Memphis Depay

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
RIO
Legende
5
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Bram schreef: 03 jun 2024, 12:49 Ik vind dit toch wel een leuk interview. Veel mensen vinden hem irritant, maar het is volgens mij wel gewoon een goede jongen.

Het is ook een goede en aardige jongen. En een echte PSVer. Snap niet waarom er zoveel haat is (ja vanuit de anti-PSV kant). Fit en in vorm de beste speler van Oranje en met gemak de beste in de Eredivisie. Of hebben jullie liever die drol van een Brobbey.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen RIO voor dit bericht (totaal 3):
    StratumZuidGrasmatZwarteCapuchon1913
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler
    2

Awards:

RIO schreef: 03 jun 2024, 13:35
    Bram schreef: 03 jun 2024, 12:49 Ik vind dit toch wel een leuk interview. Veel mensen vinden hem irritant, maar het is volgens mij wel gewoon een goede jongen.

Het is ook een goede en aardige jongen. En een echte PSVer. Snap niet waarom er zoveel haat is (ja vanuit de anti-PSV kant). Fit en in vorm de beste speler van Oranje en met gemak de beste in de Eredivisie. Of hebben jullie liever die drol van een Brobbey.
    Ik vind hem vooral gewoon niet in het team passen momenteel.
  • Citaat
  • DoelbewustProvoceren
    Basisspeler
    4

Memphis vindt zichzelf groter dan PSV en daar gaat het mis waarschijnlijk. Hoeft van mij ook niet te komen eerlijk gezegd.
  • Citaat
    TylerDurdn
    Internationale topspeler
    6

https://www.instagram.com/memphisartcollection/

Soort van kruising (in kinderschoenen) tussen Sly, Afrikaanse kunst & Herman brood.
  • Citaat
    VTheMan
    Meervoudig international
    2
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Bakayoko

DoelbewustProvoceren schreef: 03 jun 2024, 14:10 Memphis vindt zichzelf groter dan PSV en daar gaat het mis waarschijnlijk. Hoeft van mij ook niet te komen eerlijk gezegd.
    Waar zegt ie dat ie zichzelf groter vind dan PSV?
  • Citaat
  • RIO
    Legende
    5

Memphis heeft veel liefde voor PSV, tis een kind van de club, maar hij hoeft toch niet per se terug te keren? Net als dat wij hem wellicht op dit moment niet nodig hebben. Prima. Een Oranje met een fitte Memphis en zonder is een wereld van verschil.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen RIO voor dit bericht (totaal 4):
    JeronimoPersepolisSmeets14Balinho
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal
    1

VTheMan schreef: 03 jun 2024, 14:49
    DoelbewustProvoceren schreef: 03 jun 2024, 14:10 Memphis vindt zichzelf groter dan PSV en daar gaat het mis waarschijnlijk. Hoeft van mij ook niet te komen eerlijk gezegd.
    Waar zegt ie dat ie zichzelf groter vind dan PSV?
    Helemaal nergens!

Voor degene die hem dus schijnbaar niet goed kennen, ik zou zijn boek eens lezen.

Als onze Johan onwijs met zijn sport bezig is vinden we hem allemaal geweldig (en terecht)
    Memphis is net zo met zijn sport bezig maar heeft wat scherpere randjes en dat vinden we allemaal maar niks :wonder:

Buiten dat, er is op dit moment geen plek voor hem bij PSV, dat ben ik wel eens.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Jeronimo voor dit bericht (totaal 3):
    VTheManJur1913Smeets14
    Persepolis
    Vedette
    6

Awards:

RvN wilde op z'n 35e liever naar Malaga, MvB wachtte tot zijn 35e zodat hij nog maar 1 seizoentje kon spelen. Voelden zij zich ook groter dan de club? Of geldt dat alleen voor Memphis die op zijn 30e nog niet per se terug wil?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Persepolis voor dit bericht (totaal 2):
    ThijsBalinho
    Jur1913
    Verbannen
    2

Nou Van Nistelrooij en Van Bommel hebben nooit een stom hoedje gedragen bij Oranje !
  • Citaat
  • Revolinho
    Internationale topspeler
    4

Ittot schreef: 31 mei 2024, 13:55
    Revolinho schreef: 31 mei 2024, 12:18Ware het niet dat hij vandaag de man is die hij is, mede door zijn jeugd/opvoeding bij PSV. Het is niet relevant wat iedereen buiten het veld van hem vind verder. Hij was destijds bij ons ongetwijfeld ook zo loyaal aan bepaalde vrienden, maar je wist het toen alleen niet. Nu ken jij Promes toevallig en speel je alsof dat relevant is. Ik zelf vind die Promes een walgelijke gast, maar dat Mem zijn vrienden nooit laat vallen is juist een kwaliteit die ik graag zie. Er zijn woorden voor mensen die dat doen, maar die mag je zelf verder uitzoeken. Memphis is een op een top prof die alles doet voor zijn vak en de energie heeft om daar nog iets bij te doen. Nooit is deze jongen betrokken geweest bij een schandaal oid, terwijl dat met zijn leven constant op de loer ligt.
    Het is echt onjuist en een dooddoener door te zeggen: hij laat zijn vrienden niet vallen en als jet niet eens bent dan is daar een woord voor.
    Los nog even van het feit of je dit soort vrienden überhaupt wilt hebben (2 keer, dus én het feit dat hij zijn eigen neef neersteekt én het is verder ook gewoon een debiel) en wat dat dan zegt over jou als persoon kun je ook meer dan prima een vriend zijn zonder social media en achter de schermen.

Je hebt namelijk ook een slachtoffer. Je weet wel, die neef die is neergestoken door Promes en daar langdurig letsel aan heeft overgehouden. Als je een beetje nadenkt weet je ook hoe fijn het is als er profvoetballers van het NL elftal zijn die publiekelijk dikke vette schijt aan jou hebben en eerst komen met debiele posts dat hij nog onschuldig is tot het tegendeel is bewezen en nadat hij dus is schuldig bevonden gewoon lekker door gaan ipv je fout toegeven of iets over het slachtoffer zeggen. Dit soort "support" is gewoon achterlijk naar mijn mening. Je kunt prima vrienden blijven met Promes, zijn daden veroordelen (lijkt me vrij logisch) en sympathie voor het slachtoffer tonen. Dan ben je een goede vriend en een normaal mens. Of je doet alleen het eerste en je houdt verder je mond dicht.
    Maar hij doet het op zijn manier en dat is verder niemands business. Net zoals het ook niet relevant is wat jij een dooddoener vind. Hij onderhoudt zijn vriendschap zoals hij dat wilt. Laat niemand je ooit wijsmaken dat jouw mening daarover telt. Social media niet, al die kliksites niet, niemand.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Revolinho voor dit bericht:
    Jeronimo
    Ittot
    Internationale topspeler
    4

Revolinho schreef: 04 jun 2024, 17:35
    Ittot schreef: 31 mei 2024, 13:55

Het is echt onjuist en een dooddoener door te zeggen: hij laat zijn vrienden niet vallen en als jet niet eens bent dan is daar een woord voor.
    Los nog even van het feit of je dit soort vrienden überhaupt wilt hebben (2 keer, dus én het feit dat hij zijn eigen neef neersteekt én het is verder ook gewoon een debiel) en wat dat dan zegt over jou als persoon kun je ook meer dan prima een vriend zijn zonder social media en achter de schermen.

Je hebt namelijk ook een slachtoffer. Je weet wel, die neef die is neergestoken door Promes en daar langdurig letsel aan heeft overgehouden. Als je een beetje nadenkt weet je ook hoe fijn het is als er profvoetballers van het NL elftal zijn die publiekelijk dikke vette schijt aan jou hebben en eerst komen met debiele posts dat hij nog onschuldig is tot het tegendeel is bewezen en nadat hij dus is schuldig bevonden gewoon lekker door gaan ipv je fout toegeven of iets over het slachtoffer zeggen. Dit soort "support" is gewoon achterlijk naar mijn mening. Je kunt prima vrienden blijven met Promes, zijn daden veroordelen (lijkt me vrij logisch) en sympathie voor het slachtoffer tonen. Dan ben je een goede vriend en een normaal mens. Of je doet alleen het eerste en je houdt verder je mond dicht.
    Maar hij doet het op zijn manier en dat is verder niemands business. Net zoals het ook niet relevant is wat jij een dooddoener vind. Hij onderhoudt zijn vriendschap zoals hij dat wilt. Laat niemand je ooit wijsmaken dat jouw mening daarover telt. Social media niet, al die kliksites niet, niemand.
    Stoer man. Jouw mening doet er lekker ook niet toe. 😝
  • Citaat
  • Chucky
    Vedette
    6

Zag vanochtend een stukje van het ESPN-interview met hem na de wedstrijd.

Dat hij een haarband draagt tijdens de wedstrijd moet hij natuurlijk zelf weten, maar dat je met dat ding op je hoofd en een capuchon erbij de pers te woord gaat staan vind ik toch wel een beetje treurig ogen.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Chucky schreef: 07 jun 2024, 11:25Zag vanochtend een stukje van het ESPN-interview met hem na de wedstrijd.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Als je die comments leest snap ik wel dat Memphis niet terug naar Nederland komt. Man man.
  • Citaat
    Jur1913
    Verbannen
    2

DonyellMalen schreef: 07 jun 2024, 11:40 Als je die comments leest snap ik wel dat Memphis niet terug naar Nederland komt. Man man.
    Twitter is dan ook wel het afvoerputje van de samenleving
  • Citaat
  • Mikelvb
    Nationale topspeler
    2

Chucky schreef: 07 jun 2024, 11:25 Zag vanochtend een stukje van het ESPN-interview met hem na de wedstrijd.

Dat hij een haarband draagt tijdens de wedstrijd moet hij natuurlijk zelf weten, maar dat je met dat ding op je hoofd en een capuchon erbij de pers te woord gaat staan vind ik toch wel een beetje treurig ogen.
    Wat is er precies treurig aan?
  • Citaat
  • Chucky
    Vedette
    6

Mikelvb schreef: 07 jun 2024, 11:43
    Chucky schreef: 07 jun 2024, 11:25 Zag vanochtend een stukje van het ESPN-interview met hem na de wedstrijd.

Het is ondertussen een volwassen vent van 30, dan kun je best even representatief voor de camera verschijnen vind ik.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Chucky voor dit bericht:
    Heissenberrug
    DonyellMalen
    Legende
    4

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 10):
    ArdbegLeandroBonfim1913PSV.GrasmatBalinhoJeronimodanko-lazovicPSV90FranciscusRen Höek
    Tomm
    Vedette
    6
    Seizoenkaart: Vak F

Awards:

Chucky schreef: 07 jun 2024, 12:00

Het is ondertussen een volwassen vent van 30, dan kun je best even representatief voor de camera verschijnen vind ik.
    Als die jongen dat toch mooi vind? Er zijn er ook die een tattoo op het gezicht hebben of een oorbel. Who cares. In plaats van commentaar leveren kan je je ook afvragen of het niet vooral heel kinderachtig is om daar als volwassen man iets van te vinden. Hij doet niemand iets kwaad ofzo.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Tomm voor dit bericht (totaal 2):
    Jeronimodanko-lazovic
    Jur1913
    Verbannen
    2

Het is voor die gasten erg belangrijk hoe ze zich kleden. Als je ook kijkt hoe ze elke keer bij het NL elftal verschijnen, er is gewoon wat veranderd sinds de jaren 90 simpele jeans met t-shirt stijl

Zolang hij er niet met een ongeïnteresseerde kop gaat staan zoals Bergwijn altijd doet, dan is het wat mij betreft prima
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Jur1913 voor dit bericht (totaal 2):
    NoaNoTheBaddest10danko-lazovic
    Chucky
    Vedette
    6

Tomm schreef: 07 jun 2024, 12:05

Als die jongen dat toch mooi vind? Er zijn er ook die een tattoo op het gezicht hebben of een oorbel. Who cares. In plaats van commentaar leveren kan je je ook afvragen of het niet vooral heel kinderachtig is om daar als volwassen man iets van te vinden. Hij doet niemand iets kwaad ofzo.
    Ik vind dat je je af en toe best wel kunt aanpassen aan de situatie, ook als voetballer zijnde. Ik vind een joggingsbroek ook lekkerder zitten dan een spijkerbroek, maar die eerste doe ik ook niet aan naar mijn werk ;) Verder moet hij het zelf weten hoor, gaf alleen aan dat ik het een beetje treurg vind ogen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Chucky voor dit bericht:
    Heissenberrug
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    7
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Onbegrip komt meestal ook gewoon voort uit gebrekkige informatie. Zo bleek CR7 zijn teennagels zwart te lakken tegen voetschimmel, grote kans dat Memphis ook last van zoiets heeft.
  • Citaat
  • Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Voetschimmel op zijn hoofd? Ik weet het niet hoor... :whistle:
  • Citaat
    ruuddevil
    Legende
    7

Awards:

Misschien heeft hij te lang in de zon gezeten met zijn hoed op, en heeft hij nu een witte streep op zijn voorhoofd.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ruuddevil voor dit bericht:
    ziege maar ook zagge
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    7
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Grasmat schreef: 07 jun 2024, 12:35 Voetschimmel op zijn hoofd? Ik weet het niet hoor... :whistle:
    Blijft een kaaskop he, Ghanese roots of niet
  • Citaat
  • Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    RIO
    Legende
    5

Je zou je maar druk maken om zijn zweetband. In de zomer draag ik ook een sok om mijn lul, zweet klots anders in mn onderbroekje.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen RIO voor dit bericht:
    TylerDurdn
    Plaats reactie