Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Als een shirt een aantal jaar hetzelfde blijft, waarom zouden mensen dan ieder jaar een nieuwe kopen?PSV Tenue
- Juancho
- Mister PSV
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
Zonder gekheid, ik zou het wel mooi vinden als ze bij PSV niet alleen naar het snelle grote geld kijken maar alle fans een kans geven. Bijv. iets als dit:
1. Nieuw thuisshirt waar ze 3 jaar in spelen.
2. Bij het uitbrengen de bedragen die ze nu vragen, mensen die niet kunnen wachten etc kunnen gewoon het shirt kopen
3. Rond de winterstop komt er een kortingsronde overheen van 25%-50% zodat je ook meer de doelgroep mee pakt die wel graag een shirt willen maar de bedragen gewoon (veelste) hoog vinden
4. Na afloop van het seizoen nog een extra kortingsronde van 25% op de prijs van hierboven zodat ook de laatste groep fans, die het misschien niet breed hebben of met 2 kinderen zitten en ze gelijk meerdere shirts moeten kopen
En dan lekker dit thuisshirt 3 jaar dragen en ondertussen op uitshirt en vooral 3de shirt ga je dan maar lekker los met kleuren, patronen en weet ik veel wat tegenwoordig allemaal hot is.
Als dit te extreem is bekeken over 1 seizoen zou je de stappen ook kunnen uitvoeren per seizoen. 1e seizoen 100% prijs, 2de seizoen 50% prijs en 3de seizoen 25% van de prijs. Zoiets schappelijks zou ik wel mooi vinden van PSV . En het zou me niks verbazen als ze overal veel en veel meer thuisshirts zullen verkopen.
2. Bij het uitbrengen de bedragen die ze nu vragen, mensen die niet kunnen wachten etc kunnen gewoon het shirt kopen
3. Rond de winterstop komt er een kortingsronde overheen van 25%-50% zodat je ook meer de doelgroep mee pakt die wel graag een shirt willen maar de bedragen gewoon (veelste) hoog vinden
4. Na afloop van het seizoen nog een extra kortingsronde van 25% op de prijs van hierboven zodat ook de laatste groep fans, die het misschien niet breed hebben of met 2 kinderen zitten en ze gelijk meerdere shirts moeten kopen
En dan lekker dit thuisshirt 3 jaar dragen en ondertussen op uitshirt en vooral 3de shirt ga je dan maar lekker los met kleuren, patronen en weet ik veel wat tegenwoordig allemaal hot is.
Als dit te extreem is bekeken over 1 seizoen zou je de stappen ook kunnen uitvoeren per seizoen. 1e seizoen 100% prijs, 2de seizoen 50% prijs en 3de seizoen 25% van de prijs. Zoiets schappelijks zou ik wel mooi vinden van PSV . En het zou me niks verbazen als ze overal veel en veel meer thuisshirts zullen verkopen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Ik vind het anders aardige gekheid.
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
- Lorenzo von Matterhorn
-
- Nationale topspeler
- 2
-
Awards:
Dit vind ik echt een heel slecht idee. Dit is funest voor je inkomsten. Ik vind het wel mooi ieder jaar een nieuw thuisshirt. Als dat te veel zou zijn doe dan 1x in de 2 jaar nieuw shirt. 1x in de drie jaar vind ik echt bijzonder en die zoveel korting is gewoon niet realistisch.Juancho schreef: 17 jun 2024, 19:36 Zonder gekheid, ik zou het wel mooi vinden als ze bij PSV niet alleen naar het snelle grote geld kijken maar alle fans een kans geven. Bijv. iets als dit:
- Deze gebruikers waarderen DeEintovenaar voor dit bericht (totaal 2):
- Ardbeg • TigTogFlip
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Nee, alleen als je een baby bent. En zelfs dan kun je er maar 38% afbrabbelen.Thijs schreef: 17 jun 2024, 20:13 Je kunt nu toch ook gewoon het thuisshirt na het seizoen kopen voor 50% of zo?
https://www.psvfanstore.nl/sale.html
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
https://www.psvfanstore.nl/PSV-derde-sh ... -2024.htmlGrasmat schreef: 17 jun 2024, 20:20Nee, alleen als je een baby bent. En zelfs dan kun je er maar 38% afbrabbelen.Thijs schreef: 17 jun 2024, 20:13 Je kunt nu toch ook gewoon het thuisshirt na het seizoen kopen voor 50% of zo?
https://www.psvfanstore.nl/sale.html
Bijna 50% korting op het derde shirt. Eerste zal wel uitverkocht zijn, maar was ook zo afgeprijsd.
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Ik had er al eentje via @Juancho voor de helft van de helft van de helft.Thijs schreef: 17 jun 2024, 20:30Het thuis- en uitshirt waren op dezelfde manier afgeprijsd, maar zijn waarschijnlijk nu uitverkocht. Had je er maar eerder bij moeten zijn…Grasmat schreef: 17 jun 2024, 20:27 Ja die telt niet hè, komt door dat meegekleurde logo dat ze die aan de straatstenen niet kwijt krijgen.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- 6
-
Awards:
- SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Mooi shirt, afschuwelijke sokken.
- Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
- Ardbeg
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Ardbeg
- Mister PSV
- 6
- Juancho
- Mister PSV
- 7
Dat Brazilië geneuzel slaat idd nergens op. We zijn PSV, hebben onze eigen historie en kleuren. Bij dit shirt zie je gelijk al dat die commerciële toevoegingen een shirt eerder verneuken. Zoals een groot man ooit zei: kappen met die shit.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: Ja
Wat een vet shirt
- Deze gebruikers waarderen Sensation voor dit bericht (totaal 7):
- Grasmat • DonyellMalen • Dribble • Boszball1913 • PSVerDenBosch • ShovingNE2 • Tijn
-
- Regelmatige invaller
- 2
- Seizoenkaart: Vak RR
Vind t allemaal wel meevallen alleen die sokken, die koop ik liever om meteen weer in de fik te steken. Afgrijselijke kleur.
- Ardbeg
- Mister PSV
- 6
Waarom een andere kleur geel dan de sokken in het shirt? Ik vind het echt raar. Het is PSV. We hebben echt weinig verder met Brazilië.
Het shirt zelf vind ik "gewoon". Standaard. De andere kleur geel in het shirt dan in de sokken is gewoon echt slecht. Als ik en @Juancho het eens zijn is het tijd om te proosten!
Het shirt zelf vind ik "gewoon". Standaard. De andere kleur geel in het shirt dan in de sokken is gewoon echt slecht. Als ik en @Juancho het eens zijn is het tijd om te proosten!
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 21 jun 2024, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.