Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Juancho schreef: 08 jul 2024, 11:09Vriendenweekend en dan met deze pot in de avond. Mooier kan niet!
Alleen het woord vriendenweekend al, the horror. Je aftrekken met een kaasschaaf klinkt al mooier dan die georganiseerde gezelligheid, brrr. Opteren mensen hier nu serieus voor Til in het nationale elftal. Je kunt ook overdrijven hè.
Je hebt vriendenweekend en vriendenweekend, zou het zoiets zijn is het idd the horror:
Juancho schreef: 08 jul 2024, 11:09
En die Turken konden er al helemaal niks van, op misschien die geblondeerde speler na.
Dan heb je niet zo goed opgelet ben ik bang. De geblondeerde speler is Baris Yilmaz en dat is een blinde draver, kan hard rennen en het lijkt dan heel gevaarlijk maar hij doet vervolgens weinig nuttigs met de bal. Arda Güler en Calhanoglu zijn daar de betere spelers en waren ook zaterdag met afstand de besten aan Turkse zijde, zij stonden aan de basis van meerdere kansen die Turkije kreeg en Nederland kreeg er bij vlagen weinig grip op.
Die Guler is echt een geweldige speler in de dop. Wel leuk dat deze ook erg in beeld was bij Ajax vorig seizoen maar uiteindelijk niet kwam. Voor Ajacieden moet dit EK toch een lange verschrikking zijn met uitblinkende Guler, Mikautadze en Conceicao (echt ene goede speler geworden ook!) die ze allemaal niet (meer) in huis hebben, terwijl Brobbey en Bergwijn's inbreng zo goed als nul is.
Afin, waar waren we? Oh ja, Turkije. Best een leuk team en ik vond ze minder chaotisch als vorige jaren. Het was echt niet alleen maar hollen en vliegen wat ze deden. Wederom door de intelligentie van Guler overigens. Die hebben een leuke toekomst in huis.
Ik hoop echt dat we geen finale Engelaar - Frankrijk krijgen. Dan krijgt walking football en schijtbakken voetbal nog hun beloning ook. Spanje verdient het om dit EK te winnen, maar uiteraard hoop ik op Oranje. Zou werkelijk ongelooflijk zijn mocht dat lukken.
Alleen het woord vriendenweekend al, the horror. Je aftrekken met een kaasschaaf klinkt al mooier dan die georganiseerde gezelligheid, brrr. Opteren mensen hier nu serieus voor Til in het nationale elftal. Je kunt ook overdrijven hè.
Je hebt vriendenweekend en vriendenweekend, zou het zoiets zijn is het idd the horror:
Hij was al niet echt serieus te nemen, maar Maduro vindt dat Berghuis had mee gemoeten, want Oranje heeft een 'type Berghuis' nodig. Nee, Hedwiges, die heeft Oranje om meerdere redenen niet nodig: jij bent af!
psvgouda schreef: 08 jul 2024, 21:05
Hij was al niet echt serieus te nemen, maar Maduro vindt dat Berghuis had mee gemoeten, want Oranje heeft een 'type Berghuis' nodig. Nee, Hedwiges, die heeft Oranje om meerdere redenen niet nodig: jij bent af!
Ah, het charmeoffensief richting Berghuis, wiens schoonvader eigenaar is van Almere City, is officieel begonnen, nu hij nog maar een seizoen vastligt bij Ajax.
Ah, het charmeoffensief richting Berghuis, wiens schoonvader eigenaar is van Almere City, is officieel begonnen, nu hij nog maar een seizoen vastligt bij Ajax.
Wat is nou toch weer zie.. De KNVB communiceert al luidkeels over de huldiging? Hadden ze dat niet tenminste twee dagen kunnen inslikken? Ik ga God save the King nog even oefenen.. Wat een tenenkrommende idioterie.
Gegarandeerd top 2 ga ik eigenlijk stiekem wel van uit. En dat heeft niks met hoogmoed of arrogantie te maken, maar ik denk dat als je naar de ontwikkelingen kijkt dat dat toch wel verwacht mag worden.
Denk alleen dat PSV kampioen en Nederland er vanavond uit een stuk realistischer is