Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Absoluut PSV kampioen. Oranje kampioen is leuk, maar ik laat er geen traan om als we er vanavond uitgeflikkerd worden.Het Nederlands Elftal
-
Vanthaman18
- Vedette
- 3
- Favoriete speler: Perisic
-
Awards:
-
De Realist
- Vedette
- 3
- Seizoenkaart: Vak V
- Favoriete speler: Ik spring voor Luuk
Het deed me al een beetje denken aan de dilemmas van de 1913 podcast. Deze is ook makkelijk. Doei shalomvrinden!!!Grasmat schreef: 10 jul 2024, 09:42 Was al bang dat ie te makkelijk was.
Oke dan, stel je moet kiezen: Nederlands elftal Europeee kampioen of ajax degradeert.![]()
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
-
mr.top
- Vedette
- 5
Pfoe.lGrasmat schreef: 10 jul 2024, 09:35 Stel je moet kiezen: Nederland Europees Kampioen of PSV komend seizoen landskampioen gegarandeerd top 2?
Als magisch denken vanaf nu werkt dan vrees ik dat PSV het komende seizoen buiten de top twee valt. Want Nederland speelt komend weekend de finale en gaat het ook winnen
-
- Vedette
- 3
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Telt failliet gaan als degraderen @ShovingNE2?
- Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
- De Realist
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
- Internationale topspeler
- 5
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Awards:
Maar zo'n EK of WK is m.i. qua opzet eigenlijk wel leuker dan dat langgerekte gedoe van competitie, beker of CL: alle focus op het toernooi, wedstrijden korter op elkaar, geen onzin tussendoor. Is qua kalender natuurlijk onmogelijk maar ik zou dat voor clubteams ook gaaf vinden.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- D.Millpants
- Nationale topspeler
- 2
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Correctie...koetje schreef: 10 jul 2024, 10:11Daar snappen ze in Engeland natuurlijk Kane reet van deze woordgrap.
- Deze gebruikers waarderen D.Millpants voor dit bericht (totaal 2):
- DadOfFour • Franciscus
-
DadOfFour
- 4
-
- Moderator
- 6
- Seizoenkaart: Vak B
-
Awards:
Een halve finale in een schitterend decor vlak over de grens. Veel mooier worden de affiches niet, en ik zou het oprecht geweldig vinden voor die massa’s Oranjesupporters in de stad als Nederland de finale haalt. Vrees alleen dat die Engelsen er weer een hemeltergende pot van gaan maken.
- Deze gebruikers waarderen nilssonH voor dit bericht (totaal 2):
- ziege maar ook zagge • Franciscus
-
DadOfFour
- 4
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
-
11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
-
Awards:
Ik heb wel het gevoel dat Horeca NL hoopt dat Oranje in de finale staat zondag 21.00. Scheelt toch weer een bom duiten.
Nog 10 uur en 3 minuten. Ik vind het toch wel 'spannend' genoeg om aan werkontwijkend gedrag te doen.
Nog 10 uur en 3 minuten. Ik vind het toch wel 'spannend' genoeg om aan werkontwijkend gedrag te doen.
-
Juancho
- Mister PSV
- 7
Flinke spanning hier al! Unieke kans om na het WK weer eens in de finale te staan. De weg lag/ligt relatief open, nu nog die Engelsen verslaan. En dan hopen dat je Spanje kan tegenhouden en slim hun kan pakken op de mindere punten. Maar eerst vanavond! Come on!!!!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Meervoudig international
- 1
Ja! En als extra voordeel dat het team dat de kwalificatie verdiend heeft, de wedstrijden ook daadwerkelijk speeltziege maar ook zagge schreef: 10 jul 2024, 10:07 Maar zo'n EK of WK is m.i. qua opzet eigenlijk wel leuker dan dat langgerekte gedoe van competitie, beker of CL: alle focus op het toernooi, wedstrijden korter op elkaar, geen onzin tussendoor. Is qua kalender natuurlijk onmogelijk maar ik zou dat voor clubteams ook gaaf vinden.

-
- Vedette
- 4
https://www.bbc.com/sport/football/arti ... 02yv044p2o
Conclusie (o.a analyses over de penaltie series maar ook van alle penalties van de huidige spelers):
NL is kansloos als het op penalty's aan gaat komen.
Dus alles op alles zetten om dat te voorkomen.
Conclusie (o.a analyses over de penaltie series maar ook van alle penalties van de huidige spelers):
-
- Vedette
- 3
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Hercules werd ook geacht kansloos te zijn tegen Ajax in de beker.Ittot schreef: 10 jul 2024, 12:47 https://www.bbc.com/sport/football/arti ... 02yv044p2o
Allemaal leuk en aardig maar kansloos ben je nooit.
-
- Vaste waarde in elftal
- 1
- Favoriete speler: Luc Nilis
Ik zei van de week tegen mijn vriendin dat ik liever een halve finale verlies dan een finale, omdat ik dacht dat we kansloos zouden zijn tegen de Spanjaarden. Na gisteren zie ik echter dat we hen echt kunnen verslaan met een solide verdediging en veel snelle jongens voor de counter.Juancho schreef: 10 jul 2024, 11:59 Flinke spanning hier al! Unieke kans om na het WK weer eens in de finale te staan. De weg lag/ligt relatief open, nu nog die Engelsen verslaan. En dan hopen dat je Spanje kan tegenhouden en slim hun kan pakken op de mindere punten. Maar eerst vanavond! Come on!!!!