Hirving Lozano

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Madueke
Vedette
4

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Die eerste goal is een bijna een complete flashback naar PSV - AZ waar Lozano z'n debuut maakte en toen Ron Vlaar door z'n hoeven liet zakken.
Likes voor Madueke (totaal 5):
Mick JaggerCristianoRikkert1234DribbleSmell Rock
LeandroBonfim
Vaste waarde in elftal
1

Echt een held als je je ploeg in zo’n wedstrijd op sleeptouw neemt 🙌
Standbeeld
Legende
2
Clubvoorkeur: PSV

Die 4-2 legt ie technisch ook perfect binnen. Zat nog een stuit voor dat schot. Neem je die met je binnenkant dan heb je kans dat de bal alle kanten opschiet.
Likes voor Standbeeld :
MC Hammer
De Realist
Internationale topspeler
2
Seizoenkaart: Vak V

Held. Maargoed ook nooit twijfels over gehad. Liet vandaag net als dinsdag zien wat nodig is in grote wedstrijden. Hopelijk heeft het gesprek met Bosz er voor gezorgd dat ie elke pot in de eredivisie 100% blijft geven
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Standbeeld
Legende
2

Mooi interview trouwens na de wedstrijd bij ESPN.
Verslaggever: "Wat zei Bosz in de rust?"
Chucky: "Hij zei dat we beter moesten spelen"
Lekker droog :lol:
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
1
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Wat gunde ik hem deze doelpunten. Hij wilt zo graag bepalend zijn en hij is los hoor. Wat een held! Zo mega blij dat hij terug is.
11 Tinus
Legende
3
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Hij is op links 2x zo goed als op rechts en nog steeds op rechts beter dan Bakayoko maarja he... transferwaarde.
psvgouda
Vedette
2
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Standbeeld schreef: 29 okt 2023, 21:18 Mooi interview trouwens na de wedstrijd bij ESPN.
Verslaggever: "Wat zei Bosz in de rust?"
Chucky: "Hij zei dat we beter moesten spelen"
Lekker droog :lol:
Echt hè… Kijkt er ook altijd zo serieus en oprecht bij
DC_PSV
Vedette
5

Standbeeld schreef: 29 okt 2023, 19:42 Die 4-2 legt ie technisch ook perfect binnen. Zat nog een stuit voor dat schot. Neem je die met je binnenkant dan heb je kans dat de bal alle kanten opschiet.
Buitenkantje rechts tegendraads, heer lijk!
Likes voor DC_PSV :
Standbeeld
#simplythebest
ruuddevil
Legende
6

Awards:

GOAT
koetje
Legende
6

Hij was tegen Sparta al goed, tegen Lens de beste en nu geweldig. Drie goals en de goal van Luuk is voor 80 procent aan hem toe te schrijven.
Likes voor koetje :
MC Hammer
Juancho
Legende
6

Lekker op links laten. Klasse apart daar. Bosz mag lekker gaan uitzoeken hoe het het vervolgens gast oplossen. Lang kan bijv op ED niveau wellicht ook goed op 10. Sowieso moeten die 3 toch veel wisselen dus dat komt altijd wel goed. Als Baka een keer rust ofzo nodig heeft kan je prima Lang of Lozano daar neer zetten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Revolinho
Internationale topspeler
3

Op het juiste moment gepiekt. Gelukkig maar.

Nu nog steeds geen wonderen van Chucky verwachten, hij moet zelf ook niet gaan zweven (is hij het type ook niet voor). Keihard blijven werken voor het team en fit blijven. Nu Noa er niet is, blijf ik het tricky vinden.
Standbeeld
Legende
2

Revolinho schreef: 31 okt 2023, 00:15nog steeds geen wonderen van Chucky verwachten
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar meer dan wat hij de afgelopen twee potjes heeft laten zien verwacht ik niet. De beste tegen Lens en Ajax. Helemaal prima zo. Voor mij al genoeg wonder.
Massimo
Legende
6

Lozano begint wat wedstrijdfitter te worden.
Armada
Internationale topspeler
5

Buiten zijn individuele klasse, is zijn gif erg nodig en aanstekelijk.
Likes voor Armada (totaal 3):
De RealistTijnDutch Cowboy
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Clubvoorkeur: Ja

Armada schreef: 31 okt 2023, 08:41 Buiten zijn individuele klasse, is zijn gif erg nodig en aanstekelijk.
Zet Lozano tegenover Ajax en je weet dat hij één van zijn beste potten van het jaar gaat spelen, zag je ook al vorig jaar toen hij bij Napoli tegen Ajax moest. Bassey staat nog langs de zijlijn te zoeken welke kant Chucky op is gedraaid.
Likes voor Sensation (totaal 2):
ArmadaDe Realist
Standbeeld
Legende
2

Het gemak waarmee hij deze bal binnen legt is echt toplevel. Hij laat het lijken alsof het een simpel balletje is, maar de stuit kan verraderlijk zijn. Brubbie schoot zo'n bal voor open doel in de eerste helft Oost op.

Ardbeg
Legende
5

Held!
RIO
Legende
4
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Sensation schreef: 31 okt 2023, 08:59
Armada schreef: 31 okt 2023, 08:41 Buiten zijn individuele klasse, is zijn gif erg nodig en aanstekelijk.
Zet Lozano tegenover Ajax en je weet dat hij één van zijn beste potten van het jaar gaat spelen, zag je ook al vorig jaar toen hij bij Napoli tegen Ajax moest. Bassey staat nog langs de zijlijn te zoeken welke kant Chucky op is gedraaid.
Haha Bassie loopt nog steeds te zoeken in London.
Revolinho
Internationale topspeler
3

Standbeeld schreef: 31 okt 2023, 07:44
Revolinho schreef: 31 okt 2023, 00:15nog steeds geen wonderen van Chucky verwachten
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar meer dan wat hij de afgelopen twee potjes heeft laten zien verwacht ik niet. De beste tegen Lens en Ajax. Helemaal prima zo. Voor mij al genoeg wonder.
Dat was dus exact mijn punt. Wij niet teveel verwachten, hij niet teveel druk op zichzelf leggen, dan gaat hij vanzelf draaien. Chucky is wel een big game player, dus ik verwacht dan weer wel dat hij soms wat onzichtbaar zal zijn tegen de mindere tegenstanders. Maar dat hoort bij hem.
Likes voor Revolinho :
Chomsky
Standbeeld
Legende
2

Waren de doelen in Italië net wat breder of zo? Wordt tijd dat die ballen in de lange hoek erin vallen in plaats van op de paal. ;)
El Sordo
Vedette
6

Zoals vorige week, bedoel je? Hij heeft nog niet veel kunnen spelen, maar toch al de meest productieve buitenspeler. Als Lang terug is wordt het in de belangrijke wedstrijden gewoon Bankieyoko, denk ik.
De Realist
Internationale topspeler
2
Seizoenkaart: Vak V

El Sordo schreef: 04 nov 2023, 21:03 Zoals vorige week, bedoel je? Hij heeft nog niet veel kunnen spelen, maar toch al de meest productieve buitenspeler. Als Lang terug is wordt het in de belangrijke wedstrijden gewoon Bankieyoko, denk ik.
Gezien de smiley de reactie waar @Standbeeld op hoopte :mrgreen:
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Standbeeld
Legende
2

El Sordo schreef: 04 nov 2023, 21:03 Zoals vorige week, bedoel je? Hij heeft nog niet veel kunnen spelen, maar toch al de meest productieve buitenspeler. Als Lang terug is wordt het in de belangrijke wedstrijden gewoon Bankieyoko, denk ik.
Ja, vandaag en vorige week een bal op die rechter paal. Drie keer is scheepsrecht. De volgende valt binnen.

Ik ben ontzettend blij met Lozano. Ervaren topspeler. Van wat ik tot nu toe heb gezien vind ik hem op links wel een stukje beter. Lang is alleen ook wel echt een linksbuiten. Eigenlijk zonde. Twee toppers.
Likes voor Standbeeld (totaal 2):
LeandroBonfimEl Sordo
SKERLA
Internationale topspeler
6

Standbeeld schreef: 04 nov 2023, 20:57 Waren de doelen in Italië net wat breder of zo? Wordt tijd dat die ballen in de lange hoek erin vallen in plaats van op de paal. ;)
Hater!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Hirving Lozano