Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Gakpo - Brobbey - Depay
Simons
Veerman - Schouten
Aké - Dijk - Vrij - Dumfries
Verbruggen
Juancho
Mister PSV
6

Poeh dat was weer ouderwets genieten zaterdagavond zeg! Vriendenweekend en dan met deze pot in de avond. Mooier kan niet! Vond Oranje bij vlagen heel traag en matig aan de bal, maar er zat iig wel iets van passie in. Dan kom je al een eind. En die Turken konden er al helemaal niks van, op misschien die geblondeerde speler na.

Dit Oranje is ook een beetje een gek elftal dit EK. Het ene moment zie je wat leuke snelle combinatie, mooie passes die door linies heen gaan, goede combinaties maar dan wel weer een hele matige afronding. En anderzijds zie je gepruts van spelers als v. Dijk en Depay, linies die open liggen waarbij zelfs een matig land als Turkije zo door heen loopt en een 21 jarige keeper van ons die een voortreffelijk EK staat te spelen. Raar en soms zo onvoorspelbaar wat de heren op het veld doen. Ligt natuurlijk ook zeker deels aan de coach want Koeman weet er nog altijd geen stabiel geheel van te maken. Zonde want met wat meer samenhang denk ik dat dit elftal verdomd lastig te verslaan is. Of het genoeg is tegen Engeland? Geen idee, spelen ook erg matig maar hebben wel spelers die op individuele basis wedstrijden kunnen beslissen. Anderzijds, als Oranje gewoon met energie, passie en wat druk naar voren speelt moet het toch wel goedkomen.

En dan sta je gewoon in de finale, wat geweldig zou dat zijn zeg! En een finale staat altijd op zich, ook tegen Spanje.
Likes voor Juancho :
Menno1
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
6

Awards:

Juancho schreef: 08 jul 2024, 11:09
En dan sta je gewoon in de finale, wat geweldig zou dat zijn zeg! En een finale staat altijd op zich, ook tegen Spanje.
Dan hoop ik dat Koeman Nigel de Jong z'n rentree laat maken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Persepolis
Vedette
6

Awards:

Juancho schreef: 08 jul 2024, 11:09 En die Turken konden er al helemaal niks van, op misschien die geblondeerde speler na.
Dan heb je niet zo goed opgelet ben ik bang. De geblondeerde speler is Baris Yilmaz en dat is een blinde draver, kan hard rennen en het lijkt dan heel gevaarlijk maar hij doet vervolgens weinig nuttigs met de bal. Arda Güler en Calhanoglu zijn daar de betere spelers en waren ook zaterdag met afstand de besten aan Turkse zijde, zij stonden aan de basis van meerdere kansen die Turkije kreeg en Nederland kreeg er bij vlagen weinig grip op.
Likes voor Persepolis (totaal 2):
ArdbegMenno1
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Clubvoorkeur: Ja

Persepolis schreef: 08 jul 2024, 11:23
Juancho schreef: 08 jul 2024, 11:09 En die Turken konden er al helemaal niks van, op misschien die geblondeerde speler na.
Dan heb je niet zo goed opgelet ben ik bang. De geblondeerde speler is Baris Yilmaz en dat is een blinde draver, kan hard rennen en het lijkt dan heel gevaarlijk maar hij doet vervolgens weinig nuttigs met de bal. Arda Güler en Calhanoglu zijn daar de betere spelers en waren ook zaterdag met afstand de besten aan Turkse zijde, zij stonden aan de basis van meerdere kansen die Turkije kreeg en Nederland kreeg er bij vlagen weinig grip op.
Vond Kadioglu ook niet onaardig. Baris Yilmaz kan er idd helemaal niks van, lastige speler om als tegenstander te hebben maar uiteindelijk is het rendement bij hem echt nog minder dan 0. En dat is knap/
Likes voor Sensation :
Persepolis
Juancho
Mister PSV
6

Güler was ik idd vergeten, al vond ik hem ook weer niet zo bijzonder gezien de hype rondom hem. Die Baris was idd een dravertje en handenbinder maar ik heb hem daarmee wel een paar keer voor onrust bij Oranje zien maken. Dat dat als gevaarlijk bestempeld kan worden zegt verder ook wel genoeg over die Turken. Want verder was het helemaal niks.

En dan speelde NL slechts delen van de wedstrijd OK. Dus nog niet eens heel goed.
Josef Dettelbacher
Legende
6

Awards:

Sensation schreef: 08 jul 2024, 11:26

Vond Kadioglu ook niet onaardig. Baris Yilmaz kan er idd helemaal niks van, lastige speler om als tegenstander te hebben maar uiteindelijk is het rendement bij hem echt nog minder dan 0. En dat is knap/
Scoort ook bij Galatasaray bijna nooit. Doet me denken aan Narsingh: veel blaffen, maar zelden bijten.
Josef Dettelbacher
Legende
6

Awards:

Juancho schreef: 08 jul 2024, 11:29 Güler was ik idd vergeten
Je bedoelt Gulehr?
nilssonH
Moderator
6
Seizoenkaart: Vak B

Awards:

Felix Zwayer is de scheidsrechter. Marciniak zal dan wel de finale krijgen.

https://www.vi.nl/nieuws/oranje-komt-ar ... weer-tegen
psvgouda
Vedette
3
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Sensation schreef: 08 jul 2024, 11:26

Kadioglu was goed in bijna alle wedstrijden. Werd overigens een paar maal bewierookt door de Belgische analisten en kenners. Van wat ik gezien heb niet onterecht
deninho32
Site Admin
6
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Juancho schreef: 08 jul 2024, 11:09Vriendenweekend en dan met deze pot in de avond. Mooier kan niet!
Alleen het woord vriendenweekend al, the horror. Je aftrekken met een kaasschaaf klinkt al mooier dan die georganiseerde gezelligheid, brrr. Opteren mensen hier nu serieus voor Til in het nationale elftal. :D Je kunt ook overdrijven hè.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Juancho
Mister PSV
6

Goh verrassend. Wij vinden het geweldig. Al een jaar of 25.
Jeronimo
Regelmatige invaller

Juancho schreef: 08 jul 2024, 11:29 Güler was ik idd vergeten, al vond ik hem ook weer niet zo bijzonder gezien de hype rondom hem. Die Baris was idd een dravertje en handenbinder maar ik heb hem daarmee wel een paar keer voor onrust bij Oranje zien maken. Dat dat als gevaarlijk bestempeld kan worden zegt verder ook wel genoeg over die Turken. Want verder was het helemaal niks.

En dan speelde NL slechts delen van de wedstrijd OK. Dus nog niet eens heel goed.
We zijn minimaal 30 minuten van de eerste helft weggespeeld door deze Turken en mogen god (of Allah) op onze blote knietjes danken dat ze de 2-2 niet maakten de laatste 10 minuten.
Dus qua minuten waren beide teams ongeveer gelijkwaardig en had ook Turkije zomaar naar de halve finale gekund.

Ik vind het heerlijk hoor dat we naar de halve finale gaan en geef ons ook best een kans om het hele toernooi te winnen maar zoals jij het opschrijft lijkt het wel of het eigenlijk een walk-over was zaterdag..
Juancho
Mister PSV
6

Zeker geen walkover hoor! Die laatste fase vonden we ook vreselijk slecht van Oranje. En maar achteruit lopen, je verwacht in het veld dan ook gewoon dat de ervaren spelers zeggen tot hier en niet verder. Want ik vond namelijk ook weer niet dat die Turken dat voor elkaar kregen door goed voetbal. Ze kregen gewoon alle ruimte en oranje zakte zo ver terug. Dan zoek je de problemen ook een beetje op en kwam je idd een keer of 2 goed weg. Anderzijds had je er zelf ook (wederom) meer moeten maken.

Uiteindelijk vond ik het wel een verdiende overwinning van Oranje ja.
Het Kanon
Internationale topspeler
5

De Realist schreef: 07 jul 2024, 21:10

Ja eigenlijk vreemd dat Til er niet bij zit. Specifiek smaakje wat er niet in zit. Maar ik denk dat Koeman zijn kwaliteiten niet begrijpt.
Til was de laatste weken bepaald niet in vorm en dan druk ik me vriendelijk uit. In de Europese wedstrijden wordt hij sowieso standaard onder de voet gelopen.
Brael
Vedette
4

Juancho schreef: 08 jul 2024, 11:29 Güler was ik idd vergeten, al vond ik hem ook weer niet zo bijzonder gezien de hype rondom hem.
Gaf een prachtige assist met zijn mindere rechterbeen.
PCGC
Vedette
6

Awards:

deninho32 schreef: 08 jul 2024, 11:41
Juancho schreef: 08 jul 2024, 11:09Vriendenweekend en dan met deze pot in de avond. Mooier kan niet!
Alleen het woord vriendenweekend al, the horror. Je aftrekken met een kaasschaaf klinkt al mooier dan die georganiseerde gezelligheid, brrr. Opteren mensen hier nu serieus voor Til in het nationale elftal. :D Je kunt ook overdrijven hè.
Je hebt vriendenweekend en vriendenweekend, zou het zoiets zijn is het idd the horror:

#FreeGeneratie4
Ardbeg
Legende
6

Alleen het woord vriendenweekend al, the horror. Je aftrekken met een kaasschaaf klinkt al mooier dan die georganiseerde gezelligheid, brrr. O
Alsof jij vrienden hebt :L
psvgouda
Vedette
3

Ardbeg schreef: 08 jul 2024, 14:01

Alleen het woord vriendenweekend al, the horror. Je aftrekken met een kaasschaaf klinkt al mooier dan die georganiseerde gezelligheid, brrr. O
Benieuwd wie zijn bestie is
mr.top
Internationale topspeler
4

psvgouda schreef: 08 jul 2024, 14:09
Ardbeg schreef: 08 jul 2024, 14:01

Dat weet iedereen —-> @ShovingNE2
Menno1
Legende
6

Die Guler is echt een geweldige speler in de dop. Wel leuk dat deze ook erg in beeld was bij Ajax vorig seizoen maar uiteindelijk niet kwam. Voor Ajacieden moet dit EK toch een lange verschrikking zijn met uitblinkende Guler, Mikautadze en Conceicao (echt ene goede speler geworden ook!) die ze allemaal niet (meer) in huis hebben, terwijl Brobbey en Bergwijn's inbreng zo goed als nul is.

Afin, waar waren we? Oh ja, Turkije. Best een leuk team en ik vond ze minder chaotisch als vorige jaren. Het was echt niet alleen maar hollen en vliegen wat ze deden. Wederom door de intelligentie van Guler overigens. Die hebben een leuke toekomst in huis.

Ik hoop echt dat we geen finale Engelaar - Frankrijk krijgen. Dan krijgt walking football en schijtbakken voetbal nog hun beloning ook. Spanje verdient het om dit EK te winnen, maar uiteraard hoop ik op Oranje. Zou werkelijk ongelooflijk zijn mocht dat lukken.
Likes voor Menno1 :
Sensation
deninho32
Site Admin
6
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

PCGC schreef: 08 jul 2024, 13:59

Je hebt vriendenweekend en vriendenweekend, zou het zoiets zijn is het idd the horror:

Georganiseerde gezelligheid is altijd kut.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Thijs
Lid van verdienste
6
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

mr.top schreef: 08 jul 2024, 14:19
psvgouda schreef: 08 jul 2024, 14:09

Dat weet iedereen —-> @ShovingNE2
Dan is die kaasschaaf opmerking best begrijpelijk…
psvgouda
Vedette
3

Hij was al niet echt serieus te nemen, maar Maduro vindt dat Berghuis had mee gemoeten, want Oranje heeft een 'type Berghuis' nodig. Nee, Hedwiges, die heeft Oranje om meerdere redenen niet nodig: jij bent af!

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/hedwi ... -ek/437068
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
2

psvgouda schreef: 08 jul 2024, 21:05 Hij was al niet echt serieus te nemen, maar Maduro vindt dat Berghuis had mee gemoeten, want Oranje heeft een 'type Berghuis' nodig. Nee, Hedwiges, die heeft Oranje om meerdere redenen niet nodig: jij bent af!

Jij durft wel zeg. Maduro is toch de kroonprins onder de trainers!
psvgouda
Vedette
3

O Goleiro Grande schreef: 08 jul 2024, 22:00
psvgouda schreef: 08 jul 2024, 21:05 Hij was al niet echt serieus te nemen, maar Maduro vindt dat Berghuis had mee gemoeten, want Oranje heeft een 'type Berghuis' nodig. Nee, Hedwiges, die heeft Oranje om meerdere redenen niet nodig: jij bent af!

Jij durft wel zeg. Maduro is toch de kroonprins onder de trainers!
O sorry...Dan heb ik niets gezegd :opzijnkop: :dunno:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Het Nederlands Elftal