Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Waarvoor? Morgen zondag net als PSV weer iedereen op ruime achterstand zetten.Keuken Kampioen Divisie Algemeen
-
- Meervoudig international
- 2
- Seizoenkaart: Vak TT
- Clubvoorkeur: PSV
Zou wel mooi zijn als jullie (zo mag ik het wel noemen toch ) weer terugkeren. Net als dat het prachtig zou zijn als Helmond het red, of Den Bosch. Al verwacht ik bij beide nog wel wat tegenslagGrasmat schreef: 02 nov 2024, 00:00 Waarvoor? Morgen zondag net als PSV weer iedereen op ruime achterstand zetten.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Dat mag je zeker zeggen, maar ik ouwehoer maar wat hoor. Als Helmond Sport morgen niet meer zou bestaan zou ik er geen seconde wakker van liggen.
Los van dat vind ik het wel gewoon leuk als het goed met ze gaat. Interessanter dan al die anonieme voorgaande seizoenen.
Los van dat vind ik het wel gewoon leuk als het goed met ze gaat. Interessanter dan al die anonieme voorgaande seizoenen.
-
- 2
Ik vind het vooral mooi hoe ze vanuit het niks zo'n team hebben staan. Vooral die Gollilard is echt knap gescout, deed het in Zwitserland al goed. Ook leuk voor mijn ScoritoGrasmat schreef: 02 nov 2024, 01:10 Dat mag je zeker zeggen, maar ik ouwehoer maar wat hoor. Als Helmond Sport morgen niet meer zou bestaan zou ik er geen seconde wakker van liggen.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Toch opvallend dat na Rijsdijk van Sparta wederom een trainer wordt ontslagen die het gewoon prima doet. Een periodetitel en 5e plek is voor Den Bosch gewoon top. Ben benieuwd naar het verhaal van de trainer.
https://www.nu.nl/voetbal/6334995/den-b ... titel.html
-
- 2
Het is vooral bijzonder dat ook hier zijn opvolger direct klaarstaat.Standbeeld schreef: 11 nov 2024, 15:46 Toch opvallend dat na Rijsdijk van Sparta wederom een trainer wordt ontslagen die het gewoon prima doet. Een periodetitel en 5e plek is voor Den Bosch gewoon top. Ben benieuwd naar het verhaal van de trainer.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
-
- 1
- Seizoenkaart: Vak AA
De supporters zijn helemaal klaar met het gezeik op bestuurlijk niveau. Elk jaar hetzelfde liedje. Spelers zouden al in de eerste week hebben geklaagd, dat Nascimento alleen oog had voor het basiselftal.Standbeeld schreef: 11 nov 2024, 17:06 @Bossche bol weet jij meer van de situatie? Hoe reageren de fans van Den Bosch?
"Inmiddels woedde er al enige tijd een machtsstrijd. Aan de ene kant David Nascimento. Aan de andere kant het ‘kamp Dries Boussatta’, waartoe naast de Amsterdamse Marokkaan ook technisch directeur Bernard Schuiteman en assistent-trainer Ulrich Landvreugd behoren.
Boussatta, die als adviseur van de Aziatische investeerders van FC Den Bosch veel macht heeft binnen de club, nam naast deze twee ook Nascimento mee naar De Vliert. Niet vreemd, want hij was ooit zaakwaarnemer van de trainer en de twee waren al decennia bevriend. Waren, want eenmaal in Den Bosch vertroebelde de vriendschap snel."
Dit komt uit het Brabants Dagblad. Vind het nog knap dat Nascimento zolang is blijven zitten.
Laatst gewijzigd door Bossche bol op 11 nov 2024, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Jeugdspeler
- 4
- Seizoenkaart: Vak N
-
Awards:
Er waren toch geluiden over een onveilige werksituatie mede veroorzaakt door de trainer?Standbeeld schreef: 11 nov 2024, 17:06 @Bossche bol weet jij meer van de situatie? Hoe reageren de fans van Den Bosch?
-
- 1
Dat durf ik niet te zeggen. Qua persoonlijke benadering naar spelers toe, waren er ook klachten.EsselynJ schreef: 11 nov 2024, 17:27Er waren toch geluiden over een onveilige werksituatie mede veroorzaakt door de trainer?Standbeeld schreef: 11 nov 2024, 17:06 @Bossche bol weet jij meer van de situatie? Hoe reageren de fans van Den Bosch?
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Klinkt als een stevig verschil van inzicht. De prestaties zijn er, maar de manier waarop bevalt de club dus klaarblijkelijk niet. De trainer heeft niks aan zijn werkwijze willen veranderen met een exit tot gevolg.Bossche bol schreef: 11 nov 2024, 17:27De supporters zijn helemaal klaar met het gezeik op bestuurlijk niveau. Elk jaar hetzelfde liedje. Spelers zouden al in de eerste week hebben geklaagd, dat Nascimento alleen oog had voor het basiselftal.Standbeeld schreef: 11 nov 2024, 17:06 @Bossche bol weet jij meer van de situatie? Hoe reageren de fans van Den Bosch?
"Inmiddels woedde er al enige tijd een machtsstrijd. Aan de ene kant David Nascimento. Aan de andere kant het ‘kamp Dries Boussatta’, waartoe naast de Amsterdamse Marokkaan ook technisch directeur Bernard Schuiteman en assistent-trainer Ulrich Landvreugd behoren.
Boussatta, die als adviseur van de Aziatische investeerders van FC Den Bosch veel macht heeft binnen de club, nam naast deze twee ook Nascimento mee naar De Vliert. Niet vreemd, want hij was ooit zaakwaarnemer van de trainer en de twee waren al decennia bevriend. Waren, want eenmaal in Den Bosch vertroebelde de vriendschap snel."
Dit komt uit het Brabants Dagblad. Vind het nog knap dat Nascimento zolang is blijven zitten.
- Ren Höek
- Vedette
- 6
Ondanks de goede prestaties had Nascimento blijkbaar al langer een probleem met de spelers en de staf:
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/fc ... ~a798c389/De 58-jarige Portugees wordt onder meer verweten dat hij niet (goed) communiceert en dat hij zich niet houdt aan gemaakte afspraken. En er zit geen verbetering in de situatie. Dat vertellen meerdere goed ingevoerde bronnen binnen en rond de club aan het Brabants Dagblad.
Niet alleen reservespelers zijn ontevreden, ook een aantal basisspelers heeft onvrede geuit over de trainer bij de clubleiding. De klachten gaan over trainingsvormen, tactische aanwijzingen, (gebrek aan) persoonlijke benadering en hij zou kritiek naast zich neerleggen.
Veelzeggend is dat een groepje dragende spelers al na de eerste competitiewedstrijd (begin augustus) bijeen is gekomen om over deze problematiek te praten. Ook heeft een aantal spelers zich in de maanden daarna individueel bij de clubleiding gemeld om zich te beklagen over de trainer.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Lid scoutingsteam
- 6
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
- Johann Vogelaar
- Veelbelovend talent
- Favoriete speler: Romario
-
Awards:
-
- 1
-
- Vaste waarde in elftal
- 2
- Seizoenkaart: Vak X
-
Awards:
- Ailon
- Vedette
- 7
- Favoriete speler: Memphis o salvador
Als rechtgeaarde Eindhovenaar met een zwak voor de FC, "spijt" het me voor al die kattenmeppers op het forum dat @Maikel , na al die "kappen met die shit" berichten, nu zijn meest waardevolle bijdage in 2024 heeft geleverd. Hulde
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening en strijdbijlen zijn niet permanent.
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
De lat ligt dan ook wel erg laag…Ailon schreef: 23 nov 2024, 17:39Als rechtgeaarde Eindhovenaar met een zwak voor de FC, "spijt" het me voor al die kattenmeppers op het forum dat @Maikel , na al die "kappen met die shit" berichten, nu zijn meest waardevolle bijdage in 2024 heeft geleverd. Hulde