Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Standbeeld
Mister PSV
3
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Morgen weer een dag.
  • Citaat
  • Bakkertje01
    Regelmatige invaller
    4

Toch bijzonder, een speler die de afgelopen seizoen echt een top prestatie neer heeft gezet nadat hij er zo lang uit heeft gelegen. Echt heel goed.
  • Citaat
    Ardbeg
    Mister PSV
    7

Standbeeld schreef: 05 mei 2024, 17:50
    Hij woont dan ook gewoon in Strijp!
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

• Citaat
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler
    2

Bakkertje01 schreef: 06 mei 2024, 13:11 Toch bijzonder, een speler die de afgelopen seizoen echt een top prestatie neer heeft gezet nadat hij er zo lang uit heeft gelegen. Echt heel goed.
    Deze jongen is zo verschrikkelijk goed; net als Veerman een waanzinnig moeilijk te vervangen basisspeler als hij weg zou gaan. Blijft in mijn optiek ook zwaar onderbelicht; hij is minstens even goed als Blind toen die zou oud was en als Boscagli een Ajax-shirt zou dragen zou hij door alle media en praatprogramma’s al voor miljoenenbedragen naar Barcelona of de Engelse top worden geschreven na een seizoen als dit.

Hoop van harte dat hij nog een jaartje blijft en er enkele jonge CV’s als Flamingo, Vitik, Van de Bosch en/of Gomez omheen worden gezet om zich aan de Fransman te kunnen optrekken. Topper!
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen O Goleiro Grande voor dit bericht (totaal 2):
    Menno1Balinho
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

Standbeeld schreef: 05 mei 2024, 18:12 Morgen weer een dag.
    Je hebt gelijk gekregen: deze is al weer 14'48" bezig...
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

psvgouda schreef: 06 mei 2024, 14:48
    Standbeeld schreef: 05 mei 2024, 18:12 Morgen weer een dag.
    Ik kan mij zo voorstellen dat het voor sommigen een pittige dag was. De spanning stond erop, de drukte, het feesten, de verplichtingen, noem het maar op. Wat mij betreft niet gek dat Bosca wat eerder naar huis gaat als je weet dat er vandaag ook nog een hele dag feesten en verplichtingen te wachten staat.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Standbeeld schreef: 06 mei 2024, 14:51
    psvgouda schreef: 06 mei 2024, 14:48

Ik kan mij zo voorstellen dat het voor sommigen een pittige dag was. De spanning stond erop, de drukte, het feesten, de verplichtingen, noem het maar op. Wat mij betreft niet gek dat Bosca wat eerder naar huis gaat als je weet dat er vandaag ook nog een hele dag feesten en verplichtingen te wachten staat.
    Of hij heeft gewoon een schijthekel aan karaoke met Nick&Simon liedjes…
  • Citaat
  • Ykhim
    Lid scoutingsteam
    7

Awards:

Eigenlijk krijgt hij nog opvallend weinig liefde in al die programma's en nabeschouwingen, eigenlijk vrijwel altijd een soort voetnoot in de lofzang. Maar gisteren maakt hij echt een weergaloze goal, zeker voor een verdediger, en al het hele seizoen een van de meest stabiele factors. Zo gegroeid, er staat nu ook een echte vent en met hem ben je als defensie gewoon niet meer onder druk te zetten. Combineert het ook met passie en tegelijkertijd een soort bescheidenheid zoals het bij PSV past. Echt zo'n speler waar je moeilijk een hekel aan kunt hebben, maar bovenal een geweldige voetballer. Het gaat heel vaak om het behouden van Veerman, maar Boscagli hier houden zou net zo'n geweldige ''transfer'' zijn. Zeker als je volgend seizoen ook een geweldige RCV zou kunnen halen.

Zou wat mij betreft op termijn ook een waardige aanvoerder zijn, mocht Luuk een keer besluiten te stoppen. Welbespraakt, netjes, maar ook altijd met de juiste instelling en passie. Gewoon een van onze beste spelers en misschien inmiddels ook wel een van de beste verdedigers die we in lange tijd gehad hebben. Wie had dat vijf jaar geleden kunnen denken, nadat hij een paar wedstrijden gespeeld had. Prachtig.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht (totaal 14):
    29.04.2007Kritischepsverrjg1992TijnTrixmJoenepsvHeissenberrugNoosaMenno1BalinhoFonzerilliDE MADERA 76SKERLARen Höek
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler
    2

Ykhim schreef: 06 mei 2024, 22:02 Eigenlijk krijgt hij nog opvallend weinig liefde in al die programma's en nabeschouwingen, eigenlijk vrijwel altijd een soort voetnoot in de lofzang. Maar gisteren maakt hij echt een weergaloze goal, zeker voor een verdediger, en al het hele seizoen een van de meest stabiele factors. Zo gegroeid, er staat nu ook een echte vent en met hem ben je als defensie gewoon niet meer onder druk te zetten. Combineert het ook met passie en tegelijkertijd een soort bescheidenheid zoals het bij PSV past. Echt zo'n speler waar je moeilijk een hekel aan kunt hebben, maar bovenal een geweldige voetballer. Het gaat heel vaak om het behouden van Veerman, maar Boscagli hier houden zou net zo'n geweldige ''transfer'' zijn. Zeker als je volgend seizoen ook een geweldige RCV zou kunnen halen.

Zou wat mij betreft op termijn ook een waardige aanvoerder zijn, mocht Luuk een keer besluiten te stoppen. Welbespraakt, netjes, maar ook altijd met de juiste instelling en passie. Gewoon een van onze beste spelers en misschien inmiddels ook wel een van de beste verdedigers die we in lange tijd gehad hebben. Wie had dat vijf jaar geleden kunnen denken, nadat hij een paar wedstrijden gespeeld had. Prachtig.
    Ik zei het al eerder: had deze jongen een Ajax-shirt gedragen dan schreef iedereen hem naar de top. Boscagli heeft kwaliteiten die je niet snel tegenkomt bij een verdediger, qua passing doet hij niet onder voor Daley Blind wat dat betreft. Dest en Tillman zijn toppers die ik absoluut niet zou willen missen, maar Boscagli en Veerman nog een jaartje houden is wmb de allergrootste prio.
  • Citaat
    Joenepsv
    Legende
    7

Awards:

Boscagli is een speler waar je heel ver voor moet gaan als club. Maak hem groot verdiener, reserve aanvoerder etc maar zorg dat je hem binnenboord houdt. Die jongen is zo belangrijk voor het voetbal dat we spelen en daarnaast is hij defensief heel stabiel. Ben het verder helemaal eens met @Ykhim hierboven. Toen hij die goal maakte bleef de commentator maar door gaan over de pass van Veerman maar die was niet zo geweldig. Boscagli moest een halve salto maken om die goal te zetten. Technisch heel knap want dat was een lastige bal.

Ik was bij zijn debuut en toen had ik net als iedereen twijfels. Toch zag je toen ook al zijn voetballende vermogen en gaf hij die wedstrijd ook een stuk of twee ballen van achteruit dat je kon zien dat er meer in zat. Boscagli is typisch een speler die gaat renderen als je hem op de juiste manier gebruikt en zowel Schmidt als Bosz snappen dat. Onder Roger zette hij ook grote stappen en daar plukken we nu de vruchten van. Ik hoop dat hij blijft.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7

Awards:

Ykhim schreef: 06 mei 2024, 22:02ou wat mij betreft op termijn ook een waardige aanvoerder zijn, mocht Luuk een keer besluiten te stoppen.
    :shake:
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

Idd 1 van de top prio's van Earnie. Contract verlengen en hem nog belangrijker maken. Speler is bijna onmisbaar in dit spelletje en ondertussen mag hij ook wel de status hebben van absolute topspeler, leider en dus bijbehorend topverdiener van deze groep. Boscagli behoort met Schouten en de Jong, dus vanuit elke linie bekeken, tot de bepalende spelers.

Ik ben alleen een beetje bang dat voor zijn gevoel project PSV nu wel klaar is met de titel en een mooi CL avontuur en dat hij de stap naar een topcompetitie wil zetten. Begrijpelijk, maar hopelijk weet PSV hem te overtuigen te blijven.
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Die gast speelt dadelijk 5 jaar in NL en dat is voor een Fransman (Monegask) best wel lang. Inmiddels 4,5 trainer gehad en elke trainer zag zijn meerwaarde en stelde hem praktisch gezien altijd op. Dat Ruud vorig jaar vooral Jarred opstelde toen Boscagli weer fit was is ook niet zo gek.

Marktwaarde van 27 miljoen volgens TM (Jarred 30 miljoen overigens) en dat met nog een jaar contract. Dat is gewoon een hele lastige keuze voor PSV omdat je afhankelijk bent van Boscagli. Wil hij nog een jaar vlammen onder Bosz die echt het beste in hem naar boven haalt of nu zijn status verzilveren? Ik zou zeggen na 5 jaar PSV als Fransman is het wel tijd om een leuke stap te maken maar het is wel Boszbal wat hem over de streep kan trekken. Daarnaast zie ik ook niet echt heel snel een groepje clubs waar hij echt uitstekend zou passen. Past ie goed in de PL? Dat waag ik te betwijfelen. Dan is de BL of Serie A wellicht interessanter. Zet hem in een 3 man's verdediging bij Inter en het zou prima kunnen passen denk ik.
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

Zijn wel lastige cases hoor, hij maar ook Walter moeten eigenlijk bijtekenen of anders deze zomer vertrekken. PSV kan dat geld simpelweg niet missen. Maarja, met een beetje pech verlies je dan niet 1 a 2 basisspelers maar gelijk je halve elftal. Dan zijn het al meer gedwongen keuzes.

Ik ga er maar vanuit dat er al veel is gesproken met spelers als Olly en Walter en dat het al wel redelijk bekend is intern wat hun ambities zijn: vertrekken of bijtekenen.
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Waarom staat hij in godsnaam rechts ipv links?
  • Citaat
  • Voijke
    Internationale topspeler
    7
    Seizoenkaart: Vak S

11 Tinus schreef: 12 mei 2024, 15:10 Waarom staat hij in godsnaam rechts ipv links?
    om vrij te komen in de opbouw.
    Je mist Veerman, dus dan is het nog belangrijker.
  • Citaat
  • Sangaré, le Roi du PSV :strong:
    ComeOnPSV
    Vedette
    6

Ik weet niet wat er vandaag met hem aan de hand was maar hij leek serieus gewoon geen zin te hebben.

Jammer.
  • Citaat
  • Sparts
    Meervoudig international
    4

Vond het wel raar dat Ramalho eruit werd gehaald terwijl Boscagli werkelijk geen bal goed geraakt heeft vandaag. Poeh. Maar goed so be it.
  • Citaat
  • Mick Jagger
    Lid van verdienste
    7

Het mooiste vond ik dat moment dat hij op eigen helft op zijn dode gemakje naar de zijlijn sjokte om vervolgens met alle tijd en ruimte een lange bal in niemandsland te geven. Het was vandaag inderdaad geen goede pot van hem. Maar beter nu dan wanneer het nog wel ergens om ging.
  • Citaat
  • 1913PSV.
    Geselecteerd voor Oranje
    2
    Seizoenkaart: Vak X

Awards:

• Citaat
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    7
    Clubvoorkeur: Ja

Mogen we dan stiekem ook een beetje klappen voor Ramalho? Die staat dan dus tweede van alle veldspelers
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Sensation voor dit bericht (totaal 10):
    DeEintovenaarComeOnPSVJur1913JoenepsvDen BondskootsTylerDurdnBalinhoDanosiRen HöekMithras
    SKERLA
    Legende
    7

Awards:

Sensation schreef: 20 mei 2024, 19:16 Mogen we dan stiekem ook een beetje klappen voor Ramalho? Die staat dan dus tweede van alle veldspelers
    Ja :applaus:

En voor Peet Scheefbril, die telkens dreigend stond te zwaaien met zijn rilstok.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht:
    Sensation
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

Hey! Dat is mijn knappe hoofd :lover:
  • Citaat
  • Freelance analist - VI Pro | 19.13 Podcast
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    SKERLA
    Legende
    7

Awards:

Heruone schreef: 20 mei 2024, 19:39 Hey! Dat is mijn knappe hoofd :lover:
    Hey! Dat is een tegengesteld pleonasme :lover:
  • Citaat
    Franciscus
    Nationale topspeler
    2
    Seizoenkaart: Vak PR