Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Je zou je maar druk maken om zijn zweetband. In de zomer draag ik ook een sok om mijn lul, zweet klots anders in mn onderbroekje.Memphis Depay
-
- Legende
- 5
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
-
R.Manco
- Vaste waarde in elftal
- 1
- Clubvoorkeur: PSV
- ruuddevil
- Legende
- 7
-
Awards:
Dat doe ik ook, ik gebruik deze sokken.RIO schreef: 07 jun 2024, 14:14 Je zou je maar druk maken om zijn zweetband. In de zomer draag ik ook een sok om mijn lul.
https://www.joemerino.com/nl_nl/sock-fine-extra-long/
-
TylerDurdn
- Internationale topspeler
- 6
Dat wil ik ook altijd proberen in de zomer, helaas heb ik nog niet zulke kleine sokken voor mezelf kunnen vinden. Dus tot die tijd smeer ik de boel in met maïzena.RIO schreef: 07 jun 2024, 14:14 Je zou je maar druk maken om zijn zweetband. In de zomer draag ik ook een sok om mijn lul, zweet klots anders in mn onderbroekje.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Awards:
Onderbroeken zijn voor mietjes!RIO schreef: 07 jun 2024, 14:14 Je zou je maar druk maken om zijn zweetband. In de zomer draag ik ook een sok om mijn lul, zweet klots anders in mn onderbroekje.

- Deze gebruikers waarderen ziege maar ook zagge voor dit bericht:
- RIO
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Persepolis
- Vedette
- 7
-
Awards:

Maar o wee als Memphis het doet hoor!

- Deze gebruikers waarderen Persepolis voor dit bericht:
- Mr. Spock
- Persepolis
- Vedette
- 7
-
Awards:
Ah je hebt gelijk, dat is dus de voorwaarde. Moet ie eerst maar langer haar groeien, als dat ok is van het publiek/media natuurlijk.Thijs schreef: 07 jun 2024, 20:14Maar zij doen het om te voorkomen dat hun haar hinderlijk in de ogen komt…
(overigens lijkt die van Ronaldinho niet per se nodig te zijn, z'n haar lijkt in een staart te zitten)
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
-
trouwepsvfan
- Vedette
- 5
- Seizoenkaart: Vak AA
De hierboven genoemde voetballers gebruikten de haarband functioneel. Bij Memphis is dat geenszins het geval. Het is voor hem puur een mode accessoire. Hij doet dit letterlijk omdat iedereen er dan over praat
Past wel in het beeld wat ik van hem heb. Fijn dat hij dat nu weer heeft bevestigd.
Past wel in het beeld wat ik van hem heb. Fijn dat hij dat nu weer heeft bevestigd.
- Deze gebruikers waarderen trouwepsvfan voor dit bericht (totaal 3):
- ruuddevil • guus • mr.top
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
De Realist
- 3
- Seizoenkaart: Vak V
- Favoriete speler: Ik spring voor Luuk
Het leidt wel af van het belabberde spel zonder ook maar enig idee er achter.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Heb je het ‘m zelf gevraagd? Puur jouw eigen aannames die je daarna zelf probeert te bevestigen omdat het in ‘jouw beeld’ past. Tja.trouwepsvfan schreef: 07 jun 2024, 20:53 De hierboven genoemde voetballers gebruikten de haarband functioneel. Bij Memphis is dat geenszins het geval. Het is voor hem puur een mode accessoire. Hij doet dit letterlijk omdat iedereen er dan over praat
- Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 3):
- Grasmat • AddoCultheld • Vanthaman18
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Awards:
Voor zover jij weet. Eerst ff checken wat er onder die band zit.
Of misschien is 't wel een Biostabil zweetband oid

Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Persepolis
- Vedette
- 7
-
Awards:
Maar dat is het punt niet. Ten eerste: welkom in de voetballerij. Er was bv een tijd dat voetbalschoenen in de gekste kleuren werden gedragen, van roze tot zilver tot oranje. Was dat functioneel? Nee, dat was mode. Ziet die van Ronaldinho hierboven er functioneel uit? Er zijn spelers die graag opvallen, Memphis is er 1 van. Net zoals in andere delen van de maatschappij. Maar dan komen we bij het punt: who cares? Als die dat wilt, dan is dat toch prima? Welkom in Nederland hoor, waar iedereen zo'n beetje hetzelfde moet zijn want o wee als je iets doet wat niet "normaal" is.trouwepsvfan schreef: 07 jun 2024, 20:53 De hierboven genoemde voetballers gebruikten de haarband functioneel. Bij Memphis is dat geenszins het geval. Het is voor hem puur een mode accessoire. Hij doet dit letterlijk omdat iedereen er dan over praat
Laatst gewijzigd door Persepolis op 07 jun 2024, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Deze gebruikers waarderen Persepolis voor dit bericht (totaal 2):
- Thijs • Ren Höek
-
Vanthaman18
- Vedette
- 3
- Favoriete speler: Malik Tillman
-
Awards:
Dus omdat hij een haarband draagt, is het geen ideale schoonzoon? Waar gaat het heen op deze wereld. Wat een vorm van stereotypering. Laat de man doen wat hij wilt. De ene draagt witte voetbalschoenen, de ander draagt een pleister op zijn neus, en Memphis wilt lekker met een haarband op spelen, so be it.
- Deze gebruikers waarderen Vanthaman18 voor dit bericht (totaal 3):
- Persepolis • Grasmat • Ren Höek
-
Søren
- Verbannen
- 1
- Seizoenkaart: Vak BB
Dus je kiest eerst voor de aanval om vervolgens exact hetzelfde te zeggen.Vanthaman18 schreef: 07 jun 2024, 21:48Dus omdat hij een haarband draagt, is het geen ideale schoonzoon? Waar gaat het heen op deze wereld. Wat een vorm van stereotypering. Laat de man doen wat hij wilt. De ene draagt witte voetbalschoenen, de ander draagt een pleister op zijn neus, en Memphis wilt lekker met een haarband op spelen, so be it.
-
Vanthaman18
- Vedette
- 3
- Favoriete speler: Malik Tillman
-
Awards:
Oh nee hoor, was helemaal niet als aanval bedoeld. Hoezo zeg ik precies hetzelfde dan?Søren schreef: 07 jun 2024, 21:57Dus je kiest eerst voor de aanval om vervolgens exact hetzelfde te zeggen.Vanthaman18 schreef: 07 jun 2024, 21:48Dus omdat hij een haarband draagt, is het geen ideale schoonzoon? Waar gaat het heen op deze wereld. Wat een vorm van stereotypering. Laat de man doen wat hij wilt. De ene draagt witte voetbalschoenen, de ander draagt een pleister op zijn neus, en Memphis wilt lekker met een haarband op spelen, so be it.
- Mr. Spock
- 7
- Oude naam: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia