Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
DC_PSV schreef: ↑03 feb 2024, 12:18
Zijn vooret vanaf rechts is toch wel heerlijk hoor, ala Gakpo de bal kunnen neerleggen in de 16. De vorige keer tegen Ajax een hattrick, dat zal hem zeker motiveren om dit weer te doen.
SKERLA schreef: ↑03 feb 2024, 12:11
Bosz is het gelukkig niet met ons eens, @Juancho :
Lozano een eigenheimer? Een egoïst misschien soms? ,,Totaal niet”, zegt Bosz. ,, Ik lees dingen soms dat hij vooral met zichzelf bezig zou zijn en voor zijn eigen kansen gaat. Zo heb ik hem totaal niet leren kennen, want hij is namelijk heel erg met het team bezig. Het is juist een kwaliteit van hem dat hij op bepaalde momenten voor zijn eigen kans gaat. Hij is daarnaast sociaal en past uitstekend bij de ploeg.”
,,Ik denk dat hij nu heel gelukkig is”, zegt Bosz."
Het zou heel verfrissend zijn, als Bosz, met slechts één echt redelijke linksbuiten in de selectie, op de dag van Ajax-PSV zou antwoorden met:
Lozano een eigenheimer? Een egoïst misschien soms? ,,Absoluut”, zegt Bosz. ,, Ik lees dingen soms dat hij vooral met zichzelf bezig zou zijn en voor zijn eigen kansen gaat. Zo heb ik hem ook echt leren kennen, want hij is namelijk heel erg met zichzelf bezig. Het is juist een enorme ergernis van mij dat hij op bepaalde momenten voor zijn eigen kans gaat. Hij is daarnaast antisociaal en past totaal niet bij de ploeg.”
,,Ik denk dat hij nu heel ongelukkig is”, zegt Bosz.
SKERLA schreef: ↑03 feb 2024, 12:11
Bosz is het gelukkig niet met ons eens, @Juancho :
Lozano een eigenheimer? Een egoïst misschien soms? ,,Totaal niet”, zegt Bosz. ,, Ik lees dingen soms dat hij vooral met zichzelf bezig zou zijn en voor zijn eigen kansen gaat. Zo heb ik hem totaal niet leren kennen, want hij is namelijk heel erg met het team bezig. Het is juist een kwaliteit van hem dat hij op bepaalde momenten voor zijn eigen kans gaat. Hij is daarnaast sociaal en past uitstekend bij de ploeg.”
,,Ik denk dat hij nu heel gelukkig is”, zegt Bosz."
Het zou heel verfrissend zijn, als Bosz, met slechts één echt redelijke linksbuiten in de selectie, op de dag van Ajax-PSV zou antwoorden met:
Lozano een eigenheimer? Een egoïst misschien soms? ,,Absoluut”, zegt Bosz. ,, Ik lees dingen soms dat hij vooral met zichzelf bezig zou zijn en voor zijn eigen kansen gaat. Zo heb ik hem ook echt leren kennen, want hij is namelijk heel erg met zichzelf bezig. Het is juist een enorme ergernis van mij dat hij op bepaalde momenten voor zijn eigen kans gaat. Hij is daarnaast antisociaal en past totaal niet bij de ploeg.”
,,Ik denk dat hij nu heel ongelukkig is”, zegt Bosz.
Iets zegt mij dat Ajax gaat proberen hem vanavond uit de wedstrijd te schoppen, wetende dat hij niet echt een baken van fitheid is gebleken dit seizoen. Dan hebben we gelijk geen echte buitenspelers van niveau meer om in te brengen.
Buitenspelgoal schreef: ↑03 feb 2024, 12:39
Iets zegt mij dat Ajax gaat proberen hem vanavond uit de wedstrijd te schoppen, wetende dat hij niet echt een baken van fitheid is gebleken dit seizoen. Dan hebben we gelijk geen echte buitenspelers van niveau meer om in te brengen.
Buitenspelgoal schreef: ↑03 feb 2024, 12:39
Alsof wij een concurrent zijn van Ajax.
Niet het punt. Amsterdamse frustratie botvieren. We hebben Ajax ruim ingehaald en dat weten ze.
1 goede actie, 1 goede voorzet maar tegen 1 van de zwakste backs in de ED mag je idd wel meer verwachten van Lozano. Miste wederom de drive een beetje bij hem, het aan/opjagen. Tis zo gelaten. Ongeacht dat het een momenten voetballer is.
Had die back van Ajax moeten opvreten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Juancho schreef: ↑03 feb 2024, 22:22
1 goede actie, 1 goede voorzet maar tegen 1 van de zwakste backs in de ED mag je idd wel meer verwachten van Lozano. Miste wederom de drive een beetje bij hem, het aan/opjagen. Tis zo gelaten. Ongeacht dat het een momenten voetballer is.
Had die back van Ajax moeten opvreten.
Wordt toch ook totaal niet in zijn kracht gebruikt, niemand steekt hem weg.
Laatst gewijzigd door TylerDurdn op 03 feb 2024, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze gebruikers waarderen TylerDurdn voor dit bericht:
DC_PSV schreef: ↑03 feb 2024, 22:20
Mooie actie bij de 1-1, geweldige voorzet op Luuk in de tweede helft. Verder heel matig, heeft geen geslaagde acties of ballen in de diepte gehad.
De actie bij de 1-1 en de voorzet waren goed, maar voor het geld en salaris komt er verder toch behoorlijk weinig uit. Lijkt me toch echt sterk dat je voor hetzelfde geld geen betere speler kan halen. Als LA deze zomer voor hem komt ben ik er niet rouwig om.
milansandro schreef: ↑03 feb 2024, 22:19
Ik vond hem vandaag bijzonder matig..
Juist in dit soort wedstrijden verwacht je iets van hem..
Het kwam er totaal niet uit..
Van alle grote aankopen ben ik van Chucky helaas nog het minst onder de indruk.
Deze gebruikers waarderen Josef Dettelbacher voor dit bericht (totaal 2):
Juancho schreef: ↑03 feb 2024, 22:22