makkelijk. Wat mij echter opvalt: hij is vooral goed in een compacte defensie. Wanneer het collectief faalt en de ruimtes te groot worden, verzuipt hij. Ik moet daarbij zeggen dat hij opvallend veel vloekt op Ramalho. Dat past goed binnen mijn beeld dat de combinatie niet goed matcht met elkaar.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

RvN heeft nu zo een beetje alle mogelijke cv combinaties geprobeerd. Obispo-Teze is gewoon de combinatie.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

VI:
'Ik denk dat het heel belangrijk is dat de linies kort op elkaar staan', zegt Obispo. 'Daar ligt ook wel zeker de focus op. Maar het is dit seizoen toch ook wat wennen aan de nieuwe speelstijl en aan elkaar. Tegen RKC hebben we in elk geval daarin een eerste mooie stap gezet.'
Obi is wijs.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ja het liep geweldig tegen RKC.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Tegen een team wat tegen aan het houden was, counterspits Kramer had, niet eens kwam om een doelpunt te maken en waarbij de afronding van RKC te wensen over liet..... mooie eerste stap wel.

Gisteren verloren ze bij City de bal en Dortmund kwam er snel uit en dat middenveld en de 4 achtersten stonden binnen 10 meter van elkaar tijdens de omschakeling. Dat is natuurlijk hoe je het zou willen maarja als bij ons Max 20 meter dieper staat en één van beide middenvelders is op avontuur dan heb je er geen 7 achter de bal maar 5.

Het is nog voordat je het oppertunistisch kan noemen maar als BMI als 3e LCV erbij zit dan kan Obispo dat ook nog worden. Maar dan moet hij wel even knallen de komende periode en de 0 houden tegen Ajax AZ Feyenoord Arsenal en Bodo.
Zuc0
Nationale topspeler
1
Berichten: 1984
Lid geworden op: 22 jun 2022
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen schreef: 15 sep 2022, 12:13 VI:
'Ik denk dat het heel belangrijk is dat de linies kort op elkaar staan', zegt Obispo. 'Daar ligt ook wel zeker de focus op. Maar het is dit seizoen toch ook wat wennen aan de nieuwe speelstijl en aan elkaar. Tegen RKC hebben we in elk geval daarin een eerste mooie stap gezet.'
Obi is wijs.
Voetbalanalisten en supporters zagen dat na 3 oefenwedstrijden al. Blijft bijzonder dat spelers en staf na 17 wedstrijden nog geen echte verbetering op dit vlak hebben getoond (terwijl de verdediging qua bezetting niet of nauwelijks is gewijzigd evenals het middenveld dat bestaat uit 2 spelers van vorig seizoen).

Ook een prestatie.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Topper vandaag. Gaan we eindelijk weer een scherp verdedigend en geconcentreerd spelend centraal duo zien, Teze - Obispo.

En ja, het zou fijn zijn wanneer dit een vanzelfsprekendheid zou zijn. Maar dit is het echter (nog) niet. Maar kan het wel, op relatief korte termijn, worden. De potentie bij beide is er.

#printinschrijfformulierenuit
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik denk dat hij inderdaad im zo’n wedstrijd minder moeite zal hebben met zijn concentratie. Dus ik verwacht een erg goede wedstrijd van hem. Tenzij Ruud hem nu weer uit elkaar haalt met Teze.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Het is iig lekker weer voor een harde verdediger vandaag. Het veld nat, beetje regen, ja prima om eens goed hard te vlammen.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Masterclass incoming.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ik hoop het. Als Ruud maar niet komt aankakken met Ramalho ernaast.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Jammer dat Obispo geen vaste partner krijgt om zich door te ontwikkelen
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Jammer dekt de lading niet meer. Net zoals Teze op rechtsback, Saibari op rechtsbuiten en Xavi in de spits. Dit neigt vort naar mismanagement.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ruud helpt Armando weinig, ook al laat ie hem veel spelen. Krijgt nooit echte vastigheid zo, dus volledig onbegrijpelijk voor me.
Gebruikersavatar
Daveydelaat
Verbannen
1
Berichten: 136
Lid geworden op: 19 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Hij speelt nu ook niet ik zijn kracht. Vorig seizoen zat hij bovenop spitsen en had hij vooral momenten aan de bal die beter moesten. In de duels als hij moet doordekken kan hij gwn een goede centrale verdediger worden, mits er een leider naast hem staat ala Alex
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Frank de Boer deed regelmatig een Frank de Boertje. En regelmatig is dan 2 a 3 keer per seizoen. Obispo doet het iedere wedstrijd.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ruuddevil schreef: 18 sep 2022, 14:44 Frank de Boer deed regelmatig een Frank de Boertje. En regelmatig is dan 2 a 3 keer per seizoen. Obispo doet het iedere wedstrijd.
Hoe zei Theo Maassen dat ook weer zo mooi? WEG!
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Afbeelding [mention]deninho32[/mention]
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Hem nog opstellen is reden voor ontslag, dit kan gewoon niet.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Armando Obispo