Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Heb eerder bedragen van rond de 25 miljoen gelezen. Maar eerlijk gezegd, verleng maar Olivier, wij zijn beter dan Napoli op dit moment.
Is overigens denk ik precies waar Bosz in zijn interview op doelde. Afgelopen jaar kon hij natuurlijk die honger die er heerste gebruiken ter motivatie. Komend seizoen moet hij op een andere manier met spelers omgaan omdat ze nu natuurlijk kampioen zijn, dat vergt toch een andere aanpak. Wel mooi dat hij dus ook met dat soort zaken al bewust bezig is en zich hierop voorbereidt.Juancho schreef: 20 jun 2024, 14:39 Mijn angst is al wel een beetje, na behalen titel, dat er voor jongens als Boscagli en Teze bij PSV in die zin weinig meer te winnen valt omdat ze die gedroomde titel en CL ervaring hebben meegemaakt. Je merkte aan dat soort jongens echt dat ze dat eerst wilden behalen voor een transfer aan de orde was. Ik hoop van harte dat Bosz/Stewart ze weet over te halen met hele mooie sportieve en financiele plannen waarbij ze een belangrijke rol moeten gaan spelen in de volgende stap vooruit van het elftal, maar ik ben ben angstig voor een vertrek van die jongens. Als Veerman en Bakayoko dan ook nog gaan en er naar het schijnt serieus aan Schouten wordt getrokken kan het elftal maar zo volledig uit elkaar vallen. Zou erg jammer zijn als dit in 1 zomer gebeurt.
Dus Earnie, gebruik je magic en zorg dat de heren hun contract verlengen
Zeker en er zijn ook vast wel 10 redenen te bedenken waarom ze wel moeten/kunnen blijven. Maar die honger naar een titel is denk ik niet te evenaren voor spelers die al jaren bij PSV spelen. Alsof er een bepaalde druk vanaf is. Dan moet je denk ik als club echt wel een verdomd goed en mooi plaatje kunnen schetsen dat ze weer nieuwe doelen geeft. En nogmaals, die zijn er (hopelijk) genoeg, maar de drive om kampioen te worden... zal verdomd lastig zijn denk ik om jongens als Teze en Boscagli te behouden. Zeker als er ook gewoon mooie clubs (geen topclubs) voor ze gaan komen uit mooie competities.Sensation schreef: 20 jun 2024, 14:44Is overigens denk ik precies waar Bosz in zijn interview op doelde. Afgelopen jaar kon hij natuurlijk die honger die er heerste gebruiken ter motivatie. Komend seizoen moet hij op een andere manier met spelers omgaan omdat ze nu natuurlijk kampioen zijn, dat vergt toch een andere aanpak. Wel mooi dat hij dus ook met dat soort zaken al bewust bezig is en zich hierop voorbereidt.Juancho schreef: 20 jun 2024, 14:39 Mijn angst is al wel een beetje, na behalen titel, dat er voor jongens als Boscagli en Teze bij PSV in die zin weinig meer te winnen valt omdat ze die gedroomde titel en CL ervaring hebben meegemaakt. Je merkte aan dat soort jongens echt dat ze dat eerst wilden behalen voor een transfer aan de orde was. Ik hoop van harte dat Bosz/Stewart ze weet over te halen met hele mooie sportieve en financiele plannen waarbij ze een belangrijke rol moeten gaan spelen in de volgende stap vooruit van het elftal, maar ik ben ben angstig voor een vertrek van die jongens. Als Veerman en Bakayoko dan ook nog gaan en er naar het schijnt serieus aan Schouten wordt getrokken kan het elftal maar zo volledig uit elkaar vallen. Zou erg jammer zijn als dit in 1 zomer gebeurt.
Dus Earnie, gebruik je magic en zorg dat de heren hun contract verlengen
Nouja ik bedoel niet dat ze geen motivatie hebben om bij PSV te blijven, maar dat Bosz aangaf dat hij nu op een andere manier met de spelers om zal gaan dan vorig seizoenJuancho schreef: 20 jun 2024, 14:48Zeker en er zijn ook vast wel 10 redenen te bedenken waarom ze wel moeten/kunnen blijven. Maar die honger naar een titel is denk ik niet te evenaren voor spelers die al jaren bij PSV spelen. Alsof er een bepaalde druk vanaf is. Dan moet je denk ik als club echt wel een verdomd goed en mooi plaatje kunnen schetsen dat ze weer nieuwe doelen geeft. En nogmaals, die zijn er (hopelijk) genoeg, maar de drive om kampioen te worden... zal verdomd lastig zijn denk ik om jongens als Teze en Boscagli te behouden. Zeker als er ook gewoon mooie clubs (geen topclubs) voor ze gaan komen uit mooie competities.Sensation schreef: 20 jun 2024, 14:44
Is overigens denk ik precies waar Bosz in zijn interview op doelde. Afgelopen jaar kon hij natuurlijk die honger die er heerste gebruiken ter motivatie. Komend seizoen moet hij op een andere manier met spelers omgaan omdat ze nu natuurlijk kampioen zijn, dat vergt toch een andere aanpak. Wel mooi dat hij dus ook met dat soort zaken al bewust bezig is en zich hierop voorbereidt.
Soms hoeft dat overigens ook helemaal niet erg te zijn. Nieuwe spelers brengen ook weer nieuwe ambities mee en dat is alleen maar goed. Maar zeker in geval Boscagli/Schouten zou het dubbel of driedubbel balen zijn omdat ze puur in het type voetbal van PSV zo bepalend zijn. Teze deels ook, maar die zal denk ik wat makkelijker te vervangen zijn.
Tussen geen motivatie en de extra motivatie van het perse willen meemaken van het kampioenschap zit gelukkig nog een groot verschil. Ik stel dan ook nergens dat die spelers geen motivatie meer hebben om in ons mooie shirt te spelen. Leuk dat onze volwassen puber van het forum dat er weer van weet te maken .Sensation schreef: 20 jun 2024, 15:05Nouja ik bedoel niet dat ze geen motivatie hebben om bij PSV te blijven, maar dat Bosz aangaf dat hij nu op een andere manier met de spelers om zal gaan dan vorig seizoenJuancho schreef: 20 jun 2024, 14:48
Zeker en er zijn ook vast wel 10 redenen te bedenken waarom ze wel moeten/kunnen blijven. Maar die honger naar een titel is denk ik niet te evenaren voor spelers die al jaren bij PSV spelen. Alsof er een bepaalde druk vanaf is. Dan moet je denk ik als club echt wel een verdomd goed en mooi plaatje kunnen schetsen dat ze weer nieuwe doelen geeft. En nogmaals, die zijn er (hopelijk) genoeg, maar de drive om kampioen te worden... zal verdomd lastig zijn denk ik om jongens als Teze en Boscagli te behouden. Zeker als er ook gewoon mooie clubs (geen topclubs) voor ze gaan komen uit mooie competities.
Soms hoeft dat overigens ook helemaal niet erg te zijn. Nieuwe spelers brengen ook weer nieuwe ambities mee en dat is alleen maar goed. Maar zeker in geval Boscagli/Schouten zou het dubbel of driedubbel balen zijn omdat ze puur in het type voetbal van PSV zo bepalend zijn. Teze deels ook, maar die zal denk ik wat makkelijker te vervangen zijn.
Je tweede alinea maakt je keuze in de eerste eigenlijk totaal onlogisch.11 Tinus schreef: 10 jul 2024, 13:29Ik denk dat ik liever Teze behoud dan Boscagli als ik mag kiezen. Wil niet zeggen dat ik Boscagli niet super graag behoud maar als ik zou moeten kiezen dan liever nog 1 jaar Teze.
Wat Boscagli bij ons brengt is wel heel speciaal. Dat kun je niet makkelijk 1 op 1 vinden op de transfermarkt. Van de andere kant is Boscagli ook niet super interessant voor elk team op een bepaald niveau. Het is wel een speler die je in een dominant team beter kunt gebruiken dan in een hotseknots degradatievoetbal team. Of een team wat enkel de lange bal wil spelen als je vast wordt gezet.
Ik zeg toch dat ik Boscagli super waardevol vind? Ik zou hem dolgraag behouden want hij zit hier op zijn plaats. Maarja dat doet Teze ook. Die acht ik moeilijker te vervangen.SKERLA schreef: 10 jul 2024, 13:54Je tweede alinea maakt je keuze in de eerste eigenlijk totaal onlogisch.11 Tinus schreef: 10 jul 2024, 13:29Ik denk dat ik liever Teze behoud dan Boscagli als ik mag kiezen. Wil niet zeggen dat ik Boscagli niet super graag behoud maar als ik zou moeten kiezen dan liever nog 1 jaar Teze.
Wat Boscagli bij ons brengt is wel heel speciaal. Dat kun je niet makkelijk 1 op 1 vinden op de transfermarkt. Van de andere kant is Boscagli ook niet super interessant voor elk team op een bepaald niveau. Het is wel een speler die je in een dominant team beter kunt gebruiken dan in een hotseknots degradatievoetbal team. Of een team wat enkel de lange bal wil spelen als je vast wordt gezet.
Waarschijnlijk nog 30 clubs in de top 50 van de UEFA ranking als het 'gratis' is.AddoCultheld schreef: 10 jul 2024, 13:55 Inter milaan wil hem volgend seizoen transfervrij overnemen.
https://sempreinter.com/2024/07/10/inte ... reintercom
AddoCultheld schreef: 10 jul 2024, 13:55 Inter milaan wil hem volgend seizoen transfervrij overnemen.
https://sempreinter.com/2024/07/10/inte ... reintercom
Blijf dit soort 'keuzes' zó academisch vinden: het gaat niet om spelers die elkaar beconcurreren voor een en dezelfde positie. Het gaat ook niet om gebrek aan geld i.v.m. aankoop of zo, waarbij dan een keuze moet worden gemaakt tussen een links- en een rechtsback bijvoorbeeld, omdat er maar voor één geld is. Dus waarom steeds zo vergelijken? Ikke niet begrijp, ikke te domSKERLA schreef: 10 jul 2024, 13:54Je tweede alinea maakt je keuze in de eerste eigenlijk totaal onlogisch.11 Tinus schreef: 10 jul 2024, 13:29Ik denk dat ik liever Teze behoud dan Boscagli als ik mag kiezen. Wil niet zeggen dat ik Boscagli niet super graag behoud maar als ik zou moeten kiezen dan liever nog 1 jaar Teze.
Met een contractverlenging heb je juist meer zekerheid over die miljoenen.Madueke schreef: 10 jul 2024, 14:08 Wij als fans kunnen natuurlijk wel hopen dat spelers als Boscagli vertrekken of bijtekenen, maar hij en z'n entourage steken volgend seizoen meerdere miljoenen in hun zak die zijn nieuwe club anders kwijt was geweest aan een transfersom voor PSV. Dus ja, kun je Earnie de schuld geven, maar Boscagli staat op het punt in z'n carrière om (volledig) financieel onafhankelijk te worden. Dat gaat met een langdurig contract bij PSV waarschijnlijk ook wel, maar bij een transfervrije stap gaat dat allemaal wat sneller.
Wat ben jij een spuit 11. Boscagli is wat Schouten is op het middenveld voor ons. Ik ga je negeren want je lult echt dom. Heb een fijn leven dombo.11 Tinus schreef: 10 jul 2024, 13:29 Ik denk dat ik liever Teze behoud dan Boscagli als ik mag kiezen. Wil niet zeggen dat ik Boscagli niet super graag behoud maar als ik zou moeten kiezen dan liever nog 1 jaar Teze.
Wat Boscagli bij ons brengt is wel heel speciaal. Dat kun je niet makkelijk 1 op 1 vinden op de transfermarkt. Van de andere kant is Boscagli ook niet super interessant voor elk team op een bepaald niveau. Het is wel een speler die je in een dominant team beter kunt gebruiken dan in een hotseknots degradatievoetbal team. Of een team wat enkel de lange bal wil spelen als je vast wordt gezet. Het is ook niet dat PSG op de stoep staat voor Ollie.
Eigenlijk best bizar dat veel mensen, in ieder geval ik, destijds Viergever en nog zo'n andere artiest had verwacht als centraal duo onder Roger en dat er na de voorbereiding ineens Teze-Boscagli uit kwam rollen. Sterk gezien van Roger ondanks dat de concurrentie niet bovengemiddeld was overigens.
Zo, beetje overspannen?RIO schreef: 10 jul 2024, 17:18Wat ben jij een spuit 11. Boscagli is wat Schouten is op het middenveld voor ons. Ik ga je negeren want je lult echt dom. Heb een fijn leven dombo.11 Tinus schreef: 10 jul 2024, 13:29 Ik denk dat ik liever Teze behoud dan Boscagli als ik mag kiezen. Wil niet zeggen dat ik Boscagli niet super graag behoud maar als ik zou moeten kiezen dan liever nog 1 jaar Teze.
Wat Boscagli bij ons brengt is wel heel speciaal. Dat kun je niet makkelijk 1 op 1 vinden op de transfermarkt. Van de andere kant is Boscagli ook niet super interessant voor elk team op een bepaald niveau. Het is wel een speler die je in een dominant team beter kunt gebruiken dan in een hotseknots degradatievoetbal team. Of een team wat enkel de lange bal wil spelen als je vast wordt gezet. Het is ook niet dat PSG op de stoep staat voor Ollie.
Eigenlijk best bizar dat veel mensen, in ieder geval ik, destijds Viergever en nog zo'n andere artiest had verwacht als centraal duo onder Roger en dat er na de voorbereiding ineens Teze-Boscagli uit kwam rollen. Sterk gezien van Roger ondanks dat de concurrentie niet bovengemiddeld was overigens.
het is maar een meningRIO schreef: 10 jul 2024, 17:18Wat ben jij een spuit 11. Boscagli is wat Schouten is op het middenveld voor ons. Ik ga je negeren want je lult echt dom. Heb een fijn leven dombo.11 Tinus schreef: 10 jul 2024, 13:29 Ik denk dat ik liever Teze behoud dan Boscagli als ik mag kiezen. Wil niet zeggen dat ik Boscagli niet super graag behoud maar als ik zou moeten kiezen dan liever nog 1 jaar Teze.