Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Was overigens ergens wel verbaast over hoe slecht Buttner was. Kon het totaal niet belopen, spelers van De Graafschap konden de eerste helft naar hartenlust het middenveld oversteken.
Maar serieus, dit is echt idioot. Hoe je het in je hoofd haalt om die bus zo onveilig te maken?! Leuk die fanatieke aanhang van de Graafschap, maar met dit soort acties verliezen ze al snel mijn sympathie. Dat ze maar degraderen…
Maar serieus, dit is echt idioot. Hoe je het in je hoofd haalt om die bus zo onveilig te maken?! Leuk die fanatieke aanhang van de Graafschap, maar met dit soort acties verliezen ze al snel mijn sympathie. Dat ze maar degraderen…
Ze werden ziek van hun eigen rookbom
Rookbommen die tijdens de westrijd af waren gestoken. En grotendeels door anderen waarschijnlijk.
No pyro, no party zullen sommigen hier wel zeggen.
Rookbommen die tijdens de westrijd af waren gestoken. En grotendeels door anderen waarschijnlijk.
No pyro, no party zullen sommigen hier wel zeggen.
Ja, deze. hierbij belandde er ook wat zwaar vuurwerk in het thuisvak, waarbij er een nitraat in de kraag van iemand landde, deze is net op tijd eruit gegooid
Ik vind het vrij onschuldig eigenlijk. Denk dat ze er zelf ook wel om moet lachen en is vast veel minder erg dan dat ze in haar opgebouwde carrière op de velden heeft gehoord.
Maikel schreef: 04 okt 2024, 21:13
@Grasmat Wat doet Helmond nou
Ik weet inmiddels waar het aan ligt. Mijn schoonbroer is dit seizoen twee keer naar HS geweest: Volendam (2-3) en hij zit er vanavond weer. Dus ik had het van tevoren al kunnen uittekenen. Maar goed, als jouw clubke gewoon zou winnen van Den Bosch was 1-1 genoeg geweest.
Maikel schreef: 04 okt 2024, 21:13
@Grasmat Wat doet Helmond nou
Ik weet inmiddels waar het aan ligt. Mijn schoonbroer is dit seizoen twee keer naar HS geweest: Volendam (2-3) en hij zit er vanavond weer. Dus ik had het van tevoren al kunnen uittekenen. Maar goed, als jouw clubke gewoon zou winnen van Den Bosch was 1-1 genoeg geweest.
PSV moest niet tegen Den Bosch toch?
Het probleem van De Graafschap is overigens simpel. Hebben een geweldige selectie voor de KKD, maar een trainer die het niveau kelderklasse niet eens ontstijgt.