Hirving Lozano

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
SKERLA
Legende
7
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

DC_PSV schreef: 03 feb 2024, 12:18 Zijn vooret vanaf rechts is toch wel heerlijk hoor, ala Gakpo de bal kunnen neerleggen in de 16. De vorige keer tegen Ajax een hattrick, dat zal hem zeker motiveren om dit weer te doen.😁😜
Vanaf links bedoel je?
DC_PSV
Vedette
6

Foutje! Aangepast😁
Deze gebruikers waarderen DC_PSV voor dit bericht:
SKERLA
#simplythebest
MC Hammer
Meervoudig international
1
Clubvoorkeur: PSV

SKERLA schreef: 03 feb 2024, 12:11 Bosz is het gelukkig niet met ons eens, @Juancho :

Lozano een eigenheimer? Een egoïst misschien soms? ,,Totaal niet”, zegt Bosz. ,, Ik lees dingen soms dat hij vooral met zichzelf bezig zou zijn en voor zijn eigen kansen gaat. Zo heb ik hem totaal niet leren kennen, want hij is namelijk heel erg met het team bezig. Het is juist een kwaliteit van hem dat hij op bepaalde momenten voor zijn eigen kans gaat. Hij is daarnaast sociaal en past uitstekend bij de ploeg.”

,,Ik denk dat hij nu heel gelukkig is”, zegt Bosz."
Het zou heel verfrissend zijn, als Bosz, met slechts één echt redelijke linksbuiten in de selectie, op de dag van Ajax-PSV zou antwoorden met:
Lozano een eigenheimer? Een egoïst misschien soms? ,,Absoluut”, zegt Bosz. ,, Ik lees dingen soms dat hij vooral met zichzelf bezig zou zijn en voor zijn eigen kansen gaat. Zo heb ik hem ook echt leren kennen, want hij is namelijk heel erg met zichzelf bezig. Het is juist een enorme ergernis van mij dat hij op bepaalde momenten voor zijn eigen kans gaat. Hij is daarnaast antisociaal en past totaal niet bij de ploeg.”

,,Ik denk dat hij nu heel ongelukkig is”, zegt Bosz.
Deze gebruikers waarderen MC Hammer voor dit bericht:
Sensation
Hammertime!
SKERLA
Legende
7
Favoriete speler: Peet Scheefbril

MC Hammer schreef: 03 feb 2024, 12:26
SKERLA schreef: 03 feb 2024, 12:11 Bosz is het gelukkig niet met ons eens, @Juancho :

Lozano een eigenheimer? Een egoïst misschien soms? ,,Totaal niet”, zegt Bosz. ,, Ik lees dingen soms dat hij vooral met zichzelf bezig zou zijn en voor zijn eigen kansen gaat. Zo heb ik hem totaal niet leren kennen, want hij is namelijk heel erg met het team bezig. Het is juist een kwaliteit van hem dat hij op bepaalde momenten voor zijn eigen kans gaat. Hij is daarnaast sociaal en past uitstekend bij de ploeg.”

,,Ik denk dat hij nu heel gelukkig is”, zegt Bosz."
Het zou heel verfrissend zijn, als Bosz, met slechts één echt redelijke linksbuiten in de selectie, op de dag van Ajax-PSV zou antwoorden met:
Lozano een eigenheimer? Een egoïst misschien soms? ,,Absoluut”, zegt Bosz. ,, Ik lees dingen soms dat hij vooral met zichzelf bezig zou zijn en voor zijn eigen kansen gaat. Zo heb ik hem ook echt leren kennen, want hij is namelijk heel erg met zichzelf bezig. Het is juist een enorme ergernis van mij dat hij op bepaalde momenten voor zijn eigen kans gaat. Hij is daarnaast antisociaal en past totaal niet bij de ploeg.”

,,Ik denk dat hij nu heel ongelukkig is”, zegt Bosz.
Goed punt :mrgreen:
Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht:
MC Hammer
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
3

Iets zegt mij dat Ajax gaat proberen hem vanavond uit de wedstrijd te schoppen, wetende dat hij niet echt een baken van fitheid is gebleken dit seizoen. Dan hebben we gelijk geen echte buitenspelers van niveau meer om in te brengen.
René1978
Nationale topspeler
6

Buitenspelgoal schreef: 03 feb 2024, 12:39 Iets zegt mij dat Ajax gaat proberen hem vanavond uit de wedstrijd te schoppen, wetende dat hij niet echt een baken van fitheid is gebleken dit seizoen. Dan hebben we gelijk geen echte buitenspelers van niveau meer om in te brengen.
Alsof wij een concurrent zijn van Ajax.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6

Awards:

Lozano gaat er weer drie maken vandaag.
Heissenberrug
Internationale topspeler
7

@Juancho dan hoef je je dus geen zorgen te maken of Lozano ongelukkig is.
Jur1913
Internationale topspeler
2

Heissenberrug schreef: 03 feb 2024, 15:18 @Juancho dan hoef je je dus geen zorgen te maken of Lozano ongelukkig is.
Nou hij moet een paar weken op linksbuiten staan wat totaal niet zijn favoriete positie is
trouwepsvfan
Vedette
5
Seizoenkaart: Vak AA

Jur1913 schreef: 03 feb 2024, 15:19
Heissenberrug schreef: 03 feb 2024, 15:18 @Juancho dan hoef je je dus geen zorgen te maken of Lozano ongelukkig is.
Nou hij moet een paar weken op linksbuiten staan wat totaal niet zijn favoriete positie is
Ik vind hem op links beter dan op rechts
Deze gebruikers waarderen trouwepsvfan voor dit bericht:
Jur1913
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
3

René1978 schreef: 03 feb 2024, 13:14
Buitenspelgoal schreef: 03 feb 2024, 12:39 Iets zegt mij dat Ajax gaat proberen hem vanavond uit de wedstrijd te schoppen, wetende dat hij niet echt een baken van fitheid is gebleken dit seizoen. Dan hebben we gelijk geen echte buitenspelers van niveau meer om in te brengen.
Alsof wij een concurrent zijn van Ajax.
Niet het punt. Amsterdamse frustratie botvieren. We hebben Ajax ruim ingehaald en dat weten ze.
René1978
Nationale topspeler
6

trouwepsvfan schreef: 03 feb 2024, 15:20
Jur1913 schreef: 03 feb 2024, 15:19

Ik vind hem op links beter dan op rechts
Is-ie ook.
Juancho
Mister PSV
7

En niet zo'n beetje ook 😎
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
milansandro
Legende
6

Ik vond hem vandaag bijzonder matig..
Juist in dit soort wedstrijden verwacht je iets van hem..
Het kwam er totaal niet uit..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
DC_PSV
Vedette
6

Mooie actie bij de 1-1, geweldige voorzet op Luuk in de tweede helft. Verder heel matig, heeft geen geslaagde acties of ballen in de diepte gehad.
#simplythebest
ComeOnPSV
Vedette
5

Die bal voor de goal van Luuk was wel geniaal goed. Enorm lastige bal en hij geeft hem op perfecte snelheid mee.
Juancho
Mister PSV
7

1 goede actie, 1 goede voorzet maar tegen 1 van de zwakste backs in de ED mag je idd wel meer verwachten van Lozano. Miste wederom de drive een beetje bij hem, het aan/opjagen. Tis zo gelaten. Ongeacht dat het een momenten voetballer is.

Had die back van Ajax moeten opvreten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
KA7
Verbannen

Die bal die hij van Dest kreeg in de tweede helft moest die naar Luuk geven. Zonde, want speelde niet slecht verder.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
4

Geeft gewoon bijna 2 assists en verliest de bal amper. Vond hem lang zo slecht niet eigenlijk. Het is vrij efficiënt allemaal.
Deze gebruikers waarderen Eindhovenvoetbal voor dit bericht:
guus
TylerDurdn
Internationale topspeler
6

Juancho schreef: 03 feb 2024, 22:22 1 goede actie, 1 goede voorzet maar tegen 1 van de zwakste backs in de ED mag je idd wel meer verwachten van Lozano. Miste wederom de drive een beetje bij hem, het aan/opjagen. Tis zo gelaten. Ongeacht dat het een momenten voetballer is.

Wordt toch ook totaal niet in zijn kracht gebruikt, niemand steekt hem weg.
Laatst gewijzigd door TylerDurdn op 03 feb 2024, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze gebruikers waarderen TylerDurdn voor dit bericht:
DC_PSV
Mikelvb
Nationale topspeler
2

DC_PSV schreef: 03 feb 2024, 22:20 Mooie actie bij de 1-1, geweldige voorzet op Luuk in de tweede helft. Verder heel matig, heeft geen geslaagde acties of ballen in de diepte gehad.
De actie bij de 1-1 en de voorzet waren goed, maar voor het geld en salaris komt er verder toch behoorlijk weinig uit. Lijkt me toch echt sterk dat je voor hetzelfde geld geen betere speler kan halen. Als LA deze zomer voor hem komt ben ik er niet rouwig om.
Deze gebruikers waarderen Mikelvb voor dit bericht:
Razzaa
Josef Dettelbacher
Legende
7

Awards:

milansandro schreef: 03 feb 2024, 22:19 Ik vond hem vandaag bijzonder matig..
Juist in dit soort wedstrijden verwacht je iets van hem..
Het kwam er totaal niet uit..
Van alle grote aankopen ben ik van Chucky helaas nog het minst onder de indruk.
Deze gebruikers waarderen Josef Dettelbacher voor dit bericht (totaal 2):
milansandroRazzaa
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gundogang
Basisspeler
3

Tegen zo’n Gooijer was ik toch beetje teleurgesteld over zijn inbreng.
De Realist
Internationale topspeler
2
Seizoenkaart: Vak V
Favoriete speler: Ik spring voor Luuk

Mist een type Veerman die hem constant weg steekt.
Deze gebruikers waarderen De Realist voor dit bericht:
guus
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
Sensation
Lid scoutingsteam
7
Clubvoorkeur: Ja

Juancho schreef: 03 feb 2024, 22:22 1 goede actie, 1 goede voorzet maar tegen 1 van de zwakste backs in de ED mag je idd wel meer verwachten van Lozano. Miste wederom de drive een beetje bij hem, het aan/opjagen. Tis zo gelaten. Ongeacht dat het een momenten voetballer is.

Zou hem weleens vanaf rechts willen zien :mrgreen:
Thijs
Lid van verdienste
7
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

De wisselwerking met Dest is ook niet zo goed. Met Mauro zag je het wel een aantal keren goed klikken.
Plaats reactie