Hirving Lozano

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Thijs
Lid van verdienste
7
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

De wisselwerking met Dest is ook niet zo goed. Met Mauro zag je het wel een aantal keren goed klikken.
  • Citaat
  • Revolinho
    Internationale topspeler
    4

Hij was matig vond ik. Maar die actie in de 1e helft… die bal draaide pas laat van de goal weg. Dat was me een doelpunt geweest!

Verder roep ik hier vanaf september al; verwacht niet teveel van hem. Chucky is een lieveling, maar het algehele niveau is enorm omhoog gegaan en hij is niet evenredig meegegroeid. Dan nóg is het fijn om hem erbij te hebben, want hij kan zomaar wedstrijden voor je beslissen. Ik vind hem op rechts beter trouwens, maar Baka kan je daar niet meer weg halen.
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7
    Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 03 feb 2024, 22:31
    Juancho schreef: 03 feb 2024, 22:22 1 goede actie, 1 goede voorzet maar tegen 1 van de zwakste backs in de ED mag je idd wel meer verwachten van Lozano. Miste wederom de drive een beetje bij hem, het aan/opjagen. Tis zo gelaten. Ongeacht dat het een momenten voetballer is.

Had die back van Ajax moeten opvreten.
    Zou hem weleens vanaf rechts willen zien :mrgreen:
    Dan kon je die voorzet en kaats wegstrepen. Wat zou er dan in godsnaam overblijven van vanavond 😁

Nee ik tik hem bij deze af: Lozano nooit meer op rechtsbuiten!
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Zuc0
    Nationale topspeler
    2
    Seizoenkaart: Vak DD

Thijs schreef: 03 feb 2024, 22:37 Met Mauro zag je het wel een aantal keren goed klikken.
    Logisch. Latino-connectie.
  • Citaat
  • Rikkert1234
    Vedette
    3

Ik kan echt niet wachten tot Lozano weer volledig fit is. Liet gisteren momenten van pure klassen zien. Mag af en toe allemaal wat minder egoistisch en meer in het spel voorkomen.
  • Citaat
  • Siemen
    Nationale topspeler
    7

Thijs schreef: 03 feb 2024, 22:37 De wisselwerking met Dest is ook niet zo goed. Met Mauro zag je het wel een aantal keren goed klikken.
    Dit valt me ook op. Dest - Lang was een geweldige combinatie, maar Dest - Lozano (nog) niet. Misschien omdat Dest en Lang erg dezelfde spelers zijn en dus samen voetbalden alsof ze op het schoolplein stonden. Met Lozano voor zich moet Dest ook anders spelen: niet dat oneindige gedribbel, maar sneller en doelgerichter Lozano in stelling brenger.

Chucky was wederom niet top gisteren, haast onzichtbaar, maar levert wel weer een fraaie pre-assist bij de 0-1 (die was echt knap) en later een goede coorzet. Een beetje een Chucky wedstrijd dus. Alleen denk ik wel dat hij enorm een Veerman mist, want zijn kracht - de diepte - werd gisteren maar weinig gezocht. En Dest komt de bal ook liever dribbelend afgeven.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Siemen voor dit bericht (totaal 2):
    ThijsRen Höek
    Ren Höek
    Vedette
    6

Dest komt graag op, Lang wil de bal graag in de voeten hebben.
    Dat klikt inderdaad prima.

Lozano daarentegen wil de bal graag diep hebben. Waarbij die pass te weinig gegeven wordt (helemaal zonder Veerman, en Tillman). En waarbij Dest door zijn vele opkomen hem regelmatig in de weg loopt. Dus dat klikt inderdaad niet zo goed.
    Desondanks was Chucky gisteren weer belangrijk.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ren Höek voor dit bericht (totaal 2):
    Rikkert1234ziege maar ook zagge
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Chucky
    Vedette
    6

Hoe kut ik het ook vind, met deze Lozano gaat de tweede seizoenshelft een flinke kluif worden…
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Chucky voor dit bericht:
    ziege maar ook zagge
    Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Afbeelding

Speciaal voor @Juancho, kijk Lozano eens plezier hebben met Luuk.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door Thijs op 11 feb 2024, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
    grasveld
    Internationale topspeler
    6

Onze dominante speelstijl ligt hem wat minder. Hij is meer geschikt voor een team in de omschakeling. Vooralsnog kun je niet anders dan stellen dat zijn terugkeer nog niet je van het is. Maar het is denk ik wel een kwestie van tijd tot het beter gaat worden.
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

Thijs schreef: 11 feb 2024, 21:14 Afbeelding

Speciaal voor @Juancho, kijk Lozano eens plezier hebben met Luuk.
    Meer van dit please! 🙏 🥰
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    SomaQan
    Nationale topspeler
    4

Bij Lozano heb ik altijd het idee dat hij de ban moet doorbreken met een goal voordat hij zijn ritme weer vind. Dan maar tegen BVB als het volgende week niet lukt tegen Hercules
  • Citaat
    ruuddevil
    Legende
    7

Awards:

We kennen de voetballer Lozano toch al een tijdje? Ik ben niet verrast over wat ik zie. Hij gaat zeker nog wat wedstrijden voor ons beslissen en hij zal een paar wedstrijden vooral ruzie met de bal hebben.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ruuddevil voor dit bericht (totaal 4):
    EindhovenvoetbalYkhimDC_PSVTylerDurdn
    Vogelund
    Vaste waarde in elftal
    5
    Oude naam: Vogelund

SomaQan schreef: 11 feb 2024, 21:34 Bij Lozano heb ik altijd het idee dat hij de ban moet doorbreken met een goal voordat hij zijn ritme weer vind. Dan maar tegen BVB als het volgende week niet lukt tegen Hercules
    Dat idee heb ik niet. Lozano is juist een speler die normaal gesproken veel rendement haalt. Juist ook als hij slecht speelt. Het baart me zorgen dat hij zowel slecht speelt als dat hij geen assists geeft en niet scoort.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Vogelund voor dit bericht:
    Massimo
    Psv_fan
    Lid 2e elftal
    2

Vogelund schreef: 11 feb 2024, 23:21
    SomaQan schreef: 11 feb 2024, 21:34 Bij Lozano heb ik altijd het idee dat hij de ban moet doorbreken met een goal voordat hij zijn ritme weer vind. Dan maar tegen BVB als het volgende week niet lukt tegen Hercules
    Dat idee heb ik niet. Lozano is juist een speler die normaal gesproken veel rendement haalt. Juist ook als hij slecht speelt. Het baart me zorgen dat hij zowel slecht speelt als dat hij geen assists geeft en niet scoort.
    We weten dat ie het in zich heeft en dat komt echt wel in orde.
  • Citaat
    Hammer
    Regelmatige invaller
    1
    Seizoenkaart: Vak HH
    Favoriete speler: Tim van den Heuvel

Ah mooi tegen Hercules, krijgen wij de kans te laten zien hoe je van Hercules wint!
  • Citaat
  • Support in difficult times
    Massimo
    Legende
    7

Dat Lozano geen topseizoen tot nu toe draait valt best te begrijpen na het zo laat binnenkomen zonder wedstrijdritme en zijn blessure. Het wordt echter nu wel weer tijd dat hij gaat leveren met goals en assists.
  • Citaat
  • Mr.Unibet
    Meervoudig international
    3
    Seizoenkaart: Vak H

Als Luuk zijn vizier scherper stond had hij een assist bij kunnen schrijven, zie het probleem niet zo. Is altijd al een frommelaar geweest en rendeert het beste in wedstrijden tegen betere tegenstanders waar er ruimte ligt.
  • Citaat
  • PSV_Haarlem
    Lid 2e elftal
    1
    Favoriete speler: Luc Nilis

Gisteren wederom matig, komt de hele tijd naar binnen voor het schot op goal. In goede doen vallen er een paar binnen maar momenteel niet. Hij is helaas niet een speler die zich dan puur focust op de 1 vs 1 en meer in dienst van het team gaan spelen, om met assists en vuil werk de vorm weer te vinden. Aan de andere kant zie ik hem tegen Dortmund, met wat meer ruimtes, zomaar een bal in de touwen rammen.
  • Citaat
    Koning_Arnold_IV
    Talent
    1

Maar toch ook de tegenstander twee gele kaarten bezorgd, waren dreigende aanvallen. Tegen Heracles zal er vast wel weer een balletje binnenvallen!
  • Citaat
    Vanthaman18
    Vedette
    2
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Awards:

Koning_Arnold_IV schreef: 12 feb 2024, 09:51 Maar toch ook de tegenstander twee gele kaarten bezorgd, waren dreigende aanvallen. Tegen Heracles zal er vast wel weer een balletje binnenvallen!
    En anders tegen Dortmund. Lozano staat er vaak in de grote wedstrijden.
  • Citaat
    ComeOnPSV
    Vedette
    5

Hij speelt niet best nee maar hij is wel veel gevaarlijker dan Bakayoko.

Ook tegen Ajax met die voorzet die Luuk net niet binnenkopt is hij levensgevaarlijk.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ComeOnPSV voor dit bericht:
    Søren
    koetje
    Legende
    7

Bij PSV is de linksbuiten een halve 10 ( ivm de combinatie met Dest of Van Aanholt). Daarom doen Lang en Tillman het goed op die plek.

De rechtsbuiten staat juist dieper. Daarachter staat met Teze namelijk een klassieke back.

Lozano komt beter tot zijn recht met wat meer ruimte. Daarom past in dit PSV de rol van rechtsbuiten hem beter.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

• Citaat
    VTheMan
    Meervoudig international
    2
    Favoriete speler: Bakayoko

Tegen Dortmund prikt ie er weer 2 in en dan slaat de stemming weer om. Te makkelijk de media van tegenwoordig.
  • Citaat
    trouwepsvfan
    Vedette
    5
    Seizoenkaart: Vak AA

Dit is echt te zielig voor woorden.

Zeggen ze dat ook over Messias Jezus Jordan Henderson da Souza Faria?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen trouwepsvfan voor dit bericht (totaal 6):
    TylerDurdnMithrasHeissenberrugShovingNE2ruuddevilRen Höek
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Plaats reactie