Forumonderdelen en suggesties

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Stofzuiger schreef: 28 jan 2023, 17:14 Bij het verversen van een pagina via de reguliere verversmogelijkheid van de Chrome browser krijg ik regelmatig het 'Opnieuw indienen' popup venster. Irritant, want dan moet je nog een keer klikken. Gebeurt op pc (Chrome) en mobiel (Android, Chrome).

Kan dit verholpen worden? De speciale F5 knop op dit forum gebruik ik trouwens nooit, omdat je bij het verversen van een pagina dan naar de bovenkant van de pagina gaat, en niet de laatste post bijvoorbeeld. Knop mag wat mij betreft weg.
Kun je dit eens proberen?

Gebruikerspaneel - - > forumvoorkeuren - - >wijzig weergave-opties-->Allow to fix quick reply form when it is empty: op nee zetten.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
colocolofc
Meervoudig international
5
Berichten: 1293
Lid geworden op: 26 jan 2019

Ik weet nog niet echt of het een goed idee is of dat het alles alleen maar lastiger maakt, maar ik doe een suggestie:

Is het geen idee en mogelijkheid om een topic aan te maken waar het alleen maar mogelijk is om linkjes naar geruchten in te zetten? En dat je dan in het reguliere transfertopic hierover kan praten?

Dan hebben we tenminste 1 topic waar echt alleen maar nieuwtjes in staan. Want ik snap dat het lastig is om de discussie te mijden rondom bepaalde geruchten, maar het geeft wel steeds valse hoop dat er een gerucht naar buiten is gekomen.

Is misschien iets om over na te denken voor de volgende transferperiode.
Gebruikersavatar
Stofzuiger
Basisspeler
3
Berichten: 435
Lid geworden op: 14 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 28 jan 2023, 17:35
Stofzuiger schreef: 28 jan 2023, 17:14 Bij het verversen van een pagina via de reguliere verversmogelijkheid van de Chrome browser krijg ik regelmatig het 'Opnieuw indienen' popup venster. Irritant, want dan moet je nog een keer klikken. Gebeurt op pc (Chrome) en mobiel (Android, Chrome).

Kan dit verholpen worden? De speciale F5 knop op dit forum gebruik ik trouwens nooit, omdat je bij het verversen van een pagina dan naar de bovenkant van de pagina gaat, en niet de laatste post bijvoorbeeld. Knop mag wat mij betreft weg.
Kun je dit eens proberen?

Gebruikerspaneel - - > forumvoorkeuren - - >wijzig weergave-opties-->Allow to fix quick reply form when it is empty: op nee zetten.
Bedankt voor je reactie. Ik heb de instelling aangepast. Even afwachten of het nu verholpen is. Ik zal het hier laten weten.

[edit:]
Het is nog niet opgelost. De eerste keren verversen leek goed te gaan, zowel met de native browser knop als met de forum F5. Maar nu is het probleem weer terug. En opvallend is dat het tegelijkertijd gebeurt: bij het verversen met de forum F5 knop wordt de pagina ververst, maar springt hij naar de bovense post op de pagina. En bij het verversen met de native browser knop krijg ik weer de 'Opnieuw indienen' popup. De fix heeft dus niet geholpen.

[edit2:]
Ook opvallend is dat het verversprobleem op dit moment wel optreedt in het Ajax-topic, dat ik nu volg vanwege de live wedstrijd van Ajax, maar waar ik vandaag nog niet in gepost heb. En in dit Forumonderdelen en suggesties topic werkt het verversen ineens weer wel goed. Dus heeft het er misschien mee te maken of ik op een bepaalde pagina in een topic wel of niet gepost heb? Ik heb het probleem namelijk ook vaak in het PSV wedstrijden topic, waar ik meestal regelmatig in reageer, maar niet altijd op elke pagina in dat topic.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Is het geen idee om een transferwindow countdown klok bovenin het forum te zetten?
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

AddoCultheld schreef: 29 jan 2023, 17:09 Is het geen idee om een transferwindow countdown klok bovenin het forum te zetten?
Done
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Stofzuiger schreef: 29 jan 2023, 15:17
deninho32 schreef: 28 jan 2023, 17:35
Kun je dit eens proberen?

Gebruikerspaneel - - > forumvoorkeuren - - >wijzig weergave-opties-->Allow to fix quick reply form when it is empty: op nee zetten.
Bedankt voor je reactie. Ik heb de instelling aangepast. Even afwachten of het nu verholpen is. Ik zal het hier laten weten.

[edit:]
Het is nog niet opgelost. De eerste keren verversen leek goed te gaan, zowel met de native browser knop als met de forum F5. Maar nu is het probleem weer terug. En opvallend is dat het tegelijkertijd gebeurt: bij het verversen met de forum F5 knop wordt de pagina ververst, maar springt hij naar de bovense post op de pagina. En bij het verversen met de native browser knop krijg ik weer de 'Opnieuw indienen' popup. De fix heeft dus niet geholpen.

[edit2:]
Ook opvallend is dat het verversprobleem op dit moment wel optreedt in het Ajax-topic, dat ik nu volg vanwege de live wedstrijd van Ajax, maar waar ik vandaag nog niet in gepost heb. En in dit Forumonderdelen en suggesties topic werkt het verversen ineens weer wel goed. Dus heeft het er misschien mee te maken of ik op een bepaalde pagina in een topic wel of niet gepost heb? Ik heb het probleem namelijk ook vaak in het PSV wedstrijden topic, waar ik meestal regelmatig in reageer, maar niet altijd op elke pagina in dat topic.
Ik moet hier even verder induiken.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

AddoCultheld schreef: 29 jan 2023, 17:09 Is het geen idee om een transferwindow countdown klok bovenin het forum te zetten?
Voor als Marcel hier weer eens meeleest?
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Grasmat schreef: 29 jan 2023, 17:46
AddoCultheld schreef: 29 jan 2023, 17:09 Is het geen idee om een transferwindow countdown klok bovenin het forum te zetten?
Voor als Marcel hier weer eens meeleest?
Inderdaad... Dan zal ie pas echt druk voelen
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Prof_napo schreef: 28 jan 2023, 14:39
deninho32 schreef: 23 jan 2023, 09:12
De instellingen zijn aangepast, in de loop van de dag zou je verschil moeten zien.
Nog steeds worden ads in posts geplaatst
Ben ermee bezig geweest, moet niet meer midden in posts komen. Die gebieden heb ik wederom handmatig uitgezet.
Gebruikersavatar
Stofzuiger
Basisspeler
3
Berichten: 435
Lid geworden op: 14 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 29 jan 2023, 17:35
Stofzuiger schreef: 29 jan 2023, 15:17
Bedankt voor je reactie. Ik heb de instelling aangepast. Even afwachten of het nu verholpen is. Ik zal het hier laten weten.

[edit:]
Het is nog niet opgelost. De eerste keren verversen leek goed te gaan, zowel met de native browser knop als met de forum F5. Maar nu is het probleem weer terug. En opvallend is dat het tegelijkertijd gebeurt: bij het verversen met de forum F5 knop wordt de pagina ververst, maar springt hij naar de bovense post op de pagina. En bij het verversen met de native browser knop krijg ik weer de 'Opnieuw indienen' popup. De fix heeft dus niet geholpen.

[edit2:]
Ook opvallend is dat het verversprobleem op dit moment wel optreedt in het Ajax-topic, dat ik nu volg vanwege de live wedstrijd van Ajax, maar waar ik vandaag nog niet in gepost heb. En in dit Forumonderdelen en suggesties topic werkt het verversen ineens weer wel goed. Dus heeft het er misschien mee te maken of ik op een bepaalde pagina in een topic wel of niet gepost heb? Ik heb het probleem namelijk ook vaak in het PSV wedstrijden topic, waar ik meestal regelmatig in reageer, maar niet altijd op elke pagina in dat topic.
Ik moet hier even verder induiken.
Thanks.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

colocolofc schreef: 29 jan 2023, 10:23 Ik weet nog niet echt of het een goed idee is of dat het alles alleen maar lastiger maakt, maar ik doe een suggestie:

Is het geen idee en mogelijkheid om een topic aan te maken waar het alleen maar mogelijk is om linkjes naar geruchten in te zetten? En dat je dan in het reguliere transfertopic hierover kan praten?

Dan hebben we tenminste 1 topic waar echt alleen maar nieuwtjes in staan. Want ik snap dat het lastig is om de discussie te mijden rondom bepaalde geruchten, maar het geeft wel steeds valse hoop dat er een gerucht naar buiten is gekomen.

Is misschien iets om over na te denken voor de volgende transferperiode.
Gaan we zeker doen
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Prof_napo
Nationale topspeler
2
Berichten: 2884
Lid geworden op: 23 feb 2022
Clubvoorkeur: v.v. UNA

deninho32 schreef: 28 jan 2023, 17:17
Prof_napo schreef: 28 jan 2023, 14:39

Nog steeds worden ads in posts geplaatst
Wordt morgen opgelost.
Wellicht moet [mention]Juancho[/mention] zijn oplossing maar gebruikt gaan worden, opgelost is het niet helemaal:

Afbeelding
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

colocolofc schreef: 29 jan 2023, 10:23 Ik weet nog niet echt of het een goed idee is of dat het alles alleen maar lastiger maakt, maar ik doe een suggestie:

Is het geen idee en mogelijkheid om een topic aan te maken waar het alleen maar mogelijk is om linkjes naar geruchten in te zetten? En dat je dan in het reguliere transfertopic hierover kan praten?

Dan hebben we tenminste 1 topic waar echt alleen maar nieuwtjes in staan. Want ik snap dat het lastig is om de discussie te mijden rondom bepaalde geruchten, maar het geeft wel steeds valse hoop dat er een gerucht naar buiten is gekomen.

Is misschien iets om over na te denken voor de volgende transferperiode.
Ik vind dit echt een topidee eigenlijk! Thx!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Prof_napo schreef: 03 feb 2023, 16:26
deninho32 schreef: 28 jan 2023, 17:17
Wordt morgen opgelost.
Wellicht moet [mention]Juancho[/mention] zijn oplossing maar gebruikt gaan worden, opgelost is het niet helemaal:

Afbeelding

Nee, we gaan even goed kijken wat we eraan kunnen doen.

Voorlopig hebben we dat type advertentie volledig uit gezet.
Binnen een uur verschijnen ze niet meer. We gaan eerst kijken hoe we kunnen voorkomen dat ze door berichten heen verschijnen.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Prof_napo schreef: 03 feb 2023, 16:26
deninho32 schreef: 28 jan 2023, 17:17
Wordt morgen opgelost.
Wellicht moet [mention]Juancho[/mention] zijn oplossing maar gebruikt gaan worden, opgelost is het niet helemaal:

Afbeelding
Je kan dat toch gewoon zelf doen op je mobiel? Dan ben je van je adds af. Overal. Snap het probleem eigenlijk niet. 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Juancho schreef: 03 feb 2023, 18:56
Prof_napo schreef: 03 feb 2023, 16:26

Wellicht moet [mention]Juancho[/mention] zijn oplossing maar gebruikt gaan worden, opgelost is het niet helemaal:

Afbeelding
Je kan dat toch gewoon zelf doen op je mobiel? Dan ben je van je adds af. Overal. Snap het probleem eigenlijk niet. 😁
Echt niet? Zonder reclames geen inkomsten voor de site. En het kost vast aardig wat om het hier draaiende te houden, dus de inkomsten zijn hard nodig denk ik.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Tijn schreef: 03 feb 2023, 19:08
Juancho schreef: 03 feb 2023, 18:56

Je kan dat toch gewoon zelf doen op je mobiel? Dan ben je van je adds af. Overal. Snap het probleem eigenlijk niet. 😁
Echt niet? Zonder reclames geen inkomsten voor de site. En het kost vast aardig wat om het hier draaiende te houden, dus de inkomsten zijn hard nodig denk ik.
Het schijnt dat [mention]Juancho[/mention] een paar euro geeft aan de Chinese Deninho, die is veel goedkoper…
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Zonder ads kan 't forum niet bestaan nee.

Maar zoals de afbeelding van [mention]Prof_napo[/mention] is niet de bedoeling.
Gaan ermee bezig
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Tijd voor een legenda bij de bijnamen van [mention]romario4wethoudervanjuinen[/mention] . Vroeger moest men ook al telkens uitleggen wie er met Jimmy bedoelt werd
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Tijn schreef: 03 feb 2023, 19:08 Echt niet? Zonder reclames geen inkomsten voor de site. En het kost vast aardig wat om het hier draaiende te houden, dus de inkomsten zijn hard nodig denk ik.
Moet iedereen lekker zelf weten toch? Als het financieel nodig is dat er een bepaalde bijdrage gevraagd dan moet Deninho dat maar uitleggen en aangeven. Open kaart spelen wat je nodig hebt. Ik betaal liever een euro dan dat ik die klote adds zie. Overigens niet alleen hier, die blockers die ik heb gebruik ik natuurlijk bij elke willekeurige site of zoekopdracht.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Haha. Nog eisen stellen ook. Je eist van iedereen maar transparantie hé? Ook de uren werk die erin zitten van veel personen wat nu liefdewerk oud papier is? :lol: jij denkt echt dat je alleen maar rechten hebt op deze aardkloot hé.

Alternatieven wordt over nagedacht want de hosting gaan duurder worden.

En tijdens transferperikelen of kut wedstrijden zit er 700 tot 1100 personen te F5-en. Dus er draait nu een dedicated server met ik geloof 12 CPU's. Dankzij Timo :lover:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 04 feb 2023, 19:27 Haha. Nog eisen stellen ook. Je eist van iedereen maar transparantie hé? Ook de uren werk die erin zitten van veel personen wat nu liefdewerk oud papier is? :lol: jij denkt echt dat je alleen maar rechten hebt op deze aardkloot hé.

Alternatieven wordt over nagedacht want de hosting gaan duurder worden.

En tijdens transferperikelen of kut wedstrijden zit er 700 tot 1100 personen te F5-en. Dus er draait nu een dedicated server met ik geloof 12 CPU's. Dankzij Timo :lover:
Hoe verklaar jij dan die dikke BMW waar [mention]deninho32[/mention] continu in zit te toeren?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 04 feb 2023, 19:27 Haha. Nog eisen stellen ook. Je eist van iedereen maar transparantie hé? Ook de uren werk die erin zitten van veel personen wat nu liefdewerk oud papier is? :lol: jij denkt echt dat je alleen maar rechten hebt op deze aardkloot hé.

Alternatieven wordt over nagedacht want de hosting gaan duurder worden.

En tijdens transferperikelen of kut wedstrijden zit er 700 tot 1100 personen te F5-en. Dus er draait nu een dedicated server met ik geloof 12 CPU's. Dankzij Timo :lover:
Goede gast die Baumgartl.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Thijs schreef: 04 feb 2023, 21:14
ShovingNE2 schreef: 04 feb 2023, 19:27 Haha. Nog eisen stellen ook. Je eist van iedereen maar transparantie hé? Ook de uren werk die erin zitten van veel personen wat nu liefdewerk oud papier is? :lol: jij denkt echt dat je alleen maar rechten hebt op deze aardkloot hé.

Alternatieven wordt over nagedacht want de hosting gaan duurder worden.

En tijdens transferperikelen of kut wedstrijden zit er 700 tot 1100 personen te F5-en. Dus er draait nu een dedicated server met ik geloof 12 CPU's. Dankzij Timo :lover:
Hoe verklaar jij dan die dikke BMW waar [mention]deninho32[/mention] continu in zit te toeren?
Morgen extra admin vergadering. Kan niet zijn dat Maikel en ondergetekende zich er jet en helicopter verplaatsen en Deninho nog vervoer van het plebs gebruikt.

Maar misschien is het een 7 serie met chauffeur.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik weet niet hoeveel geld het forum nodig heeft, maar van mij mogen jullie ook gewoon schaamteloos vragen om donaties
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Is niet nodig. We zorgen voor een klein buffertje en geven hier en daar wat shirtjes weg. Binnenkort gesprek met hosting partij ivm overname. We zijn best gematst de afgelopen paar jaar. Even kijken of dat blijft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Forumonderdelen en suggesties