Sfeertopic Algemeen

Dit is het forum voor stadionzaken.
Plaats reactie
D.Millpants
Nationale topspeler
1
Berichten: 1681
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Bram schreef: 17 okt 2022, 15:35
PCGC schreef: 17 okt 2022, 15:32

Nee hoor, dat gaat niet gebeuren. KNVB heeft allang aangegeven niet aan dit voorrecht te willen tornen, die snappen het tenminste. Het bezoeken van een wedstrijd voor thuis EN uitsupporters is iets uit de grondwet van het voetbal zeggen ze, daar gaan ze niets aan doen.

Dat clubs het zelf dalijk gaan bepalen, zoals nu heel lafjes Roda een ook die linkse hoer van een Halsema gaat doen (hallo competitievervalsing), is een tweede.

Maar vind het wel gek, eerst roep je moord en brand dat de goede niet onder de kwaden moeten lijden, en dan gil je om een verbod van 10 jaar tussen Utrecht en PSV, ja wat is het nou?
Is het echt nodig om Halsema linkse hoer te noemen? :huh:
Is ze rechts dan?
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PCGC schreef: 17 okt 2022, 15:38
Franciscus schreef: 17 okt 2022, 13:33

Maar die worden niet gebruikt hoor. Erecode is zonder wapens en niet tegen de kop schoppen.
Gebeurt zogenaamd honderden keren per jaar. Maar daar zijn in deze tijden geen social of gewone media geen verslagen van hoor. Geheimer dan de illimunati.
Mocht je ooit omgewoelde aarde tegenkomen in het bos en wat bloed op blaadjes: Dat is het bewijs.
Kop uit het zand halen aub, er is genoeg bewijs voor die gevechten.
Kijk eens rond op het internet / social media bijvoorbeeld. Berichten en beelden genoeg.

En als je je een beetje meer verdiept, zie je het in het zo volprezen UK echt niet beter gaan hoor:

https://amp.theguardian.com/football/20 ... at-matches
Er zal best wel af en toe iets gebeuren maar als het 10x per jaar is is het veel in Nederland. Zeker geen honderden malen en ook al zeker niet massaal. Maar goed, jij zal er vanaf de andere kant van de wereld vast een betere kijk op hebben als ik. Dikke prima hoor.

Hoe dan ook, bos of niet, het is gewoon verstoring van de openbare orde en dus strafbaar. Ga inderdaad maar boksen.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Nee natuurlijk niet honderden malen 😂 het gebeurd niet iedere dag. Je zal het wel niet geloven, maar die mensen hebben ook werk hoor doordeweeks.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Franciscus schreef: 17 okt 2022, 16:02
PCGC schreef: 17 okt 2022, 15:38

Kop uit het zand halen aub, er is genoeg bewijs voor die gevechten.
Kijk eens rond op het internet / social media bijvoorbeeld. Berichten en beelden genoeg.

En als je je een beetje meer verdiept, zie je het in het zo volprezen UK echt niet beter gaan hoor:

https://amp.theguardian.com/football/20 ... at-matches
Er zal best wel af en toe iets gebeuren maar als het 10x per jaar is is het veel in Nederland. Zeker geen honderden malen en ook al zeker niet massaal. Maar goed, jij zal er vanaf de andere kant van de wereld vast een betere kijk op hebben als ik. Dikke prima hoor.

Hoe dan ook, bos of niet, het is gewoon verstoring van de openbare orde en dus strafbaar. Ga inderdaad maar boksen.
Sorry dat ik het zeg maar je hebt er echt helemaal geen verstand van. Niemand heeft het hier over honderden per jaar behalve jij. En het gebeurt nagenoeg altijd massaal (groepen van 10+ aan beide kanten minimaal).
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

PCGC schreef: 17 okt 2022, 15:32 Nee hoor, dat gaat niet gebeuren. KNVB heeft allang aangegeven niet aan dit voorrecht te willen tornen, die snappen het tenminste. Het bezoeken van een wedstrijd voor thuis EN uitsupporters is iets uit de grondwet van het voetbal zeggen ze, daar gaan ze niets aan doen.
Het is heel jammer, maar de KNVB heeft hier precies nul over te zeggen. Als de rellen steeds heftiger worden zoals we sinds Covid zien dan gaat de veiligheidsdriehoek de handel gewoon verbieden.

Amsterdam en Kerkrade zijn de eerste: er gaan er nog velen volgen. En zolang er een groepje supporters het normaal vindt en het blijft doen dan komt het steeds dichterbij. Jij en anderen vinden het heel normaal om te rellen bij voetbal schijnbaar. Nou: dat is het niet. Stop je niet met relllen komen er maatregelen. Verbod op uitsupporters is er eentje van. IJe moet vooral rellende supporters de schuld geven en niet de veiligheidsdriehoek.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wow 10+!! Das heel massaal ja.
Inderdaad. De per jaar heb ik zelf verzonnen, de honderden kwamen van jou.

Ik geloof er nog steeds niet zo veel van maar als het zo is is het een sneue bedoeling.
Als je al ziet hoe snel vechtpartijen tijdens het uitgaan compleet uit de hand lopen lijkt het me redelijk utopisch om te denken dat het bij zo'n bosafspraakje (kinky hoor) allemaal netjes binnen de perken blijft.
Dat de politie nu dan direct wapens vindt lijkt mij een teken dat die erecode met een korreltje zout genomen kan worden.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Franciscus schreef: 17 okt 2022, 16:21 Wow 10+!! Das heel massaal ja.
Inderdaad. De per jaar heb ik zelf verzonnen, de honderden kwamen van jou.

Ik geloof er nog steeds niet zo veel van maar als het zo is is het een sneue bedoeling.
Als je al ziet hoe snel vechtpartijen tijdens het uitgaan compleet uit de hand lopen lijkt het me redelijk utopisch om te denken dat het bij zo'n bosafspraakje (kinky hoor) allemaal netjes binnen de perken blijft.
Dat de politie nu dan direct wapens vindt lijkt mij een teken dat die erecode met een korreltje zout genomen kan worden.
Nou ja als ik een groep van in totaal 20 man zie vechten dan vind ik dat wel massaal ja. Maar dat is net wat je er zelf van vindt. Als je een beetje zoekt op Google dan weet je dat het serieus is. Zelfs Videoland heeft er een docu van gemaakt (al een hele tijd terug). Dat er wapens in auto's worden gevonden zegt niet zo heel veel. Als je een beetje van die politieprogrammas volgt dan zie je regelmatig voorbijkomen dat mensen wapens in auto's hebben liggen. Maar goed ik ben het verder wel met je eens dat het allemaal wat sneu is. Maar ik heb er geen moeite mee, liever daar dan dat ze hun agressie in stadions, in het uitgaansleven of in hun eigen huis uiten. Precies wat die hoogleraar van de Radboud zegt.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Al slaan ze elkaar helemaal invalide: dikke prima hoor. Feit is (en nogmaals: ik ben geen voorstander van die maatregel) dat binnen afzienbare tijd op deze manier uitpubliek verboden gaat worden. Je kan er op wachten.

En als je dan loopt te zeuren: dat is net zo dom als de regen inlopen in je blote reet zonder paraplu en zeuren dat je nat wordt. Je weet dat het gaat gebeuren: loop dan niet naar buiten.

De echte supporters die niet lopen te rellen en gek zijn op awayday's worden benadeeld. Maar dat kan dat kleine groepje niet boeien: zij zijn immers groter dan de club. En dat geldt voor zo'n beetje alle harde kernen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Die is de weg kwijt, want zelf opdraaien voor medische kosten is er niet bij lijkt me. Een nieuw tandje kost al snel honderden euros. En dan nog eens afgezien van de ziektedagen die worden opgenomen en het risico dat er wel degelijk iets eenstigs gebeurt.

Verstoring van de openbare orde.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Nogmaals, de gebeurtenissen in en rondom de stadions gaan (eventueel) zorgen voor een verbod voor uitsupporters, niet de bosgevechten. Daar zit wel degelijk een verschil tussen, ook wat betreft aantallen, wapens, erecodes enz. En daarbij valt er ook geen schade te verhalen, juist omdat het in een bos gebeurt in plaats van op de markt in Eindhoven zoals afgelopen donderdag.
En net zoals het verbod op uitsupporters in Amsterdam en Kerkrade waarover hierboven gesproken wordt, heeft het te maken met gebeurtenissen in en rondom het stadion.
Gebruikersavatar
Huevera
Bankzitter
2
Berichten: 210
Lid geworden op: 10 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV, ATM

In Polen hebben ze MMA toernooien tussen hooligan groepen geloof ik.
Ook in een ring met scheidsrechter etc.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

PCGC schreef: 17 okt 2022, 15:32
ShovingNE2 schreef: 17 okt 2022, 08:35

En in een democratie gaat het om de mening van een overgrote meerderheid. Dus ik kan je gaan vertellen hoe dit gaat aflopen.

Het is alleen doodziek dat zo'n klein clubje het verpest voor al die uitsupporters die zich verheugen op away-day's en dat binnenkort niet meer kunnen. Want dat gaat gebeuren.
Nee hoor, dat gaat niet gebeuren. KNVB heeft allang aangegeven niet aan dit voorrecht te willen tornen, die snappen het tenminste. Het bezoeken van een wedstrijd voor thuis EN uitsupporters is iets uit de grondwet van het voetbal zeggen ze, daar gaan ze niets aan doen.
Lol, de KNVB heeft in dit land helemaal geen fuck te zeggen. De enige die hier overgaan zijn De burgermeester, de politie en de Officier van Justitie. Als die bepalen dat het klaar is, dan is het klaar.

Met je grondwet van het voetbal.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Huevera schreef: 17 okt 2022, 16:39 In Polen hebben ze MMA toernooien tussen hooligan groepen geloof ik.
Ook in een ring met scheidsrechter etc.
Zoek maar eens op YouTube naar "King of the streets". Daar vecht van alles wat, waaronder ook hooligans van clubs uit Nederland.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 17 okt 2022, 16:49 Zoek maar eens op YouTube naar "King of the streets". Daar vecht van alles wat, waaronder ook hooligans van clubs uit Nederland.
Er is ook een Nederlandse docu genaamd 'Bosvechters'


Overigens kunnen Ajax en Feyenoord best meepraten over afgesproken vechtpartijen. Daar is ooit een Ajacied met een hamer doodgeslagen geloof ik.

Ik vind de beslissing van Halsema trouwens nog steeds een zwaktebod zolang ze niet durft in te grijpen tegen de Ajax supporters zelf.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

De stoere boys hadden het er maar druk mee dit weekend. Zo druk dat ze prompt vergaten om hun laatste paar hersencellen op het spel te zetten tegen de tokkies van Lens, en nu zijn ze boos. Daar gaat onze reputatie. :lol:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ik kan me hier zo niks bij indenken, als je nou heel heel heel boos bent kan ik mij voorstellen dat je uit reflex even iemand een tik verkoopt. Maar van te voren mailen/appen/faxen op een zakelijke manier om elkaar in het bos te ontmoeten en dan opeens op elkaar in te rammen met 0 rede, ik snap daar helemaal niks van. En dan ook nog onder de naam van een voetbalclub, wat een schande. Ik hoop dat ze zichzelf uitroeien, zelfoplossend probleem.
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vind het een beetje gay eigenlijk en dat is prima. Als die jongens graag op ruwe wijze elkaar bepotelen in een bos
met leuke pakjes aan dan moet dat kunnen en dat hoeft bij nader inzien niet met pers of sociale media.
Respect.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1573
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Ik zou het lekker tegen de bewuste heren zeggen in plaats van een grote mond te hebben op een internetforum.
Misschien dat dat wat meer uithaalt :pul:
Momfer
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 679
Lid geworden op: 1 sep 2017
Clubvoorkeur: PSV

Haha wat is dit sneu zeg, wist niet dat er ook een jeugdafdeling bestaat, wat een gekkigheid, whats next u8, u10 & u12?
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Franciscus schreef: 18 okt 2022, 10:16 Ik vind het een beetje gay eigenlijk en dat is prima. Als die jongens graag op ruwe wijze elkaar bepotelen in een bos
met leuke pakjes aan dan moet dat kunnen en dat hoeft bij nader inzien niet met pers of sociale media.
Respect.
Wat een stoere jongen ben jij…🤡
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Veel kanslozer dan dit wordt het niet denk ik.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PCGC schreef: 18 okt 2022, 10:25
Franciscus schreef: 18 okt 2022, 10:16 Ik vind het een beetje gay eigenlijk en dat is prima. Als die jongens graag op ruwe wijze elkaar bepotelen in een bos
met leuke pakjes aan dan moet dat kunnen en dat hoeft bij nader inzien niet met pers of sociale media.
Respect.
Wat een stoere jongen ben jij…🤡
Integendeel. Ik ben een oude burgerlijke nerd met een brilletje.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Gestelnaar schreef: 18 okt 2022, 10:21 Ik zou het lekker tegen de bewuste heren zeggen in plaats van een grote mond te hebben op een internetforum.
Misschien dat dat wat meer uithaalt :pul:
Moeten ze wel op komen dagen... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Momfer schreef: 18 okt 2022, 10:24 Haha wat is dit sneu zeg, wist niet dat er ook een jeugdafdeling bestaat, wat een gekkigheid, whats next u8, u10 & u12?
Ik hoop toch van harte dat mensen die hieraan meedoen zich niet voortplanten :mrgreen:
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

:lol: :lol: Dit topic is echt een giller. Zoveel onwetendheid dat het niet eens de moeite waard is :wall:

En het is wat mij betreft mega off topic, want het heeft natuurlijk 0,0 met sfeer te maken.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Sowieso heeft het niks met PSV te maken.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Sfeertopic Algemeen