Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
ShovingNE2 schreef: 09 jun 2024, 11:48
Zolang het prestaties niet in de weg staat: boeien.
Dit is dus de kern. We hebben het al dagen over een haarband. Besef dat even: een fucking haarband. Typisch Nederlands om aan zoiets onbenulligs zoveel aandacht te geven. Ben blij dat Memphis daar niks van aantrekt. En aangezien hij over niet al te lange tijd topscorer aller tijden van Oranje wordt zit het zijn prestaties dus ook niet in de weg.
Het is idd allemaal sowieso ook maar tammetjes - een hoed, een haarband, juh! Die tat op z'n rug is wel een stukje stoerder.
Ben benieuwd wanneer heel Oranje eindelijk met staarten het veld op komt.
ShovingNE2 schreef: 09 jun 2024, 11:48
Zolang het prestaties niet in de weg staat: boeien.
Dit is dus de kern. We hebben het al dagen over een haarband. Besef dat even: een fucking haarband. Typisch Nederlands om aan zoiets onbenulligs zoveel aandacht te geven. Ben blij dat Memphis daar niks van aantrekt. En aangezien hij over niet al te lange tijd topscorer aller tijden van Oranje wordt zit het zijn prestaties dus ook niet in de weg.
Eerlijk gezegd hebben we het al dagen erover dat iedereen het over zijn haarband heeft maar gaat het nauwelijks echt over zijn haarband.
Er begon toch maar 1 journalist hierover? En dan ook nog eens degene waarvan je weet dat die altijd loopt te stoken en inhoudelijks niks te melden heeft verder. En op basis daarvan is dit ontstaan. Negeer die mafklapper toch gewoon. Had Koeman ook moeten doen, was er niks aan de hand geweest.
Juancho schreef: 10 jun 2024, 10:01
Er begon toch maar 1 journalist hierover? En dan ook nog eens degene waarvan je weet dat die altijd loopt te stoken en inhoudelijks niks te melden heeft verder. En op basis daarvan is dit ontstaan. Negeer die mafklapper toch gewoon. Had Koeman ook moeten doen, was er niks aan de hand geweest.
Alleen was Koeman het duidelijk met hem eens. Negeren is dan een beetje vreemd lijkt me.
Die gozer loopt alleen maar te irriteren en te stoken met z'n vraagstelling. kan je prima als coach negeren of aangeven of hij nog serieuze vragen had. En anders next!
Juancho schreef: 10 jun 2024, 10:04
Die gozer loopt alleen maar te irriteren en te stoken met z'n vraagstelling. kan je prima als coach negeren of aangeven of hij nog serieuze vragen had. En anders next!
Ik denk dat Koeman zijn vraag heel serieus nam aan zijn gezicht te zien. Valentino zorgt tenminste voor een beetje reuring, samen met Maalderink de leukste journalist in mijn optiek.
Juancho schreef: 10 jun 2024, 10:04
Ik denk dat Koeman zijn vraag heel serieus nam aan zijn gezicht te zien. Valentino zorgt tenminste voor een beetje reuring, samen met Maalderink de leukste journalist in mijn optiek.
Hoe kom je nou weer bij Maalderink opeens? Wat is er dan zo leuk aan die man?
deninho32 schreef: 11 jun 2024, 09:47
Stelt ook altijd de juiste vraag op het juiste moment, kan die 2 echt heel goed waarderen. Niet meelullen met de meute, maar kritische vragen stellen, mooi om te zien vind ik.
Standbeeld schreef: 11 jun 2024, 12:05
Stelt ook altijd de juiste vraag op het juiste moment, kan die 2 echt heel goed waarderen. Niet meelullen met de meute, maar kritische vragen stellen, mooi om te zien vind ik.
Ben je niet in de war met een andere journalist? Maalderink...
deninho32 schreef: 11 jun 2024, 12:23
Ben je niet in de war met een andere journalist? Maalderink...
Valentijntje die goede en kritische vragen stelt. Het wordt steeds erger . Het is gewoon een ordinaire bloedzuiger die niks anders doet dan irriteren en nog eens irriteren. Fatsoenlijke vragen zijn er nooit, laat staan eens wat meer inhoudelijk gaan. Want tja, daar heeft meneer helemaal geen verstand van. Dat laat hij elke keer weer zien.
Tis maar net wat je dus goed en kritisch vind. Niet aan mij besteed en ik zou als ik Koeman was vooral deze gek negeren. Valentijn en zijn enge VI clubje. Achter elke zogenaamde kritische vraag zit een heel naar idee.