Memphis Depay

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ruuddevil schreef: 07 jun 2024, 20:48 Wat mij betreft gebruikt ie een onderbroek met remspoor als zweetband.
Of gewoon ABBA.

Ownee, das een Zweedse band, geen Zweetband.
trouwepsvfan
Vedette
4
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Persepolis schreef: 07 jun 2024, 21:48
trouwepsvfan schreef: 07 jun 2024, 20:53 De hierboven genoemde voetballers gebruikten de haarband functioneel. Bij Memphis is dat geenszins het geval. Het is voor hem puur een mode accessoire. Hij doet dit letterlijk omdat iedereen er dan over praat

Past wel in het beeld wat ik van hem heb. Fijn dat hij dat nu weer heeft bevestigd.
Maar dat is het punt niet. Ten eerste: welkom in de voetballerij. Er was bv een tijd dat voetbalschoenen in de gekste kleuren werden gedragen, van roze tot zilver tot oranje. Was dat functioneel? Nee, dat was mode. Ziet die van Ronaldinho hierboven er functioneel uit? Er zijn spelers die graag opvallen, Memphis is er 1 van. Net zoals in andere delen van de maatschappij. Maar dan komen we bij het punt: who cares? Als die dat wilt, dan is dat toch prima? Welkom in Nederland hoor, waar iedereen zo'n beetje hetzelfde moet zijn want o wee als je iets doet wat niet "normaal" is.
De vergelijking met voetbalschoenen trekken vind ik wel erg krom. Voetbalschoenen zijn noodzakelijk om het spel te spelen. Logisch dat voetballers daar dan voor kiezen om wat meer op te vallen met een kleurtje. Een haarband is bij Depay helemaal niet noodzakelijk om te kunnen voetballen. Het is letterlijke een mode accessoire en geen verplichte uitrusting
Likes voor trouwepsvfan :
mr.top
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Skuddem
Nationale topspeler
2
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

1 zo’n excentriekeling (aardig verwoord) kan, maar stel dat je 11 koekwauzen met een haarband op int veld stuurt
deninho32
Site Admin
6
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dat is dan waarschijnlijk het G-team.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Balinho
Internationale topspeler
6

Afbeelding

Judgmentally handicapped incoming.
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Hé, één is van ons!
deninho32
Site Admin
6

Awards:

Rambo Popescu.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4

Oh, het gaat nog steeds over een zweetband. Ik denk, eens kijken of ie al een nieuwe club heeft.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Siemen
Nationale topspeler
6

Wat een pensionada gezeik om te zeuren over iemands haarband. Tering zeg, zoek een hobby. Hier in Noord Spanje zou Memphis niet eens opvallen. Ik loop hier vandaag rond, waar de gemiddelde man een excentriek opgeschoten kapsel heeft, een neuspiercing en twee grote oorringen draagt en tevens flink getatoeëerd is.
ruuddevil
Legende
6

Awards:

Siemen schreef: 07 jun 2024, 23:28 Wat een pensionada gezeik om te zeuren over iemands haarband. Tering zeg, zoek een hobby. Hier in Noord Spanje zou Memphis niet eens opvallen. Ik loop hier vandaag rond, waar de gemiddelde man een excentriek opgeschoten kapsel heeft, een neuspiercing en twee grote oorringen draagt en tevens flink getatoeëerd is.
Maar heeft ie ook een zweetband?
Grasmat
Lid van verdienste
6
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

GillesdelaCroquette schreef: 07 jun 2024, 23:27 Oh, het gaat nog steeds over een zweetband. Ik denk, eens kijken of ie al een nieuwe club heeft.
Hij wil graag naar een Zweetse club naar het schijnt.
Likes voor Grasmat :
johan derksen
RIO
Legende
4
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Misschien heeft ie wel kokosnoot olie of wax in zijn haar en dan zorgt die zweetband ervoor dat het niet in zijn ogen komt als ie zweet. Weet jij veel. Het was gewoon een normale witte zweetband, geen Gucci of Armani zweetband.

Iedereen die hier nog over zeikt loopt stiekem rond met een buttplug.
RIO
Legende
4

deninho32 schreef: 07 jun 2024, 22:58 Dat is dan waarschijnlijk het G-team.
Ik zie Farioli zn team wel met Gucci zweetbandjes om hoofd, pols en enkel het veld op sturen komend seizoen.
D'n Berry
Veelbelovend talent
2

trouwepsvfan schreef: 07 jun 2024, 22:31
Persepolis schreef: 07 jun 2024, 21:48

Maar dat is het punt niet. Ten eerste: welkom in de voetballerij. Er was bv een tijd dat voetbalschoenen in de gekste kleuren werden gedragen, van roze tot zilver tot oranje. Was dat functioneel? Nee, dat was mode. Ziet die van Ronaldinho hierboven er functioneel uit? Er zijn spelers die graag opvallen, Memphis is er 1 van. Net zoals in andere delen van de maatschappij. Maar dan komen we bij het punt: who cares? Als die dat wilt, dan is dat toch prima? Welkom in Nederland hoor, waar iedereen zo'n beetje hetzelfde moet zijn want o wee als je iets doet wat niet "normaal" is.
De vergelijking met voetbalschoenen trekken vind ik wel erg krom. Voetbalschoenen zijn noodzakelijk om het spel te spelen. Logisch dat voetballers daar dan voor kiezen om wat meer op te vallen met een kleurtje. Een haarband is bij Depay helemaal niet noodzakelijk om te kunnen voetballen. Het is letterlijke een mode accessoire en geen verplichte uitrusting
Ik begin te denken dat dit een act is want zo sloom kun je toch niet echt zijn? Het punt van Persepolis is klaar helder: het switchen van zwarte schoenen naar kleurtjes schoenen was net zo min “noodzakelijk” als de haarband (volgens jou) is.

Maar je punt slaat sowieso als een tang op een varken. Waarom zouden we in Godsnaam moeten denken dat spelers alleen noodzakelijke dingen mogen dragen? Hoe weet je dat de band niet noodzakelijk is? En hoezo bepaal jij of iets noodzakelijk is? Please.
Likes voor D'n Berry (totaal 2):
GrasmatJandeVakantieman
RIO
Legende
4

trouwepsvfan op dit forum is niet noodzakelijk.
BadShaker
Regelmatige invaller
1

Siemen schreef: 07 jun 2024, 23:28 Wat een pensionada gezeik om te zeuren over iemands haarband. Tering zeg, zoek een hobby. Hier in Noord Spanje zou Memphis niet eens opvallen. Ik loop hier vandaag rond, waar de gemiddelde man een excentriek opgeschoten kapsel heeft, een neuspiercing en twee grote oorringen draagt en tevens flink getatoeëerd is.
Zeg maar tegen ze dat het tijd wordt om te gaan werken
René1978
Nationale topspeler
5

Sjoerds column sluit aan op wat hij gister bij Voetbalpraat zei en ben het er wel mee eens.

Likes voor René1978 (totaal 3):
SKERLAziege maar ook zaggeRen Höek
DonyellMalen
Legende
3

Rake woorden van Mossou. Met alleen maar jongens die binnen de lijntjes kleuren is er niets aan, zoals Sjoerd zelf ook zegt. Als je in NL met je kop boven het maaiveld uitsteekt word je compleet neergehaald. Mega triest en altijd negatief, vaak komt dit van mensen die zelf erg onzeker zijn en hun onderliggende frustratie uiten (in dit geval aan Memphis). Laat elkaar gewoon in waarde.
Likes voor DonyellMalen :
Persepolis
psvgouda
Vedette
3
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Kom ik weer eens ff op t forum der forums. En waar gaat het over? Deze pensionado zegt liever : ga het eens over wat anders hebben. Ajb. anders kijk ik weer een paar dagen niet hoor! Wil m’n 12 euro er wel goed uithalen
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

psvgouda schreef: 08 jun 2024, 15:20 Kom ik weer eens ff op t forum der forums. En waar gaat het over? Deze pensionado zegt liever : ga het eens over wat anders hebben. Ajb. anders kijk ik weer een paar dagen niet hoor! Wil m’n 12 euro er wel goed uithalen
Gaan we dreigen, kaa(r)sie?
psvgouda
Vedette
3
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

SKERLA schreef: 08 jun 2024, 15:23
psvgouda schreef: 08 jun 2024, 15:20 Kom ik weer eens ff op t forum der forums. En waar gaat het over? Deze pensionado zegt liever : ga het eens over wat anders hebben. Ajb. anders kijk ik weer een paar dagen niet hoor! Wil m’n 12 euro er wel goed uithalen
Gaan we dreigen, kaa(r)sie?
Yep
Grasmat
Lid van verdienste
6
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Kijk, zo kan het dus ook gewoon hè:

deninho32
Site Admin
6

Awards:

We gaan hier niet de politieke discussie voortzetten.
Likes voor deninho32 (totaal 3):
GrasmatruuddevilTylerDurdn
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6

Memphis voelt zich waarschijnlijk meer in Frankrijk thuis, waar de Franse selectie zich als een mix van 70 & 80’s uitgedoste rapgang bij het trainingskamp aanmeldde. Ik vermoed dat er ‘s avonds geen spruitjes en aardappelen met vette jus op het menu staan.
ShovingNE2
Site Admin
6
Seizoenkaart: Vak PR

En zo heeft iedere generatie weer wat anders. Zolang het prestaties niet in de weg staat: boeien.

In de jaren 70 hadden we van dat langharige Beatle tuig.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Memphis is alleen geen generatie, hij is gewoon diz dude. Niemand anders draagt zo'n belachelijk ding.

Ik denk dat ie er gewoon op kickt dat iedereen 't over 'm heeft en dat het lekker is om te porren in die benepenheid. Ik waardeer dat wel, heb daar zelf ook een hekel aan: mensen die per sé vinden dat het leven saai moet zijn. Mooi om ze zo te zien klagen :mrgreen:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Memphis Depay