Armando Obispo

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
1913
Moderator
3
Berichten: 119
Lid geworden op: 1 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Afbeelding

Armando Obispo, 5 maart 1999
Nationaliteit: Nederland, Curaçao
Voet: Links
:PSV: Geboren op de Herdgang

Aankoopbedrag: n.v.t.
Verkoopbedrag:

Links:
Instagram
Twitter
Facebook
Transfermarkt

Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Als het aan Hiddink ligt komt hij bij Curaçao te spelen. Ook Locadia zou nog voor Curaçao uit kunnen komen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Obispo zal toch ook zien dat als Van Dijk, de Ligt, Aké en/of De Vrij geblesseerd zijn, en tenminste drie hiervan zijn blessuregevoelig, je met drie goede wedstrijden bij Oranje kunt zitten.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hiddink & de bond van Curacao zijn sowieso actief bezig bij PSV. Antonisse & Bodak van PSV onder 18 waren afgelopen week ook op trainingsstage met de ploeg.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Park schreef: 18 nov 2020, 20:55 Als het aan Hiddink ligt komt hij bij Curaçao te spelen. Ook Locadia zou nog voor Curaçao uit kunnen komen.
Locadia snap ik. Obispo moet wachten,
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

nilssonH schreef: 18 nov 2020, 21:28 Hiddink & de bond van Curacao zijn sowieso actief bezig bij PSV. Antonisse & Bodak van PSV onder 18 waren afgelopen week ook op trainingsstage met de ploeg.
Toch geen prettige ontwikkeling dat ze vanuit Curacao in onze (Nederlandse) jeugdopleidingen komen vissen. Prima als ze de Locadia's benaderen die het niet gered hebben bij Oranje, maar zo'n Bodak bijv. wie weet wordt dat wel ooit iets voor Oranje. Zulke spelers moeten gewoon de jeugdteams van Oranje doorlopen als het even kan.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik zou me niet te veel zorgen maken over die trainingsstages. De echte toegevoegde waardes gaan echt wel voor Nederland spelen.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

2 down, 1 to go....
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Iemand enig idee of Obispo ook een beetje op linksback uit de voeten zou kunnen? Passing is goed volgens mij, maar hoe snel is hij? Zou hij anders back-up linksback kunnen worden tweede seizoenshelft? Dat hij minuten gaat maken als stand-in van Max en Boscagli?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Robson de Souza schreef: 04 jan 2021, 15:33 Iemand enig idee of Obispo ook een beetje op linksback uit de voeten zou kunnen? Passing is goed volgens mij, maar hoe snel is hij? Zou hij anders back-up linksback kunnen worden tweede seizoenshelft? Dat hij minuten gaat maken als stand-in van Max en Boscagli?
Laten we gewoon een linksback op linksback zetten. Dit experiment is al meerdere keren gefaald.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Obispo is geen type dat de hele linkerkant bestrijkt. En die heb je nodig in dit systeem.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza schreef: 04 jan 2021, 15:33 Iemand enig idee of Obispo ook een beetje op linksback uit de voeten zou kunnen? Passing is goed volgens mij, maar hoe snel is hij? Zou hij anders back-up linksback kunnen worden tweede seizoenshelft? Dat hij minuten gaat maken als stand-in van Max en Boscagli?
Liever niet.

Dan zie ik liever Mauro linksback spelen als 2e optie of gewoon Oppegard.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Mits fit zou ik hem de tweede seizoenshelft verhuren. Verwacht niet dat hij veel minuten gaat maken bij PSV en op zijn leeftijd moet je spelen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26037
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik niet, alle hens aan dek deze seizoenshelft. En als het kan gewoon eens inbrengen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Hij kan niet slechter dan Viergever zijn, dus dan kan hij als back-up nog weleens nuttig zijn.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Ligt er in mijn ogen een beetje aan wat hij met zijn contract gaat doen. Als hij gaat verlengen, dan zou ik hem liever verhuren, speelminuten laten maken elders, en hem eventueel volgend jaar een kans geven. Als hij niet verlengt, dan heb je er niets aan hem te verhuren en dan kun je hem beter een half jaar houden met de wetenschap dat elke minuut dat hij nog iets kan betekenen voor het eerste team mooi is meegenomen.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Is hij eigenlijk weer fit?
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Zo goed als. Doet alweer een paar weken deels mee met de groepstraining, verwachting is dat hij ieder moment de volledige groepstraining kan hervatten. Vanaf dan zal het wachten zijn tot Schmidt hem wedstrijdfit acht.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Hoop dat hij snel kan aansluiten. Lijkt me dan direct de derde beste CV.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Dat lijkt me eerlijk gezegd ook. Duurt wel lang man.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1573
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Slechter dan de reserves nu gaat hij niet zijn, hoop ik..
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Deed vandaag zo te zien alles mee met de reserves van dinsdag, denk dus dat we hem wel snel gaan zien.
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Zit vanavond op de bank, komt er dus ook aan!
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Mag hij nog met Jong PSV meedoen of is hij daar te oud voor? Zou fijn zijn als hij fit geraakt. Dan is hij direct 3e CV.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Hij zal wel de deur uitlopen aan het einde van het seizoen, jammer dat hij al zo lang geblesseerd is.
Saibari is underrated.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Armando Obispo