Jordan Teze

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

En daarna de sprint naar de corner vlag.

Strijder.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Indrukwekkende wedstrijd weer.
D.Millpants
Nationale topspeler
1
Berichten: 1681
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Echt een trotse PSV-er. Mooie persoonlijkheid ook.

Verder een grote ontwikkeling doorgemaakt de afgelopen 2 seizoenen en nu een waardige basiskracht in de verdediging.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Een van de jongens die nu al een tijdje laat zien dat hij bij de groep Veerman, Sangare Gakpo Benitez de Jong wil horen.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Echt een bikkel zeg. Fan van hem. Ook een geweldige voorzet op Luuk, strak en op de juiste snelheid.

Trotse PSV'er.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik ben de laatste die het centrale duo uit elkaar wil halen, jammer voor Ramalho, maar de nood is nu zo hoog dat Jordan er tijdelijk ff " one for the team" moet doen. Dat wil zeggen, tijdelijk naar RB zodat Mwene LB kan spelen tot Mauro fit is. Daarna snel weer terug naar het centrum en met Ramalho heb je iig een heel fijne en betrouwbare backup die alleen nu even achteraan moet sluiten door uitstekend presteren van Obispo en Teze.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
GiveCup2day
Geselecteerd voor Oranje
2
Berichten: 818
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Ik ben echt groot fan van Teze, echt een kind van de club en een strijder in het veld.

Daarnaast op persoonlijk vlak ook een lieverd. Toen ik 8 maanden geleden m'n kruisband scheurde op het voetbalveld hebben de jongens uit m'n team geprobeerd om een PSV shirtje met handtekeningen te bemachtigen. Teze was een van de weinige die gehoor gaf aan de oproep van mijn team en wilde het ook met alle liefde laten signeren door de volledige spelersgroep.

Dat dat shirt is ondertekend in de kleedkamer in Amsterdam nadat we 5-0 op de broek hadden gekregen is dan wel weer een minpuntje....
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Teze is voor mij al het 3e seizoen op rij een van de sterkhouders. 2 jaar geleden had niemand kunnen voorspellen dat hij basis zou staan met Boscagli en deed het echt heel goed. Toch waren er een jaar geleden twijfels over hem vanwege zijn voorkeur op rb en de komst van Ramalho. Heb ik nooit begrepen. Ook nu laat hij weer zien dat hij hoe dan ook hoort te spelen. Jordan is echt een baas. Niet altijd even goed hoor, maar zijn niveau is gewoon top.

Overigens viel Ramalho heel goed in en ik ben, nu al, fan van Branthwaite. Iets in mij zegt dat dat een speciale speler is. Genoeg keuzes centraal, lijkt me.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV



Mooie vent.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Offtopic: Vond het prettig om naar deze commentator te luisteren.
PSVTOPOss
Regelmatige invaller
1
Berichten: 340
Lid geworden op: 30 jun 2022

Teze was echt enorm goed vandaag op rb. Die Kent zit nu nog steeds in z'n zak, goed gebuffeld en sterk ingegrepen continue. Op deze manier geen Arias nodig haha
Mr.Unibet
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 701
Lid geworden op: 5 jun 2021
Seizoenkaart: Vak H

Nee, maar je mist wel zijn passing in de as.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Prima pot en knap dat hij zo kan omschakelen. Maar:
1. ik ben nog niet weg van Ramalho
2. ik vind gewoon dat Teze te belangrijk is centraal en ook gewoon zijn plek heeft verdient.

Dus vooral juist wel zoeken naar een nieuwe top back zodat je Max ook kan laten gaan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hij was goed, maar laten we het niet overdrijven. Had het op momenten ook wel lastig tegen Kent. Is geen schande, maar het draait erom dat zo'n jongen uiteindelijk geen kansen kan creëren of afmaken, daarin is PSV wel redelijk geslaagd. Net als aan de andere kant bij Tavernier, hoewel die dan wel weer de klasse heeft om op precies het juiste moment de juiste assist te geven.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Sterke pot van Teze, en dat op de rechtsback positie. Mooi voor hem, een foutloze pot in een belangrijke Europese uitwedstrijd. Klasse!
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Speelde prima. Zie hem wel liever centraal. Denk dat hij als cv de top kan halen. Als back is het middelmaat.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Vond 'm echt goed op RB.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Beste man op 't veld
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Beresterk vandaag inderdaad.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ykhim schreef: 16 aug 2022, 23:07 Hij was goed, maar laten we het niet overdrijven. Had het op momenten ook wel lastig tegen Kent. Is geen schande, maar het draait erom dat zo'n jongen uiteindelijk geen kansen kan creëren of afmaken, daarin is PSV wel redelijk geslaagd. Net als aan de andere kant bij Tavernier, hoewel die dan wel weer de klasse heeft om op precies het juiste moment de juiste assist te geven.
Kan me eigenlijk helemaal geen momenten herinneren dat hij het lastig had tegen Kent, toch een van hun betere voetballers. Zat er fel op, stapte op de juiste momenten in en gebruikte zn fysiek enorm goed.
Slechts 2 momenten waarin hij eerder een pass had moeten geven, maar dat had weinig met Kent te maken.
Vond het echt een bijzonder goede wedstrijd van Teze, op een positie en in een wedstrijd waarbij ik dat eigenlijk niet direct had verwacht.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Sneijder van te voren 'leuk dat Teze weer op zijn natuurlijke/favoriete positie speelt'... ongelooflijk deze man en wat een niveau van voor en nabeschouwing.

Maarja hij deed het wel prima als RB en daar zal hij niet altijd spelen maar hij en Mwene laten beide zien dat ze overeind blijven in grote wedstrijden waardoor ook een Ramalho zijn minuten kan blijven pakken. Ik denk niet dat PSV nog gaat investeren in een RB.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Teze bevalt me uitstekend dit seizoen. Ik zie hem liever als CV met Obispo en dan Mwene op RB. Zowel omdat ik Teze beter vind dan Ramalho en Mwene een betere RB is dan Teze.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ter verdediging van Sneijder... rechtback was vorig seizoen wel de voorkeur van Teze zelf he. Daarom is hij ook op die positie gezet. Ik heb nergens nog gelezen dat hij daarvan is teruggekomen en nu juist weer voorkeur heeft voor centraal ;)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Als ie Oranje haalt als CV dan lijkt het me niet dat hij liever RB speelt maar wie weet onderschat ik dat.

Wel echt respect voor die jongen want hij doet het maar weer even op RB als het puntje bij paaltje komt. Ook tegen Ajax of Feyenoord straks zou Teze geen slechte optie zijn maar tegen de kleintjes denk ik dat zijn passing op CV key important is.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 17 aug 2022, 07:02 Sneijder van te voren 'leuk dat Teze weer op zijn natuurlijke/favoriete positie speelt'... ongelooflijk deze man en wat een niveau van voor en nabeschouwing.
Nog knapper was dat tijdens het bespreken van de 1-1 Sneijder opmerkte dat Teze teveel ruimte weg gaf aan Kent en het moeilijk had, terwijl zowel Teze als Kent helemaal niet betrokken waren bij deze tegengoal (en Kent überhaupt zelden in het spel voor kwam, terwijl hij een van de betere spelers is bij Rangers).
Echt, wat een dramatisch niveau van die dwerg.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ren Höek schreef: 17 aug 2022, 11:57
11 Sir Tinus schreef: 17 aug 2022, 07:02 Sneijder van te voren 'leuk dat Teze weer op zijn natuurlijke/favoriete positie speelt'... ongelooflijk deze man en wat een niveau van voor en nabeschouwing.
Nog knapper was dat tijdens het bespreken van de 1-1 Sneijder opmerkte dat Teze teveel ruimte weg gaf aan Kent en het moeilijk had, terwijl zowel Teze als Kent helemaal niet betrokken waren bij deze tegengoal (en Kent überhaupt zelden in het spel voor kwam, terwijl hij een van de betere spelers is bij Rangers).
Echt, wat een dramatisch niveau van die dwerg.
Heeft bij Veronica Offside, waar hij betaald wordt wedstrijden te bespreken, toegegeven weinig voetbal te kijken in het weekend. Gister wss ook met een zak chips, portie bitterballen en broodje frikandel in de hand in slaap gevallen tijdens de wedstrijd. Kwam echt niks zinnigs uit, ja 1 analyse wat iedereen die zn tv aan had ook wel kon zien, daar hebben we hem niet voor nodig.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jordan Teze