Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Als Luuk een rol als pinchhitter accepteert; dikke prima. Groot talent erachter die het seizoen daarna het weer van Luuk kan overnemen. Dat zou het ideale scenario zijn. De vraag is alleen of Luuk een dergelijke rol accepteert. De tijd zal het leren.
Luuk is een speler zonder groot ego. Ik zie hem wel schikken in die rol. Maar voor zijn status zou ik het persoonlijk wel jammer vinden als hij pinchhitter wordt.
Als Luuk een rol als pinchhitter accepteert; dikke prima. Groot talent erachter die het seizoen daarna het weer van Luuk kan overnemen. Dat zou het ideale scenario zijn. De vraag is alleen of Luuk een dergelijke rol accepteert. De tijd zal het leren.
Luuk is een speler zonder groot ego. Ik zie hem wel schikken in die rol. Maar voor zijn status zou ik het persoonlijk wel jammer vinden als hij pinchhitter wordt.
Ik niet. Sterker nog, het zou mijn beeld van hem als teamspeler met zelfkennis alleen maar versterken op het moment hij zich dienstbaar op zou stellen voor het team op die manier, wanneer Pepi de naam is van de spits die de eerste keus gaat wezen.
Niet best als Luuk zichzelf nog als eerste spits zou zien. Doet ie ook vast niet. Komt nu in de herfst van een uitstekende carrière, tijd voor de jonge honden.
De observatie/opmerking dat je op dit moment niet zo veel aan Luuk hebt kan volgens mij prima zonder een verdere, diepgaande conclusies daaraan te verbinden. Misschien is 'ie volgend seizoen, als het misschien wat anders staat, weer van grote waarde. Misschien is Pepi vanaf het begin eerste spits en moet Luuk het doen met invalbeurtjes. We gaan het zien.
Het is kiezen of delen. Of hij wordt pinchitter of hij vertrekt. Pepi is en beter en vertegenwoordigd een bedrag van 50 miljoen plus. Alle sympathie voor Luuk maar het beste is er af en het is zakelijk onnozel om Luuk weer de vaste nummer 1 te maken.
voskat schreef: 06 apr 2025, 13:02
Of Luuk slaat Pepi in elkaar, sleept hem naar de kleedkamer, gooit hem in het bubbelbad en flikkert er een föhn achteraan. Ge wit t nie he.
Als Luuk geen eerste spits meer wordt komeod seizoen zal Ernie ook op zoek moeten naar een speler(s) met leidinggevende kwaliteiten. Behalve Luuk en Ivan zie ik nog niemand die rol op zich nemen op dit moment. Normaal staat er altijd wel weer een nieuwe leider op, maar in dut team zie ik het nog niet gebeuren.
voskat schreef: 06 apr 2025, 13:02
Of Luuk slaat Pepi in elkaar, sleept hem naar de kleedkamer, gooit hem in het bubbelbad en flikkert er een föhn achteraan. Ge wit t nie he.
Luuk heeft vorig jaar echt nog 1 keer gepiekt, maar het is mooi zo. Prachtige carriere gehad, oprecht een psv legende maar deze zomer is het Pepi tijd. We moeten ook een spits hebben die we een keer diep kunnen sturen, of die buiten de 16 een keer een bal er in ramt.
Zou wel weer typisch zijn. In de zoektocht naar een backup spits beperkt zijn omdat je uit gaat van nog een jaar Luuk en dan nu een vertrek van Luuk omdat ie geen 2e viool wenst te spelen.
Als hij dan voor vertrek kiest dan ben ik wel zeer benieuwd naar zijn volgende stap. Misschien nog een jaartje MLS? Een jaartje Como in Italië? Of basis bij een topclub in België? KKD bij De Graafschap zie ik niet gebeuren.
mr.top schreef: 12 apr 2025, 07:31
Het lijkt erop alsof hij wacht op de eindklassering. En daarna kijkt of hij tekent
Mwa, ik heb zelf niet het gevoel dat de eindklassering veel uitmaakt. Blijft een man van de club. Gaat er denk ik puur om of hij trek heeft om aankomend seizoen tweede viool te spelen achter Pepi.
mr.top schreef: 12 apr 2025, 07:31
Het lijkt erop alsof hij wacht op de eindklassering. En daarna kijkt of hij tekent
Mwa, ik heb zelf niet het gevoel dat de eindklassering veel uitmaakt. Blijft een man van de club. Gaat er denk ik puur om of hij trek heeft om aankomend seizoen tweede viool te spelen achter Pepi.
Dit. En meer in het algemeen: wat gaat zijn rol worden in het nieuwe seizoen? Kan hij zich daarin vinden? Lijkt mij dat hij zorgvuldig met het 'afbouwen' zal omgaan, maar wèl binnen dat gegeven een rol van betekenis wil spelen en hij zijn spelersloopbaan goed wil afsluiten. (Overigens, even vanuit PSV-perspectief bezien: wat gaat de club doen, mochten onverhoeds zowel Luuk als Perišić niet doorgaan? Raak je toch je twee wegkapiteins kwijt...)
Veel geblesseerd is hij niet echt, toch?
Wat als nou blijkt dat onze Luuk een maratonman à la Timmy Simons is die nog makkelijk 5 seizoenen als eerste spits meekan?