Football Manager 2021

Discussieer hier over alles met betrekking tot de computer, games en overige electronica/huishoudelijke apparaten. Het vragen om warez, cracks en serials is niet toegestaan.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Sorry, geen FM21, maar ik vond deze te mooi om te laten schieten. Dit is wel de ultieme natte droom, om in het echt na slechts tien wedstrijden 17 en 18 punten voor te staan op onze Amster- dan wel Rotterdamse vrienden. :mrgreen:

Afbeelding
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Grasmat schreef: 04 mar 2021, 15:58 Sorry, geen FM21, maar ik vond deze te mooi om te laten schieten. Dit is wel de ultieme natte droom, om in het echt na slechts tien wedstrijden 17 en 18 punten voor te staan op onze Amster- dan wel Rotterdamse vrienden. :mrgreen:

Afbeelding
Dat zou leuk zijn inderdaad haha! Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging in FM.
Wil misschien een club in Luxemburg groot brengen en dan het nationale team erop mee laten liften. Zag alleen dat Luxemburg als land geen hoge waardering heeft voor talent, dus heel misschien kies ik een ander land. Maar dat lijkt me wel een leuke uitdaging verder.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Speel je nou gewoon met het afvoerputje van Nederland [mention]Grasmat[/mention] ?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Gestelnaar schreef: 05 mar 2021, 15:29 Speel je nou gewoon met het afvoerputje van Nederland @Grasmat ?
Ook afvoerputjes moeten wel eens schoongemaakt worden hè.
De trots van Zuid-Oost Brabant op PSV na, zoals ik het liever omschrijf. :mrgreen:

Ik speel eigenlijk nooit met Nederlandse clubs/competitie, maar ik dacht ik zal mijn hometown eens wat hoogst onrealistische successen brengen. Weer eens wat anders dan pakweg een Engelse, Schotse of Italiaanse 4e klasser aan de top helpen.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Zigge zagge, zigge zagge!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik breek nog één keer in hier, want dit heb ik nog nooit meegemaakt en dit moet je zien:



300 seizoenen, driehonderd, wanne gek. Mijn aandachtsspanne is al stuk na drie seizoenen, zelfs in een gigasnel format als 01-02. :o
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Dat is inderdaad bizar. Ik ben overigens een week terug een nieuwe safe begonnen: ben ingestapt bij Progres Niederkorn in de hoogste divisie in Luxemburg. Doel is met dit team ooit de Champions League te winnen. Zonder me in te lezen ingestapt en wat blijkt: je mag maximaal 9 buitenlanders registreren (Fransen en Portugezen tellen niet als buitenlander) en per wedstrijd moet je minimaal 9 spelers selecteren die zijn opgeleid in Luxemburg. Het eerste jaar ging boven verwachting en pakte ik de dubbel. Nu zomerstop: ik ga proberen schoon schip te maken en wat geld te verdienen. Het is nu een semi-prof team (zoals elk team in Luxemburg) en dat is dus het eerste wat ik moet zien te wijzigen. Vanuit daar kan ik de bestorming doen naar de top ;-) . Als ik dadelijk wat leuke Luxemburgse spelers ontwikkeld heb wil ik ook tegelijk bondscoach worden om ook met Luxemburg wat moois voor elkaar te krijgen. Ben benieuwd hoe lang ik hiermee bezig ga zijn.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Klinkt als een leuke uitdaging [mention]Robson de Souza[/mention], succes! 8-)
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Gestelnaar schreef: 11 mar 2021, 10:14 Klinkt als een leuke uitdaging @Robson de Souza, succes! 8-)
Het is zeker een leuke uitdaging. Met wat geluk bereikte ik de poule van de Conference League, waarmee ik bijna 4 miljoen verdiende. Dat was 5 keer de jaaromzet. In de poule overigens niks te vertellen hoor. Maar daardoor wordt het team in de komende zomer fullprof, waarmee ik hoop de volgende stap te kunnen zetten. In de competitie was het moeilijk om de eerste helft los te komen maar nu ik geen Europees meer speel is het gat 11 punten geworden naar de nummer twee, dus dat komt allemaal goed. Nu hopen in de zomer wat leuke spelers vast te leggen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Geen idee wie het nog speelt, maar ik zag de toelichting van Zealand bij deze aangepaste database en herziene voetbalpiramide voor de VS en dacht: toch even delen voor de avontuurlijke spelers. Zeer uitgebreid en gedetailleerd.

Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb FM21 heel lang niet gespeeld (FM20 te veel gespeeld denk ik), maar ik ben onlangs weer eens begonnen!
En meteen weer redelijk verslaafd :mrgreen:

Ik ben een nieuwe game met PSV begonnen (edit: met de nieuwste update gedownload, dus met de actuele teams).
Mijn aankopen zijn Fausto Vera en Strahinja Pavlović, mijn verkopen zijn Bruma, Guti en Doan (ik kon een bod van 13,25 miljoen van Hoffenheim niet weigeren :lol: ). Ook heb ik Thomas verkocht, maar die gaat pas op 1 januari 2021 (naar Wuhan).

Ik heb me moeizaam geplaatst voor de CL, via wedstrijden tegen Spartak Moskou (1-0) en Galatasaray (1-1 en 2-0).
Vervolgens kwam ik in een 'pret poule' met RB Salzburg, Liverpool en Real, makkie dus :think:
Van Salzburg won ik nipt met 3-2, maar van Liverpool verloor ik weer nipt met 1-2. Het is nog spannend.


Afbeelding

In de competitie heb ik nu 7 wedstrijden gespeeld, alles gewonnen op 1 na. Vanzelfsprekend verloor ik die ene tegen Feyenoord (een onterechte 0-1).
Maar ik heb net tegen Ajax gespeeld (tijdens een moordend schema door de CL wedstrijden tussendoor) en ook dit was een realistische weergave:


Afbeelding

Afbeelding


De tussenstand:

Afbeelding
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Rood voor de schele hamster, realistischer kan gewoon niet. :top:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik heb FM21 helemaal overgeslagen. Ik wacht nog een paar weken op FM22, dan weer beginnen
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Het is spannend in de CL, de komende wedstrijd tegen Liverpool beslist het .
Real zal normaal gesproken gaan winnen, dus ik moet minimaal een gelijkspel eruit proberen te slepen:

Afbeelding

In de competitie gaat het heerlijk, mooie nummer 2 ook :lol:

Afbeelding
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Vinicius rules:

Afbeelding

Afbeelding
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Altijd leuk:

Afbeelding

De huidige stand is nu als volgt:

Afbeelding

En op een of andere manier heb ik weten te winnen van Inter in de CL.
De 1e wedstrijd wonnen we met 2-0, door allebei de kansen te benutten. En in de 2e wedstrijd ging het lang goed met een ouderwetse catenaccio tactiek, maar werd het alsnog een verlenging waarin Mario het verschil maakte:

Afbeelding
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Fuck Ajax, de titel is binnen :strong: :PSV:
Op doelsaldo, met 1 hele goal verschil :lol:


Afbeelding

Afbeelding

En Feyenoord verslaan in de bekerfinale is ook altijd leuk.

Afbeelding

In de CL werd ik in de kwartfinale nipt uitgeschakeld door Atletico.
Thuis 1-0 winst, uit 2-0 verlies.

Ver komen in de CL zorgde voor een moordend schema, dat heeft mij punten gekost in de competitie en het zorgde er o.a. voor dat 3 basisspelers geblesseerd waren tegen Atletico. Maar ik mag niet klagen en heb een lekker 1e seizoen gehad :)
Nu door selecteren, altijd leuk!
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Football Manager 2021