Luuk de Jong, captain van PSV.
Luuk de Jong
negentiendertien.nl - (300x250) - 1
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Awards:
-
ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
-
trouwepsvfan
- Vedette
- 5
- Seizoenkaart: Vak AA
- Clubvoorkeur: PSV
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
trouwepsvfan
- Vedette
- 5
- Seizoenkaart: Vak AA
Als Max de bal 3x per wedstrijd voorslingert past hij prima in ons spel.DonyellMalen schreef: 23 jan 2021, 19:05 Past totaal niet in ons spel nu, dan moet Schmidt echt anders gaan spelen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
Tomm
- Vedette
- 7
- Seizoenkaart: Vak F
-
Awards:
Waarom zou Luuk niet passen? Ik denk dat hij juist heel goed zou passen. Werkt voor drie, zal dus ook nooit verzaken in het drukzetten. Met backs die er overheen gaan en half-10s die eronder kruipen is er dan eindelijk iemand om een hoge bal op te geven.
-
Heissenberrug
- Vedette
- 7
- DC_PSV
- Legende
- 7
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- 7
-
Awards:
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- 7
- Seizoenkaart: Vak U
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Op de bank bij Sevilla. Kom lekker terug naar Eindhoven, joh. Word aanvoerder, nog een keer of 2/3 kampioen en kijk daarna maar welke rol je in de club wilt.
#FreeGeneratie4
-
- Legende
- 5
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ik heb geen bron want zit niet dicht op Luuks enclave maar ben er van overtuigd dat je terugkomt na dit avontuur. Stel je voor, Gakpo, Madueke, Luuk, Gotze/Berghuis als voorste 4. Mix van ervaring, snelheid, kracht, leiderschap, tactisch vernuft. Je kan van alles qua systeem erop gooien en het werkt. Luuk is gewoon net niet goed genoeg voor Sevilla, maar voor PSV is ie wereldtop. Zeker als persoon. Komm, komm nach Hause.Paco Casal schreef: 18 feb 2021, 09:19 Op de bank bij Sevilla. Kom lekker terug naar Eindhoven, joh. Word aanvoerder, nog een keer of 2/3 kampioen en kijk daarna maar welke rol je in de club wilt.
-
M.Delgado
- Geselecteerd voor Oranje
- 4
Die voorhoede zou om van te smullen zijn, verwacht jij dat Berghuis naar PSV komt? of is dat de wens...RIO schreef: 18 feb 2021, 09:31Ik heb geen bron want zit niet dicht op Luuks enclave maar ben er van overtuigd dat je terugkomt na dit avontuur. Stel je voor, Gakpo, Madueke, Luuk, Gotze/Berghuis als voorste 4. Mix van ervaring, snelheid, kracht, leiderschap, tactisch vernuft. Je kan van alles qua systeem erop gooien en het werkt. Luuk is gewoon net niet goed genoeg voor Sevilla, maar voor PSV is ie wereldtop. Zeker als persoon. Komm, komm nach Hause.Paco Casal schreef: 18 feb 2021, 09:19 Op de bank bij Sevilla. Kom lekker terug naar Eindhoven, joh. Word aanvoerder, nog een keer of 2/3 kampioen en kijk daarna maar welke rol je in de club wilt.
Als er op het middenveld en achterin nog 2 leiders bij zouden komen heb je een meer dan prima 11-tal!
-
- Lid van verdienste
- 5
- Seizoenkaart: Vak B
- Clubvoorkeur: Philips
-
Awards:
Ik heb ook elke keer een dubbel gevoel bij Europese doelpunten van Luuk. Ik gun 'm alles van de wereld, maar als ie daar nu geen pepernoot raakt dan komt ie misschien terug. Wat een koning.