Memphis Depay

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Memphis is alleen geen generatie, hij is gewoon diz dude. Niemand anders draagt zo'n belachelijk ding.

Ik denk dat ie er gewoon op kickt dat iedereen 't over 'm heeft en dat het lekker is om te porren in die benepenheid. Ik waardeer dat wel, heb daar zelf ook een hekel aan: mensen die per sé vinden dat het leven saai moet zijn. Mooi om ze zo te zien klagen :mrgreen:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
ShovingNE2
Site Admin
6
Seizoenkaart: Vak PR

Zou mij niets verbazen als hij er lol in heeft. Moet ie ook vooral doen hoor. Net als die hoed: iedereen zeiken. Ik vond dat hij hem goed stond.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Persepolis
Vedette
6
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 09 jun 2024, 11:48 Zolang het prestaties niet in de weg staat: boeien.
Dit is dus de kern. We hebben het al dagen over een haarband. Besef dat even: een fucking haarband. Typisch Nederlands om aan zoiets onbenulligs zoveel aandacht te geven. Ben blij dat Memphis daar niks van aantrekt. En aangezien hij over niet al te lange tijd topscorer aller tijden van Oranje wordt zit het zijn prestaties dus ook niet in de weg.
Likes voor Persepolis (totaal 5):
GrasmatArdbegpsvgoudaDe RealistRen Höek
BadShaker
Regelmatige invaller
1

Dat weet je niet. Stel je een Memphis voor zonder deze poespas maar gewoon volle bak voor je carriere. Misschien was ie dan wel net zo goed geworden als John van Loen.
ShovingNE2
Site Admin
6

BadShaker schreef: 09 jun 2024, 13:56Misschien was ie dan wel net zo goed geworden als John van Loen.
Je kan ook met hele onrealistische doelstellingen komen natuurlijk. John 'niemand kopt een bal mooier in eigen goal' van Loen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Balinho
Internationale topspeler
6

ShovingNE2 schreef: 09 jun 2024, 14:34
BadShaker schreef: 09 jun 2024, 13:56Misschien was ie dan wel net zo goed geworden als John van Loen.
Je kan ook met hele onrealistische doelstellingen komen natuurlijk. John 'niemand kopt een bal mooier in eigen goal' van Loen.
Viergever: "Am I a joke to you?"
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Persepolis schreef: 09 jun 2024, 13:49
ShovingNE2 schreef: 09 jun 2024, 11:48 Zolang het prestaties niet in de weg staat: boeien.
Dit is dus de kern. We hebben het al dagen over een haarband. Besef dat even: een fucking haarband. Typisch Nederlands om aan zoiets onbenulligs zoveel aandacht te geven. Ben blij dat Memphis daar niks van aantrekt. En aangezien hij over niet al te lange tijd topscorer aller tijden van Oranje wordt zit het zijn prestaties dus ook niet in de weg.
Het is idd allemaal sowieso ook maar tammetjes - een hoed, een haarband, juh! Die tat op z'n rug is wel een stukje stoerder.

Ben benieuwd wanneer heel Oranje eindelijk met staarten het veld op komt.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
RIO
Legende
4
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tegen Ijsland gaat ie met een lange trainingsbroek spelen hoorde ik.
Prof_napo
Internationale topspeler
2
Clubvoorkeur: v.v. UNA

RIO schreef: 10 jun 2024, 08:35 Tegen Ijsland gaat ie met een lange trainingsbroek spelen hoorde ik.
De geruchten zijn dat het een combinatie is, één been een lange pijp en de andere been een korte pijp.
RIO
Legende
4

Wie pijpt Memevis dan?
Franciscus
Nationale topspeler
1

Awards:

Persepolis schreef: 09 jun 2024, 13:49
Eerlijk gezegd hebben we het al dagen erover dat iedereen het over zijn haarband heeft maar gaat het nauwelijks echt over zijn haarband.
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Welke haarband?
Asterix
International
1

Dat is toch gewoon zo’n zweetbandje? Niet heel gek als je sport zou je zeggen ..
Likes voor Asterix :
NotoriousBIG046
Ich liebe gegenpressung
StratumZuid
Vedette
4

Kneuterig kutlandje
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Juancho
Legende
6

Er begon toch maar 1 journalist hierover? En dan ook nog eens degene waarvan je weet dat die altijd loopt te stoken en inhoudelijks niks te melden heeft verder. En op basis daarvan is dit ontstaan. Negeer die mafklapper toch gewoon. Had Koeman ook moeten doen, was er niks aan de hand geweest.
Likes voor Juancho :
VTheMan
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
deninho32
Site Admin
6
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Juancho schreef: 10 jun 2024, 10:01 Er begon toch maar 1 journalist hierover? En dan ook nog eens degene waarvan je weet dat die altijd loopt te stoken en inhoudelijks niks te melden heeft verder. En op basis daarvan is dit ontstaan. Negeer die mafklapper toch gewoon. Had Koeman ook moeten doen, was er niks aan de hand geweest.
Alleen was Koeman het duidelijk met hem eens. Negeren is dan een beetje vreemd lijkt me.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Juancho
Legende
6

Die gozer loopt alleen maar te irriteren en te stoken met z'n vraagstelling. kan je prima als coach negeren of aangeven of hij nog serieuze vragen had. En anders next!
psvgouda
Vedette
3
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Morgen op N3 docu over Memphis, weliswaar al drie jaar oud, maar toch. Spoiler alert: geen haarband te zien, dus veilig te bekijken voor iedereen
LeandroBonfim
Vaste waarde in elftal
1

Klasbak blijft het.
deninho32
Site Admin
6

Awards:

Juancho schreef: 10 jun 2024, 10:04 Die gozer loopt alleen maar te irriteren en te stoken met z'n vraagstelling. kan je prima als coach negeren of aangeven of hij nog serieuze vragen had. En anders next!
Ik denk dat Koeman zijn vraag heel serieus nam aan zijn gezicht te zien. Valentino zorgt tenminste voor een beetje reuring, samen met Maalderink de leukste journalist in mijn optiek.
Juancho
Legende
6

Daar ging m'n koffie...

Afbeelding
RIO
Legende
4

De absolute sterspeler van dit Oranje, mits fit. Frenkie dit, Frenkie dat.
Standbeeld
Mister PSV
2

deninho32 schreef: 11 jun 2024, 09:47
Juancho schreef: 10 jun 2024, 10:04 Die gozer loopt alleen maar te irriteren en te stoken met z'n vraagstelling. kan je prima als coach negeren of aangeven of hij nog serieuze vragen had. En anders next!
Ik denk dat Koeman zijn vraag heel serieus nam aan zijn gezicht te zien. Valentino zorgt tenminste voor een beetje reuring, samen met Maalderink de leukste journalist in mijn optiek.
Hoe kom je nou weer bij Maalderink opeens? Wat is er dan zo leuk aan die man?
RIO
Legende
4

Maalderink is net zo’n goede journalist als Egbers een goede echtgenoot is. En dan heb je nog Poep Schreuder, nog zo’n parel.
Likes voor RIO (totaal 3):
SensationGrasmatRen Höek
deninho32
Site Admin
6

Awards:

Standbeeld schreef: 11 jun 2024, 12:05
deninho32 schreef: 11 jun 2024, 09:47
Hoe kom je nou weer bij Maalderink opeens? Wat is er dan zo leuk aan die man?
Stelt ook altijd de juiste vraag op het juiste moment, kan die 2 echt heel goed waarderen. Niet meelullen met de meute, maar kritische vragen stellen, mooi om te zien vind ik.
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Clubvoorkeur: Ja

@deninho32 heeft een aparte smaak, Valentijn, Maalderink, Ajax.. :mrgreen:
Likes voor Sensation (totaal 3):
ArdbegGrasmatLorenzo von Matterhorn

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan