YouTube
- Maikel
- Site Admin
- 6
- Clubvoorkeur: PSV
Om de een of andere reden vind ik het heerlijk om unboxings/reviews te kijken van nieuwe mobiele telefoon/oortjes en dergelijke.
Een kanaal daarbij echt fantastisch is is Flossy Carter. Dit is echt je typische donkere New Yorker die op een fantastische manier reviewt. Heeft schijt aan alles en zegt wat hij denkt met een flinke dosis humor. Echt een aanrader. Het is wat anders dan de keurige jongens die braaf dingen oplezen van het blad dat ze hebben gekregen van het merk dat hen sponsort.
https://www.youtube.com/user/FLOSSYCARTER
Een kanaal daarbij echt fantastisch is is Flossy Carter. Dit is echt je typische donkere New Yorker die op een fantastische manier reviewt. Heeft schijt aan alles en zegt wat hij denkt met een flinke dosis humor. Echt een aanrader. Het is wat anders dan de keurige jongens die braaf dingen oplezen van het blad dat ze hebben gekregen van het merk dat hen sponsort.
https://www.youtube.com/user/FLOSSYCARTER
- Juancho
- Mister PSV
- 7
Heb ik ook Maikel! Vind al die technologie dingen super tof. Of het nu om een nieuwe telefoon, beeldscherm, laptop, oordopjes, iets voor m'n produceren of lease auto gaat...ik verlies mezelf altijd helemaal in het bekijken van reviews en unboxing dingen
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Geen idee of deze in de oude topic is genoemd, maar het kanaal van Tom Scott vind ik erg fijn wegkijken. Korte filmpjes met wetenschappelijke of algemene kennisinformatie. Hij heeft een fijne stem en vertelt hij alles duidelijk en af en toe met wat Engelse humor er doorheen. Hij draait al een tijdje mee dus genoeg materiaal voorhanden.
https://www.youtube.com/channel/UCBa659 ... 4Tg--mrJ2A
Copa90 is een fijn voetbalkanaal met vooral mooie videos over supportersbeleving, derbies en rivaliteit. Heerlijk voor het echte voetbalgevoel en om kennis op te doen over voetbal in alle uithoeken van de wereld.
https://www.youtube.com/channel/UCEPKlF ... mpZP8GnkVg
En deze had ik geloof ik wel al eerder geplugd: GeoWizard. Kanaal bestaat enerzijds uit dat hij GeoGuesser speelt (wat ik ook doe, zo ben ik daar gekomen) maar ook uit videos waarin hij door Europa reist en dat vast legt. Gewoon een grappige Engelse gast met luchtige content.
https://www.youtube.com/c/GeoWizard/featured
https://www.youtube.com/channel/UCBa659 ... 4Tg--mrJ2A
Copa90 is een fijn voetbalkanaal met vooral mooie videos over supportersbeleving, derbies en rivaliteit. Heerlijk voor het echte voetbalgevoel en om kennis op te doen over voetbal in alle uithoeken van de wereld.
https://www.youtube.com/channel/UCEPKlF ... mpZP8GnkVg
En deze had ik geloof ik wel al eerder geplugd: GeoWizard. Kanaal bestaat enerzijds uit dat hij GeoGuesser speelt (wat ik ook doe, zo ben ik daar gekomen) maar ook uit videos waarin hij door Europa reist en dat vast legt. Gewoon een grappige Engelse gast met luchtige content.
https://www.youtube.com/c/GeoWizard/featured
- Maikel
- Site Admin
- 6
Deze gast ben in de afgelopen twee weken tegen gekomen op YouTube en ben hem wat gaan volgen. Best vermakelijke dingen! Vooral de filmpjes waarin hij in een rechte lijn door Wales probeert te gaan. De real life Geo Guessr is ook leuk, loopt net 5 minuten in Manchester en filmt direct een drugsdealGrasmat schreef: ↑09 nov 2020, 19:53 En deze had ik geloof ik wel al eerder geplugd: GeoWizard. Kanaal bestaat enerzijds uit dat hij GeoGuesser speelt (wat ik ook doe, zo ben ik daar gekomen) maar ook uit videos waarin hij door Europa reist en dat vast legt. Gewoon een grappige Engelse gast met luchtige content.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
Yes, de straight line missions zijn inderdaad hoogtepuntjes. Hij heeft al in Noorwegen gefilmd daarvoor, die komt er binnenkort aan en andere landen staan op de planning zodra de Coronashit wat minder wordt.. Sinds afgelopen zomer streamt hij i.v.m. lockdowns e.d. ook regelmatig op Twitch, dat is ook wel leuk qua interactie.Maikel_91 schreef: ↑15 nov 2020, 16:02Deze gast ben in de afgelopen twee weken tegen gekomen op YouTube en ben hem wat gaan volgen. Best vermakelijke dingen! Vooral de filmpjes waarin hij in een rechte lijn door Wales probeert te gaan. De real life Geo Guessr is ook leuk, loopt net 5 minuten in Manchester en filmt direct een drugsdealGrasmat schreef: ↑09 nov 2020, 19:53 En deze had ik geloof ik wel al eerder geplugd: GeoWizard. Kanaal bestaat enerzijds uit dat hij GeoGuesser speelt (wat ik ook doe, zo ben ik daar gekomen) maar ook uit videos waarin hij door Europa reist en dat vast legt. Gewoon een grappige Engelse gast met luchtige content.
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- 7
- Seizoenkaart: Vak X
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
-
Awards:
Ik ben niet bekend met GeoGuesser, dus dat laat ik even achterwege. Heb gisteren wel de eerste 2 filmpjes gekeken waarin hij probeert in een rechte lijn door Wales te lopen. Leek me namelijk wel een leuk concept. Wat een ellende komt die gast tegen zeg haha! Erg vermakelijk in ieder geval, thanks voor de tip [mention]Grasmat[/mention]/[mention]Maikel_91[/mention]!Maikel_91 schreef: ↑15 nov 2020, 16:02Deze gast ben in de afgelopen twee weken tegen gekomen op YouTube en ben hem wat gaan volgen. Best vermakelijke dingen! Vooral de filmpjes waarin hij in een rechte lijn door Wales probeert te gaan. De real life Geo Guessr is ook leuk, loopt net 5 minuten in Manchester en filmt direct een drugsdealGrasmat schreef: ↑09 nov 2020, 19:53 En deze had ik geloof ik wel al eerder geplugd: GeoWizard. Kanaal bestaat enerzijds uit dat hij GeoGuesser speelt (wat ik ook doe, zo ben ik daar gekomen) maar ook uit videos waarin hij door Europa reist en dat vast legt. Gewoon een grappige Engelse gast met luchtige content.
- Maikel
- Site Admin
- 6
Ik zag dus echt net dat deze op YouTube stond, wilde het dus hier plaatsen en zag je post haha.
Voor de liefhebbers:
Aanrader
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Awards:
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
Nummer drie is online voor Patreon members. Het is een lekker lange van 40 minuten en m.i. leuker dan de eerste twee delen. Heb het youtubelinkje evt. wel voor de liefhebbers.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
Die van morgen is weer een must-watch. Ik heb de link evt nu al via pm.
Spoilers pas lezen na kijken:
Zo zonde dat een bijna perfecte tocht tot dan toe zo moet eindigen. Best een naaistreek van die boer om eerst te zeggen dat het uiteindelijk goed is, maar dan toch de politie te bellen, ook al is het uiteraard zijn volste recht. Ik heb het idee dat ze te onvoorzichtig werden na zo weinig tegenslagen. Kamperen in een bos zou standaard moeten zijn, nu zaten ze open en bloot op een heuvel met open vuur. Gewoon niet slim, goedkeuring of geen goedkeuring. Erg jammer want het was weer erg vermakelijk tot nu toe en nu is het weer een tijdlang wachten op de volgende...
Spoilers pas lezen na kijken:
Zo zonde dat een bijna perfecte tocht tot dan toe zo moet eindigen. Best een naaistreek van die boer om eerst te zeggen dat het uiteindelijk goed is, maar dan toch de politie te bellen, ook al is het uiteraard zijn volste recht. Ik heb het idee dat ze te onvoorzichtig werden na zo weinig tegenslagen. Kamperen in een bos zou standaard moeten zijn, nu zaten ze open en bloot op een heuvel met open vuur. Gewoon niet slim, goedkeuring of geen goedkeuring. Erg jammer want het was weer erg vermakelijk tot nu toe en nu is het weer een tijdlang wachten op de volgende...
- Maikel
- Site Admin
- 6