Luuk de Jong

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

D.Millpants schreef: 15 jan 2023, 16:12 Niets beter dan Vinicius…
Ga je mond spoelen aub
D.Millpants
Nationale topspeler
1
Berichten: 1681
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Luuk is een held, begrijp me niet verkeerd. Maar zijn aankoop als eerste spits dit seizoen snap ik niet. En ja, beter dan Vinicius, maar er moet echt een betere 1e spits komen en niet een backup voor Luuk.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Als we een 2de spits hadden was Luuk er natuurlijk allang uit gehaald. Die speelt echt bedroevend/ongelukkig vandaag. Ongekend.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik maak me op dit moment heel erg zorgen om Luuk. Het enige wat helpt is een paar goals en weer belangrijk kunnen zijn voor de ploeg.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Schaam je kapot Luuk.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Hij komt op z'n zachtst gezegd niet goed uit de winterstop. Maak me zorgen.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Geen concurrentie, gegarandeerde basisplaats. Helpt ook niet echt mee
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Moet heerlijk zijn om te weten dat je toch geen concurrentie hebt. En als die komt, zal het een klasse minder zijn, waarschijnlijk. Want je kan niet 2 ‘topspitsen’ hebben met deze financiële situatie. 90 miljoen vangen en toch op een houtje bijten. Eigenlijk gewoon razendknap.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

D.Millpants schreef: 15 jan 2023, 16:16 Luuk is een held, begrijp me niet verkeerd. Maar zijn aankoop als eerste spits dit seizoen snap ik niet. En ja, beter dan Vinicius, maar er moet echt een betere 1e spits komen en niet een backup voor Luuk.
Ik had in mijn voorspelling al staan dat Luuk de grootste teleurstelling zou worden. Meer op basis dat hij geen kansen zou krijgen. Voorlopig laat hij nog veel te weinig zien maar vandaag was wel echt slecht want hij kreeg kans op kans.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Vandaag hoofdverantwoordelijk voor puntverlies. En er staan te weinig wedstrijden tegenover waarin hij het eea weg poetst. Het moet beter.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Hadden we maar een tweede spits in de selectie. Wat Luuk laat zien lijkt helemaal nergens op.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Niet gescoord vandaag, da's een hele prestatie.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik had er vandaag een gemaakt, zeker weten.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Vind het niet hebben van concurrentie een beetje een slap excuus. Het is gewoon niet voldoende wat hij laat zien, en dat zal Luuk als eerste toegeven.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Hij krijgt vandaag genoeg ballen, maar levert gewoon niet. Pijnlijke constatering.. Verdomme. hoe kan dat nou..
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Dit wisten we toch allemaal al van Luuk. Bij Barca heb ik genoten van hem als pinchhitter, maar PSV had hier niet meer aan moeten beginnen. Verdient een flink salaris, geen restwaarde en is gewoon te matig aan de bal. Er was toch wel ergens in de wereld een spits te vinden die beter bij dit team had gepast?
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

nilssonH schreef: 15 jan 2023, 16:48 Vind het niet hebben van concurrentie een beetje een slap excuus. Het is gewoon niet voldoende wat hij laat zien, en dat zal Luuk als eerste toegeven.
Het toegeven levert geen punten op, balen ook niet. De club heeft niks aan woorden, die bal moet er gewoon in. Elke week dat je geen versterking haalt, kost je aan het eind van de rit. Nu moeten gewoon fokking alweer in de achtervolging.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Luuk speelde kut maar zulke fases heeft hij toch al zo vaak gehad? En nog vaker komt hij sterker terug. Als ik me over iemand geen zorgen maak dan is het over De Jong. Talentvolle back-up zou desondanks wel welkom zijn.
Gebruikersavatar
morkospsv
Verbannen
1
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jan 2023
Clubvoorkeur: PSV

Wat is dit toch een waardeloze spits, is toch niet voor niks mislukt bij de grote teams? Hij kan alleen op een manier gebruikt worden en dat is pinchitter. Zelfs die kopbal waar die oh zo goed in is verprutste die.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Je gaat Luuk niet waardeloos noemen, ga dan aub je mond spoelen. Feit is wel dat hij totaal niet levert en bij zichzelf te rade moet gaan hoe dat komt. Ook voorafgaand die goal van Sangare schiet hij die bal als een oude taart in. Ik mis die power bij Luuk, dat killergevoel..
weetyc
Ballenjongen
1
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2023

morkospsv schreef: 15 jan 2023, 17:24 Wat is dit toch een waardeloze spits, is toch niet voor niks mislukt bij de grote teams? Hij kan alleen op een manier gebruikt worden en dat is pinchitter. Zelfs die kopbal waar die oh zo goed in is verprutste die.
Hij is niet waardeloos. Hij kan niet in alle soorten wedstrijden en situaties spelen. Hij is op zn best in slotfases in belangrijke wedstrijden. Verder is hij een bruikbare toevoeging aan de selectie
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Echt uit vorm. Ik weet niet wat er in Qatar is gebeurd maar hij komt niet lekker terug in ieder geval.
Gebruikersavatar
morkospsv
Verbannen
1
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jan 2023
Clubvoorkeur: PSV

weetyc schreef: 15 jan 2023, 17:29
morkospsv schreef: 15 jan 2023, 17:24 Wat is dit toch een waardeloze spits, is toch niet voor niks mislukt bij de grote teams? Hij kan alleen op een manier gebruikt worden en dat is pinchitter. Zelfs die kopbal waar die oh zo goed in is verprutste die.
Hij is niet waardeloos. Hij kan niet in alle soorten wedstrijden en situaties spelen. Hij is op zn best in slotfases in belangrijke wedstrijden. Verder is hij een bruikbare toevoeging aan de selectie
Volgende maand Feyenoord uit zal die vast nog van waarde kunnen zijn voor een eretreffer ofzo..
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

^ Kunnen deze twee ballenjongens door hun moeder opgehaald worden?
Zijn een beetje de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

morkospsv schreef: 15 jan 2023, 17:24 Wat is dit toch een waardeloze spits, is toch niet voor niks mislukt bij de grote teams? Hij kan alleen op een manier gebruikt worden en dat is pinchitter. Zelfs die kopbal waar die oh zo goed in is verprutste die.
Je bent zelf waardeloos. Speciaal een accountje aangemaakt om hier even onze Luuk af te komen vallen? Maar goed, zegt veel over jou dat je juist nu hier komt posten en niet wanneer het goed gaat.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Al eerder aangehaald: ik had het niet erg gevonden als we een ander type spits hadden gehaald..
Eentje met snelheid en een individuele actie..
En dit heeft niks met haten te maken of zoiets maar meer met de type voorhoede spelers die we onder contract hebben..
Buiten het feit dat hij mij inmiddels doet terugdenken aan dat horrorseizoen waarbij hij geen knikker raakte..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Luuk de Jong