Nieuw? Stel je voor!

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Laptoptrainer schreef: 30 jun 2022, 14:36 Hallo allemaal, Jeroen hier. 25 jaar oud en tevens al 25 jaar PSV-fan. Ivm reisafstand geen SCC maar ik probeer elk seizoen wat wedstrijden mee te pakken ! Een van de hoogtepunten is toch wel CSKA thuis. Ik lees sinds 1,5 jaar mee op dit forum, nu toch maar besloten een account aan te maken!
De Laptoptrainer van Twitter?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Afbeelding
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Laptoptrainer
Ballenjongen
1
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 30 jun 2022, 14:37
Laptoptrainer schreef: 30 jun 2022, 14:36 Hallo allemaal, Jeroen hier. 25 jaar oud en tevens al 25 jaar PSV-fan. Ivm reisafstand geen SCC maar ik probeer elk seizoen wat wedstrijden mee te pakken ! Een van de hoogtepunten is toch wel CSKA thuis. Ik lees sinds 1,5 jaar mee op dit forum, nu toch maar besloten een account aan te maken!
De Laptoptrainer van Twitter?
Nee.. zal m'n naam veranderen naar Laptoptrainer de 2e om deze verwarring te voorkomen :)
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Laptoptrainer schreef: 30 jun 2022, 14:40
Heruone schreef: 30 jun 2022, 14:37

De Laptoptrainer van Twitter?
Nee.. zal m'n naam veranderen naar Laptoptrainer de 2e om deze verwarring te voorkomen :)
Haha nee joh, was gewoon benieuwd. Vanwaar je naam tho? Affiniteit met data?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Laptoptrainer schreef: 30 jun 2022, 14:40
Heruone schreef: 30 jun 2022, 14:37

De Laptoptrainer van Twitter?
Nee.. zal m'n naam veranderen naar Laptoptrainer de 2e om deze verwarring te voorkomen :)
Dat kun jij helemaal niet :tongue
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Laptoptrainer
Ballenjongen
1
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 30 jun 2022, 14:42

Laptoptrainer schreef: 30 jun 2022, 14:40


Nee.. zal m'n naam veranderen naar Laptoptrainer de 2e om deze verwarring te voorkomen :)
Haha nee joh, was gewoon benieuwd. Vanwaar je naam tho? Affiniteit met data?
Hahaha oke. Ik ben op het moment jeugdtrainer bij de plaatselijke vv, en wil daar wel in doorgroeien. Dus ben op dit forum vooralsnog de laptoptrainer ;)
deninho32 schreef: 30 jun 2022, 14:46
Laptoptrainer schreef: 30 jun 2022, 14:40

Nee.. zal m'n naam veranderen naar Laptoptrainer de 2e om deze verwarring te voorkomen :)
Dat kun jij helemaal niet :tongue
Ik zie het nu ook :lol:
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Cool! Lijkt me leuk om wat over voetbal te ouwehoeren haha
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 30 jun 2022, 14:51 Cool! Lijkt me leuk om wat over voetbal te ouwehoeren haha
Je zegt hier op een vriendelijke manier dat je uitdaging mist bij de rest hier hè :mrgreen:
James Rodriguez
Bankzitter
1
Berichten: 269
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Heb na een paar dagen non-stop het forum lezen toch maar besloten een account te maken. Hoop iets nuttigs bij te kunnen dragen. Groeten uit Zeeland.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Maikel schreef: 30 jun 2022, 16:16
Heruone schreef: 30 jun 2022, 14:51 Cool! Lijkt me leuk om wat over voetbal te ouwehoeren haha
Je zegt hier op een vriendelijke manier dat je uitdaging mist bij de rest hier hè :mrgreen:
Zo vriendelijk vind ik het niet…
10. Nilis
Bankzitter
6
Berichten: 228
Lid geworden op: 26 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PP
Clubvoorkeur: PSV

James Rodriguez schreef: 30 jun 2022, 18:03 Heb na een paar dagen non-stop het forum lezen toch maar besloten een account te maken. Hoop iets nuttigs bij te kunnen dragen. Groeten uit Zeeland.
Goeie gebruikersnaam gekozen! :lol:
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Maikel schreef: 30 jun 2022, 16:16
Heruone schreef: 30 jun 2022, 14:51 Cool! Lijkt me leuk om wat over voetbal te ouwehoeren haha
Je zegt hier op een vriendelijke manier dat je uitdaging mist bij de rest hier hè :mrgreen:
Nee hoor, met jullie ouwehoer ik toch ook vermakelijk over voetbal ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Wat jammer dat een topic bestemd is voor nieuwe leden om zichzelf voor te stellen nu vervuild wordt door dit soort provocerende berichten.

[mention]FritskePhilips[/mention] je zou denken dat je na gister wel wat beter na zou denken. Immers, een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen.

Laten we hopen dat je er geen 3e keer van maakt.

[mention]Heruone[/mention] ik ga ook jouw bericht weghalen, is ook op de man. En het lijkt anders alsof je schizofreen bent. Daar ben je in 't verleden al ns van beschuldigt, gaan we hier niet doen :mrgreen:

Er hoeft geen reactie in dit topic hierop te komen. Alles wordt direct verwijdert. Dit is geen fijn welkom voor nieuwe mensen op deze manier.
Argecy
Ballenjongen
1
Berichten: 7
Lid geworden op: 1 jul 2022

Goedemiddag,

Na dik 'n jaar alleen een beetje meelezen nu toch maar eens een account aan gemaakt. Momenteel zelf geen seizoenskaart maar toch via via regelmatig aanwezig in het stadion in een van de vakken op zuid.
Alex Rodrigo Dias da Costa
Jeugdinternational
1
Berichten: 121
Lid geworden op: 28 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Boscagli

Dag alle mede PSV'ers!

Werd in de comments van een voetbalsite eens verwezen naar dit forum & lees nu al een paar weken met heel veel plezier mee. De F5 knop is inmiddels al minder leesbaar op het toetsenbord en ik ben van plan deze volledig weg te vagen de komende tijd.

Ben af en toe mee met vrienden naar PSV en verder volg ik ze op de voet via de online kanalen.

Favoriete PSV'er? Dat zit in de naam :)
Th0verbak
Jeugdspeler
1
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ook ik vond het tijd worden om een account aan te maken na een aantal transferperiodes fanatiek mee te lezen, lachen en nagelbijten. Bezoek af en toe een wedstrijd, maar een seizoenskaart heb ik niet, omdat ik zelf nog voetbal. Het zou mij wel leuk lijken om een keer naar een buitenlands trainingskamp af te reizen, maar misschien is starten met een uitwedstrijd een betere ambitie. Tot 3 jaar terug was ik vrijwel iedere zaterdag op De Herdgang te vinden om de A1 en B1 te zien spelen.

Kan iemand me even doorverwijzen naar het topic waar je als nieuweling moet roepen dat je een 'betrouwbare bron' hebt horen zeggen dat er een grote naam naar PSV onderweg is?😋
Laatst gewijzigd door Th0verbak op 04 jul 2022, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
D.Millpants
Nationale topspeler
1
Berichten: 1681
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Th0verbak schreef: 04 jul 2022, 13:52 Ook ik heb vond het tijd worden om een account aan te maken na een aantal transferperiodes fanatiek mee te lezen, lachen en nagelbijten. Bezoek af en toe een wedstrijd, maar een seizoenskaart heb ik niet, omdat ik zelf nog voetbal. Het zou mij wel leuk lijken om een keer naar een buitenlands trainingskamp af te reizen, maar misschien is starten met een uitwedstrijd een betere ambitie. Tot 3 jaar terug was ik vrijwel iedere zaterdag op De Herdgang te vinden om de A1 en B1 te zien spelen.

Kan iemand me even doorverwijzen naar het topic waar je als nieuweling moet roepen dat je een 'betrouwbare bron' hebt horen zeggen dat er een grote naam naar PSV onderweg is?😋
Welkom. Je kunt nieuwtjes posten in het Transferwindow topic. :)
Gebruikersavatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 601
Lid geworden op: 20 mei 2021

Th0verbak schreef: 04 jul 2022, 13:52 Ook ik heb vond het tijd worden om een account aan te maken na een aantal transferperiodes fanatiek mee te lezen, lachen en nagelbijten. Bezoek af en toe een wedstrijd, maar een seizoenskaart heb ik niet, omdat ik zelf nog voetbal. Het zou mij wel leuk lijken om een keer naar een buitenlands trainingskamp af te reizen, maar misschien is starten met een uitwedstrijd een betere ambitie. Tot 3 jaar terug was ik vrijwel iedere zaterdag op De Herdgang te vinden om de A1 en B1 te zien spelen.

Kan iemand me even doorverwijzen naar het topic waar je als nieuweling moet roepen dat je een 'betrouwbare bron' hebt horen zeggen dat er een grote naam naar PSV onderweg is?😋
Welkom!

Wat betreft je laatste gedeelte: rechtsboven op je gebruikersnaam en dan de 3e optie! Graag gedaan!
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Alex Rodrigo Dias da Costa schreef: 01 jul 2022, 16:25 Dag alle mede PSV'ers!

Werd in de comments van een voetbalsite eens verwezen naar dit forum & lees nu al een paar weken met heel veel plezier mee. De F5 knop is inmiddels al minder leesbaar op het toetsenbord en ik ben van plan deze volledig weg te vagen de komende tijd.

Ben af en toe mee met vrienden naar PSV en verder volg ik ze op de voet via de online kanalen.

Favoriete PSV'er? Dat zit in de naam :)
Welkom! Manuel Da Costa je favoriete PSVer??
Alex Rodrigo Dias da Costa
Jeugdinternational
1
Berichten: 121
Lid geworden op: 28 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Boscagli

mateja schreef: 04 jul 2022, 13:56
Alex Rodrigo Dias da Costa schreef: 01 jul 2022, 16:25 Dag alle mede PSV'ers!

Werd in de comments van een voetbalsite eens verwezen naar dit forum & lees nu al een paar weken met heel veel plezier mee. De F5 knop is inmiddels al minder leesbaar op het toetsenbord en ik ben van plan deze volledig weg te vagen de komende tijd.

Ben af en toe mee met vrienden naar PSV en verder volg ik ze op de voet via de online kanalen.

Favoriete PSV'er? Dat zit in de naam :)
Welkom! Manuel Da Costa je favoriete PSVer??
https://nl.wikipedia.org/wiki/Alex_Rodr ... s_da_Costa
Hoewel Manuel da Costa ook lang niet gek was :P
Chief
Jeugdspeler
1
Berichten: 49
Lid geworden op: 12 jul 2022

Hoi allen,

Volg inmiddels geruime tijd met veel interesse de discussies op het forum. PSV'er sinds mensheugenis.

Raak nog steeds geëmotioneerd door de goal van Willy van der Kuijlen waarbij hij met rechts over een inkomende speler wipt en 'm uit de lucht met links snoeihard de kruising in loeit,
de onnavolgbare hakbal van Nilis,
de Champions League-goals van Alex,
de Romario-goals becommentarieert door Evert ten Napel (Romariooo, Romariooo ..... Rrrromarioooo),
toen Van Breukelen een kruisje sloeg na die gestopte penal in de EC-finale '88,
toen Van Nistelrooy door de Ajax-verdediging slalomde op een postzegel
en bij wijlen Hugo Walkers 'komt dat schooot' wanneer Koeman aanlegt voor zijn handelsmerk van afstand.

Om maar een paar momenten te noemen.

Ik kijk er naar uit te discussiëren over de ontwikkelingen bij de toonaangevende en roemrijke club die ons allen bindt.
Laatst gewijzigd door Chief op 12 jul 2022, 23:05, 3 keer totaal gewijzigd.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Welkom!
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Welkom. Maar de Hugo in kwestie is Walker ;)
floss0182
Jeugdspeler
1
Berichten: 38
Lid geworden op: 11 jul 2022
Clubvoorkeur: PSV

psvgouda schreef: 12 jul 2022, 22:20 Welkom. Maar de Hugo in kwestie is Walker ;)
Zie toevallig Gouda staan en ik woon er praktisch naast Ouderkerk aan den IJssel (Zuid Holland).

Ik ben als klein jongetje (nu 35) een keer meegegaan met mn moeders haar werk in de bus vol Feyenoord supporters naar PSV(m'n ma werkte destijds bij een callcenter en verkocht seizoenskaarten of kaarten voor PSV).
Mijn allereerste wedstrijd was PSV - Feyenoord en deze won Feyenoord. Maar de liefde voor PSV is daar geboren. De spelershome in. Een goud PSV speldje gekregen van ik meen Philip Cocu. De sfeer van het stadion. Ik wist niet wat ik meemaakte.

Ik kijk sindsdien alle wedstrijden van PSV live (helaas niet in het stadion gezien de afstand).

Ik hoop dan ook mooie discussies en de liefde voor PSV met jullie te delen op dit forum.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

psvgouda schreef: 12 jul 2022, 22:20 Welkom. Maar de Hugo in kwestie is Walker ;)
Volgens mij is die extra s een bezits-s 😁
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Er stond eerst Hugo Camps, niet Walker. Is blijkbaar later gecorrigeerd :mrgreen:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Nieuw? Stel je voor!