Hirving Lozano

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Juancho
Legende
6
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Heissenberrug schreef: 27 jan 2024, 19:50 Schoot ons bijna naar de winst in Utrecht, en had in de 1e helft ook een prima schot. Heeft in dit soort wedstrijden gewoon te weinig ruimte om dreigend te zijn in de ruimte, daar waar zijn kracht ligt. Tegen Dortmund scoort hij 2x.
Heb het meer over z'n houding, gezichtsuitdrukkingen en plezier/passie war hij uitstraalt. Tis nogmaals een onderbuik gevoel hoor maar ik mis wat bij hem. Alsof ie niet helemaal op zn plek zit (nog) bij PSV
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DC_PSV
Vedette
6

Geweldige voorzet op Baka en nu weer belangrijk met de penal.
Likes voor DC_PSV :
Heissenberrug
#simplythebest
Heissenberrug
Internationale topspeler
6

Juancho schreef: 27 jan 2024, 20:03
Heissenberrug schreef: 27 jan 2024, 19:50 Schoot ons bijna naar de winst in Utrecht, en had in de 1e helft ook een prima schot. Heeft in dit soort wedstrijden gewoon te weinig ruimte om dreigend te zijn in de ruimte, daar waar zijn kracht ligt. Tegen Dortmund scoort hij 2x.
Heb het meer over z'n houding, gezichtsuitdrukkingen en plezier/passie war hij uitstraalt. Tis nogmaals een onderbuik gevoel hoor maar ik mis wat bij hem. Alsof ie niet helemaal op zn plek zit (nog) bij PSV
Zo ver reikt mijn psychologische kennis niet.
Massimo
Legende
6

Lozano is nog weinig echt wedstrijdfit geweest. Leek er aan te komen nadat hij met een achterstand begon, was goed tegen Ajax, maar daarna geblesseerd. Nu wederom nog bezig om wedstrijdfit te worden.
Likes voor Massimo :
PSV90
Mikelvb
Nationale topspeler
1

Heissenberrug schreef: 27 jan 2024, 20:07
Juancho schreef: 27 jan 2024, 20:03

Zo ver reikt mijn psychologische kennis niet.
Amateur.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6

Awards:

Juancho schreef: 27 jan 2024, 19:42Even los van z'n intuïtieve spel wat hij altijd al had. Maar ik mis die sparkle bij hem. @Ykhim , ik weet nirt of jij nog wel eens wat verneemt vanuit kringen rondom hem, maar hij lijkt op het veld zo ongelukkig als wat.
Ik verneem heel veel uit de kringen rondom hem, maar zelfs áls hij ongelukkig zou zijn, dan zou ik dat niet hier op dit forum gaan bespreken.

Een logischere verklaring is dat dit soort avonden óók bij Chucky horen, zoals ik aan het begin van het seizoen ook al zei. Het is gewoon een grillige speler, met het verschil dat hij t.o.v. zijn eerste periode veel volwassener is geworden. Ik snap wel dat de frivoliteit dan soms ontbreekt. Niet te vergeten dat hij overigens net pas terug is van een blessure.
Likes voor Ykhim (totaal 3):
TijnSensationR.Manco
Juancho
Legende
6

Ykhim schreef: 27 jan 2024, 22:59
Juancho schreef: 27 jan 2024, 19:42Even los van z'n intuïtieve spel wat hij altijd al had. Maar ik mis die sparkle bij hem. @Ykhim , ik weet nirt of jij nog wel eens wat verneemt vanuit kringen rondom hem, maar hij lijkt op het veld zo ongelukkig als wat.
Ik verneem heel veel uit de kringen rondom hem, maar zelfs áls hij ongelukkig zou zijn, dan zou ik dat niet hier op dit forum gaan bespreken.
Een uitgebreide analyse vraag ik dan ook niet, en het is verder ook geen kritiek. Een speler, zeker vanuit het buiteland, kan altijd wat moeite hebben. Dat Lozano PSV en NL kent zou het makkelijker moeten maken, maargoed, ook zijn leven is natuurlijk totaal anders dan destijds. Het is wat ik al zei, gewoon een onderbuikgevoel. Hij loopt er gewoon verloren bij vind ik, alsof hij amper bij het team betrokken is. Kan het moeilijk uitleggen.... :wonder:
Een logischere verklaring is dat dit soort avonden óók bij Chucky horen, zoals ik aan het begin van het seizoen ook al zei. Het is gewoon een grillige speler, met het verschil dat hij t.o.v. zijn eerste periode veel volwassener is geworden. Ik snap wel dat de frivoliteit dan soms ontbreekt. Niet te vergeten dat hij overigens net pas terug is van een blessure.
Ik heb het dus niet eens inhoudelijk over zijn spel, dat is idd frivool en op gevoel. Het is meer zijn houding, gezichtsuitdrukking, betrokkenheid bij het team. De vergelijking die je hierboven maakt vind ik daarom wel "leuk"... Als ik niet wist dat Lozano hier al had gespeelt had ik gezegd: die heeft nog moeite met acclimatiseren, het Europese voetbal etc. Terwijl de vrolijke aanjager Lozano van zijn 1e periode eigenlijk vanaf dag 1 al zo vertrouwd speelde. Ookal zat hij er toen niet lekker in, hij bleef wel gaan met zijn fanatisme en drive. Dat maakte hem altijd dreigend. Tis nu zo energieloos soms, dat je hem bijna door de TV heen wil aanmoedigen en dat er wat peper tevoorschijn mag komen.

Grote kans dat ik dingen zie die er niet zijn hoor, ik hoop het maar. Maar ik roep dit al een tijdje hier thuis en in het stadion :).
Ykhim
Lid scoutingsteam
6

Awards:

Ik denk dat je inderdaad dingen ziet die er niet zijn. Kijk PSV-Ajax nog eens terug, bijvoorbeeld. Hij zit hier gewoon op z'n plek, maar mensen zijn nogal snel vergeten wat voor speler Lozano was, en nog steeds is. Ook in zijn eerste periode zaten er kutwedstrijden tussen waarbij hij met een zuur gezicht over de flank wandelde. Dat hoort gewoon een beetje bij 'm. Volgende week krijgt hij óf rood van een scheidsrechter die een punt wil maken óf naait hij er weer 2 in en zien we die prachtige lach van 'm weer op de sociale media.

Het is gewoon niet elke week prijs. Vandaag was zo'n dag dat het 3x niks was.
Likes voor Ykhim (totaal 4):
matejaRIORen HöekG.M.
Menno1
Legende
6

PSV - Ajax. De enige wedstrijd waarin hij echt goed was. Voor de rest vind ik het allemaal maar flets wat hij laat zien.
Likes voor Menno1 (totaal 3):
JuanchoSouzaFaria7milansandro
Tyyne
Basisspeler
1

Lozano moet gewoon zijn :ketchup: laten spuiten en dan zal hij vanzelf vrolijker worden
Juancho
Legende
6

Eens met Menno, en nogmaals... los van zijn specifieke spel. Die pot tegen Ajax was de enige keer dat ik het heilige vuur zag bij hem. Misschien omschrijf ik het daarmee beter. Hij loopt er zo verloren bij, alsof hij geen onderdeel is van het team ofzo. Nogmaals, lastig uit te leggen zo'n (onderbuik)gevoel :)
Søren
Vaste waarde in elftal
Seizoenkaart: Vak BB

Lozano heeft so far, los van z’n blessure, gewoon nog niet gebracht wat we ervan verwacht hadden.
1 goede wedstrijd tegen ajax thuis, verder vooral onopvallend.
Hopelijk komt ie nog op stoom….
Heruone
Lid scoutingsteam
6

Ik denk dat het fenomeen wedstrijdritme en wedstrijdfit ook niet onderschat moeten worden.
Likes voor Heruone :
Koenjo
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
PSV90
Nationale topspeler
6

Ik denk dat we nog geen hele vrolijke Chucky zien omdat het nog niet zo gaat als hij zou willen. De blessure zal daar niet aan bijdragen.

Gewoon tijd geven, komt echt wel weer. Vorig jaar waren mensen Luuk aan het afschrijven.
Standbeeld
Legende
2

Søren schreef: 28 jan 2024, 02:11 Lozano heeft so far, los van z’n blessure, gewoon nog niet gebracht wat we ervan verwacht hadden.
Bij Lens uit vond ik hem ook heel goed. Rond die periode leek hij er net wat in te komen. Jammer van de blessure en winterstop.
Franciscus
Nationale topspeler
1
Seizoenkaart: Vak PR

Awards:

Ik vond hem gisteren verder helemaal niet zo slecht. Het hele team leek wat fut en drive te missen, Lozano eerder wat minder dan de rest.

Bovendien speelde Almere eigenlijk gewoon best goed.
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ik begrijp wel wat @Juancho bedoelt, ik kreeg die indruk ook eerder al.
Je ziet hem in reis- en trainingskampfilmpjes ook zelden met een andere speler praten of zelfs lopen.
Alsof hij er niet helemaal bijhoort.

Maar indrukken kunnen uiteraard bedriegen, laten we dat hopen.
Likes voor SKERLA :
Juancho
Chucky
Internationale topspeler
5

Allemaal een kruisje slaan dat ik deze tweede seizoenshelft 100% fit blijf :mrgreen:
Likes voor Chucky (totaal 2):
MaaxLucNilisLegend
Siemen
Nationale topspeler
6

En in vorm raak, want het zag er tegen Almere niet uit. Passes over een paar meter die niet aankwamen, weinig acties aan de bal, niet verfijnd en - wat me het meest opviel - vaak het koppie omlaag en op 50% omschakelend. Liep er niet lekker bij.
Joosth
Vaste waarde in elftal
3

Mocht Lozano wegvallen, zou je dan niet Dest naar die positie kunnen schuiven en dan van Aanholt erachter zetten? Denk dat je hier in de eredivisie in de meeste wedstrijden nog prima mee weg komt.
Persepolis
Vedette
6

Awards:

Søren schreef: 28 jan 2024, 02:11 Lozano heeft so far, los van z’n blessure, gewoon nog niet gebracht wat we ervan verwacht hadden.
Tegen Ajax was hij uitstekend, dat was de enige wedstrijd die zo beschreven kan worden. Maar "goed" is hij ook in andere wedstrijden geweest: Sparta-uit, Zwolle-thuis, Heracles-uit en Lens-thuis bijvoorbeeld waren gewoon goede wedstrijden van hem waarin hij genoeg opvallends deed hoor. Andere wedstrijden was ie weer onopvallend inderdaad, maar dat hoort ook bij hem. Een van zijn krachten was altijd al dat hij ook in onopvallende wedstrijden uit het niets iets beslissends kan doen.
Likes voor Persepolis :
Tijn
RIO
Legende
4
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Blijf a.u.b. heel de rest van dit seizoen.
Likes voor RIO (totaal 2):
koetjeNotoriousBIG046
Rikkert1234
Vedette
2

Nu met de blessure van Lang is hij met stipt nummer 1 voor zijn beste positie. Deze man gaat er echt nog veel inschieten voor ons deze seizoenshelft.
SKERLA
Vedette
6

Bosz is het gelukkig niet met ons eens, @Juancho :

Lozano een eigenheimer? Een egoïst misschien soms? ,,Totaal niet”, zegt Bosz. ,, Ik lees dingen soms dat hij vooral met zichzelf bezig zou zijn en voor zijn eigen kansen gaat. Zo heb ik hem totaal niet leren kennen, want hij is namelijk heel erg met het team bezig. Het is juist een kwaliteit van hem dat hij op bepaalde momenten voor zijn eigen kans gaat. Hij is daarnaast sociaal en past uitstekend bij de ploeg.”

,,Ik denk dat hij nu heel gelukkig is”, zegt Bosz."
DC_PSV
Vedette
6

Zijn vooret vanaf links met rechts is toch wel heerlijk hoor, ala Gakpo de bal kunnen neerleggen in de 16. De vorige keer tegen Ajax een hattrick, dat zal hem zeker motiveren om dit weer te doen.😁😜
Laatst gewijzigd door DC_PSV op 03 feb 2024, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
#simplythebest
SKERLA
Vedette
6

DC_PSV schreef: 03 feb 2024, 12:18 Zijn vooret vanaf rechts is toch wel heerlijk hoor, ala Gakpo de bal kunnen neerleggen in de 16. De vorige keer tegen Ajax een hattrick, dat zal hem zeker motiveren om dit weer te doen.😁😜
Vanaf links bedoel je?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Hirving Lozano