Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Busi komt zo naar NACEredivisie Algemeen
- Franciscus
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak PR
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Mauro Jr
-
Awards:
- Tjompie
- Internationale topspeler
- 3
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: Ja
Ik heb net even gekeken, hij heeft ondertussen in zijn carrière 44 wedstrijden in het buitenland gespeeld en daarin precies 1x gescoord. Ik zou als ik hem was lekker in NL blijven.Mr. Spock schreef: 08 jan 2025, 09:34 Terug bij af.
https://www.vi.nl/nieuws/van-hooijdonk- ... er-bij-nac
- DezoonvanAad
- Veelbelovend talent
- 1
Lijkt me heerlijk dat je zo opgevangen wordt op basis van je achternaam.Mr. Spock schreef: 08 jan 2025, 09:34 Terug bij af.
-
- Vedette
- 2
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
twee jaar in totaal in het buitenland, 3 clubs, 3 keer een volledige wedstrijd mogen spelen. Waarvan één seizoenshelft in de Championship en één seizoenshelft in de Serie B. En van die 3 wedstrijden waren er twee in de beker en één in de U21 in Engeland.Sensation schreef: 08 jan 2025, 09:52Ik heb net even gekeken, hij heeft ondertussen in zijn carrière 44 wedstrijden in het buitenland gespeeld en daarin precies 1x gescoord. Ik zou als ik hem was lekker in NL blijven.Mr. Spock schreef: 08 jan 2025, 09:34 Terug bij af.
Goed voor zijn ontwikkeling? Vast en zeker niet. Buiten het financiele aspect op de korte termijn zo'n bedenkelijke keuze.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Op zich een prima keuze als je toen al besefte dat je ook tekortkomt voor de Nederlandse subtop en hoger. Dan kun je maar beter voor het avontuur gaan en daarnaast ook het financiële buitenlandvoordeel meepikken. Ik zou zelfs lekker nog langer in het buitenland gebleven zijn als ik hem was. Lekker ballen in de Spaanse derde divisie of het mannetje zijn in Thailand of Indonesië ofzo.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak PR
- Favoriete speler: Mauro Jr
-
Awards:
-
- Vedette
- 2
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Dat sowieso, even zo'n 1,5 miljoen opgehaald bij Bologna, nu wat bij Cesena. En dan nog wat schnabbelen bij andere clubs. Zolang hij verstandig is en het er niet direct uitgeeft kan je een geruime tijd prima uitzitten.Grasmat schreef: 08 jan 2025, 11:03 Op zich een prima keuze als je toen al besefte dat je ook tekortkomt voor de Nederlandse subtop en hoger. Dan kun je maar beter voor het avontuur gaan en daarnaast ook het financiële buitenlandvoordeel meepikken. Ik zou zelfs lekker nog langer in het buitenland gebleven zijn als ik hem was. Lekker ballen in de Spaanse derde divisie of het mannetje zijn in Thailand of Indonesië ofzo.
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- 6
- Oude naam: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
LOL
PSV stijf bovenaan..... maar desondanks maar 3 PSVers (waaronder geen Tillman, mogelijk de beste speler in de ED)
Wel eentje van de europese coefficientverneukers GAE, een van het dramatisch presterende NEC, en 3 van nummer 4 Twente (o.a. Unnerstall die enkel op de lijn OK is en zelfs daar soms grabbelt)
Op de vleugels Anus Hasj Moussa en Mika Kots.
Zonder sarcasme: ik zou zelfs Wijndal boven Verdonk kiezen..... en Bob (dag Boppers!) de Rooij wordt na één actie tegen ManUtd ook al omhooggepijpt.
PSV stijf bovenaan..... maar desondanks maar 3 PSVers (waaronder geen Tillman, mogelijk de beste speler in de ED)
Wel eentje van de europese coefficientverneukers GAE, een van het dramatisch presterende NEC, en 3 van nummer 4 Twente (o.a. Unnerstall die enkel op de lijn OK is en zelfs daar soms grabbelt)
Op de vleugels Anus Hasj Moussa en Mika Kots.
Zonder sarcasme: ik zou zelfs Wijndal boven Verdonk kiezen..... en Bob (dag Boppers!) de Rooij wordt na één actie tegen ManUtd ook al omhooggepijpt.
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
Where an old man of Aran goes around and around
-
- Moderator
- 7
-
Awards:
De in de media het meest opgehemelde speler per positie is niet zo raar toch? Hooguit op linksback dat ik wellicht die jongen van Utrecht had verwacht. Voor de rest zie ik vooral heel veel gehypte spelers die veel onderwerp van gesprek zijn geweest afgelopen weken/maanden. Duidelijk niet het beste elftal, maar gezien het kuddegedrag dat mensen vertonen ook niet geheel onlogisch. Maar het is duidelijk niet het beste team van de eerste seizoenshelft.
- mr.top
- Vedette
- 5
De categorie clubs die je noemt zijn inderdaad goed voor het avontuur, maar vaak minder voor de financiën. Dus nee, die jongen heeft verstandig gehandeld als hij echt terugkomt in Breda.Grasmat schreef: 08 jan 2025, 11:03 Op zich een prima keuze als je toen al besefte dat je ook tekortkomt voor de Nederlandse subtop en hoger. Dan kun je maar beter voor het avontuur gaan en daarnaast ook het financiële buitenlandvoordeel meepikken. Ik zou zelfs lekker nog langer in het buitenland gebleven zijn als ik hem was. Lekker ballen in de Spaanse derde divisie of het mannetje zijn in Thailand of Indonesië ofzo.
-
- Legende
- 7
-
Awards:
In Japan kan zo'n jongen prima mee én goed verdienen, in de MLS ook vast wel.mr.top schreef: 11 jan 2025, 11:19De categorie clubs die je noemt zijn inderdaad goed voor het avontuur, maar vaak minder voor de financiën. Dus nee, die jongen heeft verstandig gehandeld als hij echt terugkomt in Breda.Grasmat schreef: 08 jan 2025, 11:03 Op zich een prima keuze als je toen al besefte dat je ook tekortkomt voor de Nederlandse subtop en hoger. Dan kun je maar beter voor het avontuur gaan en daarnaast ook het financiële buitenlandvoordeel meepikken. Ik zou zelfs lekker nog langer in het buitenland gebleven zijn als ik hem was. Lekker ballen in de Spaanse derde divisie of het mannetje zijn in Thailand of Indonesië ofzo.
- Deze gebruikers waarderen Josef Dettelbacher voor dit bericht:
- Grasmat
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Ik vind het wel mooi als zo’n spelers in de Eredivisie komen ballen. Voor NAC is dat gewoon een heel goede spits. Voor elke middenmotor of lager is Sydney van Hooijdonk dikke prima, dus leuk dat hij terug naar NAC is.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Valt wel mee toch? Hij is eerder top KKD niveau dan onderkant Eredivisie. Ontzettend matige speler die als hij niet van Hooijdonk had geheten ergens bij een Telstarachtig iets zou spelen.
- Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht (totaal 2):
- Ardbeg • GillesdelaCroquette
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Ben ik niet eens. Echt wel een prima spits met een goede vrije trap (niet zo goed als die van zijn vader natuurlijk). Die gaat NAC echt wel het nodige brengen. Ook een echt, irritant winnaarstype.Grasmat schreef: 11 jan 2025, 12:11 Valt wel mee toch? Hij is eerder top KKD niveau dan onderkant Eredivisie. Ontzettend matige speler die als hij niet van Hooijdonk had geheten ergens bij een Telstarachtig iets zou spelen.
-
- Meervoudig international
- 2
- Seizoenkaart: Vak TT
Jij bent toevallig vergeten dat hij bij Heerenveen makkelijk mee kon?Grasmat schreef: 11 jan 2025, 12:11 Valt wel mee toch? Hij is eerder top KKD niveau dan onderkant Eredivisie. Ontzettend matige speler die als hij niet van Hooijdonk had geheten ergens bij een Telstarachtig iets zou spelen.