Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Menno1
Legende
6
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

RIO schreef: 07 jul 2024, 12:44 Ik vind Verbruggen vooral erg zwak bij hoge ballen. Tweede keer dat die bal zo in zijn 5 meter valt en ingekopt wordt.
Dat is wel een dingetje waar hij aan moet werken. Verder vind ik hem erg goed. Behoorlijk klemvast, goede reach, uitstekende reacties, zeer goed voetballend. Echt een moderne keeper.

Als hij inderdaad werkt aan ballen van de flank dan hebben we eindelijk de opvolger van Flappie. En wie had dat 2-3 jaar geleden gedacht? Want het was zwaar armoe met de keepers.
deninho32
Site Admin
6
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Menno1 schreef: 07 jul 2024, 16:36Dat is wel een dingetje waar hij aan moet werken.
Ben jij het Jelano?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Menno1
Legende
6

En toch…. Ik zou Memphis er in laten. Ik neigde eerst naar Zirkzee maar toch maar niet. Net even te licht en nul ervaring met deze jongens. Wout is de ideale pinchitter; graag zo laten. Brobbey is boos en is waarschijnlijk ongemotiveerd of anders wel geblesseerd. En heeft ook nul ervaring met deze jongens. En Malen hoort op rechts.

Kortom: hou het maar zoals het is. Ik heb nog steeds goede hoop dat Memphis los komt, want in tegenstelling tot het hele land, vind ik het nog steeds een speciale speler.
Menno1
Legende
6

deninho32 schreef: 07 jul 2024, 16:42
Menno1 schreef: 07 jul 2024, 16:36Dat is wel een dingetje waar hij aan moet werken.
Ben jij het Jelano?
Wtf is Jelano?
Johnnie Walker
Lid van verdienste
5
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Nu moet je echt rustig doen

Draadstaal dingetje @Menno1.

Ik zou ook Memphis het vertrouwen geven. Is het weer bras kun je er wel voor kiezen hem wat eerder te wisselen.
Laatst gewijzigd door Johnnie Walker op 07 jul 2024, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Likes voor Johnnie Walker (totaal 2):
deninho32Menno1
Standbeeld
Mister PSV
2

Menno1 schreef: 07 jul 2024, 16:44Ik heb nog steeds goede hoop dat Memphis los komt, want in tegenstelling tot het hele land, vind ik het nog steeds een speciale speler.
Ik verder ook hoor. Maar ik zie hem al heel het toernooi struggelen. Een EK is geen podium om iemand de hand boven het hoofd te houden. Er moet direct gepresteerd worden. Memphis heeft het geluk dat, zoals je al zei, de concurrentie niet echt een goed alternatief is.
deninho32
Site Admin
6
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Menno1 schreef: 07 jul 2024, 16:45
deninho32 schreef: 07 jul 2024, 16:42

Ben jij het Jelano?
Wtf is Jelano?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
ShovingNE2
Site Admin
6
Seizoenkaart: Vak PR

11 Tinus schreef: 07 jul 2024, 15:59 Zolang Brobbey maar niet speelt boeit het me eigenlijk geen zak.
Gewoon na 30 minuten warm laten lopen. En ook na de rust ook. En dan in blessuretijd tweede helft klaar laten staan. En dan het juiste moment zoeken om in te laten vallen: ah. De scheids fluit af.
Likes voor ShovingNE2 :
De Realist
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Armada
Internationale topspeler
6

deninho32 schreef: 07 jul 2024, 16:51
Menno1 schreef: 07 jul 2024, 16:45

Wtf is Jelano?
Brie met de bril
Jeronimo
Regelmatige invaller

Menno1 schreef: 07 jul 2024, 16:44 En toch…. Ik zou Memphis er in laten. Ik neigde eerst naar Zirkzee maar toch maar niet. Net even te licht en nul ervaring met deze jongens. Wout is de ideale pinchitter; graag zo laten. Brobbey is boos en is waarschijnlijk ongemotiveerd of anders wel geblesseerd. En heeft ook nul ervaring met deze jongens. En Malen hoort op rechts.

Kortom: hou het maar zoals het is. Ik heb nog steeds goede hoop dat Memphis los komt, want in tegenstelling tot het hele land, vind ik het nog steeds een speciale speler.
Op 10 in een vrije rol, de spitsen staan bijna allemaal op een eiland dit toernooi, laat Woutje daar maar staan.
Je zag dat Memphis veel beter in zijn rol kwam in de 2e helft (zonder dat het nu meteen super ging, maar ik zag wel meer vrijheid)

In ieder geval nooit uit het elftal halen en zeker niet met in het achterhoofd wat er dan in moet komen.
Likes voor Jeronimo :
Garnaal
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
2

Jeronimo schreef: 07 jul 2024, 20:38
Menno1 schreef: 07 jul 2024, 16:44 En toch…. Ik zou Memphis er in laten. Ik neigde eerst naar Zirkzee maar toch maar niet. Net even te licht en nul ervaring met deze jongens. Wout is de ideale pinchitter; graag zo laten. Brobbey is boos en is waarschijnlijk ongemotiveerd of anders wel geblesseerd. En heeft ook nul ervaring met deze jongens. En Malen hoort op rechts.

Op 10 in een vrije rol, de spitsen staan bijna allemaal op een eiland dit toernooi, laat Woutje daar maar staan.
Je zag dat Memphis veel beter in zijn rol kwam in de 2e helft (zonder dat het nu meteen super ging, maar ik zag wel meer vrijheid)

In ieder geval nooit uit het elftal halen en zeker niet met in het achterhoofd wat er dan in moet komen.
Koeman gaat het nooit doen, maar Depay moet er gewoon uit. Met Weghorst in de punt en hem erachter zou het wel beter gaan, maar ook als 10 is Depay veel te onrustig, niet balvast en dus onbetrouwbaar in de as. Misschien heb ik nog wel liever Weghorst op 9 en Reijnders als meest diepgaande middenvelder daarachter.
Jeronimo
Regelmatige invaller

Ja inderdaad, Reijnders was erg betrouwbaar tegen Turkije en Oostenrijk.
Hij is meer balvast dan Xavi en ook veel doelgerichter, samen met Weghorst werkt dat prima bij Oranje.
Armada
Internationale topspeler
6

Jeronimo schreef: 07 jul 2024, 20:52 Ja inderdaad, Reijnders was erg betrouwbaar tegen Turkije en Oostenrijk.
Hij is meer balvast dan Xavi en ook veel doelgerichter, samen met Weghorst werkt dat prima bij Oranje.
Vond Reijnders vrij zwak tegen de Ottomanen.
Likes voor Armada (totaal 2):
TylerDurdnWoodenshoes
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Clubvoorkeur: Ja

Vond Reijnders behoorlijk veel lopen met de bal wat de boel flink vertraagde. Ik zou het aandurven om Joey weer in de basis te gooien
Jeronimo
Regelmatige invaller

Armada schreef: 07 jul 2024, 20:59
Jeronimo schreef: 07 jul 2024, 20:52 Ja inderdaad, Reijnders was erg betrouwbaar tegen Turkije en Oostenrijk.
Vond Reijnders vrij zwak tegen de Ottomanen.
Ik zie nu dat ik het een beetje verkeerd heb neergezet, in de 2e zin bedoelde ik Memphis en de eerste zin bedoelde ik met een knipoog ;)
Ittot
Internationale topspeler
3

Reijnders is geen 10. Hij heeft weinig tot geen diepgang in de 16 (dus niet complementair aan Memphis), geen scorend vermogen, is niet creatief en geeft weinig assist. Hij is voor de verdediging als 8 het beste. Dan is hij dynamisch en kan hij door te dribbelen een man meer creëren.

Hij lijkt eigenlijk daarin op Frenkie alleen dan dynamischer (meer box 2 box) en verdedigend weer een heel stuk minder.

Op 10 had je eigenlijk Til mee moeten nemen als je Memphis opstelt. Die gaat er overheen en creëert ruimte voor andere spelers. Komt ook veel in de box itt Reijnders en heeft scorend vermogen. Dan kan Gakpo ook een keer de vroege voorzet geven.

Weghorst is gewoon perfect als invaller. Dat zou ik ook zo houden.
Likes voor Ittot :
De Realist
ShovingNE2
Site Admin
6
Seizoenkaart: Vak PR

Te laat. Je wordt gecancelled.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
De Realist
Internationale topspeler
2
Seizoenkaart: Vak V

Ittot schreef: 07 jul 2024, 21:09 Reijnders is geen 10. Hij heeft weinig tot geen diepgang in de 16 (dus niet complementair aan Memphis), geen scorend vermogen, is niet creatief en geeft weinig assist. Hij is voor de verdediging als 8 het beste. Dan is hij dynamisch en kan hij door te dribbelen een man meer creëren.

Hij lijkt eigenlijk daarin op Frenkie alleen dan dynamischer (meer box 2 box) en verdedigend weer een heel stuk minder.

Op 10 had je eigenlijk Til mee moeten nemen als je Memphis opstelt. Die gaat er overheen en creëert ruimte voor andere spelers. Komt ook veel in de box itt Reijnders en heeft scorend vermogen. Dan kan Gakpo ook een keer de vroege voorzet geven.

Ja eigenlijk vreemd dat Til er niet bij zit. Specifiek smaakje wat er niet in zit. Maar ik denk dat Koeman zijn kwaliteiten niet begrijpt.
Likes voor De Realist :
Ittot
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Ittot
Internationale topspeler
3

De Realist schreef: 07 jul 2024, 21:10
Ittot schreef: 07 jul 2024, 21:09 Reijnders is geen 10. Hij heeft weinig tot geen diepgang in de 16 (dus niet complementair aan Memphis), geen scorend vermogen, is niet creatief en geeft weinig assist. Hij is voor de verdediging als 8 het beste. Dan is hij dynamisch en kan hij door te dribbelen een man meer creëren.

Ja eigenlijk vreemd dat Til er niet bij zit. Specifiek smaakje wat er niet in zit. Maar ik denk dat Koeman zijn kwaliteiten niet begrijpt.
Omdat hij en de prestaties van PSV niet op waarde kan schatten en daarmee de kwaliteiten van onze spelers. En omdat hij vriendjes mee wil nemen, in dit geval Gini.
Thijs
Lid van verdienste
6
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Laten we even unaniem vaststellen dat dé opstelling moet zijn: Verbruggen

Dumfries De Vrij Van Dijk Aké

Veerman Schouten Xavi

Malen Zirkzee Gakpo
Likes voor Thijs (totaal 2):
EindhovenvoetbalEDG
Garnaal
Regelmatige invaller
2

Thijs schreef: 07 jul 2024, 21:57 Laten we even unaniem vaststellen dat dé opstelling moet zijn: Verbruggen

Veerman Schouten Memphis

Malen Weghorst Gakpo
Voor mij is dit dé opstelling. Met Wouter als bliksemafleider vanaf de start kun je die Engelsen compleet overrompelen. Malen en Gakpo alle ruimte om te anticiperen op die smerige balletjes van Joey en Jerdy.
psvgouda
Vedette
3
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Garnaal schreef: 07 jul 2024, 22:02
Thijs schreef: 07 jul 2024, 21:57 Laten we even unaniem vaststellen dat dé opstelling moet zijn: Verbruggen

Veerman Schouten Memphis

Malen Weghorst Gakpo
Voor mij is dit dé opstelling. Met Wouter als bliksemafleider vanaf de start kun je die Engelsen compleet overrompelen. Malen en Gakpo alle ruimte om te anticiperen op die smerige balletjes van Joey en Jerdy.
Vrees dat in deze opstelling Memphis en Gakpo elkaar vreselijk in de weg gaan lopen... Vooral Memphis zijn vakbroeder
Jeronimo
Regelmatige invaller

psvgouda schreef: 07 jul 2024, 22:04
Garnaal schreef: 07 jul 2024, 22:02

Vrees dat in deze opstelling Memphis en Gakpo elkaar vreselijk in de weg gaan lopen... Vooral Memphis zijn vakbroeder
Nee hoor, Memphis speelt hier in de buurt van Weghorst.

Als we ten onder gaan, dan maar volle bak naar voren
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
3

Nu met Zirkzee starten gaat niet werken. Inderdaad te onervaren in dit elftal en niet ingespeeld. Met al zijn bankzitterij is zijn laatste pot met veel minuten weken geleden. Ik snap wel dat hij worstelde toen hij er nog even opgegooid werd tijdens het alles of niets slotoffensief van de Turken. Hem er dan neerzetten tegen de Engelsen gaat niet brengen wat je hoopt. Dan had Koeman hem gelijk op moeten roepen en minuten moeten geven in de oefen- en eerdere EK wedstrijden. Tijdens de nations league minuten laten maken. Als hij het dan waarmaakt en op clubniveau zich ook blijft ontwikkelen heb je je eerste spits voor de WK cyclus.
Likes voor Buitenspelgoal (totaal 2):
ThijsJeronimo
nilssonH
Moderator
6
Seizoenkaart: Vak B

Awards:

Mooi hoor, Nederland heeft de gelbe wand als zijde toegewezen gekregen.

Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6

Awards:

Gakpo - Brobbey - Depay
Simons
Veerman - Schouten
Aké - Dijk - Vrij - Dumfries
Verbruggen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen