Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Het weer zal verbeteren. Het wielerseizoen en de motogp zijn van start gegaan. De F1 start over anderhalve week. Voldoende afleiding/alternatieven dus voor een falend PSV.
Nog maar een wedstrijd of 12 en we zijn van deze verschrikkelijke wedstrijdshirts verlost.
Ik merk dat ik in een rare situatie zit. Ik heb vanochtend de column van Van Hanegem gelezen, waarin hij schreef dat hij het idee kreeg dat bij PSV nu pas duidelijk werd hoe slecht het gaat. En ik was het met Willem eens! En om het nog vreemder te maken, ik kreeg er veel vertrouwen door. Niet per se in morgenavond, maar voor het kampioenschap. We weten dat als deze spelersgroep in de Eredivisie met 100% ingaat, je bijna 100% ook wint. Ajax heeft lekker in de luwte kunnen spelen, defensief en met weinig kritiek van de supporters, die normaal dit verafschuwen. Nu Ajax plots de grote favoriet is, komt daar dus weer druk op en als PSV nu weer hun niveau haalt, gaan ze heel snel die druk keihard voelen.
Lang verhaal kort, we worden nog kampioen en je moet Jetro maar vragen hoe groot die kans is.
Laten we de positieve kanten blijven zien. Peter Bosz blijft trouw aan zijn aanvallende speelstijl, ongeacht de resultaten en het instorten van zijn imperium.
Albert Mantingh is vanaf dit seizoen oprecht PSV supporter geworden. Nog nooit een commentator zo horen meeleven met PSV. Vanavond ook medelijden met hem hoe treurig hij nu verslaggeeft.
Ricardo Zamora schreef: 04 mar 2025, 22:50
Albert Mantingh is vanaf dit seizoen oprecht PSV supporter geworden. Nog nooit een commentator zo horen meeleven met PSV. Vanavond ook medelijden met hem hoe treurig hij nu verslaggeeft.
Hij heeft blijkbaar PSV geloot bij de Ziggo shuffleshow. Want hij heeft volgens mij 10 van de 11 gedaan.
Ik zie aanknopingspunten. Een aantal kleine wijzigingen en je bent er. Dan heb ik het bijvoorbeeld over een nieuwe keeper, rechtsback, centraal duo, linksback, cvm, aanvallende middenvelders, linksbuiten. Perisic en de jong mogen blijven. Fatsoenlijke restverdediging, spelers met passie in het elftal, tactiek verdedigend, een middenveld dat aansluit bij de verdediging en patronen in de aanval en je bent een heel eind.