Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ik zie aanknopingspunten. Een aantal kleine wijzigingen en je bent er. Dan heb ik het bijvoorbeeld over een nieuwe keeper, rechtsback, centraal duo, linksback, cvm, aanvallende middenvelders, linksbuiten. Perisic en de jong mogen blijven. Fatsoenlijke restverdediging, spelers met passie in het elftal, tactiek verdedigend, een middenveld dat aansluit bij de verdediging en patronen in de aanval en je bent een heel eind.Positieve supporters topic
-
- Legende
- 7
-
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
-
Awards:
Geen tegengoal uit een standaardsituatie, en dat tegen Set Piece FC die het hele systeem hebben gerevolutioneerd. Timber eindigde kortstondig in het zijnet. Kortom: een zeer groot lek is ogenschijnlijk gedicht. Nu nog een keeper die ballen tegenhoudt, verdedigers die verdedigen, een restverdediging, spelers met intensiteit, vleugelaanvallers die een man passeren en goals!
- Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht:
- TylerDurdn
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- 7
-
Awards:
-
- Legende
- 5
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Je team verkracht zien worden in het stadion en toch blijven zitten tot het einde. Wat een supporters.
- Deze gebruikers waarderen RIO voor dit bericht (totaal 2):
- Lorenzo von Matterhorn • TylerDurdn
-
- Ballenjongen
- 1
-
- Lid 2e elftal
- 1
-
- Internationale topspeler
- 4
-
- Meervoudig international
- 2
- Seizoenkaart: Vak TT
-
- Vaste waarde in elftal
- 4
-
- Bankzitter
- 2
- Seizoenkaart: Vak PR
Vorig jaar was de wedstrijd tegen Arsenal de ommekeer. Dat was een zeer vergelijkbare wedstrijd, al was de uitslag toen een stuk draaglijker. Destijds zagen spelers dat je echt hard moet werken, zowel bij balbezit PSV als bij balbezit tegenstander. Ik heb er goeie hoop in dat spelers dat besef nu weer terug hebben. Eigenlijk was Arsenal de eerste tegenstander dit seizoen uit de absolute top (Liverpool natuurlijk ook, maar die kwamen met veel jeugdspelers en PSG speelt in een krokettencompetitie), en de mannen hebben nu weer even kunnen zien en voelen wat je moet kunnen brengen als je op dat niveau wil presteren. Als dat besef goed ingedaald is, dan komt de motivatie ook weer terug. Ik stel voor dat Bosz de spelers twee dagen vrij geeft (rust in het hoofdje), of één dag vrij en één dag met zijn allen naar de Efteling (om het geloof in sprookjes (lees: kampioenschap) weer te hervinden). Zaterdag pakken we Heerenveen!
- Deze gebruikers waarderen Bruneau voor dit bericht (totaal 2):
- NilisRomariooo • Ykhim
- EllermanJ
- Vaste waarde in elftal
- 1
- Seizoenkaart: Vak X
De relatieve rust rond PSV na een historisch slechte periode is van de ene kant wel positief denk ik. Compliment aan/voor onze supporters.
- Deze gebruikers waarderen EllermanJ voor dit bericht (totaal 3):
- Skuddem • DonyellMalen • NilisRomariooo
-
- Vaste waarde in elftal
- 4
Nou inderdaad, gelukkig is de MotoGP er weer, met Nederlandse hoop, en de mooie voorjaarsklassiekers komen er aan, dus we komen de weekenden wel door, mooie positieve afwisseling met PSV.EllermanJ schreef: 02 mar 2025, 14:08 Het weer zal verbeteren. Het wielerseizoen en de motogp zijn van start gegaan. De F1 start over anderhalve week. Voldoende afleiding/alternatieven dus voor een falend PSV.
Nog maar een wedstrijd of 12 en we zijn van deze verschrikkelijke wedstrijdshirts verlost.
Het leven lacht ons toe. Ofzo.
Geen F1 fan.
-
- 2
- Seizoenkaart: Vak TT
PSV: Hold my beer! Oh dat bier kost je volgend seizoen trouwens 6,50, kleinigheidje.DoelbewustProvoceren schreef: 05 mar 2025, 08:06 Prijzen van seizoenkaart zullen ze niet durven verhogen na de wanprestaties in 2025!
- Deze gebruikers waarderen RPSV94 voor dit bericht (totaal 2):
- Skuddem • TylerDurdn
- Skuddem
- Nationale topspeler
- 3
- Clubvoorkeur: heeee hooooo
-
- 2
Ondanks alles hebben we nog steeds een flinke zak geld in de zomer. En een hoop (hopelijk) hongerige nieuwe spelers die heel graag voor onze mooie club willen spelen.
-
- Lid scoutingsteam
- 6
-
trouwepsvfan
- Vedette
- 5
- Seizoenkaart: Vak AA
- Buitenspelgoal
- International
- 4
We staan nog 6 punten boven plek 3. Gaat helemaal goedkomen! Dan met een zak CL geld, het geld van deze CL campagne en Lang die door de voordeur voor 35m alsnog naar Italie of zo gaat lekker investeren. Earnie gaat weer ouderwets koken en er komt een fantastische rebuild aan waar 2023 nog bij verbleekt. De Eredivisie is niet klaar voor het PSV van 2025/26
(hoop ik)

(hoop ik)
- Deze gebruikers waarderen Buitenspelgoal voor dit bericht:
- voskat
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Dit siert ons wel; eerlijk is eerlijk.EllermanJ schreef: 05 mar 2025, 11:35 De relatieve rust rond PSV na een historisch slechte periode is van de ene kant wel positief denk ik. Compliment aan/voor onze supporters.
- Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
- EllermanJ
-
- Basisspeler
- 2
Ongeacht de resultaten, het is en blijft de mooiste club 
- Deze gebruikers waarderen tezzyunited voor dit bericht (totaal 2):
- JoJo • Barrierest