Nieuwe jeugdspelers

Alles over de jeugd van PSV.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:



9 (!) and still counting.. :hug:
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Het klinkt leuk, maar ik kan je vertellen dat een grotere groep toptalenten richting het noorden is vertrokken.. Maargoed, de nieuwe Herdgang en de ontwikkelingen in de selectie de laatste 10 jaar zorgen er wel voor dat jeugd kansen ziet om bij ons door te groeien.
Saibari is underrated.
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Volgens Braziliaanse media hebben we de 19-jarige Vinicius Zanocelo net misgelopen. De Braziliaanse middenvelder zou dichtbij een overstap naar PSV zijn geweest, maar toen hij hoorde dat hij in het “B-elftal kwam” oftewel Jong PSV, koos hij ervoor naar santos te gaan.

Paar weken geleden werd er gemeld dat ze ook graag de 15-jarige Bill wilde halen uit Brazilië, ook hij koos voor een langer verblijf in Brazilië zelf. Niet overtuigend genoeg? Of toeval dat deze twee een overstap weigeren?
rick_burgsteden
Talent
3
Berichten: 89
Lid geworden op: 4 nov 2020

Alle jeugdspelers op een rij

https://www.PSV.nl/jeugd/nieuws/artikel ... ademy-.htm
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Blijkbaar is deze knakker op proef; ziet er best uit als een handig spelertje

Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Menno1 schreef: 13 jul 2021, 18:21 Blijkbaar is deze knakker op proef; ziet er best uit als een handig spelertje

Ik zie ook een hoop nutteloze opschep bullshit, zoals die "no-look pass" op 22 seconden. Ik weet het niet. In de KKD wordt dit koning balverlies.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Leren techniek functioneler te gebruiken is een stuk makkelijker dan het leren van techniek überhaupt ;)
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

rick_burgsteden schreef: 16 jun 2021, 19:37 Alle jeugdspelers op een rij

https://www.PSV.nl/jeugd/nieuws/artikel ... ademy-.htm
Als ik toch sommige namen zie😅
Eenhoopjob
Bankzitter
3
Berichten: 299
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 13 jul 2021, 19:54
Als ik toch sommige namen zie😅
Graziano Hazes blijft toch de mooiste
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Zou dit dan de allereerste goede Cypriotische speler zijn?

https://www.ed.nl/dossier-PSV/PSV-legt- ... haring_web
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik hoop wel dat ze denken dat hij het eerste team kan gaan halen en dat hij in het team waar hij nu terecht komt een toegevoegde waarde is. Ik heb het niet zo op het met hagel schieten als het om jonge buitenlandse spelers gaat met alle onzekerheden van dien. Bij het verhuizen naar een ander land en uit je huiselijke omgeving op die leeftijd heeft vaak toch wel invloed en veel 'talenten' redden het dan ook niet. Ga alleen voor spelers waarvan je denkt dat die een gerede kans hebben om over een aantal jaar het eerste team te kunnen halen. Niet louter als je hoopt dat die zich goed ontwikkeld. Een andere reden waarom ik vind dat je hier selectief mee moet zijn is dat als je in de jeugd speelt en je ziet je club de ene na de andere buitenlandse speler binnenhalen zonder dat ze zien dat ze beter zijn dan wat er nu rondloopt, maar wel veel geld hebben gekost en die meer geld verdienen, dat dit demotiveert en dat 'eigen' spelers bij contractonderhandelingen structureel hoger gaan inzetten.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dat deze jongens meer verdienen dan eigen talenten is maar een veronderstelling.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de jongen die werd benoemd in de uitgelekte brief. Die zal dan dus echt zijn. Dan mag Rini de Groot wel even op cursus en/of een assistent krijgen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Massimo schreef: 31 jul 2021, 12:00 Ik hoop wel dat ze denken dat hij het eerste team kan gaan halen en dat hij in het team waar hij nu terecht komt een toegevoegde waarde is. Ik heb het niet zo op het met hagel schieten als het om jonge buitenlandse spelers gaat met alle onzekerheden van dien. Bij het verhuizen naar een ander land en uit je huiselijke omgeving op die leeftijd heeft vaak toch wel invloed en veel 'talenten' redden het dan ook niet. Ga alleen voor spelers waarvan je denkt dat die een gerede kans hebben om over een aantal jaar het eerste team te kunnen halen. Niet louter als je hoopt dat die zich goed ontwikkeld. Een andere reden waarom ik vind dat je hier selectief mee moet zijn is dat als je in de jeugd speelt en je ziet je club de ene na de andere buitenlandse speler binnenhalen zonder dat ze zien dat ze beter zijn dan wat er nu rondloopt, maar wel veel geld hebben gekost en die meer geld verdienen, dat dit demotiveert en dat 'eigen' spelers bij contractonderhandelingen structureel hoger gaan inzetten.
Vind dat PSV de laatste 5,6 jaar juist de goede weg is ingeslagen. Het is niet zo dat onze jeugdopleiding uitpuilt van de exotische spelers. Dat zijn er slechts een handjevol en dat zullen dus spelers zijn waarbij ze het idee hebben dat ze op den duur eerste elftal materiaal zijn. Maar vind het dus wel goed gaan. Mauro, Madueke en Sadilek zijn ook doorgegroeid naar het eerste en met Oppegard zit het volgende succesje eraan te komen.

Ben het wel met je eens dat er clubs zijn die met hagel schieten. Man City, Chelsea, Juventus etc puilen uit van jonge spelers. Ook Ajax doet aan die ratrace mee.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Voormalig KG schreef: 03 jan 2021, 11:24 Isak Bergmann Jóhannesson - IJslands, IFK Norrköping

Deze jongen speelt de pannen van het dak ook dit seizoen in Zweden. Zou een prima speler zijn voor Jong en psv1.

Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

Berichtje op Twitter:

I'm hearing Ireland U16 pair Naj Razi (#10) and Nickson Okosun (#19) were on trail at PSV in recent weeks 🇮🇪

Razi (Shamrock Rovers) and Okosun (Bohemians) could be adding to the growing list of young Irish players on the continent 🇮🇪 https://t.co/6XSfVWtvtJ
Peer71
Veelbelovend talent
2
Berichten: 99
Lid geworden op: 27 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kijk dat zijn altijd mooie berichten,die hoor je jammergenoeg niet (altijd) van onze clubwatchers!
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

Ik zag dat Ajax en Feyenoord de eerste jeugdspelers al weer binnnen harken. Zijn de eerste namen hier al bekend?
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV



De eerste naam
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

PSV haalt jeugdinternational Essien Bassey van De Graafschap naar Eindhoven. Wordt dit jaar 16 en wordt gezien als een talentvolle rechtsback.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

https://www.gelderlander.nl/de-graafsch ... gle.com%2F
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

Lucas Kraaijenbrink (keeper) van DHC-Delft, zou volgens de oom van DD komend seizoen naar PSV vertrekken
Gebruikersavatar
DeBruyne
International
5
Berichten: 903
Lid geworden op: 19 apr 2018

Awards:

Philip Holseter-Karlsen lijkt naar PSV te komen volgend seizoen. Tenmisnste als ik zijn Inst wat ontcijfer. Weet alleen dat het een Noor is. Iemand meer info.?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dat ie een probleemhuidje heeft.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

DeBruyne schreef: 03 jun 2022, 22:09 Philip Holseter-Karlsen lijkt naar PSV te komen volgend seizoen. Tenmisnste als ik zijn Inst wat ontcijfer. Weet alleen dat het een Noor is. Iemand meer info.?
Het is een zestienjarige Noor die bij FK Eik Tønsberg 871 speelt.
26 wedstrijden, 10 goals, dus vermoed dat het geen verdediger is..
https://www.fotball.no/fotballdata/pers ... Id=3760353

Verder weinig te vinden
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Nieuwe jeugdspelers