Keuken Kampioen Divisie Algemeen

Clubs en andere wedstrijden uit de Eerste Divisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Jeetje, alsof Kuyt een debieltje is die zich niet kan verweren ofzo. Volgens mij valt het zat mee wat er gezegd wordt en als publiek persoon hoort zoiets er ook gewoon bij, zeker als je zelf gekke dingen doet waarover de grappen gaan.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Waarom moet er respect zijn voor Kuyt en niet voor Sneijder? Ik snap het verschil ff niet zo.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

mateja schreef: 20 aug 2022, 22:09 Waarom moet er respect zijn voor Kuyt en niet voor Sneijder? Ik snap het verschil ff niet zo.
Kuyt: iemand die denkt te weten hoe het moet als trainer en dat ook probeert bij een club
Sneijder: iemand die denkt te weten hoe het moet maar zielig gaat lopen janken omdat de KNVB hem geen speciaal traject aanbiedt en daarom niet bij een club aan de slag gaat
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik verdoe tenmisnste 75 procent van mijn tijd op dit forum met het maken van - al dan niet geslaagde - grappen..
Als dar ook al niet meer kan, wat moet ik dan met m'n tijd? In werken en kinderen ben ik ondertussen zo goed, dat ik daar ook geen uren per dag meer voor nodig heb.
Laatst gewijzigd door DadOfFour op 20 aug 2022, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Raw85 schreef: 20 aug 2022, 22:12
mateja schreef: 20 aug 2022, 22:09 Waarom moet er respect zijn voor Kuyt en niet voor Sneijder? Ik snap het verschil ff niet zo.
Kuyt: iemand die denkt te weten hoe het moet als trainer en dat ook probeert bij een club
Sneijder: iemand die denkt te weten hoe het moet maar zielig gaat lopen janken omdat de KNVB hem geen speciaal traject aanbiedt en daarom niet bij een club aan de slag gaat
Is dit hetgeen dat bepaalt of je respect voor iemand moet hebben? Er zijn volgens mij genoeg andere redenen om een hekel aan Kuyt te kunnen hebben hoor...
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

mateja schreef: 20 aug 2022, 22:14
Raw85 schreef: 20 aug 2022, 22:12

Kuyt: iemand die denkt te weten hoe het moet als trainer en dat ook probeert bij een club
Sneijder: iemand die denkt te weten hoe het moet maar zielig gaat lopen janken omdat de KNVB hem geen speciaal traject aanbiedt en daarom niet bij een club aan de slag gaat
Is dit hetgeen dat bepaalt of je respect voor iemand moet hebben? Er zijn volgens mij genoeg andere redenen om een hekel aan Kuyt te kunnen hebben hoor...
Flauw om te doen alsof je van mij iets moet natuurlijk. Ik vertel slechts waarom ik hem meer waardeer dan Sneijder. Wie jij respecteert moet je lekker zelf weten joh
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

DadOfFour schreef: 20 aug 2022, 22:13 Ik verdoe tenmisnste 75 procent van mijn tijd op dit forum met het maken van - al dan niet geslaagde grappen..
Als dar ook al niet meer kan, wat moet ik dan met m'n tijd? In werken en kinderen ben ik ondertussen zo goed, dat ik daar ook geen uren per dag meer voor nodig heb.
Ik zeg toch ook niet dat er geen grappen gemaakt mogen worden? Juist wél! Volgens mij heb ik hier zelf ook genoeg grappen gemaakt over z’n verbouwde gezicht.

Dat afzeiken doet me echter een beetje denken aan dat onterechte massale gekenker op ‘die Duitser’ Roger Schmidt. Bij VI wordt eens wat geroepen en half Nederland neemt dat narratief over. Dat terwijl wij hem toch behoorlijk waardeerden. Ik vind het gewoon wat flauw, meer niet.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

En ik vind Kuyt een strakgetrokke betweter met een enorme plaat voor z’n gebotoxde kop, meer niet
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Raw85 schreef: 20 aug 2022, 22:19
mateja schreef: 20 aug 2022, 22:14

Is dit hetgeen dat bepaalt of je respect voor iemand moet hebben? Er zijn volgens mij genoeg andere redenen om een hekel aan Kuyt te kunnen hebben hoor...
Flauw om te doen alsof je van mij iets moet natuurlijk. Ik vertel slechts waarom ik hem meer waardeer dan Sneijder. Wie jij respecteert moet je lekker zelf weten joh
Relax man haha. Ik zeg niet dat we met ons allen Kuyt belachelijk moeten gaan maken hoor. Ik vraag me alleen af waarom er nu bij Kuyt een soort grens getrokken wordt, en bij anderen niet. De trainerscapaciteiten van Kuyt zijn nou niet per se de reden waarom mensen een hekel hebben aan Kuyt lijkt me.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

DadOfFour schreef: 20 aug 2022, 22:13 Ik verdoe tenmisnste 75 procent van mijn tijd op dit forum met het maken van - al dan niet geslaagde - grappen..
Als dar ook al niet meer kan, wat moet ik dan met m'n tijd? In werken en kinderen ben ik ondertussen zo goed, dat ik daar ook geen uren per dag meer voor nodig heb.
Die kinderen verwekken had je maar een minuutje voor nodig…
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 20 aug 2022, 23:43
DadOfFour schreef: 20 aug 2022, 22:13 Ik verdoe tenmisnste 75 procent van mijn tijd op dit forum met het maken van - al dan niet geslaagde - grappen..
Als dar ook al niet meer kan, wat moet ik dan met m'n tijd? In werken en kinderen ben ik ondertussen zo goed, dat ik daar ook geen uren per dag meer voor nodig heb.
Die kinderen verwekken had je maar een minuutje voor nodig…
Wel per stuk... Gemiddeld 15sec zou wel heel kort zijn...
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Niet zo haten op onze Dirk jongens, lief doen!
Hij kan er ook niets aan doen dat zijn spelers niet doen wat hij wil en dat hij dagelijks zoveel mogelijk clichés uitbraakt. Het ligt niet aan hem, de rest van de wereld begrijpt hem gewoon niet.

Afbeelding
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Kuyt dacht na 1 of 2 jaar Feyenoord O19/O18 wel even klaar te zijn voor het eerste van Feyenoord. Complete zelfoverschatting in vrijwel alle facetten. De verhalen die je hoorde en las in zijn eerste seizoen als jeugdtrainer was schrijnend en toen wist je al dat de kans zeer miniem zou zijn dat hij ooit zou gaan slagen als trainer en beter dan zijn gemiddelde materiaal zou gaan presteren.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

https://www.vi.nl/nieuws/sow-bereikt-ov ... j-go-ahead

Zo, maar dan ben je een onbetrouwbare vent zeg.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Wie wil er dan ook naar De Graafschap?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 29 aug 2022, 10:59 Wie wil er dan ook naar De Graafschap?
Ho ho ho, niet stoer doen over de club die ons gered heeft toen hè.
Voor 't voetbal moet je er niet zijn, maar qua sfeer en gezelligheid zijn ze top eredivisieniveau. Kan iedereen een avondje Vijverberg aanbevelen.

Maar, als je zoiets flikt als speler ben je toch gewoon een onbetrouwbare lulhannes ofniet. Lijkt me dat als je als club kan bewijzen dat er een akkoord was, je er nog geld uit zou kunnen slepen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 29 aug 2022, 10:59 Wie wil er dan ook naar De Graafschap?
Boeren?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Maikel schreef: 29 aug 2022, 11:02
Thijs schreef: 29 aug 2022, 10:59 Wie wil er dan ook naar De Graafschap?
Ho ho ho, niet stoer doen over de club die ons gered heeft toen hè.
Voor 't voetbal moet je er niet zijn, maar qua sfeer en gezelligheid zijn ze top eredivisieniveau. Kan iedereen een avondje Vijverberg aanbevelen.

Maar, als je zoiets flikt als speler ben je toch gewoon een onbetrouwbare lulhannes ofniet. Lijkt me dat als je als club kan bewijzen dat er een akkoord was, je er nog geld uit zou kunnen slepen.
:grin:

Ik weet toch dat je er regelmatig naartoe gaat.
En inderdaad een klote actie van die speler.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Doet denken aan Froylán Ledezma

Werd op Schiphol voor Jorien v.d. Herik opgewacht maar Ajax had hem via de achteruitgang weggeloodst via bevriende contacten. Die gluiperig Arie Van Os had dit gedaan. In die zin is er bij Ajax niks veranderd. Deze Ledezma was het nieuwe wereldwonder van 10 miljoen gulden. Prima karma want uiteindelijk was het zo'n beetje de grootste miskoop uit de geschiedenis van Ajax.
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Door Jorien? Ik dacht dat die naar PSV zou komen.
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Was inderdaad Feyenoord. Grappig. Ik kwam op zoek nog deze column tegen:

https://www.ajax1.nl/narsingh-is-de-omgekeerde-ledezma/

Ik heb niet durven kijken hoe die er nu over denkt.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2165
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wel een mooi doelpunt van PEC (helaas wel in eigen goal)
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Willem II ook alweer verloren. Ik weet dat het nog vroeg is, maar met wat geluk mogen ze volgend jaar nog een seizoen op bezoek bij Jong PSV, mooi.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019



Wie had dat nu verwacht? :opzijnkop:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ze zijn flink bezig bij Den Bosch de laatste tijd.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Keuken Kampioen Divisie Algemeen