Het Nederlands Elftal
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Gakpo is dus gewoon opgeroepen voor Jong terwijl hij al weken niet voor ons gespeeld heeft. Van ook maar een klein beetje logisch meedenken hebben ze daar in Zeist echt nog nooit gehoord hè.
-
Ren Höek
- Vedette
- 6
Als hij mag spelen voor Jong Oranje en is hersteld kan hij daar juist wedstrijdritme opdoen.
Of ben ik dan te positief?
Of ben ik dan te positief?

“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Ik vind het een aardige keeper, maar niet meer dan dat. Het is bij Oranje echt armoe troef wat betreft keepers. Ook als iedereen fit is.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: Ja
Fingers crossed dat Malen heel blijft, de rest kan me gestolen worden. Frank de Boer heeft het in die paar maanden voor elkaar gekregen alle sympathie die Koeman heeft opgebouwd met NL weer volledig af te breken.
Zo'n Klaassen was vorig seizoen ook basisspeler bij Werder Bremen in een sterke competitie, af en toe zelfs aanvoerder. Toen was hij zelfs niet goed genoeg om überhaupt geselecteerd te worden. Onder De Boer is hij na een paar wedstrijden bij Ajax is hij basisspeler.
Zo'n Klaassen was vorig seizoen ook basisspeler bij Werder Bremen in een sterke competitie, af en toe zelfs aanvoerder. Toen was hij zelfs niet goed genoeg om überhaupt geselecteerd te worden. Onder De Boer is hij na een paar wedstrijden bij Ajax is hij basisspeler.
-
ComeOnPSV
- Vedette
- 6
Ik vind ook dat hij zeker een kans hoort te krijgen.
Frank de Boer heeft zich wel al volkomen belachelijk gemaakt door GaKPo niet te selecteren, omdat hij het over een langere periode moet laten zien. Een Gravenberch mag wel meteen opgeroepen worden...
Neem ze gewoon allebei mee! Babel kan je rustig thuislaten en altijd nog selecteren.
Frank de Boer heeft zich wel al volkomen belachelijk gemaakt door GaKPo niet te selecteren, omdat hij het over een langere periode moet laten zien. Een Gravenberch mag wel meteen opgeroepen worden...
Neem ze gewoon allebei mee! Babel kan je rustig thuislaten en altijd nog selecteren.
-
ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
En Bijlow ook.
Ik juich voorlopig hartstochtelijk voor iedere tegenstander.
Ik juich voorlopig hartstochtelijk voor iedere tegenstander.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
- 7
-
Awards:
-
Ren Höek
- Vedette
- 6
De selectie voor Klaassen is snel, maar die begrijp ik wel.
Rosario is net terug van corona en nog niet topfit. Niet dat hij dan de voorkeur had gekregen, maar nu heeft Frons sowieso minder keuze.
Ook de selectie voor Gravenberch snap ik op zich, alleen slaan de eerdere opmerkingen van Frons over Bijlow en Cody dan nergens op. Zo maakt hij het voor zichzelf weer nodeloos ingewikkeld, ontzettend dom.
Rosario is net terug van corona en nog niet topfit. Niet dat hij dan de voorkeur had gekregen, maar nu heeft Frons sowieso minder keuze.
Ook de selectie voor Gravenberch snap ik op zich, alleen slaan de eerdere opmerkingen van Frons over Bijlow en Cody dan nergens op. Zo maakt hij het voor zichzelf weer nodeloos ingewikkeld, ontzettend dom.
-
- Legende
- 7
Voor Gravenberch is het nog wel vroeg, speelt net een paar maandjes in de basis en als je kritisch kijkt naar zijn spel is het erg op en af.Ren Höek schreef: 11 nov 2020, 13:55
De lat ligt nu wel erg laag, deels door de velen afwezigen.
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
Goh, ajaxkliek die na 3 minuten speeltijd opgeroepen wordt, verrassend.
Alle goodwill die Koeman gerealiseerd had was met de aanstelling van die pannenkoek al weg, maar nu gaat het weer richting juichen voor de tegenstander a la Blindperiode, met die hypocriete lulsmoesjes.
Alle goodwill die Koeman gerealiseerd had was met de aanstelling van die pannenkoek al weg, maar nu gaat het weer richting juichen voor de tegenstander a la Blindperiode, met die hypocriete lulsmoesjes.
-
Ren Höek
- Vedette
- 6
Mee eens.koetje schreef: 11 nov 2020, 14:00 Voor Gravenberch is het nog wel vroeg, speelt net een paar maandjes in de basis en als je kritisch kijkt naar zijn spel is het erg op en af.
Maar hij is een toptalent, krijgt veel speeltijd bij Ajax en er zijn meerdere afwezigen.
Voor Bijlow en met name Cody geldt echter hetzelfde, waarbij Cody al langer speeltijd krijgt en dit seizoen elke wedstrijd goed is.
Wat hun niet selecteren dan weer vreemd maakt en Frons daarmee de link met de Ajax kliek over zichzelf afroept. Zo dom die man, die heeft echt niet in de gaten dat hij als bondscoach juist objectiviteit moet uitstralen. Apart dat niemand hem ook tot de orde roept binnen de organisatie.
-
- Nationale topspeler
- 7
-
Awards:
Precies dit dus.Ren Höek schreef: 11 nov 2020, 14:07 Voor Bijlow en met name Cody geldt echter hetzelfde, waarbij Cody al langer speeltijd krijgt en dit seizoen elke wedstrijd goed is.
Wat hun niet selecteren dan weer vreemd maakt en Frons daarmee de link met de Ajax kliek over zichzelf afroept. Zo dom die man, die heeft echt niet in de gaten dat hij als bondscoach juist objectiviteit moet uitstralen. Apart dat niemand hem ook tot de orde roept binnen de organisatie.