Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
psvgouda schreef: 08 jul 2024, 21:05
Hij was al niet echt serieus te nemen, maar Maduro vindt dat Berghuis had mee gemoeten, want Oranje heeft een 'type Berghuis' nodig. Nee, Hedwiges, die heeft Oranje om meerdere redenen niet nodig: jij bent af!
Hij was al niet echt serieus te nemen, maar Maduro vindt dat Berghuis had mee gemoeten, want Oranje heeft een 'type Berghuis' nodig. Nee, Hedwiges, die heeft Oranje om meerdere redenen niet nodig: jij bent af!
Ah, het charmeoffensief richting Berghuis, wiens schoonvader eigenaar is van Almere City, is officieel begonnen, nu hij nog maar een seizoen vastligt bij Ajax.
Ah, het charmeoffensief richting Berghuis, wiens schoonvader eigenaar is van Almere City, is officieel begonnen, nu hij nog maar een seizoen vastligt bij Ajax.
Wat is nou toch weer zie.. De KNVB communiceert al luidkeels over de huldiging? Hadden ze dat niet tenminste twee dagen kunnen inslikken? Ik ga God save the King nog even oefenen.. Wat een tenenkrommende idioterie.
Gegarandeerd top 2 ga ik eigenlijk stiekem wel van uit. En dat heeft niks met hoogmoed of arrogantie te maken, maar ik denk dat als je naar de ontwikkelingen kijkt dat dat toch wel verwacht mag worden.
Denk alleen dat PSV kampioen en Nederland er vanavond uit een stuk realistischer is
Grasmat schreef: 10 jul 2024, 09:35
Stel je moet kiezen: Nederland Europees Kampioen of PSV komend seizoen landskampioen gegarandeerd top 2?
Pfoe.l
Als magisch denken vanaf nu werkt dan vrees ik dat PSV het komende seizoen buiten de top twee valt. Want Nederland speelt komend weekend de finale en gaat het ook winnen
Maar zo'n EK of WK is m.i. qua opzet eigenlijk wel leuker dan dat langgerekte gedoe van competitie, beker of CL: alle focus op het toernooi, wedstrijden korter op elkaar, geen onzin tussendoor. Is qua kalender natuurlijk onmogelijk maar ik zou dat voor clubteams ook gaaf vinden.