Phillip Cocu

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Lekker Phillip.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Lekker Phillip!!!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Lekker Phillip
Gebruikersavatar
Stofzuiger
Basisspeler
3
Berichten: 435
Lid geworden op: 14 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mooi voor Cocu. Hij krijgt veel kritiek hier, maar pakte wel prijzen. Sympathieke gast ook en een echt PSV-icoon. Nog steeds een prima coach voor PSV.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Stofzuiger schreef: 15 okt 2022, 23:17 Mooi voor Cocu. Hij krijgt veel kritiek hier, maar pakte wel prijzen. Sympathieke gast ook en een echt PSV-icoon. Nog steeds een prima coach voor PSV.
Huh? Hij krijgt toch juist weinig kritiek hier?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Lekker Phillip!
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Kan hem eigenlijk niet bij een andere club zien, maar goed. Hij gaat het goed doen daar.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Cocu krijgt Vitesse wel weer op de rit. Heeft daar ook wel een vage selectie trouwens vol met hele jonge huurlingen. Maar zo'n Kozlowski kan wel voetballen.

Ik gun hem in elk geval het allerbeste. Zie hem in de toekomst graag nog eens terugkeren naar de club waar hij thuis hoort.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Ligt niet aan Cocu. Volgens de verslaggever bij ESPN zou dat het Theo Janssen effect kunnen zijn,.😂
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik zou het vooralsnog op het Cambuur-is-nog-slechter-effect houden.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Johnnie Walker schreef: 15 okt 2022, 23:22
Stofzuiger schreef: 15 okt 2022, 23:17 Mooi voor Cocu. Hij krijgt veel kritiek hier, maar pakte wel prijzen. Sympathieke gast ook en een echt PSV-icoon. Nog steeds een prima coach voor PSV.
Huh? Hij krijgt toch juist weinig kritiek hier?
Kritiek genoeg op hem hier hoor..
Vooral van de Schmidt fanboys..
Kritiek vooral gericht op zijn schijnbaar conservatieve spelsysteem..
Schijnt nu ouderwets te zijn of zo..
Ik haal deze maar eens van stal:
https://nos.nl/artikel/2237799-cocu-bij ... ofdprijzen
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

milansandro schreef: 16 okt 2022, 09:38 Kritiek genoeg op hem hier hoor..
Ik trek de schoen even aan als 'Schmidt fanboy'.

Ik had denk ik heel weinig kritiek op Cocu. Ik was alleen toe aan een ander speltype.

Sterker nog: volgens mij wilde het gros Cocu eruit hebben in september 2017. Dat heb ik bij Cocu nooit gehad als ik mij heel goed herinner. Als ik het terugkijk vond ik het meer aan Brands liggen dan aan Cocu.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

milansandro schreef: 16 okt 2022, 09:38
Johnnie Walker schreef: 15 okt 2022, 23:22

Huh? Hij krijgt toch juist weinig kritiek hier?
Kritiek genoeg op hem hier hoor..
Vooral van de Schmidt fanboys..
Kritiek vooral gericht op zijn schijnbaar conservatieve spelsysteem..
Schijnt nu ouderwets te zijn of zo..
Ik haal deze maar eens van stal:
https://nos.nl/artikel/2237799-cocu-bij ... ofdprijzen
Ik ben een “Schmidt fanboy” maar Cocu heeft bij altijd op 1 gestaan (naast Hiddink).
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Alltime hero! (sprak een andere Schmidt-fan). Gunfactor. Mag het voor mij bij Vitesse uitstekend doen, op 2 wedstrijden na. Beiden, Cocu en Schmidt, hebben voor mij het PSV-dna, al ligt dat niet in het al dan niet strikt volgen van een huisstijl qua spel, maar wel aan hun attitude/persoonlijkheid en winnaarsmentaliteit
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Leuk dan Cocu gisteren gewonnen heeft. Vorige week was de nederlaag al een beetje lullig en nu dus gewonnen in een uitwedstrijd. Het seizoen zal moeizaam en met ups en dows zeer waarschijnlijk blijven, maar het gaat om de progressie aan het einde van het seizoen.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 16 okt 2022, 09:39
milansandro schreef: 16 okt 2022, 09:38 Kritiek genoeg op hem hier hoor..
Ik trek de schoen even aan als 'Schmidt fanboy'.

Ik had denk ik heel weinig kritiek op Cocu. Ik was alleen toe aan een ander speltype.

Sterker nog: volgens mij wilde het gros Cocu eruit hebben in september 2017. Dat heb ik bij Cocu nooit gehad als ik mij heel goed herinner. Als ik het terugkijk vond ik het meer aan Brands liggen dan aan Cocu.
Ik ben wel fan van Cocu, maar september 2017 was net na het Osijek debacle en toen leek het wel echt op.
Tactisch klopte er niks van, ook tegen Heerenveen werden we daarna kinderlijk eenvoudig weggespeeld op het middenveld, de chemie leek wel weg.
Maar toen herpakte hij zichzelf in de competitie door weer van systeem te veranderen en de selectie weer mee te krijgen, dan ben je wel een echt goede trainer in mijn ogen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Tijn schreef: 16 okt 2022, 10:41 Ik ben wel fan van Cocu, maar september 2017 was net na het Osijek debacle en toen leek het wel echt op.
Tactisch klopte er niks van, ook tegen Heerenveen werden we daarna kinderlijk eenvoudig weggespeeld op het middenveld, de chemie leek wel weg.
Maar toen herpakte hij zichzelf in de competitie door weer van systeem te veranderen en de selectie weer mee te krijgen, dan ben je wel een echt goede trainer in mijn ogen.
Cocu had bewezen het tactisch goed te kunnen neerzetten. Daarom heb ik altijd vertrouwen gehouden in Cocu. En dat is de reden waarom ik nog steeds heel sceptisch ben over de kwaliteiten van Ruud als coach. Maar dat komt langzaam een beetje goed. Ondanks de matige tegenstand zag ik echt verbeteringen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

psvgouda schreef: 16 okt 2022, 10:17 Alltime hero! (sprak een andere Schmidt-fan). Gunfactor. Mag het voor mij bij Vitesse uitstekend doen, op 2 wedstrijden na. Beiden, Cocu en Schmidt, hebben voor mij het PSV-dna, al ligt dat niet in het al dan niet strikt volgen van een huisstijl qua spel, maar wel aan hun attitude/persoonlijkheid en winnaarsmentaliteit
Onvergelijkbaar in mijn ogen, Schmidt was uiteindelijk een passant en qua trainer en speelstijl toch wat minder goed in 'roeien met de riemen die je hebt' wat toch enigszins typerend is voor PSV. Cocu is de man van de traditie, Schmidt van een (inmiddels alweer gestorven) ambitie.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Natuurlijk zie ik ook de vele en grote verschillen en zijn ze uiteindelijk niet te vergelijken, nee. Daar gaat t mij niet om, er zijn ook overeenkomsten. Reden waarom imo beiden goed bij PSV passen, da's alles
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Als Cocu het gewoon 1.5 jaar goed doet dan staat de poort naar PSV wagenwijd open.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Lekker Phillip...
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Oeps Phillip…
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Wat een afgang. Er is daar bij Vitesse ook een partij slecht ingekocht. Allemaal gehuurde jeugdspelers en de slechtste verdediger van Portugal. Dan nog mag je niet van amateurs verliezen natuurlijk.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ja, die hebben wat te repareren komende winter.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zo'n Ted van Leeuwen zou voor Vitesse prima zijn. Die zet op zijn minst vaak nog een concurrerend team neer met onbekende namen. Dat wel.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Standbeeld schreef: 20 okt 2022, 09:52 Zo'n Ted van Leeuwen zou voor Vitesse prima zijn. Die zet op zijn minst vaak nog een concurrerend team neer met onbekende namen. Dat wel.
Tedje wil alleen graag naar het buitenl@nd.

Het is de hopen dat die Amerikaanse portemonnee wil trekken. Als dat niet het geval is dan vrees ik dat Cocu hier zijn carrière vakkundig om zeep helpt.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Phillip Cocu