Liederen topic
-
- Ballenjongen
- 2
- Seizoenkaart: Vak TT
Weet niet of dit topic nog leeft, maar kwam een nummer tegen dat wel past bij onze walter benítez.
+ Deze keeper verdient weer een eigen nummer en geen hergebruik
+ Zuid Amerikaans ritme
+ Compay Segundo was een muziekbaas
+ Hendig mee te zingen ook na de nodige Pivo's
Walter Benítez, jalala Walter Benítez
+ Zuid Amerikaans ritme
- Skuddem
- Nationale topspeler
- 2
- Clubvoorkeur: heeee hooooo
Godsakke, goed gevonden!Frisky_de_geus schreef: 21 jul 2022, 22:10 Weet niet of dit topic nog leeft, maar kwam een nummer tegen dat wel past bij onze walter benítez.
+ Zuid Amerikaans ritme
Walter Benitez
We zingen Walter Benitez
We zingen Waaaalter Benitez,
We zingen Walter Beniiiiitez
Als Je Wist Dan Je Weet
-
- Ballenjongen
- 2
- Seizoenkaart: Vak TT
Ofnieeee. Had idd tussenstukjes jalala of we zingen. Die is miss wat beter maar na al da bier wordt het toch jalalaSkuddem schreef: 21 jul 2022, 22:22Godsakke, goed gevonden!Frisky_de_geus schreef: 21 jul 2022, 22:10 Weet niet of dit topic nog leeft, maar kwam een nummer tegen dat wel past bij onze walter benítez.
+ Zuid Amerikaans ritme
Walter Benitez
We zingen Walter Benitez
We zingen Waaaalter Benitez,
We zingen Walter Beniiiiitez
- PCGC
- Legende
- 7
-
Awards:
Als je zaterdag weer alle voorpagina’s en uitzendingen van het Mexicaanse Studio Sport wil halen, zing dan zaterdag vooral Andres Guardado toe op dat beroemde Mexicaanse melodietje (Jaaalalala Andres Guardado, jalalalalalalalalalala Aaaandres Guardado) ipv “Mi Amigo”.
Zendtijd gegarandeerd, net als paar jaar geleden. Vinden ze schitterend.
#FreeGeneratie4
- voskat
- Nationale topspeler
- 6
Guantanamera is sws al één van de populairdere nummers om voetballiederen op te baseren. Prima keuze.Frisky_de_geus schreef: 21 jul 2022, 22:10 Weet niet of dit topic nog leeft, maar kwam een nummer tegen dat wel past bij onze walter benítez.
-
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak DD
- Clubvoorkeur: PSV
Compay Segundo was een grootheid.voskat schreef: 22 jul 2022, 00:25Guantanamera is sws al één van de populairdere nummers om voetballiederen op te baseren. Prima keuze.Frisky_de_geus schreef: 21 jul 2022, 22:10 Weet niet of dit topic nog leeft, maar kwam een nummer tegen dat wel past bij onze walter benítez.
Guantanamera is echter een zoetsappig traditioneel Cubaans liedje wat vooral nog voor toeristen wordt gespeeld en gaat v.n. over een vrouw (''de vrouw van'', eigenlijk een plattelandsvrouw).
Overigens niet lullig bedoeld he! Leuk dat er over een liedje wordt gedacht en ik heb geen idee hoe Walter erover denkt, en wellicht draaf ik wat door maar als Argentijn zou ik dat naast het leuke zelf ook een beetje opvatten alsof men zich niet heeft verdiept in mijn cultuur.
Toegegeven, op een prachtige maar melancholische tango van de meester, Ástor Piazzolla, is het wat lastiger deunen. De hele oude Tangostijl zonder bandoneon (Milonga geheten) is vrolijker.
Popmuziek: Bandana was een bekende popgroep (girl band) en songs van Axel gaan er in Argentina in als koek evenals muziek van Karamelo Santo maar dat is al wat langer geleden.
- voskat
- Nationale topspeler
- 6
Ach ja, het vormt ook de basis voor "you're getting sacked in the morning".
Als het aankomt op voetballiederen is het enige criterium dat het goed klinkt uit 50,000 dronken kelen. Of het nou Guantanamera is of Seven Nation Army.
Als het aankomt op voetballiederen is het enige criterium dat het goed klinkt uit 50,000 dronken kelen. Of het nou Guantanamera is of Seven Nation Army.
- ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
Inderdaad. Cielito Lindo. Zingen de Mexicanen in de kroeg ook altijd als El Tri speelt. Doet Mexicanen zoveel meer dan Mi Amigo.PCGC schreef: 22 jul 2022, 00:18 Als je zaterdag weer alle voorpagina’s en uitzendingen van het Mexicaanse Studio Sport wil halen, zing dan zaterdag vooral Andres Guardado toe op dat beroemde Mexicaanse melodietje (Jaaalalala Andres Guardado, jalalalalalalalalalala Aaaandres Guardado) ipv “Mi Amigo”.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Jeugdspeler
- 2
Er was tegen FC Eindhoven voor de wedstrijd ook een house nummer dat werd gedraaid waarin 'Eindhoven' was verwerkt.
Bekend house nummertje, echter geen idee welke het was.
Het was iig niet
- Liberté
- Kernkraft 400
- L'Amour toujours
- Hardwell - Power
Iemand toevallig enig idee.
Het was iig niet
- Liberté
- Kernkraft 400
- L'Amour toujours
- Hardwell - Power
- Ardbeg
- Mister PSV
- 6
Haha, "house". Ik denk dat je Zombie Nation bedoelt.EricAddo schreef: 22 jul 2022, 08:00 Er was tegen FC Eindhoven voor de wedstrijd ook een house nummer dat werd gedraaid waarin 'Eindhoven' was verwerkt.
Het was iig niet
- Liberté
- Kernkraft 400
- L'Amour toujours
- Hardwell - Power
Ik denk niet dat hij zich druk maakt om een melodietje, wat aangevuld wordt door "Jaaaa laaa la laaaa". MvB's liedje was ook niet echt gebaseerd op Maasbrachtse cultuurZuc0 schreef: 22 jul 2022, 03:17Compay Segundo was een grootheid.voskat schreef: 22 jul 2022, 00:25
Guantanamera is sws al één van de populairdere nummers om voetballiederen op te baseren. Prima keuze.
Guantanamera is echter een zoetsappig traditioneel Cubaans liedje wat vooral nog voor toeristen wordt gespeeld en gaat v.n. over een vrouw (''de vrouw van'', eigenlijk een plattelandsvrouw).
Overigens niet lullig bedoeld he! Leuk dat er over een liedje wordt gedacht en ik heb geen idee hoe Walter erover denkt, en wellicht draaf ik wat door maar als Argentijn zou ik dat naast het leuke zelf ook een beetje opvatten alsof men zich niet heeft verdiept in mijn cultuur.
Toegegeven, op een prachtige maar melancholische tango van de meester, Ástor Piazzolla, is het wat lastiger deunen. De hele oude Tangostijl zonder bandoneon (Milonga geheten) is vrolijker.
Popmuziek: Bandana was een bekende popgroep (girl band) en songs van Axel gaan er in Argentina in als koek evenals muziek van Karamelo Santo maar dat is al wat langer geleden.
-
- Vedette
- 6
Kernkraft 400 = Zombie NationArdbeg schreef: 22 jul 2022, 08:02Haha, "house". Ik denk dat je Zombie Nation bedoelt.EricAddo schreef: 22 jul 2022, 08:00 Er was tegen FC Eindhoven voor de wedstrijd ook een house nummer dat werd gedraaid waarin 'Eindhoven' was verwerkt.
Het was iig niet
- Liberté
- Kernkraft 400
- L'Amour toujours
- Hardwell - Power
-
- Bankzitter
- 2
- Seizoenkaart: Vak W
- Favoriete speler: Tillman
Zou het balasz dzsudzsak liedje niet wat zijn voor Joey Veerman.
Was een heerlijke melodie en werd altijd goed meegezongen. En niet te moeilijk he. ook belangrijk.
Helaas kan ik hem niet zo snel vinden op youtube, maar de mensen die toen ook al in het stadion zaten kennen het liedje nog wel
Was een heerlijke melodie en werd altijd goed meegezongen. En niet te moeilijk he. ook belangrijk.
Helaas kan ik hem niet zo snel vinden op youtube, maar de mensen die toen ook al in het stadion zaten kennen het liedje nog wel
-
- Nationale topspeler
- 2
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Ik vind wel dat we een liedje moeten zingen met de naam van Joey. Raar om hem te eren door Balasz Dzsudzsak te scanderen.psveindhoven_vakW schreef: 31 jul 2022, 12:13 Zou het balasz dzsudzsak liedje niet wat zijn voor Joey Veerman.
-
- Bankzitter
- 2
- Seizoenkaart: Vak W
- Favoriete speler: Tillman
DussssD.Millpants schreef: 31 jul 2022, 12:22psveindhoven_vakW schreef: 31 jul 2022, 12:13 Zou het balasz dzsudzsak liedje niet wat zijn voor Joey Veerman.
Ik vind wel dat we een liedje moeten zingen met de naam van Joey. Raar om hem te eren door Balasz Dzsudzsak te scanderen.
-
- Nationale topspeler
- 2
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
psveindhoven_vakW schreef: 31 jul 2022, 12:48DussssD.Millpants schreef: 31 jul 2022, 12:22
Ik vind wel dat we een liedje moeten zingen met de naam van Joey. Raar om hem te eren door Balasz Dzsudzsak te scanderen.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Zou je het anders zelf even kunnen zingen, opnemen en hier delen? Dan weten wij wat je precies bedoelt.psveindhoven_vakW schreef: 31 jul 2022, 12:13 Zou het balasz dzsudzsak liedje niet wat zijn voor Joey Veerman.
-
- Jeugdspeler
- 3
-
Awards:
N.a.v. de roep naar meer ludieke liederen i.c.m. verveling op het werk, is onderstaande tot stand gekomen. Let op: het is niet serieus bedoeld, wellicht wat te carnavalesk en minstens 2 dagen te laat
Lied: 'Ons moeder zeej nog' van Jan Biggel en het gaat over Ajax en hun omstreden beslissingen van afgelopen jaar.
Na 2 coupletten was de koek op; wellicht dat we hier gezamenlijk tot een mooi 3e couplet kunnen komen. Keuze genoeg zou je zeggen. Denk aan: Bogarde, crypto perikelen, 100 miljoen erin pompen en nog steeds 3-5 afgaan, terugvliegen met COVID, etcetc.
Op- en/of aanmerkingen worden gewaardeerd!
'Beste vrienden
Hier ben ik weer
Over een club die zich misdroeg
Keer op keer
Hun technisch directeur,
Marc Overmars
Die stuurde dickpicks rond
Maar eentje lag er dwars
En na een week,
Nog steeds z'n inbox leeg
Want hij was zo klein
Dat men er schrik van kreeg
En ja
Ons moeder zeej nog
Doe da nou nie
Maar ik dee het toch
Ja, ik weet het, ze zeej het
Want wat dacht ik toen
Wa is het soms leuk
Om iets fout te doen
Zo hebben ze ooit
Nog eens een Mo gehad
En Ajax kreeg hem vast
Wel op het rechte pad
Het huwelijk heeft
Het helaas nie gered
Want na een week of 2
Was ie al moddervet
En ja
Ons moeder zeej nog
Doe da nou nie
Maar ik dee het toch
Want wat dacht ik toen
Wa is het soms leuk
Om iets fout te doen'
Lied: 'Ons moeder zeej nog' van Jan Biggel en het gaat over Ajax en hun omstreden beslissingen van afgelopen jaar.
Na 2 coupletten was de koek op; wellicht dat we hier gezamenlijk tot een mooi 3e couplet kunnen komen. Keuze genoeg zou je zeggen. Denk aan: Bogarde, crypto perikelen, 100 miljoen erin pompen en nog steeds 3-5 afgaan, terugvliegen met COVID, etcetc.
'Beste vrienden
Hier ben ik weer
Keer op keer
Hun technisch directeur,
Marc Overmars
Maar eentje lag er dwars
En na een week,
Want hij was zo klein
En ja
Ons moeder zeej nog
Doe da nou nie
Maar ik dee het toch
Want wat dacht ik toen
Wa is het soms leuk
Om iets fout te doen
Zo hebben ze ooit
Nog eens een Mo gehad
En Ajax kreeg hem vast
Wel op het rechte pad
Het huwelijk heeft
Het helaas nie gered
Want na een week of 2
Was ie al moddervet
En ja
Ons moeder zeej nog
Doe da nou nie
Maar ik dee het toch
Want wat dacht ik toen
Wa is het soms leuk
Om iets fout te doen'
-
- Ballenjongen
- 2
Hahaha mooi deze!RW1990 schreef: 01 aug 2022, 14:31 N.a.v. de roep naar meer ludieke liederen i.c.m. verveling op het werk, is onderstaande tot stand gekomen. Let op: het is niet serieus bedoeld, wellicht wat te carnavalesk en minstens 2 dagen te laat
'Beste vrienden
Hier ben ik weer
Keer op keer
Hun technisch directeur,
Marc Overmars
Maar eentje lag er dwars
En na een week,
Want hij was zo klein