Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
De wisselwerking met Dest is ook niet zo goed. Met Mauro zag je het wel een aantal keren goed klikken.Hirving Lozano
-
- Internationale topspeler
- 4
Hij was matig vond ik. Maar die actie in de 1e helft… die bal draaide pas laat van de goal weg. Dat was me een doelpunt geweest!
Verder roep ik hier vanaf september al; verwacht niet teveel van hem. Chucky is een lieveling, maar het algehele niveau is enorm omhoog gegaan en hij is niet evenredig meegegroeid. Dan nóg is het fijn om hem erbij te hebben, want hij kan zomaar wedstrijden voor je beslissen. Ik vind hem op rechts beter trouwens, maar Baka kan je daar niet meer weg halen.
Verder roep ik hier vanaf september al; verwacht niet teveel van hem. Chucky is een lieveling, maar het algehele niveau is enorm omhoog gegaan en hij is niet evenredig meegegroeid. Dan nóg is het fijn om hem erbij te hebben, want hij kan zomaar wedstrijden voor je beslissen. Ik vind hem op rechts beter trouwens, maar Baka kan je daar niet meer weg halen.
- Juancho
- Mister PSV
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
Dan kon je die voorzet en kaats wegstrepen. Wat zou er dan in godsnaam overblijven van vanavondSensation schreef: 03 feb 2024, 22:31Zou hem weleens vanaf rechts willen zienJuancho schreef: 03 feb 2024, 22:22 1 goede actie, 1 goede voorzet maar tegen 1 van de zwakste backs in de ED mag je idd wel meer verwachten van Lozano. Miste wederom de drive een beetje bij hem, het aan/opjagen. Tis zo gelaten. Ongeacht dat het een momenten voetballer is.
Had die back van Ajax moeten opvreten.
Nee ik tik hem bij deze af: Lozano nooit meer op rechtsbuiten!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vedette
- 3
Ik kan echt niet wachten tot Lozano weer volledig fit is. Liet gisteren momenten van pure klassen zien. Mag af en toe allemaal wat minder egoistisch en meer in het spel voorkomen.
-
- Nationale topspeler
- 7
Dit valt me ook op. Dest - Lang was een geweldige combinatie, maar Dest - Lozano (nog) niet. Misschien omdat Dest en Lang erg dezelfde spelers zijn en dus samen voetbalden alsof ze op het schoolplein stonden. Met Lozano voor zich moet Dest ook anders spelen: niet dat oneindige gedribbel, maar sneller en doelgerichter Lozano in stelling brenger.Thijs schreef: 03 feb 2024, 22:37 De wisselwerking met Dest is ook niet zo goed. Met Mauro zag je het wel een aantal keren goed klikken.
Chucky was wederom niet top gisteren, haast onzichtbaar, maar levert wel weer een fraaie pre-assist bij de 0-1 (die was echt knap) en later een goede coorzet. Een beetje een Chucky wedstrijd dus. Alleen denk ik wel dat hij enorm een Veerman mist, want zijn kracht - de diepte - werd gisteren maar weinig gezocht. En Dest komt de bal ook liever dribbelend afgeven.
- Ren Höek
- Vedette
- 6
Dest komt graag op, Lang wil de bal graag in de voeten hebben.
Dat klikt inderdaad prima.
Lozano daarentegen wil de bal graag diep hebben. Waarbij die pass te weinig gegeven wordt (helemaal zonder Veerman, en Tillman). En waarbij Dest door zijn vele opkomen hem regelmatig in de weg loopt. Dus dat klikt inderdaad niet zo goed.
Desondanks was Chucky gisteren weer belangrijk.
Dat klikt inderdaad prima.
Lozano daarentegen wil de bal graag diep hebben. Waarbij die pass te weinig gegeven wordt (helemaal zonder Veerman, en Tillman). En waarbij Dest door zijn vele opkomen hem regelmatig in de weg loopt. Dus dat klikt inderdaad niet zo goed.
Desondanks was Chucky gisteren weer belangrijk.
- Deze gebruikers waarderen Ren Höek voor dit bericht (totaal 2):
- Rikkert1234 • ziege maar ook zagge
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Vedette
- 6
Hoe kut ik het ook vind, met deze Lozano gaat de tweede seizoenshelft een flinke kluif worden…
- Deze gebruikers waarderen Chucky voor dit bericht:
- ziege maar ook zagge
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
-
- Internationale topspeler
- 6
Onze dominante speelstijl ligt hem wat minder. Hij is meer geschikt voor een team in de omschakeling. Vooralsnog kun je niet anders dan stellen dat zijn terugkeer nog niet je van het is. Maar het is denk ik wel een kwestie van tijd tot het beter gaat worden.
- ruuddevil
- Legende
- 7
-
Awards:
We kennen de voetballer Lozano toch al een tijdje? Ik ben niet verrast over wat ik zie. Hij gaat zeker nog wat wedstrijden voor ons beslissen en hij zal een paar wedstrijden vooral ruzie met de bal hebben.
- Deze gebruikers waarderen ruuddevil voor dit bericht (totaal 4):
- Eindhovenvoetbal • Ykhim • DC_PSV • TylerDurdn
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- 5
- Oude naam: Vogelund
Dat idee heb ik niet. Lozano is juist een speler die normaal gesproken veel rendement haalt. Juist ook als hij slecht speelt. Het baart me zorgen dat hij zowel slecht speelt als dat hij geen assists geeft en niet scoort.SomaQan schreef: 11 feb 2024, 21:34 Bij Lozano heb ik altijd het idee dat hij de ban moet doorbreken met een goal voordat hij zijn ritme weer vind. Dan maar tegen BVB als het volgende week niet lukt tegen Hercules
-
- Lid 2e elftal
- 2
We weten dat ie het in zich heeft en dat komt echt wel in orde.Vogelund schreef: 11 feb 2024, 23:21Dat idee heb ik niet. Lozano is juist een speler die normaal gesproken veel rendement haalt. Juist ook als hij slecht speelt. Het baart me zorgen dat hij zowel slecht speelt als dat hij geen assists geeft en niet scoort.SomaQan schreef: 11 feb 2024, 21:34 Bij Lozano heb ik altijd het idee dat hij de ban moet doorbreken met een goal voordat hij zijn ritme weer vind. Dan maar tegen BVB als het volgende week niet lukt tegen Hercules
- Hammer
- Regelmatige invaller
- 1
- Seizoenkaart: Vak HH
- Favoriete speler: Tim van den Heuvel
Ah mooi tegen Hercules, krijgen wij de kans te laten zien hoe je van Hercules wint!SomaQan schreef: 11 feb 2024, 21:34 Bij Lozano heb ik altijd het idee dat hij de ban moet doorbreken met een goal voordat hij zijn ritme weer vind. Dan maar tegen BVB als het volgende week niet lukt tegen Hercules
Support in difficult times
-
- Meervoudig international
- 3
- Seizoenkaart: Vak H
Als Luuk zijn vizier scherper stond had hij een assist bij kunnen schrijven, zie het probleem niet zo. Is altijd al een frommelaar geweest en rendeert het beste in wedstrijden tegen betere tegenstanders waar er ruimte ligt.
-
- Lid 2e elftal
- 1
- Favoriete speler: Luc Nilis
Gisteren wederom matig, komt de hele tijd naar binnen voor het schot op goal. In goede doen vallen er een paar binnen maar momenteel niet. Hij is helaas niet een speler die zich dan puur focust op de 1 vs 1 en meer in dienst van het team gaan spelen, om met assists en vuil werk de vorm weer te vinden. Aan de andere kant zie ik hem tegen Dortmund, met wat meer ruimtes, zomaar een bal in de touwen rammen.
- Koning_Arnold_IV
- Talent
- 1
Maar toch ook de tegenstander twee gele kaarten bezorgd, waren dreigende aanvallen. Tegen Heracles zal er vast wel weer een balletje binnenvallen!
- Vanthaman18
- Vedette
- 2
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
Awards:
En anders tegen Dortmund. Lozano staat er vaak in de grote wedstrijden.Koning_Arnold_IV schreef: 12 feb 2024, 09:51 Maar toch ook de tegenstander twee gele kaarten bezorgd, waren dreigende aanvallen. Tegen Heracles zal er vast wel weer een balletje binnenvallen!
- ComeOnPSV
- Vedette
- 5
-
- Legende
- 7
Bij PSV is de linksbuiten een halve 10 ( ivm de combinatie met Dest of Van Aanholt). Daarom doen Lang en Tillman het goed op die plek.
De rechtsbuiten staat juist dieper. Daarachter staat met Teze namelijk een klassieke back.
Lozano komt beter tot zijn recht met wat meer ruimte. Daarom past in dit PSV de rol van rechtsbuiten hem beter.
De rechtsbuiten staat juist dieper. Daarachter staat met Teze namelijk een klassieke back.
Lozano komt beter tot zijn recht met wat meer ruimte. Daarom past in dit PSV de rol van rechtsbuiten hem beter.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- trouwepsvfan
- Vedette
- 5
- Seizoenkaart: Vak AA
Dit is echt te zielig voor woorden.
Zeggen ze dat ook over Messias Jezus Jordan Henderson da Souza Faria?
Zeggen ze dat ook over Messias Jezus Jordan Henderson da Souza Faria?
- Deze gebruikers waarderen trouwepsvfan voor dit bericht (totaal 6):
- TylerDurdn • Mithras • Heissenberrug • ShovingNE2 • ruuddevil • Ren Höek
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur