Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Beste mensen,
Het is NIET toegestaan om reacties te plaatsen in de BREAKING NEWS- en geruchtentopic. Plaats je een gerucht en is de tekst niet in het Nederlands of Engels? Geef er dan een vertaling bij. Zonder vertaling wordt het bericht gewist.
Grasmat schreef: 23 nov 2024, 14:38
Mods, provoceren!
Als rechtgeaarde Eindhovenaar met een zwak voor de FC, "spijt" het me voor al die kattenmeppers op het forum dat @Maikel , na al die "kappen met die shit" berichten, nu zijn meest waardevolle bijdage in 2024 heeft geleverd. Hulde
Maikel schreef: 23 nov 2024, 14:13
Helmond lijkt wel weer in normale doen te zijn. 3x op rij verloren nu
Daar ligt behalve Hofland, Streppel en van Esch echt niemand van wakker.
Ik ben ooit bij de laatste wedstrijd van HS geweest toen ze 19e stonden en ik geloof Jong Utrecht 20e. HS verloor en eindigde 20e. Na de wedstrijd leek het in de businessclub net alsof ze gepromoveerd waren.
Grasmat schreef: 25 nov 2024, 21:56
Heuj, back to winning ways.
Moest Graafschap vandaag ook spelen @Maikel?
Ja gebruikelijke nederlaag nadat het al te lang goed ging. Zat er een keer aan te komen
In mijn ogen zal De Graafschap nooit promoveren met de huidige trainer. Vreman is een clubheld maar een matige trainer. Beetje zoals RvN bij PSV. Clubman maar tactisch klopt er weinig van
Ik zal weer even azijnzeiken, want daar schijn ik goed in te zijn. Ik vind die spandoeken in Doetinchem altijd erg gaaf en zie ook nog wel de lol van fakkels daarachter, zodat een en ander goed oplicht.
Maar al die fakkels naast het veld, waarbij ook nog wat erop belandde was voor mij een: "die 22 jongens daar op het veld wachten maar mooi even, want wij willen nu de aandacht"-achtige actie. Wat overigens een vrij specifiek soort actie is. Vond het derhalve wat egocentrisch.
Grasmat schreef: 13 dec 2024, 22:05
Wel 0-2 achter...
Ontiegelijk matige trainer.
Ze hebben Vreman als hoofdtrainer die puur trainer is omdat hij een clubman is met een vast contract. Waardeloos.
Is zelfs gedregradeerd met een lokaal amateur team.
Met deze selectie niet promoveren is een regelrechte schande. Maargoed, nog steeds geen enkele lijn te zien in het spel, het team is niet te motiveren voor wedstrijden wanneer het erom gaat.
Maar he, leuke pyro en goede support. De Graafschap begint een ploeg te worden die nooit meer weg gaat komen uit de KKD.
@MC Hammer Eens. Dit jaar al 2 wedstrijden niet mogen gaan, en dit gaat weer een extra straf worden. Dus ga dit seizoen drie wedstrijden missen hierdoor. Dat zijn wel dingen waardoor je gaat nadenken of je volgend jaar nog wel op dat vak wilt staan
MC Hammer schreef: 13 dec 2024, 22:19
Ik zal weer even azijnzeiken, want daar schijn ik goed in te zijn. Ik vind die spandoeken in Doetinchem altijd erg gaaf en zie ook nog wel de lol van fakkels daarachter, zodat een en ander goed oplicht.
Maar al die fakkels naast het veld, waarbij ook nog wat erop belandde was voor mij een: "die 22 jongens daar op het veld wachten maar mooi even, want wij willen nu de aandacht"-achtige actie. Wat overigens een vrij specifiek soort actie is. Vond het derhalve wat egocentrisch.
Het is vooral jammer dat er dan 2 fakkels op het veld belanden. In principe deden ze het netjes, met zn allen tussen het veld en de tribune in dus er kan ook niks misgaan.
Opzich is dit wel heel gaaf.
Maar je weet gewoon dat het wederom een straf gaat opleveren. En gezien dat de derde is in nog geen half jaar, kan de KNVB wel eens gaan kiezen voor een hele zware.
Maar je weet gewoon dat het wederom een straf gaat opleveren. En gezien dat de derde is in nog geen half jaar, kan de KNVB wel eens gaan kiezen voor een hele zware.
Als het in Argentinië was gebeurd had de KNVB het nog net niet gedeeld. Dit was gewoon top geregeld, ze deden niemand iets kwaad (op die 2 fakkeltjes op het veld na dan). Ze moeten niet zo huilen. Prachtige actie, De Graafschap staat bovenaan qua acties.
Op zich doet de Graafschap toch maar voor spek en bonen mee, toch? Wel duidelijk dat die supporters gewoon een excuus nodig hadden om met deze dingen bezig te zijn en dat dan maar clubliefde zijn gaan noemen, terwijl het juist ten koste gaat van de club.