Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Het schijnt overigens wel wat anders te zitten dan gedacht. Even afwachten.Eredivisie Algemeen
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Clubvoorkeur: PSV
Wat is er gebeurd? Een supporter is uit het uitvak gevallen en vervolgens rellen en staken?Grasmat schreef: 21 dec 2024, 23:36 Definitief gestaakt, dus het normale publiek is weer de dupe van het clubje dat zich niet kan gedragen.
Laatst gewijzigd door Standbeeld op 22 dec 2024, 08:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Een Groningensupporter is over een hek geklommen om te vechten en daarbij naar beneden gevallen. Onrust alom, schade aan het uitvak en buiten wilden de Groningsupporters niet de bussen instappen waardoor het ook daar onrustig werd.Standbeeld schreef: 21 dec 2024, 23:38Wat is er gebeurd? Een speler is uit het uitvak gevallen en vervolgens rellen en staken?Grasmat schreef: 21 dec 2024, 23:36 Definitief gestaakt, dus het normale publiek is weer de dupe van het clubje dat zich niet kan gedragen.
https://www.vi.nl/nieuws/live/vi-live-h ... f-gestaakt
https://www.ed.nl/voetbal/live-heracles ... ~ac35363a/
- Persepolis
- Vedette
- 6
-
Awards:
Zou wat zijn, een speler die helemaal het uitvak inklimt om vervolgens weer naar beneden te vallenStandbeeld schreef: 21 dec 2024, 23:38Wat is er gebeurd? Een speler is uit het uitvak gevallen en vervolgens rellen en staken?Grasmat schreef: 21 dec 2024, 23:36 Definitief gestaakt, dus het normale publiek is weer de dupe van het clubje dat zich niet kan gedragen.
-
- Vedette
- 5
Utrecht begonnen met normaliseren
- Deze gebruikers waarderen Op weg naar nr 26 voor dit bericht:
- Olai
-
- Meervoudig international
- 3
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
-
Awards:
Toch knap wat Fortuna doet. Clubs als NAC en GAE krijgen terecht de credits, maar Fortuna hoort ook gewoon in dat rijtje thuis. Alleen jammer dat 020 nu profiteert.
-
- 3
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
-
Awards:
-
- 1
- Seizoenkaart: Vak AA
- StratumZuid
- Vedette
- 5
Dat filmpje van Pascal is goud
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
-
- Vedette
- 7
NEC speelt een paar weken geleden Ajax van de mat maar vergeet zich te belonen. Nu willen ze de trainer eruit hebben. Die zijn ook te verwend zeg. Misschien kan Mario nog een keertje de club uit Nijmegen coachen, zijn we ook weer een gefrustreerde analist armer.
- Deze gebruikers waarderen Robson de Souza voor dit bericht:
- EllermanJ
- EllermanJ
- Bankzitter
- 1
- Seizoenkaart: Vak X
Make. It. Happen.Robson de Souza schreef: 23 dec 2024, 08:47 NEC speelt een paar weken geleden Ajax van de mat maar vergeet zich te belonen. Nu willen ze de trainer eruit hebben. Die zijn ook te verwend zeg. Misschien kan Mario nog een keertje de club uit Nijmegen coachen, zijn we ook weer een gefrustreerde analist armer.
-
- Legende
- 7
NEC heeft een teleurstellende eerste seizoenshelft, maar ik vind dat er wel vrij snel al geroepen wordt om het ontslag door de supporters daar. Vorig seizoen erg goed gedaan en NEC zit in een smalle bandbreedte dat een paar wedstrijden winnen weer een heel ander beeld geeft. Zolang het gros van de spelersgroep achter hem staan zou ik vrij kortzichtig vinden om hem te ontslaan. Vorig jaar deden de supporters van NEC na een paar wedstrijden dit ook al.
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
https://nos.nl/l/2549547
Heel netjes van die TD van NEC. Niet alleen steun uitspreken naar de trainer, maar ook hand in eigen boezem omtrent de samenstelling van de selectie. Dat zie je zelden en al helemaal niet als supporters druk zetten. Dat is nog eens de trainer echt oprecht steunen.
Heel netjes van die TD van NEC. Niet alleen steun uitspreken naar de trainer, maar ook hand in eigen boezem omtrent de samenstelling van de selectie. Dat zie je zelden en al helemaal niet als supporters druk zetten. Dat is nog eens de trainer echt oprecht steunen.
- Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht (totaal 3):
- Standbeeld • 11 Tinus • Ren Höek
- Persepolis
- Vedette
- 6
-
Awards:
Dat soort statements worden wel vaker gemaakt wanneer trainers onder druk staan. Meestal volgt er niet lang daarna ontslag
- VeresRivne
- Vedette
- 5
Klopt al denk ik niet dat dat in dit geval gaat gebeuren.Persepolis schreef: 24 dec 2024, 22:31 Dat soort statements worden wel vaker gemaakt wanneer trainers onder druk staan. Meestal volgt er niet lang daarna ontslag
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Juancho
- Mister PSV
- 7
Mooi interview met Paul Simonis. Een trainer die sommigen interessant vinden met oog op de toekomst. Maar in het interview lees je ook wat zaken waarom een jonge onervaren trainer eigenlijk niet bij PSV aan het roer behoort te staan. Zeker niet als het z'n 1e klus is. Interessant leesvoer!
https://www.destentor.nl/ga-eagles/zijn ... ~ae5ac6da/
https://www.destentor.nl/ga-eagles/zijn ... ~ae5ac6da/
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid scoutingsteam
- 7
-
Awards:
Ik denk ook niet dat iemand hem nu al bij PSV wil hebben. Maar ik vind hem wel een hele interessante trainer. Persoonlijk word ik niet vaak warm van andere Eredivisieclubs. Veel matige trainers, veel volstrekt gemiddeld voetbal, je kent het. Niet dat het voetbal dan altijd ruk is, want het is vaak een geweldige competitie, maar toch: qua spelers en trainers zie je de laatste jaren weinig interessants rondlopen. Maar sinds het AZ van Slot heb ik niet meer met zoveel interesse naar een club gekeken als de Eagles dit jaar. Spelen erg fris, maar ook volwassen en gedisciplineerd. Kunnen daadwerkelijk vermakelijk voetbal spelen, maar laten ook vaak zien dat ze zich kunnen instellen op een tegenstander. Kunnen aanvallen, maar ook compact verdedigen en/of scherp counteren. Daar waar ze voorheen vooral in eigen huis zeer sterk waren, zie ik nu een elftal dat niet meer onder de indruk raakt van een uitwedstrijd. Ik weet niet wat de precieze data uitwijst, maar het zou me niks verbazen als ze nu nog te weinig hebben gekregen voor wat ze hadden verdiend. En dat is héél knap, gelet op het aantal vertrokken spelers én de arbitrale pech die ze dit jaar al meerdere keren heeft getroffen.Juancho schreef: 31 dec 2024, 11:27 Mooi interview met Paul Simonis. Een trainer die sommigen interessant vinden met oog op de toekomst. Maar in het interview lees je ook wat zaken waarom een jonge onervaren trainer eigenlijk niet bij PSV aan het roer behoort te staan. Zeker niet als het z'n 1e klus is.
Sowieso vind ik het altijd wel veelzeggend als bijna alle spelers duidelijk beter worden, maar vooral ook als de precieze invulling qua poppetjes niet veel impact heeft op het collectief. Dat zijn wat mij betreft de twee hoofdkenmerken van een goede trainer. Als ik dan ook nog zie wat hij tactisch voor elkaar krijgt, met welke variatie dat gepaard gaat en hoe dat uitgevoerd wordt, dan denk ik er echt wel een hele goede, talentvolle trainer in te zien. Misschien niet eens voor PSV, maar in z'n algemeenheid. Da's prachtig, want daar wordt de competitie beter van. Benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen in elk geval. Als ik AZ of Twente zou zijn, dan zou ik hier toch met grote interesse naar kijken.
Zijn analyse over de verloren wedstrijd tegen Feyenoord vond ik trouwens ook wel bijzonder. 1-5 verliezen is natuurlijk niet top, maar als je als trainer een dag later op TV gaat uitleggen dat er te gretig en snel druk werd gezet, dan vind ik dat best een interessante observatie. Zie je in die hoedanigheid niet vaak gebeuren.
- Juancho
- Mister PSV
- 7
Ow zeker een interessante naam om te volgen hoor! Absoluut! Alleen zijn referentiekader is nu slechts een half seizoen GaE. Dat moet natuurlijk veel breder getrokken worden. Hoe gaat hij om met een slechte periode, als te veel spelers vormverlies hebben of de dingen meer tegenzitten. In het interview haal je al wat zaken die wat mij betreft aangeven dat hij er nog (lang) niet is. GaE verloor in het begin wedstrijden en dat maakte hem al stressvol. Logisch allemaal als beginnende coach en het is ook echt een ervaringsvak. En dan praten we nog over niveau GaE en niet over PSV. Wat mij betreft gaat zo'n trainer eerst een tussenstap maken, zoals ten Hag en Slot deden. AZ/Utrecht, nog meer druk, laat daar maar eens 2 seizoenen zien wat je kan in verschillende omstandigheden en situaties. Bewijs je je dan, en past zijn visie dan nog steeds bij die van PSV, dan zie ik geen reden om zo'n trainer niet voor de groep bij PSV te zetten.Ykhim schreef: 31 dec 2024, 13:55Ik denk ook niet dat iemand hem nu al bij PSV wil hebben. Maar ik vind hem wel een hele interessante trainer. Persoonlijk word ik niet vaak warm van andere Eredivisieclubs. Veel matige trainers, veel volstrekt gemiddeld voetbal, je kent het. Niet dat het voetbal dan altijd ruk is, want het is vaak een geweldige competitie, maar toch: qua spelers en trainers zie je de laatste jaren weinig interessants rondlopen. Maar sinds het AZ van Slot heb ik niet meer met zoveel interesse naar een club gekeken als de Eagles dit jaar. Spelen erg fris, maar ook volwassen en gedisciplineerd. Kunnen daadwerkelijk vermakelijk voetbal spelen, maar laten ook vaak zien dat ze zich kunnen instellen op een tegenstander. Kunnen aanvallen, maar ook compact verdedigen en/of scherp counteren. Daar waar ze voorheen vooral in eigen huis zeer sterk waren, zie ik nu een elftal dat niet meer onder de indruk raakt van een uitwedstrijd. Ik weet niet wat de precieze data uitwijst, maar het zou me niks verbazen als ze nu nog te weinig hebben gekregen voor wat ze hadden verdiend. En dat is héél knap, gelet op het aantal vertrokken spelers én de arbitrale pech die ze dit jaar al meerdere keren heeft getroffen.Juancho schreef: 31 dec 2024, 11:27 Mooi interview met Paul Simonis. Een trainer die sommigen interessant vinden met oog op de toekomst. Maar in het interview lees je ook wat zaken waarom een jonge onervaren trainer eigenlijk niet bij PSV aan het roer behoort te staan. Zeker niet als het z'n 1e klus is.
Sowieso vind ik het altijd wel veelzeggend als bijna alle spelers duidelijk beter worden, maar vooral ook als de precieze invulling qua poppetjes niet veel impact heeft op het collectief. Dat zijn wat mij betreft de twee hoofdkenmerken van een goede trainer. Als ik dan ook nog zie wat hij tactisch voor elkaar krijgt, met welke variatie dat gepaard gaat en hoe dat uitgevoerd wordt, dan denk ik er echt wel een hele goede, talentvolle trainer in te zien. Misschien niet eens voor PSV, maar in z'n algemeenheid. Da's prachtig, want daar wordt de competitie beter van. Benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen in elk geval. Als ik AZ of Twente zou zijn, dan zou ik hier toch met grote interesse naar kijken.
Zijn analyse over de verloren wedstrijd tegen Feyenoord vond ik trouwens ook wel bijzonder. 1-5 verliezen is natuurlijk niet top, maar als je als trainer een dag later op TV gaat uitleggen dat er te gretig en snel druk werd gezet, dan vind ik dat best een interessante observatie. Zie je in die hoedanigheid niet vaak gebeuren.
Maar nogmaals, 1 van de weinige interessante trainers in de ED om te volgen, dat zeker!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”