Nieuw? Stel je voor!

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

IkInterviewdeGakpo4JaarGeleden schreef: 28 jun 2022, 12:00kan niet veel wedstrijden aanwezig zijn maar naast de enkele trip naar het noorden voor PSV kijken we elke wedstrijd keurig voor de wc
Ik neem aan dat je de tv bedoelt, maar verder: welkom! (Y) ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
ManvanGlas
Ballenjongen
1
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Hoi! Ik ben al heel lang een meelezer, maar recent toch een account aangemaakt. Ik ben op zesjarige leeftijd fan geworden van deze mooie club omdat ik toen van mijn oom een PSV shirt kreeg van Ronaldo mét handtekening. Dit shirt is overigens een jaar later door mijn moeder in de kledingcontainer gegooid en sindsdien hebben we geen contact meer (grapje uiteraard). Ik kom uit Grunn en kom derhalve maar zeer zelden in het Philips-stadion. Toch is het elke keer genieten als ik er wel ben. Joe!
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Mooi man, Groningse PSV'er. Die ma van je heeft het niet begrepen he, ongelooflijk om zo'n shirt weg te mikken. :nuts:

Welkom!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zo kreeg ik op mijn 4e (of iets rond die tijd) een Feyenoord shirtje van mijn pa die hij van een collega had gekregen. Nooit aangetrokken, PSV was en is mijn club. Ik had het er laatst nog met mijn pa over maar hij was het vergeten. Meer impact gemaakt op mij dan mijn pa. :tear:
LucNilisLegend
Ballenjongen
1
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 jun 2022
Seizoenkaart: Vak C
Clubvoorkeur: PSV

Hoi allemaal,

Ook maar even voorstellen. Heb al 27 jaar een seizoenskaart, ga meestal met m'n vader. Geboren en getogen Eindhovenaar, trots als 'n aap met 7 lullen op m'n stad en alle goeds dat daar vandaan komt. Veel gelezen hier de afgelopen maanden, ooit hier terecht gekomen na het ED artikel over WilySimba. Kan best zijn dat ik hier en daar m'n (ongevraagde) mening ga geven. Leuk om tussen gelijkgestemde te zitten!

Voor de kleuren, de club en de stad!
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14384
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Welkom hier!
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

PSV kampioen! Stel je toch eens voor!
Gebruikersavatar
Edison
Jeugdspeler
1
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 jun 2022
Oude naam: Supervennegoor
Clubvoorkeur: Pav

Hoi , jarenlange volger en af en toe iets gepost…… nu mijn gegevens kwijt en nieuw account.

40 jaar, vroeger seizoenskaart op SS , nu nog zeer fanatiek thuiskijk supporter
Ik ben in vorm, dat buikje hoort bij die vorm
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14384
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

[mention]Edison[/mention] Als je me je oude username kunt sturen dan kan ik die accounts misschien samenvoegen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Casperv97
Ballenjongen
1
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jun 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Hi! Ik ben ook nieuw op het forum, maar lees het al een aantal jaar zo af en toe. Ik ben sinds mijn 7e PSV fan, kom uit Hapert en heb inmiddels 5 jaar een seizoenskaart op vak PR. Uitwedstrijden worden door mij gekeken vanaf de bank. Mocht deze intro te weinig zijn laat het me gerust weten!
Gebruikersavatar
Edison
Jeugdspeler
1
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 jun 2022
Oude naam: Supervennegoor
Clubvoorkeur: Pav

deninho32 schreef: 28 jun 2022, 17:45 @Edison Als je me je oude username kunt sturen dan kan ik die accounts misschien samenvoegen.
Bied niet veel meerwaarde, tis prima zo 👍
Ik ben in vorm, dat buikje hoort bij die vorm
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Welkom allemaal, leuk om een hoop nieuwe vingers te verwelkomen. Wees vooral niet bang jullie te mengen in de discussies :)
deStrijpseKraaier
Ballenjongen
1
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jun 2022
Seizoenkaart: Vak G
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

Goeiemorgen allemaal, na lang meelezen toch maar besloten om een account aan te maken om te kijken of ik wat kan toevoegen aan de transfergekte deze weken. Al heel mijn leven PSV fan, lang een seizoenkaart gehad maar nu vooral bij de europese wedstrijden, bekerfinales etc. te vinden vanwege de tijd. Hoop dat ik op deze mooie plek nog wat kan toevoegen!
Gebruikersavatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 601
Lid geworden op: 20 mei 2021

Welkom allen!
iiJqrno
Ballenjongen
2
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Goedemiddag allemaal! Ook ik lees al sinds vorige transferperiode elke dag mee op dit forum, alleen niet heel spraakzaam. Kom uit Hoogeveen (Drenthe) en ben 18 jaar oud. Ben al vanaf mijn 5e supporter van ons PSV, mede door beide opa's die ook voor PSV zijn. Kom geregeld bij wedstrijden via de losse verkoop, gezien de reisafstand geen seizoenkaart. Ook elke uitwedstrijd van de partij en laatst voor het eerst mee geweest naar Kopenhagen.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Welkom, spreken hoeft hier niet, typen voldoet.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

iiJqrno schreef: 29 jun 2022, 12:10 Goedemiddag allemaal! Ook ik lees al sinds vorige transferperiode elke dag mee op dit forum, alleen niet heel spraakzaam. Kom uit Hoogeveen (Drenthe) en ben 18 jaar oud. Ben al vanaf mijn 5e supporter van ons PSV, mede door beide opa's die ook voor PSV zijn. Kom geregeld bij wedstrijden via de losse verkoop, gezien de reisafstand geen seizoenkaart. Ook elke uitwedstrijd van de partij en laatst voor het eerst mee geweest naar Kopenhagen.
Ah nog een Drent op het forum. Welkom.

Ik moet hier vaker kijken. Het regent nieuwe leden momenteel.
Pietertje040
Ballenjongen
2
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 aug 2021
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Hoi Pieter hier, 28 trouw supporter, inmiddels 14 jaar seizoenskaarthouder! Fanatiek volger en inmiddels transferfetisjist
D.Millpants
Nationale topspeler
1
Berichten: 1681
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Goedemiddag allemaal,

Na jaren meelezen op PSV.netwerk.to meeverhuisd naar dit forum. Hier inmiddels ook elke dag aan 't meelezen. Om een idee te geven hoeveel tijd ik hier besteed.....meestal kan ik aan de hand van een reactie al raden welke gebruiker deze heeft getypt....

Nu eindelijk een account aangemaakt omdat Ruud van Nistelrooij hoofdcoach is geworden. Mijn all time favourite speler, met Luc Nilis en Ronaldo op een 2e en 3e plaats.

Ik weet niet of ik veel berichten ga plaatsen, maar had af en toe de neiging. Daarom mezelf uiteindelijk aangemeld.

Gr.

D. Millpants
ElTigre
International
5
Berichten: 984
Lid geworden op: 31 aug 2018

D.Millpants schreef: 29 jun 2022, 13:04 Goedemiddag allemaal,

Na jaren meelezen op PSV.netwerk.to meeverhuisd naar dit forum. Hier inmiddels ook elke dag aan 't meelezen. Om een idee te geven hoeveel tijd ik hier besteed.....meestal kan ik aan de hand van een reactie al raden welke gebruiker deze heeft getypt....

Nu eindelijk een account aangemaakt omdat Ruud van Nistelrooij hoofdcoach is geworden. Mijn all time favourite speler, met Luc Nilis en Ronaldo op een 2e en 3e plaats.

Ik weet niet of ik veel berichten ga plaatsen, maar had af en toe de neiging. Daarom mezelf uiteindelijk aangemeld.

Gr.

D. Millpants
Interessante naam wel!
D.Millpants
Nationale topspeler
1
Berichten: 1681
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

ElTigre schreef: 29 jun 2022, 13:06
D.Millpants schreef: 29 jun 2022, 13:04 Goedemiddag allemaal,

Na jaren meelezen op PSV.netwerk.to meeverhuisd naar dit forum. Hier inmiddels ook elke dag aan 't meelezen. Om een idee te geven hoeveel tijd ik hier besteed.....meestal kan ik aan de hand van een reactie al raden welke gebruiker deze heeft getypt....

Nu eindelijk een account aangemaakt omdat Ruud van Nistelrooij hoofdcoach is geworden. Mijn all time favourite speler, met Luc Nilis en Ronaldo op een 2e en 3e plaats.

Ik weet niet of ik veel berichten ga plaatsen, maar had af en toe de neiging. Daarom mezelf uiteindelijk aangemeld.

Gr.

D. Millpants
Interessante naam wel!
Dank. Heb er even over na moeten denken.
Gebruikersavatar
STRAEHV
Ballenjongen
1
Berichten: 26
Lid geworden op: 29 jun 2022
Seizoenkaart: Vak A
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Toivonen

hey hoi,

jaren lang meegetypt op PSV.netwerk en nooit geweten dat er een nieuw forum was.
Top om te zien dat ik mij weer kan mengen in deze groep van zelfbenoemde PSV Watchers ;)
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14384
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Welkom allen!
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
GuardadoAndres18
Ballenjongen
1
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Hoi , ik ben Guido, 27 jaar oud en daarvan toch zeker 21 jaar PSV supporter. Geen seizoenskaartenhouders maar een hoop mooie wedstrijden meegemaakt met PSV - Manchester United (2-1) en PSV - Feyenoord (10-0) en PSV - Galatasaray (5-1) als favoriet. Of toch misschien de kampioenswedstrijd tegen Vitesse in 2005 (3-0).
Gebruikersavatar
Laptoptrainer
Ballenjongen
1
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Hallo allemaal, Jeroen hier. 25 jaar oud en tevens al 25 jaar PSV-fan. Ivm reisafstand geen SCC maar ik probeer elk seizoen wat wedstrijden mee te pakken ! Een van de hoogtepunten is toch wel CSKA thuis. Ik lees sinds 1,5 jaar mee op dit forum, nu toch maar besloten een account aan te maken!
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Laptoptrainer schreef: 30 jun 2022, 14:36 Hallo allemaal, Jeroen hier. 25 jaar oud en tevens al 25 jaar PSV-fan. Ivm reisafstand geen SCC maar ik probeer elk seizoen wat wedstrijden mee te pakken ! Een van de hoogtepunten is toch wel CSKA thuis. Ik lees sinds 1,5 jaar mee op dit forum, nu toch maar besloten een account aan te maken!
De Laptoptrainer van Twitter?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Nieuw? Stel je voor!